abonnement Unibet Coolblue
pi_180651011
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb alleen twee zielige luikjes die open kunnen :')

Klinkt wel alsof je goed woont :) 's Avonds lekker buiten zitten, heerlijk :)
Wel erg warm ook bij jou dus :* Ach, gelukkig het dit weer maar zeldzaam
Oh dat is wel erg weinig idd! En ook niet een fijn park in de buurt ofzo? Toen ik nog in Deventer op kamers woonde had ik ook geen buiten, maar zat ik gewoon altijd in het park of langs de IJssel O+

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Jij hebt wel echt een leuk huisje Hestia
Ook helemaal nieuw toch?
Dankje en ja erg blij mee! Nee niet helemaal nieuw. Flats zijn uit de jaren 60, maar vorig jaar wel gerenoveerd. Dus wel een nieuwe keuken, badkamer en wc ^O^
pi_180651074
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:42 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat is wel erg weinig idd! En ook niet een fijn park in de buurt ofzo? Toen ik nog in Deventer op kamers woonde had ik ook geen buiten, maar zat ik gewoon altijd in het park of langs de IJssel O+

[..]

Dankje en ja erg blij mee! Nee niet helemaal nieuw. Flats zijn uit de jaren 60, maar vorig jaar wel gerenoveerd. Dus wel een nieuwe keuken, badkamer en wc ^O^
Niet echt in de buurt. Half uur lopen en daar is het ontiegelijk druk. Denk aan letterlijk handdoekje aan handdoekje. Overal radio's. Dus chill met een boekje zitten (wat ik wil) of een borduurwerkje (wat ik ook wil) zit er niet in. Ik ben gewoon veeleisend en zit dan liever zo nu en dan in de voordeur (alleen dan verkool je ook). Mopperdemopper om niks ;) ik woon heel erg fijn. Alleen niet als het erg warm is.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180651235
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Niet echt in de buurt. Half uur lopen en daar is het ontiegelijk druk. Denk aan letterlijk handdoekje aan handdoekje. Overal radio's. Dus chill met een boekje zitten (wat ik wil) of een borduurwerkje (wat ik ook wil) zit er niet in. Ik ben gewoon veeleisend en zit dan liever zo nu en dan in de voordeur (alleen dan verkool je ook). Mopperdemopper om niks ;) ik woon heel erg fijn. Alleen niet als het erg warm is.
Dat is wel echt jammer dan. Want als het zo hutje mutje vol is is het ook niet echt ontspannen nee.
Wat ook wel lekker is met dit weer is gewoon je voeten in een emmer water. Koel je ook wel lekker vanaf :)
pi_180651246
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is wel echt jammer dan. Want als het zo hutje mutje vol is is het ook niet echt ontspannen nee.
Wat ook wel lekker is met dit weer is gewoon je voeten in een emmer water. Koel je ook wel lekker vanaf :)
Ach, ik zit nu heerlijk series te kijken en te niksen. Ik word wel weer een mens als het koeler is. Gewoon even zeuren om niks dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180651292
Over een uur heb ik weer een fiets. Morgen boek in de tas, flesje water en een eind opweg en lekker tussen de weilanden lezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180651349
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over een uur heb ik weer een fiets. Morgen boek in de tas, flesje water en een eind opweg en lekker tussen de weilanden lezen
Heerlijk
pi_180651530
Voor de kinderen een zwembad in de tuin gezet geloof dat ik er bij in moet gaan zitten om af te koelen.

Eerst maar eens wat huishouden doen mijn zus komt morgen dus doe ik sowieso niks
pi_180652345
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:12 schreef Goitske het volgende:
Voor de kinderen een zwembad in de tuin gezet geloof dat ik er bij in moet gaan zitten om af te koelen.

Eerst maar eens wat huishouden doen mijn zus komt morgen dus doe ik sowieso niks
Gewoon lekker bij gaan zitten :D
pi_180652463
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 14:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon lekker bij gaan zitten :D
klinkt wel aantrekkelijk hč! Net even bij de buurtsuper geweest heerlijk koel. Lekker fruit gekocht dus dat de koelkast in en zo een fruitsalade maken O+
pi_180652548
Zo de SWAP-fiets is er
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 juli 2018 @ 15:14:20 #61
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180652728
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:01 schreef Goitske het volgende:

[..]

klinkt wel aantrekkelijk hč! Net even bij de buurtsuper geweest heerlijk koel. Lekker fruit gekocht dus dat de koelkast in en zo een fruitsalade maken O+
Met dit weer zou je het liefst in de supermarkt voor de koelcellen gaan zitten. :P
pi_180653346
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:14 schreef Patapon het volgende:

[..]

