abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 22 juli 2018 @ 18:05:37 #101
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180657000
registreer om deze reclame te verbergen
In je OP schrijf je al dat je je er voor schaamt nog thuis te wonen. Als je in gesprek bent met een leuke vrouw en je hebt interesse, zit dat dus in je achterhoofd en straal je die onzekerheid ook op de n of andere manier uit. Dat gaat dus ten koste van je spontaniteit, erg jammer als je niet helemaal jezelf kan zijn wat nog steeds n van de belangrijkste dingen is in een relatie.

Nu is het jouw keuze om thuis te blijven of om een eigen woning te vinden. Maar op jezelf wonen geeft denk ik wel een boost in hoe jij je kan presenteren tegenover de rest van de wereld wat volgens mij positief gaat uitwerken. Als dat is wat je wil, dan moet je inderdaad de keuze maken om op jezelf te gaan. Is kopen geen optie dan moet je huren.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 22 juli 2018 @ 18:13:53 #102
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_180657142
Ik snap ts wel, beter thuis wonen en lekker sparen en ruim leven dan alles opofferen om maar zelfstandig te wonen. In veel landen is het normaal om pas na je 30e uit huis te gaan. Nederlanders zijn daar echt bekrompen in.

Gewoon een relatie niet op een voetstuk plaatsen. Lekker leven en dan komt het vanzelf en als het niet komt is het ook goed.

Als een chick geen relatie met je wil omdat je om obvious huizenmarkt redenen nog thuis woont is ze het niet eens waard.
pi_180657408
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap ts wel, beter thuis wonen en lekker sparen en ruim leven dan alles opofferen om maar zelfstandig te wonen. In veel landen is het normaal om pas na je 30e uit huis te gaan. Nederlanders zijn daar echt bekrompen in.

Gewoon een relatie niet op een voetstuk plaatsen. Lekker leven en dan komt het vanzelf en als het niet komt is het ook goed.

Als een chick geen relatie met je wil omdat je om obvious huizenmarkt redenen nog thuis woont is ze het niet eens waard.
Wat heb je er aan dat het in veel landen normaal is om pas na je 30e uit huis te gaan als je in een land woont waar dat niet echt normaal is?

Misschien moet ts zijn wensen maar eens bijstellen. Als je niet kunt kopen moet je misschien maar eens gaan huren. Het is op je 27e toch een beetje awkward als je moet daten op zolder bij je ouders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 19:39:52 #104
191665 crew  Samzz
Pin up
pi_180658839
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat heb je er aan dat het in veel landen normaal is om pas na je 30e uit huis te gaan als je in een land woont waar dat niet echt normaal is?

Misschien moet ts zijn wensen maar eens bijstellen. Als je niet kunt kopen moet je misschien maar eens gaan huren. Het is op je 27e toch een beetje awkward als je moet daten op zolder bij je ouders.
Inderdaad. Dat laatste is zonder goede reden een behoorlijke turn-off. Helemaal als je netto 2000 euro verdient.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 22 juli 2018 @ 20:18:40 #105
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_180659573
Dat is net zoiets zeggen als, meneer heeft geen auto, wat een turn off! :')

Er zal vast een meisje voor ts zijn die verder dan dat kijkt. Als hij een meid van 22 date die ook thuis woont kan dat allemaal prima.
pi_180661065
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geloof me, maakt geen zak uit :')
In ieder geval niet in "het leren kennen" fase.

Als je een interessante en knappe jonge gozer bent dan kun je met een beetje interesse in een vrouw al wel wat dates scoren.

Ben je een middelmoot, dan moet je werk verzetten en altijd het initiatief nemen wil je een vrouw op date krijgen en meer. Niet bang om een blauwtje te lopen.

Ben je ondergemiddeld aantrekkelijk. Dan het bovenstaande + je pijlen richten op lelijke vrouwen. Dat noemen we "op elke potje past een deksel".
pi_180661274
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vroeg uit huis gaan is in Nederland normaal omdat er decennia lang een situatie was die het goed faciliteerde. Prima institutionele ouderenzorg, toereikende (laaggeschoold) werk en loon en een prima betaalbare en functionerende huizenmarkt. Je kon snel leuk en betaalbaar wonen.

Je merkt nu dat de zaken wat aan het veranderen zijn. Het duurt met betrekking tot educatie en voorbereidingen voor de arbeidsmarkt bijv. veel langer om je schaapjes op het droge te hebben. Mensen leggen de lat hoger, willen vaker naar de universiteit en uitdaging aangaan.
Tel daarbij op dat vrijwel alle betaalbare starterswoningen of betaalbare huur op interessante locaties opgeslokt zijn.

