abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 augustus 2018 @ 20:48:58 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181138322
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:22 schreef maily het volgende:

[..]

Van wie? :o
:')
pi_181139702
Mazzel! Bedacht vandaag dat ik van de lente de hele vijver ga schoonmaken en nieuwe planten ga bestellen en zoet water mosselen. Kan nu opzich ook nog wel maar de zomer is al bijna voorbij
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:56:35 #103
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_181204377
Groeien overal paddestoelen in mijn potten ineens :D
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_181204928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Groeien overal paddestoelen in mijn potten ineens :D
Ik heb paddenstoelen in mijn kamerplanten :D
pi_181206187
Hier ook sinds gister. Achja.
pi_181206235
Zojuist...Gewoon groen gras gemaaid w/
pi_181207431
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:13 schreef AnneX het volgende:
Zojuist...Gewoon groen gras gemaaid w/
Wauw dat is nog snel gegaan! Hier kan ik aan de Vlinderstruik goed zien wat voor een effect de droogte had. De bladeren van een weekje terug zijn gelig, al sinds ze groeide. De nieuwe fris groen
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:14:30 #108
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_181207621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik heb paddenstoelen in mijn kamerplanten :D
Zal wel door de wat donkerdere dagen komen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_181207669
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:13 schreef AnneX het volgende:
Zojuist...Gewoon groen gras gemaaid w/
Staat hier voor zaterdag op t programma! Groene stukken galore *O* >:O
pi_181207673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:23 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik heb paddenstoelen in mijn kamerplanten :D
:D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:20:54 #111
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_181207750
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:33 schreef Koettie het volgende:
Heb je geen last van draadalg? Mijn vijver zit er vol mee
Ik heb ook een vijver, of nou ja, een bak met een diep en ondiep gedeelte in L-vorm. Ongeveer 3000 liter.

Elk jaar ben ik wekelijks met de schepnet bezig geweest om draadalg er uit te vissen, maar uitgerekend dit hete jaar hoef ik dat helemaal niet meer te doen. Ik had aan 't begin van de hitte verwacht dat mijn vijver helemaal dicht zou slibben met draadalg en dat 't praktisch onbegonnen werk ging worden om 't bij te houden.

Ik ben verbaasd. Echt enorm verbaasd dat ik helemaal niks aan mijn vijver hoefde te doen dit jaar. De vijverplanten (o.a. Waterlelie, Pijlkruid, Snoekkruid, Japanse Holpijp en Dotterbloem) zijn zo hard gegroeid, dat ze het water blijkbaar helder houden. Verder heb ik niks van zuurstofplanten.

En ja, ik heb ook een pompfilter voor stromend water wat natuurlijk zorgt voor zuurstof in het water en algen doodt, maar die is al 3/4 jaar oud, en had daar de UV-lamp allang van moeten vervangen. Maar het water is zó kraakhelder, dat ik de bodem kan zien op 80cm diepte.

Geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ben er blij mee. :P
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_181207790
Bewijs:
Linksachterin de buxus terminale -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk, Twieki _O_
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:26:44 #113
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_181207867
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:23 schreef AnneX het volgende:
Bewijs:
Linksachterin de buxus terminale -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk, Twieki _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_181208117
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:26 schreef Twieki het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xebber? :o *O*
How come een andere naam!
pi_181208130
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:23 schreef AnneX het volgende:
Bewijs:
Linksachterin de buxus terminale -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk, Twieki _O_
Grasmat _O_
pi_181208132
Wat leuk, Xebber :D
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:41:07 #117
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_181208154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Xebber? :o *O*
How come een andere naam!
Ha Hypericumdame! :* Al een jaar of 4 of zo. :@
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_181208822
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:20 schreef Twieki het volgende:

[..]

Ik heb ook een vijver, of nou ja, een bak met een diep en ondiep gedeelte in L-vorm. Ongeveer 3000 liter.

Elk jaar ben ik wekelijks met de schepnet bezig geweest om draadalg er uit te vissen, maar uitgerekend dit hete jaar hoef ik dat helemaal niet meer te doen. Ik had aan 't begin van de hitte verwacht dat mijn vijver helemaal dicht zou slibben met draadalg en dat 't praktisch onbegonnen werk ging worden om 't bij te houden.

