Mocht je 't niet eens zijn met een beslissing die door blauwen in dit subforum is genomen..
Hier mag je klagen over slotjes etc in sexualiteit..
o ja, complimenten geven mag ook best hoor
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 14:34]
quote:Sorry, er staan dusdanig veel onzinreacties in dat ik die niet allemaal weg ga editten.. Je mag 't natuurlijk gewoon opnieuw proberen.
Op zaterdag 28 december 2002 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Flauw E.T., mijn post begon met een goed ingeleide serieuze vraagstelling. Een topic ook met goede vooruitzichten... Te veel onzinnigheid lijkt mij dan ook een terecht aanvechtbare argumentatie om dit pareltje van een topic te verwijzen naar de vergetelheid. Bovendien bestaat er altijd nog de uitwijkmogelijkheid naar Onzin... Eigenlijk zou ik zeggen, edit even alle onzin in deze topic en open hem weer. Gewoon hier in SEKS... There's a good lad...
zie ook mijn reactie in FB:
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:32 schreef E.T. het volgende:[..]
Nee, als iemand een topic in sex opent, neem ik aan dat dat met serieuze intenties gebeurt. Dat het topic daarna vol komt met onzin reacties betekent niet dat het topic verhuist naar onzin, onzin is tenslotte geen dumpplaats voor topics die tot onzin zijn verworden.
Er komt dus gewoon een slotje op zulke topics.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-12-2002 14:36]
quote:Ik ben het er niet mee eens dat E.T. mijn post heeft gewist.
Op zaterdag 28 december 2002 14:33 schreef Oxazepam het volgende:
edit: spelen mag in onzin, oxa
quote:Meaning...? Dat ie in Onzin staat...? Zonde, ik vond het een serieus topic waardig, kortom: redelijk arbitrair...
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef E.T. het volgende:[..]
Sorry, er staan dusdanig veel onzinreacties in dat ik die niet allemaal weg ga editten.. Je mag 't natuurlijk gewoon opnieuw proberen.
zie ook mijn reactie in FB:
[..]
quote:nee, ik bedoelde dat het topic gestart was met serieuse intenties. Alle onzinreacties hierna waren er teveel om weg te editten en dus een slotje. (hij staat niet in Onzin, en daar gaat ie ook niet naartoe
Op zaterdag 28 december 2002 14:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Meaning...? Dat ie in Onzin staat...? Zonde, ik vond het een serieus topic waardig, kortom: redelijk arbitrair...
quote:Je bedoelt over nieuw beginnen in een nieuw topic met dezelfde text...?
Op zaterdag 28 december 2002 15:02 schreef E.T. het volgende:[..]
nee, ik bedoelde dat het topic gestart was met serieuse intenties. Alle onzinreacties hierna waren er teveel om weg te editten en dus een slotje. (hij staat niet in Onzin, en daar gaat ie ook niet naartoe
)
Zoals ik zei, je mag het gerust nog een keer proberen.
quote:Volgens mij bega je toch een fout. Alle topics waren redelijk on topic en de serieus bedoelde centrale vraagstelling kwam steeds beter uit de verf... Kortom: Fok! is juist wel ready for it, geef het alleen een kans, ga niet bij de eerste de beste hint naar iets humoristisch direct op de rem staan, doe 'ns gek en edit indien er ongewenste plaatjes worden gepost gewoon die plaatjes weg, maar laat de topic open...
Jammer, face it.. Fok is not ready for this.
Probeer 't over een paar jaar nog eens.
quote:Sorry maar:
Op zaterdag 28 december 2002 16:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Volgens mij bega je toch een fout. Alle topics waren redelijk on topic en de serieus bedoelde centrale vraagstelling kwam steeds beter uit de verf... Kortom: Fok! is juist wel ready for it, geef het alleen een kans, ga niet bij de eerste de beste hint naar iets humoristisch direct op de rem staan, doe 'ns gek en edit indien er ongewenste plaatjes worden gepost gewoon die plaatjes weg, maar laat de topic open...
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:50 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Zo heb ik ooit een meisje gekend die een paraplu in haar kut kon stoppen.
quote:noem ik niet echt serieus.
Op zaterdag 28 december 2002 15:50 schreef PimpShaggy het volgende:
Mijn hoofd!
uit de index: "Seksualiteit
Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub."
Hij blijft gewoon op slot.
quote:Hoezo puberaal? Wie zegt dat die parapu er niet in kan...? Of dat hoofd...?
Op zaterdag 28 december 2002 16:56 schreef E.T. het volgende:[..]
Sorry maar:
[..]
[..]noem ik niet echt serieus.
uit de index: "Seksualiteit
Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub."Hij blijft gewoon op slot.
quote:Vanaf het begin dat dit forum bestaat, en tevens dit subforum, staat deze tekst er al. Aangezien het langzaam ging stormlopen werd er verwacht dat er gefuckt zou worden in dit forum. Je weet immers hoe jongeren (pubers), originele doelgroep van FOK!, zijn en is.
Op zaterdag 28 december 2002 17:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hoezo puberaal? Wie zegt dat die parapu er niet in kan...? Of dat hoofd...?
Dat is achteraf allemaal meegevallen en is het nu bijzonder achterhaald.
nou groetjes en MR. E.T. is watching us!!
Dat er zo nu en dan humoristische opmerkingen geplaatst worden, kan toch niet de reden zijn. In de eerste plaats gaan seksualiteit en humor vaak samen dus je kunt dat nooit geheel uitbannen. In de tweede plaats ben ik als topicopener toch niet verantwoordelijk voor de humoristische reacties die mijn topics af en toe oproepen. Mijn topics waren serieus en wierpen ook serieuze problemen op. Zoals: wat kan een dame allemaal in haar kut stoppen en als welk slipje zou jij graag willen reïncarneren... Zaken waarvan weliswaar de wereldvrede niet afhangt, maar die toch ten zeerste de moeite waard van het overdenken zijn.
