abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7579063
Ik heb sinds een paar weken wat met een meisje. Nu heb ik haar gisteren van haar werk opgehaald. Ik werd door mijn vriendin voorgesteld aan haar collega's enzo. Een collega van haar had net een half uur eerder haar een sms-je gestuurd met de mededeling dat hij haar wel meer dan leuk vond. Terwijl hij wist dat ze met mij had.

Moet ik wat zeggen tegen hem? Ik heb hem gisteren voor het eerst gezien en ken 'm eigenlijk helemaal niet.

Of moet m'n vriendin wat tegen hem zeggen/sms'en? En zo ja, wat? Ze kan nu wel goed met haar collega opschieten, dus dat wil ze ook niet verpesten. Maar ze wil wel duidelijk zijn tegen hem dat ze mij al heeft en zijn poging kansloos is.

Hellup!

pi_7579071
Een ouderwets duel met zwaarden !
pi_7579091
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:50 schreef SCH het volgende:
Een ouderwets duel met zwaarden !
utdagen voor een goeie pot spijkerpoepen... winnaar krijgt het meisje
  zaterdag 28 december 2002 @ 13:51:39 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7579093
moet zij gewoon doen, niet jij; als je zelfvertrouwen over jullie relatie hebt, kun je dat ook gewoon aan haar overlaten.

en anders duelleren

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7579105
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7579107
Zij moet iets doen. Liefst iets kwetsends.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7579111
Maar blijkbaar sjanst je vriendin op haar werk: twee weken eenzame opsluiting
pi_7579113
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:49 schreef Hanneman het volgende:
Ik heb sinds een paar weken wat met een meisje. Nu heb ik haar gisteren van haar werk opgehaald. Ik werd door mijn vriendin voorgesteld aan haar collega's enzo. Een collega van haar had net een half uur eerder haar een sms-je gestuurd met de mededeling dat hij haar wel meer dan leuk vond. Terwijl hij wist dat ze met mij had.

Moet ik wat zeggen tegen hem? Ik heb hem gisteren voor het eerst gezien en ken 'm eigenlijk helemaal niet.

Of moet m'n vriendin wat tegen hem zeggen/sms'en? En zo ja, wat? Ze kan nu wel goed met haar collega opschieten, dus dat wil ze ook niet verpesten. Maar ze wil wel duidelijk zijn tegen hem dat ze mij al heeft en zijn poging kansloos is.

Hellup!

je MOET NIX ZEGGEN je vraagt of hij mee een steegje inkomt en dan sla je hem daar verrot , en dan zeg je dat jullie zijn overvallen daar een stel zwervers
046
Dank aan Yeahinho
pi_7579128
Ik zou proberen haar zo gek te krijgen hem aan te klagen wegens seksuele intimidatie

Maar een sms-je met een duidelijk afwijzende tekst zou ook voldoende moeten zijn. Zoiets van: Das dan jammer voor je, want ik heb al een vriendje

Ik zou, als ik jou was, niet zelf op die jongen afstappen. Daar krijg je alleen maar ruzie/gelazer van. Het zou voor jouw vriendin het 'netste' zijn zelf met em te gaan praten, maar aangezien hij haar alleen via sms durft te benaderen, is een sms-afwijzing wel voldoende hier.

zaterdag 28 december 2002 @ 13:54:39 #10
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7579130
Vraag aan je vriendin wat ze wil en dat ze daar duidelijkheid over schept naar beide partijen toe. Uiteindelijk is het toch haar mening die doorslag geeft.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7579203
gewoon je vriendin het vuile werk doen
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7579217
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:00 schreef Untriedrope het volgende:
gewoon je vriendin het vuile werk doen
jij bent een slimme
046
Dank aan Yeahinho
pi_7579238
Niets doen, als het goed is neemt je vriendin wel actie (in de goede of slechte zin van het woord )
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7579269
Hij heeft al een keer tegen haar gezegd dat hij haar leuk vond, maar toen reageerde ze erop alsof het een geintje was.

Ze heeft duidelijk voor mij gekozen, maar ze wil hem niet keihard afwijzen, want het blijven toch collega's.

pi_7579270
Zie het als een compliment.

Kennelijk heb jij een vriendin die ook andere mannen warm laat worden van begeerte. Top toch, ik zou zeggen houden zo'n girl.

En wel ff een smsje vanaf haar telefoon sturen met de boodschap:

Hoi Arie (of wat voor naam hij ook heeft) hier de jongen die X wel mag liefkozen. Ga ff op zoek naar een andere babe, want deze is bezet, mzzl.

pi_7579278
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:54 schreef MrTorture het volgende:
Vraag aan je vriendin wat ze wil en dat ze daar duidelijkheid over schept naar beide partijen toe. Uiteindelijk is het toch haar mening die doorslag geeft.
Helemaal mee eens, erop los meppen omdat jij een mooie vriendin hebt die iemand anders ook leuk vind? Bullshit...

Als ik dat zou moeten doen had ik blauwe knokkels, ze kiest er toch zelf voor. Ik doe ook niet moeilijk over het feit dat mijn vriendin sms-ed met jongens en via msn chat, en dat die jongens haar schatje noemen ofzo. Ze is toch mijn vriendin, dus wat geeft het nou.

Vorig jaar kreeg ze zelfs een diddl knuffel met de post voor de kerst van een jongen waarmee ze chat, en hij had toegegeven dat hij haar meer dan leuk vond.

No big deal, we zijn nog steeds lekker samen dus .

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7579290
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:04 schreef Hanneman het volgende:
Hij heeft al een keer tegen haar gezegd dat hij haar leuk vond, maar toen reageerde ze erop alsof het een geintje was.

Ze heeft duidelijk voor mij gekozen, maar ze wil hem niet keihard afwijzen, want het blijven toch collega's.

Je kunt het maar op twee manieren doen, afwijzen, of niet.

Je kunt haar er moeilijk omheen laten draaien.

pi_7579297
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:05 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, erop los meppen omdat jij een mooie vriendin hebt die iemand anders ook leuk vind? Bullshit...

Als ik dat zou moeten doen had ik blauwe knokkels, ze kiest er toch zelf voor. Ik doe ook niet moeilijk over het feit dat mijn vriendin sms-ed met jongens en via msn chat, en dat die jongens haar schatje noemen ofzo. Ze is toch mijn vriendin, dus wat geeft het nou.

Vorig jaar kreeg ze zelfs een diddl knuffel met de post voor de kerst van een jongen waarmee ze chat, en hij had toegegeven dat hij haar meer dan leuk vond.

No big deal, we zijn nog steeds lekker samen dus .

wacht maar af
046
Dank aan Yeahinho
pi_7579338
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:06 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

wacht maar af

Ja tuurlijk, tot ik oud & grijs ben.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7579380
Weten jullie nog meer teksten die ze naar hem kan sms'en om hem af te wijzen?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar leuke teksten.
pi_7579399
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:11 schreef Hanneman het volgende:
Weten jullie nog meer teksten die ze naar hem kan sms'en om hem af te wijzen?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar leuke teksten.
Niet van die achterlijke dingen doen, gewoon tegen hem zeggen dat ie met z'n tengels van haar af blijft.
  zaterdag 28 december 2002 @ 14:18:18 #22
17782 choser
"for we are many"
pi_7579529
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:12 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Niet van die achterlijke dingen doen, gewoon tegen hem zeggen dat ie met z'n tengels van haar af blijft.

precies.... en anders kan ie een mep voor zn harses krijgen....
"Assasination is the extreme form of censorship."
pi_7580054
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:18 schreef choser het volgende:

[..]

precies.... en anders kan ie een mep voor zn harses krijgen....

Achossie gaan we slaan, kansloos.....
pi_7580247
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:04 schreef stay_fun het volgende:
En wel ff een smsje vanaf haar telefoon sturen met de boodschap:

Hoi Arie (of wat voor naam hij ook heeft) hier de jongen die X wel mag liefkozen. Ga ff op zoek naar een andere babe, want deze is bezet, mzzl.

Dit is wel een goeie ja!
  zaterdag 28 december 2002 @ 15:06:19 #25
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7580285
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:49 schreef Hanneman het volgende:
Een collega van haar had net een half uur eerder haar een sms-je gestuurd met de mededeling dat hij haar wel meer dan leuk vond.
En dan stuur je terug:
quote:
Ik zal het doorgeven. Ik had vandaag haar telefoon bij me. Ow, en succes bij het vinden van een ander
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')