abonnement Unibet Coolblue
pi_180699782
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het beste zou zijn als de roddelpers e.d. haar gewoon geheel met rust laat. Gewoon even alleen maar Samantha zijn (terugvinden), geen circus eromheen.
Ze zoekt het toch zelf steeds op? Volgens mij zet ze zichzelf zo neer op insta en niet RTL.
pi_180699788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:33 schreef Maharski het volgende:

[..]

1. je hebt geen invloed op het milieu waarin je opgroeit
2. milieu waarin je opgroeit vormt je
3. je hebt niet zelf in de hand hoe intelligent je gaat worden
4. intelligentie is meestal een vereiste om los te breken van waar je vandaan komt en om daar al dan niet bovenuit te stijgen

oftewel: barbie is niet verantwoordelijk voor wie of wat ze is.
Dit vind ik wel erg makkelijk geredeneerd.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:35:01 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_180699796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een asocialen.

Nu zit ik ook te kijken op youtube en hier laat Samantha haar aambei fotograferen door Michael.

:')

Senorita two cervezas por favor. _O- _O- _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:35:01 #179
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180699797
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het beste zou zijn als de roddelpers e.d. haar gewoon geheel met rust laat. Gewoon even alleen maar Samantha zijn (terugvinden), geen circus eromheen.
Ze kan niet zonder het circus..
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kansloos, zie je deze vrouw (na afkicken en psychische hulp) al achter de kassa van de Lidl gaan zitten om een normaal leven te leiden?
Niet achter de kassa bij de Lidl, wel achter het station :)
pi_180699810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 15:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zeer triest allemaal. Ik denk dat RTL hier wel degelijk iets aan te rekenen valt.

Jammer dat de goegemeente daar graag gemakzuchtig overheenstapt met blind sarcasme richting een weliswaar niet al te nozele, maar vooral rücksichtslos commercieel geëxploiteerde vrouw, 'want tokkie'.
Hoezo? RTL gaf een grote smak geld (vooral als je dat met normaal werk zou moeten verdienen) en Samantha en co. kregen hun eigen reallifesoap.

Als ze zuinig met het geld omgesprongen waren en nog wat andere inkomsten daarbij hadden geregeld (schnabbels in discotheken bijvoorbeeld), had Samantha nu echt niet van een uitkering hoeven leven.
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 24 juli 2018 @ 16:36:07 #181
442397 UitStraling
pi_180699818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:35 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ze kan niet zonder het circus..

[..]

Niet achter de kassa bij de Lidl, wel achter het station :)
Nou ja het kan wel maar dan moet ze het leven van prostitutie en drugs achter zich laten, ook met niemand meer contact hebben uit het tokkieverleden en helicopterschaapsherder worden in Australië of zo, of boeken gaan schrijven op Tristan da Cunha
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:37:22 #182
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180699849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:34 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Ze zoekt het toch zelf steeds op? Volgens mij zet ze zichzelf zo neer op insta en niet RTL.
Yep. Ze heeft zichzelf een tokkie gemaakt.. Die moet echt een ander geen verwijten gaan maken, maar gewoon in de spiegel kijken.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:37:27 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180699851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kansloos, zie je deze vrouw (na afkicken en psychische hulp) al achter de kassa van de Lidl gaan zitten om een normaal leven te leiden?
Ja hoor.
Mits het hele 'kijk dat is barbie' wat afneemt en ze voldoende hulp en tijd heeft gehad weer een beetje te normaliseren.

Niets mis net zo'n leven. Als je een beetje een leuk team hebt om in te werken is dat best te peren. Je kan niet op grote voet leven, maar wel een prima leven hebben, fijn genoeg.

Het zal voor haar best een overschakeling zijn. Ze heeft tjjd nodig daarvoor. Maar met wat hulp komt ze daar wel. En zal ze een leven leiden waar ze tevreden over kan zijn. Een normaal, fatsoenlijk leven. Dat gun ik haar wel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180699869
Triest voor haar kinderen.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:40:48 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180699921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoezo? RTL gaf een grote smak geld (vooral als je dat met normaal werk zou moeten verdienen) en Samantha en co. kregen hun eigen reallifesoap.

Als ze zuinig met het geld omgesprongen waren en nog wat andere inkomsten daarbij hadden geregeld (schnabbels in discotheken bijvoorbeeld), had Samantha nu echt niet van een uitkering hoeven leven.
Een grote smak geld? Werkelijk? Ik begreep dat ze 25.000 verdiende met een seizoen Barbie.
Niet echt bedragen die bij mij in de categorie "grote smak geld" vallen, maar dat kan aan mij liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180699931
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja hoor.
Mits het hele 'kijk dat is barbie' wat afneemt en ze voldoende hulp en tijd heeft gehad weer een beetje te normaliseren.

Niets mis net zo'n leven. Als je een beetje een leuk team hebt om in te werken is dat best te peren. Je kan niet op grote voet leven, maar wel een prima leven hebben, fijn genoeg.

Het zal voor haar best een overschakeling zijn. Ze heeft tjjd nodig daarvoor. Maar met wat hulp komt ze daar wel. En zal ze een leven leiden waar ze tevreden over kan zijn. Een normaal, fatsoenlijk leven. Dat gun ik haar wel.
Achter de kassa is ze nog steeds een publiek figuur en dat moet ze gewoon niet meer willen.
Lekker aan de lopende band in een fabriek, anoniem iets van koekjes inpakken ofzo.
Maar dat doet het misschien niet zo goed in Instagram.
pi_180699972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een grote smak geld? Werkelijk? Ik begreep dat ze 25.000 verdiende met een seizoen Barbie.
Niet echt bedragen die bij mij in de categorie "grote smak geld" vallen, maar dat kan aan mij liggen.
Hoe lang denk je dat je daarvoor achter de kassa bij de Lidl moet zien vs een maandje gefilmd worden?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:44:29 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180700016
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe lang denk je dat je daarvoor achter de kassa bij de Lidl moet zien vs een maandje gefilmd worden?
Dat boeit niet, het is geen "grote smak geld" voor de privacy die je kwijt bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180700021
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja hoor.
Mits het hele 'kijk dat is barbie' wat afneemt en ze voldoende hulp en tijd heeft gehad weer een beetje te normaliseren.

Niets mis net zo'n leven. Als je een beetje een leuk team hebt om in te werken is dat best te peren. Je kan niet op grote voet leven, maar wel een prima leven hebben, fijn genoeg.

Het zal voor haar best een overschakeling zijn. Ze heeft tjjd nodig daarvoor. Maar met wat hulp komt ze daar wel. En zal ze een leven leiden waar ze tevreden over kan zijn. Een normaal, fatsoenlijk leven. Dat gun ik haar wel.
Ik zie het niet gebeuren, ze gaat echt niet 5 dagen per week in de touwen om aan het eind van de maand 1500 op haar bankrekening te zien verschijnen.

Deze mensen denken dat ze belangrijk genoeg zijn voor een eigen tv-programma of ondernemer zijn met een eigen bar of muziekcarrière.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:45:31 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_180700036
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe lang denk je dat je daarvoor achter de kassa bij de Lidl moet zien vs een maandje gefilmd worden?
Maar volgens mij smeten ze het ook meteen weer over de balk, tenzij RTL ook die verhuizing betaalde en dat verblijf in Spanje en zo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd stug. Zou die Mike ook niet een kroeg gaan openen in Spanje ergens?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:47:07 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180700078
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar volgens mij smeten ze het ook meteen weer over de balk, tenzij RTL ook die verhuizing betaalde en dat verblijf in Spanje en zo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd stug. Zou die Mike ook niet een kroeg gaan openen in Spanje ergens?
En manager Jake werkt ook niet gratis.... sterker nog; ik denk dat hij er het meest aan verdiend heeft door zowel zijn rol in de soap als het feit dat hij ook door haar betaald moest worden voor zijn diensten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180700158
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe lang denk je dat je daarvoor achter de kassa bij de Lidl moet zien vs een maandje gefilmd worden?
Ik weet niet hoe lang ze gevolgd zijn door de camera, draaidagen kosten ook geld, dat wil RTL ook zo min mogelijk, dus dat zal inderdaad heus niet zo lang zijn.

Als je 1500 per maand verdient achter de kassa, moet je dus 17 maanden werken voor die 25.000.