Daarom ben ik ook diep teleurgesteld in hoe er sedert kort gemodereerd wordt in SEX. Ik durf bijna geen topic meer in SEX te plaatsen.
Wat ik voorstel is tweeledig. 1. een open discussie over wat ik hier te berde breng en 2. toch maar weer een herkansing voor mijn laatste topic...
Was getekend Ryan3
quote:Je hebt het toch niet hier over he Welk slipje zou jij willen zijn...?
Op maandag 6 januari 2003 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
blablabla
quote:Ja, hoezo...?
Op maandag 6 januari 2003 18:44 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je hebt het toch niet hier over he Welk slipje zou jij willen zijn...?
quote:nee, ik vond het een beetje frappant dat je dat topic een serieus karakter toewijst, maareh...zal wel aan mij liggen....
Op maandag 6 januari 2003 18:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, hoezo...?
quote:Als je het gelezen hebt dan merk je dat er tal van interessante en vooral ook herkenbare zaken in aan bod komen...
Op maandag 6 januari 2003 18:53 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, ik vond het een beetje frappant dat je dat topic een serieus karakter toewijst, maareh...zal wel aan mij liggen....
quote:Akkoord, extreme, ik zit klaar voor die open discussie...
Op maandag 6 januari 2003 20:42 schreef E.T. het volgende:
Aangezien extreme (neem ik aan tenminste, aangezien ik het niet was) het topic heeft verplaatst lijkt 't me het handigste als hij hier morgen antwoord op geeft.
quote:het gaat hier om Welk slipje zou jij willen zijn...? even voor de duidelijkheid.
Op maandag 6 januari 2003 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
Aan E.T.,
Ik moet helaas constateren dat in korte tijd voor de tweede keer een topic dat ik geopend heb in SEX, ondanks het serieuze karakter ervan, is afgeserveerd naar Onzin. Mijn topics verpieteren in Onzin terstond en dat is zonde imho.
SEX is een serieus forum (ik neem aan dat je tenminste de moeite hebt genomen om de FAQ door te lezen) en ondanks dat er op een luchtige manier gepraat kan worden, is het wel de bedoeling dat de topics een zinnig karakter hebben. Natuurlijk zijn er een hele hoop aan sex gerelateerde dingen die ook raakvlakken hebben met andere zaken, niet in de laatste plaats met humor. Voor ieder onderwerp is er een plaatsje te vinden op FOK!, en soms heb je zelf een ander idee over een richting als de moderators of je medegebruikers. We zijn er niet op uit om potentieel leuke of interessante topics om zeep te helpen, en derhalve wordt er vaak een vorm van 'gedoog' politiek toegepast. Van sommige gevallen is het meteen duidelijk dat ze ergens anders beter tot hun recht komen, in andere gevallen kijk je eerst waar een topic naartoe gaat, zoals bij deze.
Je verhaal is leuk, en bovendien leuk geschreven, maar als je zelf de reacties nog even doorneemt, dan moet je toch met me eens zijn dat het niet in SEX thuishoort. Misschien is het topic algemeen verkeerd begrepen, en had je beter 'Mensen zeggen en doen nu eenmaal de gekste dingen als ze geil zijn, wat zijn jouw fantasieen en uitspraken?' als stelling kunnen nemen. Maar evengoed, ik blijf bij m'n standpunt.
quote:Maar modereer dan op de replys. Niet op de topic. Zo durf ik niets meer in SEX te zetten, terwijl ik nog een hoop topics in SEX wil plaatsen over allerlei hoogdravende kwesties die nog bij mij leven... In Onzin verpieteren deze topics... Gechargeerd is dat: paarlen voor de zwijnen werpen... Dus aub geef mij een kansje... Dat is alles wat ik vraag.
Op woensdag 8 januari 2003 13:48 schreef extreme het volgende:[..]
het gaat hier om Welk slipje zou jij willen zijn...? even voor de duidelijkheid.
SEX is een serieus forum (ik neem aan dat je tenminste de moeite hebt genomen om de FAQ door te lezen) en ondanks dat er op een luchtige manier gepraat kan worden, is het wel de bedoeling dat de topics een zinnig karakter hebben. Natuurlijk zijn er een hele hoop aan sex gerelateerde dingen die ook raakvlakken hebben met andere zaken, niet in de laatste plaats met humor. Voor ieder onderwerp is er een plaatsje te vinden op FOK!, en soms heb je zelf een ander idee over een richting als de moderators of je medegebruikers. We zijn er niet op uit om potentieel leuke of interessante topics om zeep te helpen, en derhalve wordt er vaak een vorm van 'gedoog' politiek toegepast. Van sommige gevallen is het meteen duidelijk dat ze ergens anders beter tot hun recht komen, in andere gevallen kijk je eerst waar een topic naartoe gaat, zoals bij deze.
Je verhaal is leuk, en bovendien leuk geschreven, maar als je zelf de reacties nog even doorneemt, dan moet je toch met me eens zijn dat het niet in SEX thuishoort. Misschien is het topic algemeen verkeerd begrepen, en had je beter 'Mensen zeggen en doen nu eenmaal de gekste dingen als ze geil zijn, wat zijn jouw fantasieen en uitspraken?' als stelling kunnen nemen. Maar evengoed, ik blijf bij m'n standpunt.
Bovendien dat SEX een serieus forum is en dus niet (meer) het territorium van allerlei puberale abberaties zou ik niet direct willen bevestigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |