abonnement Unibet Coolblue
pi_180715941
Beter sluit hij boven 61,8 dan is de weg vrij naar 9k
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juli 2018 @ 12:32:10 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180715985
TA :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180716002
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:32 schreef Rossdale het volgende:
TA :')

Vanaf 10:31 ... zocht hem toevallig op voor iemand anders gister, maar dat is waar TA comes down to.
Lambo of Rekt
pi_180716072
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Vanaf 10:31 ... zocht hem toevallig op voor iemand anders gister, maar dat is waar TA comes down to.
^O^
pi_180716811
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Vanaf 10:31 ... zocht hem toevallig op voor iemand anders gister, maar dat is waar TA comes down to.
Goed filmpje ^O^

Ben het er niet mee eens (het punt van risk vs reward afwegen wel) want ik vind (crypto) TA geen goede methode om risk in te schatten. Maar ja die discussie hebben we al zo vaak gehad :)
pi_180716816
MET SEAL HEBBEN WE TOCHGEEN TA NODIG WANT DIE GAAT UP UP UP UP
pi_180716844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:17 schreef KappenBakken het volgende:
MET SEAL HEBBEN WE TOCHGEEN TA NODIG WANT DIE GAAT UP UP UP UP
_O_

SEAL IS 1 GROTE CANDLE NAAR MOEHOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_180716846
THE FLIPPENING, ALS SEAL MEER WAARD IS DAN DE REST VAN DE CRYPTO MARKT. DE REST VAN ALLE ASSETS WERELDWIJD.
pi_180716872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:18 schreef KappenBakken het volgende:
THE FLIPPENING, ALS SEAL MEER WAARD IS DAN DE REST VAN DE CRYPTO MARKT. DE REST VAN ALLE ASSETS WERELDWIJD.
1 SEAL TIEN HONDERD DUIZEND MILJOEN MILJARD
Lambo of Rekt
pi_180716916
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:26:05 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180717006
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Vanaf 10:31 ... zocht hem toevallig op voor iemand anders gister, maar dat is waar TA comes down to.
TA is niet meer dan in kaart brengen van menselijk sentiment. TA werkt alleen als mensen waarde hechten aan TA. Als iedereen roept dat er een bepaald support level is dan gaan mensen handelen naar dit fictieve level. Zonder TA zou niemand handelen naar een support level en bestaat er ook geen support level.

Geld verdienen doe je bijvoorbeeld door als market maker tegen deze TA in te gaan. Als iedereen long gaat op een level en jij hebt het geld om de prijs onder zo'n level te duwen, dan triggeren een shitload aan stop losses en breek je door dit denkbeeldige level en kun je veel geld verdienen met een short.

Een voorbeeld hiervan zijn de Bart's die we veel gezien hebben, mensen met veel geld kijken wat de meeste TA's aangeven en reageren hier op door het tegengestelde te doen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180717053
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

TA is niet meer dan in kaart brengen van menselijk sentiment. TA werkt alleen als mensen waarde hechten aan TA. Als iedereen roept dat er een bepaald support level is dan gaan mensen handelen naar dit fictieve level. Zonder TA zou niemand handelen naar een support level en bestaat er ook geen support level.

Geld verdienen doe je bijvoorbeeld door als market maker tegen deze TA in te gaan. Als iedereen long gaat op een level en jij hebt het geld om de prijs onder zo'n level te duwen, dan triggeren een shitload aan stop losses en breek je door dit denkbeeldige level en kun je veel geld verdienen met een short.

Een voorbeeld hiervan zijn de Bart's die we veel gezien hebben, mensen met veel geld kijken wat de meeste TA's aangeven en reageren hier op door het tegengestelde te doen.
Ooit is dit een keer begonnen, toen bestond het nog niet dat mensen er waarde aan hechtten, want mensen wisten er niet van. Toch werkte het blijkbaar, anders waren de technieken allang verbannen naar het land der fabelen en hadden we ze nu niet gekend.

En ja, stophunting noemen ze dat, dat expres triggeren van die stoplosses.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 juli 2018 @ 13:30:09 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180717105
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ooit is dit een keer begonnen, toen bestond het nog niet dat mensen er waarde aan hechtten, want mensen wisten er niet van. Toch werkte het blijkbaar, anders waren de technieken allang verbannen naar het land der fabelen en hadden we ze nu niet gekend.
Het is begonnen omdat een slimmerik waarschijnlijk doorhad dat er een patroon in het menselijk handelen zat. Het is echt geen natuurkunde, maar puur gebaseerd op hoe mensen denken/handelen. Het werkt omdat het mensen denken dat het werkt.

Maar goed deze discussie is vaak genoeg gevoerd ;) TA is voor mij niet heilig, maar zeker wel iets waar ik met een schuin oog naar kijkt, want het laat in ieder gevalzien wat een grotte kudde aan traders denkt dat er gaat gebeuren.
pi_180717153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is begonnen omdat een slimmerik waarschijnlijk doorhad dat er een patroon in het menselijk handelen zat. Het is echt geen natuurkunde, maar puur gebaseerd op hoe mensen denken/handelen. Het werkt omdat het mensen denken dat het werkt.

Maar goed deze discussie is vaak genoeg gevoerd ;) TA is voor mij niet heilig, maar zeker wel iets waar ik met een schuin oog naar kijkt, want het laat in ieder gevalzien wat een grotte kudde aan traders denkt dat er gaat gebeuren.
Precies, menselijke psyche. En die herhaalt zich, dat is waarom het werkt, niet omdat zoveel mensen het aanhangen.