Willen jongeren voor te veel geld (en weinig overhouden) ergens shitty gaan wonen? Ik betwijfel het. Je ziet al dat jongeren steeds langer in het ouderlijk huis wonen, wat gezien de omstandigheden super logisch is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joppiez op 22-07-2018 21:42:41 ]
pi_180664349
Gewoon lekker online gaan daten, en afspreken komt vanzelf iemand op je pad
pi_180664566
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:36 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Willen jongeren voor te veel geld (en weinig overhouden) ergens shitty gaan wonen? Ik betwijfel het. Je ziet al dat jongeren steeds langer in het ouderlijk huis wonen, wat gezien de omstandigheden super logisch is.
Maar ben je nog een jongere als eind 20?
pi_180664648
Als het op vakantie wel gebeurt en hier niet heeft dat te maken met je uitstraling. Hier zit je misschien teveel in je hoofd, ben je meer bezig met hoe je overkomt, et cetera, en daar voel je je vrijer.

Doe je hier wel dingen die je leuk vindt?
Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de denkbeelden van die Taylor best meevallen.
pi_180665442
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar ben je nog een jongere als eind 20?
Er zijn er nog genoeg die dan nog bezig zijn met een studie. Het ligt maar net aan de omstandigheden of het "raar" is of niet. Ben je op die leeftijd al jaren fulltime aan het werk, ja dan is het raar bijv.
pi_180665728
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn er nog genoeg die dan nog bezig zijn met een studie. Het ligt maar net aan de omstandigheden of het "raar" is of niet. Ben je op die leeftijd al jaren fulltime aan het werk, ja dan is het raar bijv.
Op je 28e nog aan het studeren is ook wel bijzonder ook hoor
  maandag 23 juli 2018 @ 02:57:08 #113
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_180665956
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:06 schreef Xa1pt het volgende:
Als het op vakantie wel gebeurt en hier niet heeft dat te maken met je uitstraling. Hier zit je misschien teveel in je hoofd, ben je meer bezig met hoe je overkomt, et cetera, en daar voel je je vrijer.

Doe je hier wel dingen die je leuk vindt?
tja het stappen is voornamelijk in de lokale kroegen. Verder sport ik graag, maar is individueel. Ik zou niet zo 1 2 3 weten hoe ik meer in contact kan komen met meiden.
  maandag 23 juli 2018 @ 08:25:52 #114
407635 warp995
Palm Trees, Oceans, Fresh Air
pi_180668070
Denk ook aan je toekomst. Je kunt nu wel geld gaan uitgeven om maar uit huis te zijn, als je daarmee later in de knoop komt om een huis te kopen zal ik het niet doen. Wat betreft je behoefte aan een relatie zal ik eens wat datingsites bezoeken, ik hoor er positieve verhalen over, mocht je ‘de ware’ daar niet tegenkomen, het geeft je alsnog ervaring waarmee volgende pogingen beter verlopen. Misschien is het ook goed om een beetje een ‘het boeit me niet, schijt aan wat mensen van m’n denken’ houding aan te nemen.
pi_180668217
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 02:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op je 28e nog aan het studeren is ook wel bijzonder ook hoor
Ken er genoeg, zo extreem is het niet. Wonen wel niet meer bij hun ouders thuis though.
  maandag 23 juli 2018 @ 08:44:38 #116
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_180668227
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geloof me, maakt geen zak uit :')
Echt wel. Je wordt als loser gezien als je op je 27e nog bij papa en mama woont. Geen enkele chick vind het leuk met je mee naar huis te gaan als ze dan eerst langs de ouwelui moeten.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
pi_180669307
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:33 schreef Ciclon het volgende:
Ik heb de indruk dat het ook niet echt veel uitmaakt, maar toch schaam ik me altijd wanneer ik het zeg tegen een meid (of oud klasgenoot, collega's etc.).

Ik ben de afgelopen tijd wat afgevallen 10 kg en zie er redelijk normaal uit. Wat betreft uitstraling, tja die kan zeker beter. Maar hoe?
Gekke is dat ik tijdens vakantie en reizen de vrouwen min of meer van me af moet slaan (soms) en ik altijd wel succes heb (zoenen etc.). Onlangs was ik in Zuid- Europa, werd ik gewoon meegenomen (dronken) door een paar enorm knappe locale meiden naar een appartement van 1 van hen.

Ik voel me anoniem veel beter dan dat ik me omring door vaag- bekende mensen, zoals oud klasgenoten, oud buurtgenoten etc. Mijn theorie is dat ik tussen hen in het verleden altijd verlegen was en zodra ik iemand tegenkom het nog steeds moet zijn/ben,
Ben jij na het neuken nog steeds verlegen?