Ik ben verbaasd. Echt enorm verbaasd dat ik helemaal niks aan mijn vijver hoefde te doen dit jaar. De vijverplanten (o.a. Waterlelie, Pijlkruid, Snoekkruid, Japanse Holpijp en Dotterbloem) zijn zo hard gegroeid, dat ze het water blijkbaar helder houden. Verder heb ik niks van zuurstofplanten.

En ja, ik heb ook een pompfilter voor stromend water wat natuurlijk zorgt voor zuurstof in het water en algen doodt, maar die is al 3/4 jaar oud, en had daar de UV-lamp allang van moeten vervangen. Maar het water is zó kraakhelder, dat ik de bodem kan zien op 80cm diepte.

Geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ben er blij mee. :P
Wees trots! Je hebt een mooi evenwicht in je vijver. Meer waard dan een pomp!
pi_181212131
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:41 schreef Twieki het volgende:

[..]

Ha Hypericumdame! :* Al een jaar of 4 of zo. :@
Xebber zat? Of pass kwijt :D
pi_181297593
Randen afgestoken, gras -wat er alweer groen was- gemaaid, *&&%$#klimop overal weer ingekort, de grote sering wat ingekort, dood spul overal tussendoor weggehaald en een hortensia verzet. Hij krijgt nog 1 kans *)

Vanaf balkon gezien, links en rechts





Vanaf het terras gezien, links en rechts



pi_181297902
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Randen afgestoken, gras -wat er alweer groen was- gemaaid, *&&%$#klimop overal weer ingekort, de grote sering wat ingekort, dood spul overal tussendoor weggehaald en een hortensia verzet. Hij krijgt nog 1 kans *)

Vanaf balkon gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanaf het terras gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Best alweer groen! Dat is snel gegaan dan.

Net nieuwe vijverplanten besteld, mosselen en poelslakken. Dinsdag of woensdag de vijver schoonmaken, woensdag komt de zooi binnen. Is nu wel heel groen aan 't worden. Dus alle vijvermandjes eruit, alle draadalg er zoveel mogelijk af en bijvullen met schoon water. Veel salamanders zitten nu op land volgens mij dus zou nu wel moeten kunnen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:21:39 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181298086
Zo even in mijn tuin kijken, net terug van verkansie. Ben zo benieuwd.
pi_181300132
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Randen afgestoken, gras -wat er alweer groen was- gemaaid, *&&%$#klimop overal weer ingekort, de grote sering wat ingekort, dood spul overal tussendoor weggehaald en een hortensia verzet. Hij krijgt nog 1 kans *)

Vanaf balkon gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanaf het terras gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een prettige groene tuin!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_181300924
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
Zo even in mijn tuin kijken, net terug van verkansie. Ben zo benieuwd.
Het heeft een paar keer flink geregend. *O*

En Bloes *O* gras is groen in jouw tuin.
pi_181302057
Ook even snel wat foto's gemaakt, lekker wazig.


pi_181302347
Het is een heerlijk plekje, koettie 8-)

P.S. heb je (al) een neuwe egel in de opvang?
pi_181302376
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:55 schreef Pisces29 het volgende:

Wat een prettige groene tuin!
Dank! Mijn allereerste (en laatste-) tuin. Voor mij is het belangrijkst dat het winterhard is allemaal en niet te veel onderhoud.
Deze tuin is ergens begin jaren 80 zo ingericht door voorgaande huurders, heb er wel e.e.a aan veranderd maar de indeling e.d. is al jaren zo.. vind het ook wel oké zo :)
pi_181302389
Leuk vol en kleurrijk Koettie!
pi_181302696
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:29 schreef AnneX het volgende:
Het is een heerlijk plekje, koettie 8-)

P.S. heb je (al) een neuwe egel in de opvang?
Nee nog niet! Ga maar eens een appje sturen om ze te herinneren dat we nog bestaan met onze volle rommeltuin. Zou wel weer heel gezellig zijn.

