abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2018 @ 13:12:26 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180650479
Shazam! (2019) - IMDb

"A boy is given the ability to become an adult superhero in times of need with a single magic word."

Maar de trailer spreekt voor zich:

Comedy-actie, lijkt best grappig/leuk te worden. Komt ergens in begin 2019 uit als het goed is. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 22 juli 2018 @ 18:34:58 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_180657498
Altijd een suffe/melige/saaie figuur gevonden. Waarschijnlijk omdat het gewoon een Superman-copy is, waarmee ze nooit iets echt interessant hebben gedaan (buiten af en toe de boksbal zijn van een andere superheld).

Dat gezegd zijnde lijkt dit wel de juiste insteek, gewoon erkennen dat het allemaal maar onnozel is en uitgaan van dat concept ipv. het serieus te nemen. Al zat dit er natuurlijk al aan te komen toen Zachary Levi werd gecast. Mijn mening is dan ook veranderd van "Dit interesseert me geen hol" naar "Ja, waarom niet, laat maar komen", dan zal 't wel een geschikte trailer zijn.

Hopelijk blijft dit de hele film van dit soort Big/Jumanji-achtige fantasy en eindigt het niet met abrupte toonverandering naar post-apocalyptisch nihilisme.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 juli 2018 @ 10:41:24 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180669855
Ik ken die hele Shazam niet maar op zich vind ik de insteek van het duister serieuze naar het lichtzinnige en grappige wel een leuke inderdaad. Hopelijk krijgt DC nu een beetje de richting te pakken en kan het echt de concurrentie aan met hun concullega's bij marvel :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180708234
zalig _O_ kijk er naar uit :P
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 07:26:47 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185891168
Was net bezig met een topic toen ik besloot nog wat verder te graven in het geheugen van dit forum en kijk eens, er was er al eentje. Dus in plaats van een OP wordt dit een reactie. :P

Vanaf 4 april in de bioscoop (al zijn er al previews geweest, afgelopen zondag en maandag): de volgende film uit de stal van DC Comics, over een jongen die door het 'magische woord' te noemen in een superheld kan veranderen.

190328_725_xnopI5Xtky18MPhK40cZAGAOVeV.jpg

quote:
We hebben allemaal een superheld in ons. Het vereist alleen wat magie om het eruit te halen. In het geval van Billy Batson (Asher Angel), kan dat door één woord te roepen: Shazam! Het 14 jarige pleegkind kan daardoor met behulp van een oude tovenaar in de volwassen Superheld Shazam (Zachary Levi) veranderen. Van binnen is hij nog een kind, maar van buiten heeft Shazam een gespierd, goddelijk lichaam. Shazam komt tot leven in deze volwassen versie van zichzelf door te doen wat elke tiener zou doen met superkrachten: er veel plezier mee maken! Kan hij vliegen? Heeft hij röntgenogen? Kan hij bliksem uit zijn handen laten schieten? Kan hij zijn proefwerken op school overslaan? Shazam gaat op zoek naar de grenzen van zijn krachten met de roekeloosheid van een kind. Maar hij zal deze krachten snel moeten beheersen om de dodelijke krachten van het kwaad te bestrijden die worden beheerst door Dr. Thaddeus Sivana (Strong).

David F. Sandberg (Annabelle: Creation) regisseert New Line Cinema's Shazam! het oorsprongsverhaal waarin Zachary Levi (tv-serie Chuck) de DC Superheld speelt, Mark Strong (Kingsman) als superschurk Dr. Thaddeus Sivana en Asher Angel (tv-serie Andi Mack) als Billy Batson. Peter Safran (Aquaman, The Conjuring, Annabelle) is de producent van de film. In Shazam! speelt ook Jack Dylan Grazer (IT) als Billy's beste vriend en ultieme superhelden-fan, Freddy en Oscar®-genomineerde Djimon Hounsou (Blood Diamond) als de tovenaar. Verder ook Faithe Herman (tv-serie This is Us), Grace Fulton (Annabelle: Creation), Ian Chen (tv-serie Fresh Off the Boat), Jovan Armand (TV's Hawaii Five-0), Marta Milans (tv-serie Killer Women) en Cooper Andrews (tv-serie The Walking Dead).De film is gebaseerd op karakters uit de DC Universe. Screenplay is geschreven door Henry Gayden naar het verhaal van Gayden en Darren Lemke. Shazam is gecreëerd door Bill Parker en C.C. Beck. Jeffrey Chernov, Christopher Godsick, Walter Hamada, Geoff Johns, Adam Schlagman, Richard Brener, Dave Neustadter, Dany Garcia, Hiram Garcia en Dwayne Johnson zijn uitvoerend producent.
Er zijn een paar dingen opmerkelijk aan Shazam, en de meest bijzondere is wel dat dit personage in 1939 (hetzelfde jaar als Batmans introductie) werd geïntroduceerd onder de naam Captain Marvel. Jarenlang is dat zo gebleven, zelfs toen in de jaren 60 Marvel met hun eigen Captain Marvel kwam.

Het is wel iets ingewikkelder dan dat, overigens. Captain Marvel uit 1939 werd uitgegeven door Fawcett Comics en die stopte er in 1953 mee omdat DC Comics klaagde over hoezeer de held op hun Superman leek. In 1972 nam DC de rechten van het personage over, toen Marvel dus al met hun Captain Marvel was gekomen, en sindsdien werd vaak de naam Shazam gebruikt om naar het personage en zijn bijpersonages te verwijzen.

Bij de meest recente complete reboot van het DC Universe in 2011 werd dit definitief: de naam Captain Marvel is volledig verdwenen, en de volwassen heldenversie van Billy Batson heet nu simpelweg Shazam.

Wat er nog meer opmerkelijk is aan Shazam! (de film) is hoezeer het verder afwijkt van wat kijkers gewend zijn van DC Comics films. Na de realistische Nolan-Batmanfilms en het duistere begin van het DCEU kreeg DC een beetje de naam het allemaal te serieus te nemen, maar David F. Sandberg heeft van deze film een comedy gemaakt. Het is de lol die een kind kan hebben als hij ineens een superheld is die centraal staat.



I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 maart 2019 @ 07:55:30 #6
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185891394
Ik heb het meestal niet zo op superheldenfilms, lees liever de comics, maar deze lijkt me serieus leuk. Krijg er een beetje zon Tom Hanks gevoel bij. Ben ff de naam van die film kwijt. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 08:02:55 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185891482
Big.

Deze film werd afgelopen zomer ook al omschreven als "Big meets Superman". ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 13:32:03 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186008687
We waren aanwezig bij een persconferentie met Zachary Levi, Asher Angel, Jack Dylan Grazer en David F. Sandberg, en wat ik daarvan gemaakt heb kun je hier nalezen:

Zachary Levi over Shazam!: 'dit is het coolste ooit!'
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186010526
Als ik de trailer zo zie, lijkt deze film me wel erg tof.
ROBODEMONS..................|:(
pi_186022321
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:05 schreef Morrigan het volgende:
Als ik de trailer zo zie, lijkt deze film me wel erg tof.
Ik ook.
misschien dat ik deze in de bios ga kijken
  vrijdag 5 april 2019 @ 08:09:27 #11
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_186044002
Ik heb een kaartje voor vanmiddag. :D
  Admin vrijdag 5 april 2019 @ 08:40:42 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186044194
De FOK!review: Shazam!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')