abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 november 2000 @ 16:16:17 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498068
Op de BB-site valt het volgende te lezen :

In de dagboekkamer hebben de bewoners ook te horen gekregen dat ze een koffer moeten pakken alsof ze een weekendje gaan survivallen. Ze hebben geen idee wat er verder gaat gebeuren, alleen dat ze onafhankelijk van elkaar spullen moeten pakken die ze willen meenemen.

Op de streams heeft Georgie het over een rugzak.

Wat is er aan de hand ?
Betreft dit de weekopdracht ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_498122
Hai Harry, ze hebben het er ook over of ze echt weg zullen gaan. Ik vind dit heel vreemd. Neem aan dat het gewoon bij BB is.
Probeer al vanaf 14.00 er achter te komen wat er gaande is.
maar weet nog niet echt veel.
  maandag 27 november 2000 @ 16:39:02 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_498129
En ik heb ze over paalzitten gehoord.

Het blijft mysterieus

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 27 november 2000 @ 16:42:59 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498137
Hoe maak je een stel BB-freaks gek .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_498140
ik hoop dat ze nu eidelijk es een paar dagen echt back to basic moeten; het redden met slechts de spullen die ze inpakken...
Als BB ze echt het huis uithalen om te survivallen kan ik nauwelijks meer verbaast zijn; die redactie is toch al erg raar bezig.
Elk weekend drank, Dezeurée voortrekken...
  maandag 27 november 2000 @ 16:46:28 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498145
Acinom,

En wat moeten wij dan doen .

Ze zullen toch niet echt het huis uit gaan ?
Dat is nergens nog gebeurd.
Ik zie de pers al achter ze aan zitten.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 27 november 2000 @ 16:47:25 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_498150
Ja, dat zal toch niet he!!!

Heb ik nondeju een week vrij van mijn werk; en dan zeker geen streams????

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 27 november 2000 @ 16:57:02 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_498181
Zit enorm om jouw reaktie te lachen Sanne .

Je hebt dezelfde reaktie als ik heb !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 27 november 2000 @ 16:58:09 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_498186
BB-junkies zijn we
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_498189
En ik zit te lachen om jullie ALLEBEI..
pi_498206
quote:
Op 27 november 2000 16:46 schreef Harry het volgende:
Acinom,

En wat moeten wij dan doen .

Ze zullen toch niet echt het huis uit gaan ?
Dat is nergens nog gebeurd.
Ik zie de pers al achter ze aan zitten.


Dan gaan wij met z'n allen achter hun aan..
pi_498249
ik weet het : hun suvival tas wordt geveild !!!! je kan alle BBspullen kopen ,nu ook een tas van iemand persoonlijk!!

[Dit bericht is gewijzigd door Angel4ever op 27-11-2000 17:19]

  maandag 27 november 2000 @ 20:52:26 #13
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_498859
Toevallig las ik gisteren in 1 van de rommelbladen: "Waar blijft Bart??" daaronder stond een stukje over het niet doorgaan laatst van Bart's intrede in het huis,volgens Hummie Dummie gaat Bart's intrede zeker nog een keer gebeuren ,maar dan in het geheim en dan ivm. een weekopdracht.
Zou Bart, dan iets te maken krijgen met deze weekopdracht: survivalals je begrijpt wat ik bedoel!!
Ben dus benieuwd,we wachten het rustig af8)
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  maandag 27 november 2000 @ 20:52:49 #14
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_498860
Toevallig las ik gisteren in 1 van de rommelbladen: "Waar blijft Bart??" daaronder stond een stukje over het niet doorgaan laatst van Bart's intrede in het huis,volgens Hummie Dummie gaat Bart's intrede zeker nog een keer gebeuren ,maar dan in het geheim en dan ivm. een weekopdracht.
Zou Bart, dan iets te maken krijgen met deze weekopdracht: survivalals je begrijpt wat ik bedoel!!
Ben dus benieuwd,we wachten het rustig af8)
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  maandag 27 november 2000 @ 20:57:00 #15
7506 Austin
"danger" Powers...
pi_498876
Nah, dit alles is eigenlijk heel simpel: De bewonders worden de tuin in gestuurd, de deur van het huis gaat dan op slot. De survivial gaat beginnen.
En natuurlijk wordt er s'nachts een inval gedaan door.... jawel.. Bart!
pi_498892
Ja, natuuurlijk!!
Hier MOET Bart wel iets mee te maken hebben.
Maar goed, ik heb gelezen op de BB-site dat ze zeker niet in een tent zullen slapen.
Hoe zal het scenario eruit zien; ik willet weten!!!!
pi_498913
Die surviveltassen worden gewoon afgepakt en ze moeten een week zonder al die belangrijke spullen doorkomen!
Back to Basicer
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 28 november 2000 @ 00:35:40 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_499631
Survival

In de dagboekkamer hebben de bewoners ook gehoord dat ze een koffer moeten pakken alsof ze een weekendje gaan survivallen. Ze hebben geen idee wat er verder gaat gebeuren, alleen dat ze onafhankelijk van elkaar spullen moeten pakken die ze willen meenemen. Later op de middag krijgen ze rugzakken, waar ze de spullen in kunnen steken. Na de discussie gaat iedereen aan de slag met spullen pakken.

De bewoners hebben overduidelijk niet meer te horen gekregen dan dit. Niemand begrijpt wat het idee hier achter is. Hieke: "Dit kunnen ze toch niet doen? Ik vind het wel heel leuk, maar we kunnen toch niet weg?" Robin vindt het helemaal niet leuk. "Ik hou niet van survivallen", zegt hij, maar gaat toch spullen pakken. Net zoals de rest van de bewoners.

Robin gaat even later toch maar extra uitleg vragen in de dagboekkamer. "Ik wil nu wel eens weten wat hier de bedoeling van is." Helaas wordt hij daar niet veel wijzer van. Terwijl Hieke en Bianca verder gaan met pakken, loopt Robin naar de woonkamer. Samen met Koos en Georgie fantaseert hij over de bedoeling van het inpakken, maar ze komen er niet uit. Dan staat Robin weer op. Hij wil toch nog iets navragen in de dagboekkamer. Ook dit keer komt hij onverrichter zake weer naar buiten.

Veiling
Het is niet allemaal emo-talk of vaag geweest. De bewoners hebben van Big Brother ook de opdracht gekregen na te denken over dingen die ze na Big Brother kunnen veilen. Zij stellen hun diensten gratis en voor niets beschikbaar. De opbrengst van de veiling is voor een goed doel. Hier moeten de bewoners maar eens over nadenken. Hun boodschappen mogen ze met tennisballen over de schutting gooien.

Quote uit een verlag van de BB-site.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_499776
quote:
Op 28 november 2000 00:35 schreef Harry (onder andere) het volgende:

Hun boodschappen mogen ze met tennisballen over de schutting gooien.

Quote uit een verlag van de BB-site.


Ondanks dat ik geen erg grote sportliefhebber ben, heb ik toch wel eens een lange tennis-rally gezien. Maar dit verdient een applaus!
Een jaar na dato worden de ballen uit 'Operation Tennisbal" dan toch nog geretourneerd.
pi_499847
quote: Geplaatst door Harry - maandag 27 november 2000 16:42

--------------------------------------------------------------------------------
Hoe maak je een stel BB-freaks gek .

hahaha je had mij moetn zien Harry en Sanne, heel geirriteerd, iedere keer zappen van de ene camera naar andere, mijn dochter moest stil zijn.:0 van de pc naar de tv rennen.
Steeds bozer hahaha, kan het niet uitstaan als ik iets niet snap of begrijp.
verslaafd

pi_499868
quote:
Op 27 november 2000 20:57 schreef Austin het volgende:
Nah, dit alles is eigenlijk heel simpel: De bewonders worden de tuin in gestuurd, de deur van het huis gaat dan op slot. De survivial gaat beginnen.
En natuurlijk wordt er s'nachts een inval gedaan door.... jawel.. Bart!
En dit is dus wat ik gister bedoelde, ze gaan heus niet echt weg..
zeker zonder camera's? Dacht ik niet.
Dat van Bart had ik overgens niet bedacht, maar klinkt wel als een mogelijkheid...

In België hebben de bewoners een week in de tuin moeten survivallen en daar elke dag dagopdrachten uit moeten voeren. zou dat hier ook gaan gebeuren?

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 28-11-2000 10:22]

  dinsdag 28 november 2000 @ 11:16:08 #22
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_500169
Laat de regen maar neerdalen !!!
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:41:48 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_500379
Freaky20,

Ik had nog een aardig stukje reply voor je getikt en gepost in het topic over Bart.
Dit staat er helaas niet meer bij...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 28 november 2000 @ 13:43:45 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_500608
Week 11

Survival

De bewoners hebben van Big Brother elk een rugzak gekregen. Deze moeten ze vullen met spullen die ze mee zouden nemen op een survivaltocht. De bewoners mogen van elkaar niet zien wat ze meenemen. Tevens moeten de bewoners er voor zorgen dat de inhoud van hun rugzak zo divers mogelijk is en ook moeten ze goed onthouden wat ze in hun rugzak hebben gestopt.

De bewoners krijgen woensdagochtend het tweede deel van de weekopdracht te horen.


Bron : http://www.big-brother.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 28 november 2000 @ 13:49:20 #25
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_500630
Gaat 't er dan als volgt uit zien :

- vanaf woensdagmorgen de survival-weekopdracht
- 's avonds sluipt Bart de tuin in
- overnachting in de tuin
- div. outdoor-opdrachten
- vanaf donderdagmiddag weer in het huis om te nomineren

Of zou Bart tijdens de live-uitzending in de tuin komen.
Of komt Bart helemaal niet ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')