Ben deze week vrij, ga sowieso aan de vijver en ook even opzoeken wat ik nu kan/moet/mag snoeien of wast ik iets mee moet deze periode. Ik doe alles altijd uit de losse pols maar beetje sturing is ook wel handig. Lang leven Google. En opruimen want maak er elke keer zo'n zooitje van. :+ Maar dat is binnen hetzelfde, ben een rommelkont.
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:12:29 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181303450
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:19 schreef Koettie het volgende:
Ook even snel wat foto's gemaakt, lekker wazig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig O+
Resistance is futile.
pi_181303485
Meteen al appje terug van egel dame, er is er een die een tuin nodig heeft binnenkort, ze weet alleen nog niet wanneer! Ze houdt ons in gedachten.
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:29:02 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181303858
Druk geweest in de tuin. Allereerst onze borderbakken opgehaald. Daarna één en ander op de juiste plek gezet om te kijken hoe het wordt. We zijn er superblij mee!

We hebben een oude border afgegraven. Blijkbaar hadden de vorige bewoners nog waaltjes over. Ze hebben die gebruikt om een verhoogde border te maken, maar gewoon gestapeld, niet vast gezet met cement of zo. Dus stenen eruit trekken, stenen stapelen. Zand afsteken, zand zeven (zat vol met klimop wortel). Omdat het zo zanderig is bij ons, ging het zeven wel makkelijk, maar het blijft zwaar werk.

Daarna kon ik het natuurlijk niet laten om flink te gaan snoeien. De buurman heeft een enorm overgroeide wildernis. Boom van 20m hoog en je kunt nergens de bodem zien, omdat er een dikke laag klimop staat. De schutting staat op instorten door de klimop. Dus onze kant maar eens losgetrokken... my god, we hebben serieus een kuubzak vol met klimop en dat is alleen maar de bovenkant van de schutting. De schutting is tijdelijk gestut. Binnenkort maar eens overleggen over het vervangen van de schutting. We komen tot de conclusie dat zijn klimop probleem, bij ons in de tuin is begonnen. Iemand heeft aan onze kant van de schutting 4 of 5 planten gezet. Aan de buurman zijn kant vallen alleen maar lange uitlopers naar beneden. Hij heeft nergens van die klevers, die zitten allemaal aan onze kant van de schutting. Sneu, die kerel heeft het de laatste 10 jaar echt moeilijk gehad en veel van onze buren kijken hem aan op de troep, niemand lijkt te beseffen dat het niet zijn eigen planten zijn. Wisten wij zelf trouwens ook niet. Maar OK, nu weten weten we het wel dus als er weer gepraat wordt, dan kunnen we het rechtzetten.

Ff eten, ik post straks wel fotootjes.
Resistance is futile.
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:58:03 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181304619
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:13 schreef Koettie het volgende:
Meteen al appje terug van egel dame, er is er een die een tuin nodig heeft binnenkort, ze weet alleen nog niet wanneer! Ze houdt ons in gedachten.
Hoooooww, wacht ff. Doe jij egel-opvang? Wat cool! En waar moet je tuin aan voldoen?
Resistance is futile.
pi_181304663
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoooooww, wacht ff. Doe jij egel-opvang? Wat cool! En waar moet je tuin aan voldoen?
Jaaa. Tot nu toe een egel gehad, ik heb er een topic over geopend. Pleeg-egel heet het topic! Groen en ze mogen er niet uit kunnen komen. Ze komen hier om weer te wennen aan buiten na verpleging in de opvang en aansterken. Dus veel scharrelen en eten.

Heb het topic een schopje gegeven!
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:10:41 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181304919
Voor:



Tijdens (en vergeten te vermelden, onze schuur is nu pikzwart):



En zo komen de bakken te staan, de achterste is inmiddels een flink stuk lager omdat de verhoogde border eronder inmiddels is afgegraven en ontdaan van klimop wortels):



Sowieso moeten al deze bakken nog een cm of 20 ingegraven worden op termijn, dus al met al wordt alles lager en ook wat minder overheersend (hoewel, ik vind dit niet storend).

