quote:(van de bovengenoemde site)
Op woensdag 26 maart 2003 17:34 schreef M.ALTA het volgende:[..]
overigens die sitehttp://mcc.front.ru/mcc-jsf.htm
is zowel schokkend als verhelderend, maar ik ben nu wel ongeduldig, want ik wil die bewijzen nu wel eens zien, anders duurt het te lang.
The so called "lone gunman" was arrested by a 6 officers special team SIX MINUTES after the shooting. They appeared out of nowhere and were waiting for the gunman fully dressed up with bullet proof vests and pistols drawn. Some people are now trying to figure out how the frame up was done. Not - if - he was framed. Even for a trained agent it takes at least 3 to 4 minutes to put on such a vest. And waiting there, were three police dog patrols too. Only people who can not count - and do not know what a stopwatch is - believe the official story
*Justice is silent, the media are silenced*
En dus blijft de belangrijkste vraag waarom het "speciale arrestatieteam" al na 6 minuten na de moord ter plaatse was,terwijl dit absoluut onhaalbaar was, voor altijd onbeantwoord,omdat het de media verboden is om hier dieper op in te gaan...
quote:Wie heeft dat verboden? Waar is dat vastgelegd?
Op woensdag 26 maart 2003 22:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dus blijft de belangrijkste vraag waarom het "speciale arrestatieteam" al na 6 minuten na de moord ter plaatse was,terwijl dit absoluut onhaalbaar was, voor altijd onbeantwoord,omdat het de media verboden is om hier dieper op in te gaan...
quote:Het meeste? Jij hebt het geturfd het afgelopen jaar? Was het maar waar, dan was het niet zoveel. Loop eens drie weken verkleed als Turk rond - dan praten we verder.
Op woensdag 26 maart 2003 22:00 schreef X-Ray het volgende:
Verder is je geblaat geheel gespeend van enig realisme want het meeste racisme en anti-semitische gedrag komt idd van de AEL-vrienden en zo. Nog gezien hoe er fijn 'joden moeten dood', Isrealische vlaggen etc werder verbrand oa op de dam een paar maanden terug en in Den Haag een paar dagen geleden? Nee zeker? Want dat mag zeker wel?
quote:De Bilderberg-groep misschien,die hebben zoveel macht dat niets wat zij eisen vastgelegd hoeft te worden,het gebeurd gewoon en zoniet dan volgen er keiharde sancties...
Op woensdag 26 maart 2003 22:05 schreef SCH het volgende:[..]
Wie heeft dat verboden? Waar is dat vastgelegd?
quote:Ja, het meeste ja.
Op woensdag 26 maart 2003 22:07 schreef SCH het volgende:[..]
Het meeste? Jij hebt het geturfd het afgelopen jaar? Was het maar waar, dan was het niet zoveel. Loop eens drie weken verkleed als Turk rond - dan praten we verder.
En als Turk rondlopen? Man, IK ben in de minderheid hier hoor, dus wat lul je?
En wat gebeurt er dan volgens jou he?
En hoe loopt een Turk erbij dan???????????
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:11 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
De Bilderberg-groep misschien,die hebben zoveel macht dat niets wat zij eisen vastgelegd hoeft te worden,het gebeurd gewoon en zoniet dan volgen er keiharde sancties...
Je bent grappig.
quote:Je hebt blijkbaar geen weet van de racistische incidenten in ons land. Tuurlijk zitten de AEL-types ook fout maar door alleen daar op te hameren verdoezel je al het andere racisme.
Op woensdag 26 maart 2003 22:12 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, het meeste ja.
Sterker nog, bijna ALLE anti-semitische incidenten komen voor het conto van AEL-vriendjes.En als Turk rondlopen? Man, IK ben in de minderheid hier hoor, dus wat lul je?
En wat gebeurt er dan volgens jou he?
![]()
En hoe loopt een Turk erbij dan???????????
![]()
quote:Flikker toch op.
Op woensdag 26 maart 2003 22:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar geen weet van de racistische incidenten in ons land. Tuurlijk zitten de AEL-types ook fout maar door alleen daar op te hameren verdoezel je al het andere racisme.
Tuurlijk gebeurt het ook vanuit die neo-nazi sukkels, maar dat wordt keihard aangepakt en komt amper voor.
