abonnement Unibet Coolblue
pi_180710700
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Vergeet de romantische verhalen over doping niet.
Ah je hebt gelijk. Sorry ik zal mijn eerdere reactie verwijderen, excuus.
Verwijder jij het ook meteen?
pi_180711655
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah je hebt gelijk. Sorry ik zal mijn eerdere reactie verwijderen, excuus.
Verwijder jij het ook meteen?
Doe niet zo raar. Je hoefde van mij je bericht niet te verwijderen.
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:38:34 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_180712628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat snapt mijn kat ook. Wat is er dan zo leuk aan?
Kennis van mij is altijd present bij de Toer de Frankrijk. Het enige waar hij dus naar kijkt is een lege asfaltweg. En ja hoor, daar komt het peleton. Hoelang zal het duren, 10 seconden, 2 minuten?
En weg zijn ze weer.
En daar sta je dan in de brandende zon of in de stromende regen.

Hou toch op. Saaier kan toch bijna niet.
We kunnen enorm veel moeite doen om dit aan je uit te leggen maar je snapt er toch niks van.

Vrouw hahaha.
  woensdag 25 juli 2018 @ 10:55:37 #29
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_180714443
Ik ben al meer dan een decennium fanatiek wielerliefhebber en ik vraag me ook weleens af waarom ik eigenlijk kijk. Dus ik snap de vraag wel.
pi_180715153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat snapt mijn kat ook. Wat is er dan zo leuk aan?
Kennis van mij is altijd present bij de Toer de Frankrijk. Het enige waar hij dus naar kijkt is een lege asfaltweg. En ja hoor, daar komt het peleton. Hoelang zal het duren, 10 seconden, 2 minuten?
En weg zijn ze weer.
En daar sta je dan in de brandende zon of in de stromende regen.

Hou toch op. Saaier kan toch bijna niet.
Ergens langs een vlakke weg halverwege de etappe gaan staan zou ik ook niet doen. Maar een individuele tijdrit of een bergetappe zijn zeker de moeite waard en daar heb je ook veel langer plezier van. Afgelopen week heb ik weer 2 dagen op een berg gestaan en dat blijft gewoon iets fascinerends. Lekkere spanningsopbouw, wat is de situatie in de koers? Vervolgens zie je de helikopters en motoren al naderen. Als dan de eerste renner aan komt rijden geeft dat echt een kick, en de renners komen dan ook nog eens nauwelijks op een meter afstand voorbij gereden. Je kunt ze bijna aanraken en in de ogen kijken. Dit gaat vervolgens nog een half uur zo door met ca. 160 renners. Er heerst ook altijd een geweldige sfeer langs de kant met de andere supporters. Verder sta je ondertussen midden in de Alpen met prachtig uitzicht op de Mont Blanc. Als de renners voorbij zijn is er nog de spanning hoe de situatie zich nog ontwikkeld heeft richting de finish. Heeft de koploper inderdaad gewonnen? Zijn de favorieten nog samen gebleven? Komen de sprinters op tijd binnen?

Enzovoort, enzovoort. Nu heb je een beetje een beeld hoe de meeste wielerliefhebbers het beleven.
pi_180715660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 11:37 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ergens langs een vlakke weg halverwege de etappe gaan staan zou ik ook niet doen. Maar een individuele tijdrit of een bergetappe zijn zeker de moeite waard en daar heb je ook veel langer plezier van. Afgelopen week heb ik weer 2 dagen op een berg gestaan en dat blijft gewoon iets fascinerends. Lekkere spanningsopbouw, wat is de situatie in de koers? Vervolgens zie je de helikopters en motoren al naderen. Als dan de eerste renner aan komt rijden geeft dat echt een kick, en de renners komen dan ook nog eens nauwelijks op een meter afstand voorbij gereden. Je kunt ze bijna aanraken en in de ogen kijken. Dit gaat vervolgens nog een half uur zo door met ca. 160 renners. Er heerst ook altijd een geweldige sfeer langs de kant met de andere supporters. Verder sta je ondertussen midden in de Alpen met prachtig uitzicht op de Mont Blanc. Als de renners voorbij zijn is er nog de spanning hoe de situatie zich nog ontwikkeld heeft richting de finish. Heeft de koploper inderdaad gewonnen? Zijn de favorieten nog samen gebleven? Komen de sprinters op tijd binnen?

Enzovoort, enzovoort. Nu heb je een beetje een beeld hoe de meeste wielerliefhebbers het beleven.
Okee, hier kan ik me dus wel iets bij voorstellen.
Bedankt voor je toelichting.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 juli 2018 @ 20:58:21 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180728189
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 20:47 schreef nostra het volgende:
La Piège, waar de rit doorheen ging, is een zone défavorisée. Een soort achterstandsgebied op basis van de natuurlijke omstandigheden, bijvoorbeeld bergen. Boeren in die zones krijgen subsidie van de overheid. Of de EU, eigenlijk. In nieuwe plannen van de regering-Macron is La Piège geen zone défavorisée meer. En dus zijn de boeren boos, want dan zullen ze geen of minder subsidies krijgen.
Dankje :*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')