Schuttingen moeten dus overal vervangen worden. Alle klimop en beplanting is er aan onze kant vanaf nu (en daar hebben we dus al 1 van de bakken mee volgestort :') )

Links: in overleg met de buurvrouw is gekozen voor een laurierhaag van ongeveer 180cm. De taxus willen we intact houden, want vanaf ons balkon en in de woonkamer zorgt dat voor een mooie wintergroen uitzicht. Tegen de tijd dat de laurier hoog genoeg is, snoeien we de onderkant van de taxus.
Rechts: zwarte golfplaten schutting (maar dan horizontaal, dus liggend), maar moeten we nog overleggen met de buurman. Hij heeft het niet breed, de verwachting is dat hij allang blij is als wij de kosten op ons nemen.
Resistance is futile.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:13:14 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181304996
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Randen afgestoken, gras -wat er alweer groen was- gemaaid, *&&%$#klimop overal weer ingekort, de grote sering wat ingekort, dood spul overal tussendoor weggehaald en een hortensia verzet. Hij krijgt nog 1 kans *)

Vanaf balkon gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanaf het terras gezien, links en rechts

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi hoor! Hoe lang gaat het blauwe bankje nog mee, volgens mij zie ik die al jaren voorbij komen. :D ^O^
Resistance is futile.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:13:41 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181305004
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:20 schreef Twieki het volgende:

[..]

Ik heb ook een vijver, of nou ja, een bak met een diep en ondiep gedeelte in L-vorm. Ongeveer 3000 liter.

Elk jaar ben ik wekelijks met de schepnet bezig geweest om draadalg er uit te vissen, maar uitgerekend dit hete jaar hoef ik dat helemaal niet meer te doen. Ik had aan 't begin van de hitte verwacht dat mijn vijver helemaal dicht zou slibben met draadalg en dat 't praktisch onbegonnen werk ging worden om 't bij te houden.

Ik ben verbaasd. Echt enorm verbaasd dat ik helemaal niks aan mijn vijver hoefde te doen dit jaar. De vijverplanten (o.a. Waterlelie, Pijlkruid, Snoekkruid, Japanse Holpijp en Dotterbloem) zijn zo hard gegroeid, dat ze het water blijkbaar helder houden. Verder heb ik niks van zuurstofplanten.

En ja, ik heb ook een pompfilter voor stromend water wat natuurlijk zorgt voor zuurstof in het water en algen doodt, maar die is al 3/4 jaar oud, en had daar de UV-lamp allang van moeten vervangen. Maar het water is zó kraakhelder, dat ik de bodem kan zien op 80cm diepte.

Geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, maar ben er blij mee. :P
Fotootje! :7
Resistance is futile.
pi_181305645
Ik vind het nu al mooi. Dat word alleen maar mooier als
er planten in komen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:47:23 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181305942
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:34 schreef sjaakspark het volgende:
Ik vind het nu al mooi. Dat word alleen maar mooier als
er planten in komen.
Thanks :) . Wij zijn er ook blij mee. Ik wil in de voorste bak links nog een vijver met een groot ondiep gedeelte. Veur de vogeltjes, want daar hou ik van.
Resistance is futile.
pi_181306104
Zullen de vogels fijn vinden. En ook leuk om zelf naar hun gedrag te kijken
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:59:09 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181306202
Plantenvraagje: stel ik plant 1 van de lage bakken vol met een wintergroene bodembedekker. Kan ik dat combineren met bijvoorbeeld sneeuwklokjes? Die zijn gek op arme grond en schaduw dus ik denk dat die een heel imposant statement kunnen maken als ze door de bodembedekker heen kunnen groeien. Of werkt dat niet zo?
Resistance is futile.
pi_181306318
Denk dat dat best kan hoor! Hier piepen ze ook overal doorheen.
pi_181306480
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef Seven. het volgende:
Voor:

[ afbeelding ]

Tijdens (en vergeten te vermelden, onze schuur is nu pikzwart):

[ afbeelding ]

En zo komen de bakken te staan, de achterste is inmiddels een flink stuk lager omdat de verhoogde border eronder inmiddels is afgegraven en ontdaan van klimop wortels):

[ afbeelding ]

Sowieso moeten al deze bakken nog een cm of 20 ingegraven worden op termijn, dus al met al wordt alles lager en ook wat minder overheersend (hoewel, ik vind dit niet storend).