Met dit weer zou je het liefst in de supermarkt voor de koelcellen gaan zitten. :P
pi_180653383
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Sowieso fijne temperatuur in supermarkten, niet alleen bij de koelcellen.
pi_180653485
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Sowieso fijne temperatuur in supermarkten, niet alleen bij de koelcellen.
ik was mijn klapstoel vergeten -O-
pi_180653514
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:53 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik was mijn klapstoel vergeten -O-
Volgende keer dan maar ;)
pi_180653674
Morgen richting de Hoornseplas :) Boekje mee, drinken mee, geld voor een ijsje... Ik zie het helemaal zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180655051
Morgen de jongens even "uitlaten" in het plaatselijke krijsparadijs en smiddags in het bad in de tuin

Beide gevallen m'n zus en ik met een glaasje koud drinken en bak fruitsalade relaxen en kinderen kijken *O*
pi_180655108
Krijsparadijs klinkt als een nachtmerrie :o Maar wel lekker gezellig met je zus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180655852
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijsparadijs klinkt als een nachtmerrie :o Maar wel lekker gezellig met je zus
_O- kinderen vinden het geweldig. Als het echt druk is dan kun je mij ergens opgekruld in een hoekje vinden _O- ik kan niet zo goed tegen dat lawaai als het druk is. Als het redelijk rustig is gaat het prima en ik verwacht morgen dat het rustig is
  zondag 22 juli 2018 @ 18:00:23 #70
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180656884
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:18 schreef Goitske het volgende:

[..]

_O- kinderen vinden het geweldig. Als het echt druk is dan kun je mij ergens opgekruld in een hoekje vinden _O- ik kan niet zo goed tegen dat lawaai als het druk is. Als het redelijk rustig is gaat het prima en ik verwacht morgen dat het rustig is
Sterkte alvast. _O-

De was willen doen met dit weer. :') Gelukkig heb ik een stapel rokjes die niet gestreken hoeven, daar moet ik nu écht niet aan denken. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180657171
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sterkte alvast. _O-

De was willen doen met dit weer. :') Gelukkig heb ik een stapel rokjes die niet gestreken hoeven, daar moet ik nu écht niet aan denken. _O-
strijken... Ohja dat ding gebruik ik voor de strijkkralen :@

Misschien komt hun neef S. Ook mee in dat geval heb ik helemaal rust _O- die vliegt wel achter ze aan door het krijsparadijs en ligt wel met ze in het zwembad _O-
  zondag 22 juli 2018 @ 18:24:34 #72
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180657305
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:16 schreef Goitske het volgende:

[..]

strijken... Ohja dat ding gebruik ik voor de strijkkralen :@

Misschien komt hun neef S. Ook mee in dat geval heb ik helemaal rust _O- die vliegt wel achter ze aan door het krijsparadijs en ligt wel met ze in het zwembad _O-
Verdraaide zomerstofjes met hun gekreuk. :'( En als ik weet dat ik naar een klant moet, ontkom ik helaas niet aan een broek. :')

En dat klinkt ideaal. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180657356
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Verdraaide zomerstofjes met hun gekreuk. :'( En als ik weet dat ik naar een klant moet, ontkom ik helaas niet aan een broek. :')

En dat klinkt ideaal. :9
mooie jurk mag dan niet? Ik heb ook een paar jurken die hang ik met opzet buiten nu door een beetje wind is er bijna geen kreuk te zien. Ook ook meerdere synthetische stoffen die niet warm zijn en wel kreukvrij
  zondag 22 juli 2018 @ 18:40:53 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180657602
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:27 schreef Goitske het volgende:

[..]

mooie jurk mag dan niet? Ik heb ook een paar jurken die hang ik met opzet buiten nu door een beetje wind is er bijna geen kreuk te zien. Ook ook meerdere synthetische stoffen die niet warm zijn en wel kreukvrij
Doe ik zelf liever niet, want plakplaatje op mijn been. :) Maar als ik niet weg hoef, kunnen jurken en rokken gewoon. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180657950
Ik gebruik mn strijkbout ook alleen voor strijkkralen :D
Met dit weer ook echt geen zin in het huishouden. En al helemaal niet in eten (koken). Mn lunch was een paar lepels huzarensalade en net 2 wraps in de magnetron gegooid met kaas en ananas. Afgelopen weken ook al 3 keer thuisbezorgd aan de deur gehad, moet ik toch een beetje mee oppassen. Had de app al wel open maar mezelf toch maar bedwongen ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')