Een beetje verlegen in het begin hoeft helemaal niet zo’n belemmering te zijn. Nog steeds verlegen zijn nadat je seks hebt gehad is vrij apart eigenlijk.
  maandag 23 juli 2018 @ 10:47:09 #118
465244 geeninspiratie1235
boeiende ondertitel
pi_180669980
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

Echt wel. Je wordt als loser gezien als je op je 27e nog bij papa en mama woont. Geen enkele chick vind het leuk met je mee naar huis te gaan als ze dan eerst langs de ouwelui moeten.
Tenzij die vrouw in kwestie ook "gewoon" nog thuis woont. Als iemand plannen heeft om uit huis te gaan, vind ik het juist een pluspunt qua herkenning wat je doormaakt als je wel zelfstandig wilt zijn maar het nog niet bent.

Ben zelf ook bijna 30 en single. Zie daar niet zo snel meer verandering in komen. Heb het al geaccepteerd dat het misschien voor m'n hele leven zal zijn. Om een relatie te krijgen moet je al je eigen eisen opzij zetten en compleet doen wat de eerste de beste ander wil , of heel veel geluk hebben. Beide dingen zijn niet voor mij weggelegd, en ik denk dat er meerdere van dat soort mensen zijn.
pi_180670018
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:54 schreef Ciclon het volgende:
mede omdat mijn omgeving (vrienden en kenissen) zich aan het settelen zijn en sommige zelfs kinderen krijgen.

Maar is dat wat je ook echt wil? Waar je naar op zoek bent?
Nederlander in Mnchen, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 10:52:42 #120
191665 crew  Samzz
Pin up
pi_180670061
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Dat is net zoiets zeggen als, meneer heeft geen auto, wat een turn off! :')

Er zal vast een meisje voor ts zijn die verder dan dat kijkt. Als hij een meid van 22 date die ook thuis woont kan dat allemaal prima.
Nee. Want het niet hebben van een auto interesseert me echt geen kont en zegt helemaal niets over iemand.

Bij je ouders wonen met een fulltime salaris zonder de intentie een huurhuis te zoeken zegt wel wat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180670173
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Want het niet hebben van een auto interesseert me echt geen kont en zegt helemaal niets over iemand.

Bij je ouders wonen met een fulltime salaris zonder de intentie een huurhuis te zoeken zegt wel wat.
Helemaal mee eens.

Ik zou ook een meid van die leeftijd die nog thuis woont direct niet meer interessanf vinden, zelfs al is ze bloedmooi. Op die leeftijd hoor je op eigen benen te staan.
pi_180670319
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik zou ook een meid van die leeftijd die nog thuis woont direct niet meer interessanf vinden, zelfs al is ze bloedmooi. Op die leeftijd hoor je op eigen benen te staan.
‘Zelfs al is ze bloedmooi’, haha ja man. Iemand laten lopen omdat diegene nog thuis woont. Als de redenen zijn, sparen, vind ik het alleen maar mooi. Wat moet je met een sloeber die geen geld heeft en iedere maand wacht op zijn loon om eindelijk eens iets te kunnen doen.
  maandag 23 juli 2018 @ 11:08:04 #123
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_180670402
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Tenzij die vrouw in kwestie ook "gewoon" nog thuis woont. Als iemand plannen heeft om uit huis te gaan, vind ik het juist een pluspunt qua herkenning wat je doormaakt als je wel zelfstandig wilt zijn maar het nog niet bent.

Ben zelf ook bijna 30 en single. Zie daar niet zo snel meer verandering in komen. Heb het al geaccepteerd dat het misschien voor m'n hele leven zal zijn. Om een relatie te krijgen moet je al je eigen eisen opzij zetten en compleet doen wat de eerste de beste ander wil , of heel veel geluk hebben. Beide dingen zijn niet voor mij weggelegd, en ik denk dat er meerdere van dat soort mensen zijn.
Nee het geeft een bepaalde onzelfstandige mindstate aan.
Ik ging op m'n 22e het huis uit en dat vond ik al laat. Moest er niet aan denken richting de 30 te gaan en nog thuis te wonen. Is ook een mega-afknapper voor vrouwen.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
  maandag 23 juli 2018 @ 11:08:51 #124
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_180670425
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:04 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

‘Zelfs al is ze bloedmooi’, haha ja man. Iemand laten lopen omdat diegene nog thuis woont. Als de redenen zijn, sparen, vind ik het alleen maar mooi. Wat moet je met een sloeber die geen geld heeft en iedere maand wacht op zijn loon om eindelijk eens iets te kunnen doen.
Joh op een gegeven moment heb je geen zin meer langs papa en mama te moeten of stil te moeten zijn. Ik zou echt geen vrouw moeten die nog thuis woont, rot op zeg.
pi_180670509
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:04 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Er zijn ook bloedmooie meiden die wel zelfstandig zijn. Ik zie die van mij morgen weer.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')