Die AEL-jodenhaters en hitler-aanhangers mogen gewoon hun gang gaan en worden notabene nog toegejuichd door politieke figuren! Marijnissen stond erbij en verklaarde op TV zijn goedkeuring!
.
Hakenkruizen op de dam!
.
Kraznapolsky aangevallen met stenen ed omdat het joods zou zijn
Joodse winkels bekogelen op de dam
.
JIJ verdoezelt het enorm aanwezige anti-semitisme onder moslims, EN je gaat voorbij aan het feit dat oa IK hier zo onderhand de allochtoon ben ipv andersom.
quote:Je wilt het niet weten - mijn probleem niet.
Op woensdag 26 maart 2003 22:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Flikker toch op.
Tuurlijk gebeurt het ook vanuit die neo-nazi sukkels, maar dat wordt keihard aangepakt en komt amper voor.
Misschien doe je er zelf aan mee, zo te lezen aan je posts. Verblind door Arabierenhaat. Racisme door neo-nazi's? Waar haal je dat vandaan. Het gaat om de grote goegemeente die sinds Fortuyn openlijk voor de buitenlanderhaat durft uit te komen. Maar dat vindt jij niet racistisch natuurlijk
quote:Ik vrees dat het een kansloos kansje is.
Op woensdag 26 maart 2003 22:22 schreef golfer het volgende:
Is er misschien een heel klein kansje dat er weer ontopic gereageerd gaat worden over de zaak Fortuyn?
quote:Nee, want Fortuyn was allesbehalve racistisch.
Op woensdag 26 maart 2003 22:20 schreef SCH het volgende:[..]
Je wilt het niet weten - mijn probleem niet.
Misschien doe je er zelf aan mee, zo te lezen aan je posts. Verblind door Arabierenhaat. Racisme door neo-nazi's? Waar haal je dat vandaan. Het gaat om de grote goegemeente die sinds Fortuyn openlijk voor de buitenlanderhaat durft uit te komen. Maar dat vindt jij niet racistisch natuurlijk
Maar dat weet jij toch niet, want jij hebt nul komma nul van hem gelezen of van de LPF om zelf een standpunt te kunnen vormen. Blindelings kakel je de Groene na...
En dat voor iemand die beweert massapopulisme eng te vinden.....
quote:Nee, de ZAAK Fortuyn, als in RECHTZAAK, die morgen gaat beginnen.
Op woensdag 26 maart 2003 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik vrees dat het een kansloos kansje is.
Vindt jij het niet over Fortuyn gaan dan?
quote:God...wat ben jij godsgruwelijk vervelend zeg. Blijf je nu echt zo de hele dag doorgaan met mensen opnaaien en beledigen?
Op woensdag 26 maart 2003 schreef SCH het volgende:
Het gebruikelijke geflame
quote:De Groene?
Op woensdag 26 maart 2003 22:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, want Fortuyn was allesbehalve racistisch.
Maar dat weet jij toch niet, want jij hebt nul komma nul van hem gelezen of van de LPF om zelf een standpunt te kunnen vormen. Blindelings kakel je de Groene na...
En dat voor iemand die beweert massapopulisme eng te vinden.....
Daar ben ik absoluut van overtuigd. En het is ook de realiteit van vandaag, dus ga daar eens op in. Steeds maar roepen dat Fortuyn geen racist was, schiet niet op.
quote:Beledigen? Waar dan?
Op woensdag 26 maart 2003 22:26 schreef Kaalhei het volgende:[..]
God...wat ben jij godsgruwelijk vervelend zeg. Blijf je nu echt zo de hele dag doorgaan met mensen opnaaien en beledigen?
Opnaaien is van de pot die de ketel verwijt.
Misschien voel je je aangesproken. Jouw waarheid over Fortuyn hoeft de mijne toch niet te zijn. Verbazingwekkend dat er nog steeds geen discussie over zijn erfenis mogelijk is.
quote:Jij roept dat er a.) racisme op relevante schaal is en dit b.) door PF veroorzaakt is. Waarom toon je je stelling niet aan ipv maar wat flames uit te lokken.
Op woensdag 26 maart 2003 22:28 schreef SCH het volgende:
[...]Steeds maar roepen dat Fortuyn geen racist was, schiet niet op.
quote:Ipv OVER hem te lezen, had je eens iets VAN hem moeten lezen....