Zodra er pauper veel nieuw noobgeld in komt, werkt het nog steeds, die "paar" pro traders die continu winst maken zijn een druppel op een gloeiende plaat in zo'n markt (zoals december 2017)
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:56:47 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180717655
TA is de homeopathie van de cryptowereld. Het werkt als je gelooft dat het werkt (en dan nog vaker niet dan wel).
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180717672
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:56 schreef Rossdale het volgende:
TA is de homeopathie van de cryptowereld. Het werkt als je gelooft dat het werkt (en dan nog vaker niet dan wel).
Dus poker is de homeopathie in de gokwereld?
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:58:56 #267
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180717704
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Leuke scouting, wat doen jullie dan IPV knopen leggen. Zuipen en neuken ?
Dat gebeurd ook idd..
verder 9mm / Ak47 schieten, paintballen, airsoften, bier proeverij, wijn proeverij, escaperoom, maar ook vaak avondje bank/bar hangen.

“Mijn” groep is allemaal 18+ en geeft leiding bij andere kleine kinderen. Daarom hebben wij het wat luxer :) ( iedereen werkt al dus vind het best als ze 10,- moeten betalen om bijvoorbeeld wijnproeverij te gaan doen.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180717725
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:56 schreef Rossdale het volgende:
TA is de homeopathie van de cryptowereld. Het werkt als je gelooft dat het werkt (en dan nog vaker niet dan wel).
Eens ik denk dat je veel meer kunt aflezen aan het algehele sentiment in de MSM.
Zoals nu overal positieve verhalen over Bitcoin.
Vakman pur sang
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:00:25 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180717727
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dus poker is de homeopathie in de gokwereld?
Volgens de homeopathische gedachte zou meeroken het geneesmiddel voor longkanker zijn ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180717742
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens de homeopathische gedachte zou meeroken het geneesmiddel voor longkanker zijn ^O^
Dat was niet de vraag.

En om er toch even op te reageren is het nog niet eens zo gek gedacht... bacterien blootstellen aan antibiotica zonder ze te doden maakt ze ook resistent tegen antibiotica. Verder heb ik weinig research gedaan naar meeroken en longkanker dus kan er weinig over zeggen.
Lambo of Rekt
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:05:10 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180717826
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat was niet de vraag.

En om er toch even op te reageren is het nog niet eens zo gek gedacht... bacterien blootstellen aan antibiotica zonder ze te doden maakt ze ook resistent tegen antibiotica. Verder heb ik weinig research gedaan naar meeroken en longkanker dus kan er weinig over zeggen.
Ik kan je dan ook geen antwoord geven op je vraag, want ik weet het antwoord niet.

Het feit dat het kansberekening is zoals TA is volgens mij de enige overeenkomst. Alleen is poker op basis van keihard te berekenen winstkansen. TA is gebaseerd op denkbeeldige supportlevels die er wel of niet kunnen zijn. Dus erm ik denk dat het antwoord nee is?
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 juli 2018 @ 14:09:01 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180717926
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik kan je dan ook geen antwoord geven op je vraag, want ik weet het antwoord niet.

Het feit dat het kansberekening is zoals TA is volgens mij de enige overeenkomst. Alleen is poker op basis van keihard te berekenen winstkansen. TA is gebaseerd op denkbeeldige supportlevels die er wel of niet kunnen zijn. Dus erm ik denk dat het antwoord nee is?
Poker is kansberekening, gebaseerd op harde feiten. TA is gebaseerd op mensenlijk sentiment en dus niet op keiharde feiten.
pi_180717940
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:58 schreef revpolen het volgende:

[..]

Dat gebeurd ook idd..
verder 9mm / Ak47 schieten, paintballen, airsoften, bier proeverij, wijn proeverij, escaperoom, maar ook vaak avondje bank/bar hangen.

“Mijn” groep is allemaal 18+ en geeft leiding bij andere kleine kinderen. Daarom hebben wij het wat luxer :) ( iedereen werkt al dus vind het best als ze 10,- moeten betalen om bijvoorbeeld wijnproeverij te gaan doen.
De standaard dingen die een studentenclub ook doen dus. Niks voor mij dus :)
pi_180717952
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik kan je dan ook geen antwoord geven op je vraag, want ik weet het antwoord niet.

Het feit dat het kansberekening is zoals TA is volgens mij de enige overeenkomst. Alleen is poker op basis van keihard te berekenen winstkansen. TA is gebaseerd op denkbeeldige supportlevels die er wel of niet kunnen zijn. Dus erm ik denk dat het antwoord nee is?
Dus jij denkt dat het toevallig is dat die levels elke keer exact op de zelfde hoogten worden getest? Dat is gewoon toeval, dat die retracements keer op keer op keer op keer getest worden op die denkbeeldige levels? Want je kunt ze overal terug halen over de gehele breedte van de grafiek.

En dit is niet puur omdat mensen erin geloven, want in december 2017 was er een factor 1000 keer meer noobgeld dan dat er pro-traders in zitten, en dan gelden die levels nog steeds, terwijl het gros van de mensen die er geld in hebben zitten, nog nooit van "traden" hebben gehoord, laat staan van support levels.

Ik denk dat poker heel goed vergelijkbaar is met dit.

Een goed voorbeeld dat dit de menselijke psyche reflecteert ipv "het geloof erin", is de psychologische 10K barriere... toen die eenmaal gebroken werd op bittrex was alle resistance weg en schoot BTC binnen no time naar 15K.

Edit, image erbij van de huidige situatie;



Dit is dus puur toeval? Dat is wat je zegt?

[ Bericht 5% gewijzigd door EggsTC op 25-07-2018 14:21:55 ]
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 juli 2018 @ 14:30:17 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180718361
Toeval is het zeker niet, maar het is ook geen wiskunde. Ik blijf er bij dat het puur is hoe mensen handelen. Meeste geld komt echt van mensen die weten waar ze mee bezig zijn en een groot deel van de kleine spelers volgen de grote spelers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')