Schuttingen moeten dus overal vervangen worden. Alle klimop en beplanting is er aan onze kant vanaf nu (en daar hebben we dus al 1 van de bakken mee volgestort :') )

Links: in overleg met de buurvrouw is gekozen voor een laurierhaag van ongeveer 180cm. De taxus willen we intact houden, want vanaf ons balkon en in de woonkamer zorgt dat voor een mooie wintergroen uitzicht. Tegen de tijd dat de laurier hoog genoeg is, snoeien we de onderkant van de taxus.
Rechts: zwarte golfplaten schutting (maar dan horizontaal, dus liggend), maar moeten we nog overleggen met de buurman. Hij heeft het niet breed, de verwachting is dat hij allang blij is als wij de kosten op ons nemen.
Ik vind het wel heel apart! Kan er nog niet helemaal 'doorheen' kijken, maar hou ons op de hoogte.

Het blauwe bankje heeft wel wat verschillende blauwtjes gelopen :D de afgelopen jaren. Dit is het laatste jaar als je er naar kijkt stort ie in... dus ik broed op slopen dat ding en op die plek flink onkruid weghalen en iets tegen de schutting.
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:13:26 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181306507
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:59 schreef Seven. het volgende:
Plantenvraagje: stel ik plant 1 van de lage bakken vol met een wintergroene bodembedekker. Kan ik dat combineren met bijvoorbeeld sneeuwklokjes? Die zijn gek op arme grond en schaduw dus ik denk dat die een heel imposant statement kunnen maken als ze door de bodembedekker heen kunnen groeien. Of werkt dat niet zo?
De bodembedekker moet dat wel toelaten. Als die heel dicht groeit komt het er niet door.
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:23:15 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181306775
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:04 schreef Koettie het volgende:
Denk dat dat best kan hoor! Hier piepen ze ook overal doorheen.
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

De bodembedekker moet dat wel toelaten. Als die heel dicht groeit komt het er niet door.
Thanks beide!

Ik zit te denken aan kruipende kornoelje, zal ik wel serieus de grond moeten verbeteren maar het mooie is dat ik dat niet in elke bak hoeft te doen. Dat levert dan gelijk weer meer mogelijkheden voor variatie tussen schaduwliefhebbers voor droge grond en een humusrijke grond.

Ik vermoed dat deze te dicht is voor de combinatie met bloembollen/sneeuwklokjes?

Resistance is futile.
pi_181306819
Ik heb ze tussen (in) m'n stermos en kruiptijm staan en daar beuken ze wel doorheen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:25:45 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181306825
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel apart! Kan er nog niet helemaal 'doorheen' kijken, maar hou ons op de hoogte.

Het blauwe bankje heeft wel wat verschillende blauwtjes gelopen :D de afgelopen jaren. Dit is het laatste jaar als je er naar kijkt stort ie in... dus ik broed op slopen dat ding en op die plek flink onkruid weghalen en iets tegen de schutting.
Zoiets dus, maar minder gelikt (en zelfgemaakt in plaats van prefab):



Nieuw bankje of wat anders deze keer?
Resistance is futile.
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:31:45 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181306976
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:25 schreef Koettie het volgende:
Ik heb ze tussen (in) m'n stermos en kruiptijm staan en daar beuken ze wel doorheen.
Kruiptijm bloeit roze/paars helaas. Het mag alleen groen blad en witte bloemetjes zijn. :P
Wat een pietlut hè?

Maar stermos is juist wel weer heel geschikt, staat nu op mijn lijstje.
Resistance is futile.
pi_181307345
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zoiets dus, maar minder gelikt (en zelfgemaakt in plaats van prefab):

[ afbeelding ]

Nieuw bankje of wat anders deze keer?
Ah leuk zeg!
Zie tekst... iets tegen de schutting geen bankje meer.
pi_181307369
er is ook witte kruiptijm
hier komen de sneeuwklokjes ook prima door de maagdenpalm omhoog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')