Op woensdag 26 maart 2003 22:28 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb werkelijk alles over Fortuyn gelezen, bijna alles dan,
Zegt alles al, deze zin...
quote:Lees dan even terug - ik heb er vanmiddag ook al van alles over geschreven.
Op woensdag 26 maart 2003 22:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Jij roept dat er a.) racisme op relevante schaal is en dit b.) door PF veroorzaakt is. Waarom toon je je stelling niet aan ipv maar wat flames uit te lokken.
Racisme moet je ook willen zien. De rol van PF ook. Jij zult het anders zien, ik heb gemerkt hoe het massapopulisme ook in ons land werkt. En ik vind het doodeng.
quote:Ja, ik ook
Op woensdag 26 maart 2003 22:37 schreef SCH het volgende:[..]
En ik vind het doodeng.

quote:Ik zie dat X-Ray een nieuw stokpaardje heeft, hij is nu de grote verdediger van het Joodse volk geworden (uiteraard tegen de moslims).
Op woensdag 26 maart 2003 22:39 schreef X-Ray het volgende:Ja, ik ook
quote:Ik zie slechts varianten van stelling a.) en b.) die ik eerder noemde. Enig bewijs ewrvoor ben ik nog niet tegengekomen, alleen loze kreten en beledigingen.
Op woensdag 26 maart 2003 22:37 schreef SCH het volgende:
Lees dan even terug - ik heb er vanmiddag ook al van alles over geschreven.
quote:Fraai retorisch truukje waarmee je je ermee uitluld: Ik hoef geen argumenten te geven:"Je moet het willen zien." en aangezien jij het niet wil (lees: niet kan) zien, heb ik gelijk zonder dat ik mijn stelling hoef te verifieren. Ik heb nl. gelijk, en jij zal die waarheid toch nooit zien, daarvoor ben je teveel verblind. Ergo ik hoef mijn stelling niet aan te tonen aangezien dat zinloos zou zijn.
Racisme moet je ook willen zien. De rol van PF ook. Jij zult het anders zien, ik heb gemerkt hoe het massapopulisme ook in ons land werkt. En ik vind het doodeng.
quote:Nee maar dat ben jij schuld. Die mensen (extremistische moslims) doen dat omdat jij alle moslims discrimineert. Dat jij dat niet ziet
Op woensdag 26 maart 2003 22:39 schreef X-Ray het volgende:
Ja, ik ook
[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 26-03-2003 22:48]
quote:Je zou natuurlijk iets over die fotos en incidenten kunnen zeggen ipv op de man te spelen, kinky.
Op woensdag 26 maart 2003 22:42 schreef Tia_Tijger het volgende:[..]
Ik zie dat X-Ray een nieuw stokpaardje heeft, hij is nu de grote verdediger van het Joodse volk geworden (uiteraard tegen de moslims).
Maar het verbranden van vlaggen ed beperken zich niet alleen tot de Israelische hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 26-03-2003 22:49]
quote:At last
Op woensdag 26 maart 2003 22:49 schreef Glacius het volgende:
Jongens, vanaf nu voortaan Volkert van der Graaf.
quote:Jullie gaan ook niet in op het racisme dat na Fortuyn de kop op heeft gestoken. Waarom zou ik dan ingaan op een paar gekken met een brandende vlag.
Op woensdag 26 maart 2003 22:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Je zou natuurlijk iets over die fotos en incidenten kunnen zeggen ipv op de man te spelen, kinky.
Maar het verbranden van vlaggen ed beperken zich niet alleen tot de Israelische hoor...
Lees nog eens terug Kaalhei. Het is echt erg duidelijk hoe massapopulisme en zondebokdenken werkt.
Racisme kan weer. Islam-bashing op alle fronten, de media voorop. Maar goed, daar kan je dan nog over praten. Maar het dagelijkse racisme van blanke nederlanders tegenover kleurlingen. Dat kwam al voor maar nu op grote schaal. Dat uit zich in van alles. Het simpele negeren in winkels, het weigeren in discotheken, organisaties, instellingen enz. Opmerkingen op straat. En luister maar eens naar een gemiddeld kroeggesprek in een Rotterdamse of Leeuwardense volksbuurt - als je dan nog zegt dat racisme niet bestaat.
quote:Mijn manier om grappen te maken bestaat daarin dat ik de waarheid zeg
Op woensdag 26 maart 2003 22:13 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Je bent grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |