abonnement Unibet Coolblue
pi_180651567
EVEN IF WE'RE JUST DANCING IN THE DARK
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180651610
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:13 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Mm ja, Zwaan heeft het gewoon goed gedaan, maar voor Mike's doen zijn dit koekenbakkers. Vond Zwaan ook best arrogant overkomen in zn interview na afloop trouwens. Had ik niet verwacht
Van Gerwen is met afstand de beste man van de Tour, maar laten we even niet doen of de rest er geen kut van kan. Het niveau is over de Tour enorm gegroeid, dus het is razend knap dat Van Gerwen ieder weekend iedere speler volledig opeet. Alleen is Van Gerwen ook een mens, dus komt hij ook eens tegenslagen op zijn pad tegen. In combinatie met de World Series snap ik dat je niet eeuwig constant kunt presteren. Deels Barry, deels hemzelf. Hij moet iets meer pieken zoals Gary Anderson doet.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180651649
WTF Lennon :')
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180651682
D1 gooien ipv S1 _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 22 juli 2018 @ 14:20:06 #105
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_180651690
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:15 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Van Gerwen is met afstand de beste man van de Tour, maar laten we even niet doen of de rest er geen kut van kan. Het niveau is over de Tour enorm gegroeid, dus het is razend knap dat Van Gerwen ieder weekend iedere speler volledig opeet. Alleen is Van Gerwen ook een mens, dus komt hij ook eens tegenslagen op zijn pad tegen. In combinatie met de World Series snap ik dat je niet eeuwig constant kunt presteren. Deels Barry, deels hemzelf. Hij moet iets meer pieken zoals Gary Anderson doet.
94 gemiddeld in een 1e ronde is voor een speler als Zwaan gewoon enorm goed. Het is dus zeker waar dat het niveau enorm vooruit is gegaan. Zwaan had overigens in zn interview wel gewoon mogen zeggen: ''heb vandaag mijn top niveau gehaald en ik dank god op mn blote knieën dat Mike zn normale niveau niet kon halen'' Ipv, ''iedereen dacht dat dit een makkie voor Mike zou worden, behalve ik...en nu zie je wat daarvan komt'' :X
pi_180651708
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:20 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

94 gemiddeld in een 1e ronde is voor een speler als Zwaan gewoon enorm goed. Het is dus zeker waar dat het niveau enorm vooruit is gegaan. Zwaan had overigens in zn interview wel gewoon mogen zeggen: ''heb vandaag mijn top niveau gehaald en ik dank god op mn blote knieën dat Mike zn normale niveau niet kon halen'' Ipv, ''iedereen dacht dat dit een makkie voor Mike zou worden, behalve ik...en nu zie je wat daarvan komt'' :X
Geen enkele topsporter die dat zegt. En terecht.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 22 juli 2018 @ 14:23:11 #107
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_180651740
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:21 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Geen enkele topsporter die dat zegt. En terecht.

Idioot.
Ik zie dat soort bescheiden reacties regelmatig langskomen hoor. Dan ben je toch wat sneller de gunfactor van het publiek
pi_180651745
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:20 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

94 gemiddeld in een 1e ronde is voor een speler als Zwaan gewoon enorm goed. Het is dus zeker waar dat het niveau enorm vooruit is gegaan. Zwaan had overigens in zn interview wel gewoon mogen zeggen: ''heb vandaag mijn top niveau gehaald en ik dank god op mn blote knieën dat Mike zn normale niveau niet kon halen'' Ipv, ''iedereen dacht dat dit een makkie voor Mike zou worden, behalve ik...en nu zie je wat daarvan komt'' :X
Je moet het wel in perspectief zien. De Zwaan was scorend voor zijn doen heel matig. De dubbels hielden hem in de wedstrijd. 10 uit 16 op je eerste World Matchplay, tegen een n1-seed, briljant. Op de vloertoernooien kan De Zwaan gewoon met iedere tegenstander simpel mee normaal gesproken. Alleen vertaalt hij dat niet naar Euro Tours en televisie (tot voor gisteren). Een vloereindzege, twee finaleplekken. Voor iemand die in januari op Q-School zijn kaart terugwon is dat formidabel. Zo simpel is het niet om in het one-year-rolling Pro Tour-systeem jezelf naar de WMP te vechten.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180651767
Webster is uitgeraasd
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652302
Die tering Lennon is alleen goed in zijn eigen legs. Had allang afgelopen kunnen zijn.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652315
Lennon _O-
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652316
Eindelijk
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652329
Lennon moet eerst maar eens van 3 van de 10 keer goed naar minstens 6 van de 10 keer goed gaan op de Tour.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652354
*O*
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652534
heeeeeeeeeeey baby
oh
ah
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652536
Hopp, Hopp, Hopp, trek jezelf uit je kleine slop.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652547
Echt geen idee wat ik van deze pot moet verwachten.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652556
PLAY THAT FUNKY MUSIC WHITE BOY
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652586
Webster commentaar
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652597


Labiele Webbygod.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652662
WTF Hopp _O-

Op 66 jezelf doodgooien, genot.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652679
man man man
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652686
Mongolenduel deluxe.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180652689
HAHAHA
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180652799
Mardle _O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')