Daarbij, je kan de bekendheid voor je laten werken, je kan een boek maken, reclame maken voor producten, uitgaansgelegenheden openen, in discotheken verschijnen etc.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:52:40 #193
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180700201
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe lang denk je dat je daarvoor achter de kassa bij de Lidl moet zien vs een maandje gefilmd worden?
Een jaar? Anderhalf jaar?
Is niet echt zoveel meer dan een normale baan... Is gewoon een redelijk Jan modaal salaris. Tussen de 20.000 en 30.000 per jaar is een normaal arbeiders salaris bij full-time werken.

Mensen die dat pakken van tv maatschappijen zouden daarnaast moeten blijven werken (alhoewel dat wel lastig is naast de opnames, je moet maar een werkgever vinden die er ok mee is dat je langere tijd tussendoor weg bent en je in de kijker loopt). Dan pas begint het leuk te worden. Als het extra is dus.
Is dat je enige inkomen dan is het gewoon arbeiders niveua. Dik doen zit er dan eigenlijk niet in.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180700230
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een jaar? Anderhalf jaar?
Is niet echt zoveel meer dan een normale baan... Is gewoon een redelijk Jan modaal salaris. Tussen de 20.000 en 30.000 per jaar is een normaal arbeiders salaris bij full-time werken.

Mensen die dat pakken van tv maatschappijen zouden daarnaast moeten blijven werken (alhoewel dat wel lastig is naast de opnames, je moet maar een werkgever vinden die er ok mee is dat je langere tijd tussendoor weg bent en je in de kijker loopt). Dan pas begint het leuk te worden. Als het extra is dus.
Is dat je enige inkomen dan is het gewoon arbeiders niveua. Dik doen zit er dan eigenlijk niet in.
Ik weet niet hoelang ze gevolgd zijn. Ik zou iets van een maand verwachten.
pi_180700302
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit vind ik wel erg makkelijk geredeneerd.
Als je dom bent ben je nergens verantwoordelijk voor :')
|:( idd.
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:58:04 #196
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180700335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren, ze gaat echt niet 5 dagen per week in de touwen om aan het eind van de maand 1500 op haar bankrekening te zien verschijnen.

Deze mensen denken dat ze belangrijk genoeg zijn voor een eigen tv-programma of ondernemer zijn met een eigen bar of muziekcarrière.
Ook zij kent dit van om haar heen. Ook zij weet dat het een prima leven kan zijn.
Ook zij zal een voor haar leuke vent krijgen die ook dat verdient of net een beetje meer. Waarbij voor beiden een dagje minder werken een mogelijkheid zal zijn. Geen heel dik leven, wel een fijn leven met voldoende eigen tijd.

Het is een stevige overgang, maar zoveel meisjes uit haar milieu dromen van wat zij heeft geprobeerd. Die vinden vrijwel allemaal hun weg wel, ook Samantha kan dat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 24 juli 2018 @ 16:59:25 #197
442397 UitStraling
pi_180700369
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook zij kent dit van om haar heen. Ook zij weet dat het een prima leven kan zijn.
Ook zij zal een voor haar leuke vent krijgen die ook dat verdient of net een beetje meer. Waarbij voor beiden een dagje minder werken een mogelijkheid zal zijn. Geen heel dik leven, wel een fijn leven met voldoende eigen tijd.

Het is een stevige overgang, maar zoveel meisjes uit haar milieu dromen van wat zij heeft geprobeerd. Die vinden vrijwel allemaal hun weg wel, ook Samantha kan dat.
Die Tarrel toch?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 17:04:06 #198
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_180700484
Aandacht aandacht aandacht.

Een zelfmoordpoging is altijd aandacht. Als je zelfmoord wil plegen lukt dat echt wel. Zoals een trein.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 24 juli 2018 @ 17:04:26 #199
442397 UitStraling
pi_180700490
Ik denk dat ze over een jaar met HIV op de bank zit te schelden op de hele wereld die de schuld is van al haar problemen, inclusief pretwaspoeder op tafel, zesde borstvergroting en roze glittertrainingspak, kweenie hoor
pi_180700549
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 15:16 schreef richolio het volgende:
Iemand heeft voor de tweede keer zelfmoord geprobeerd te plegen, laten we er met zijn allen grappen over maken
Dit. Geen woorden voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')