abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180658889
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.

Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.
  zondag 22 juli 2018 @ 19:44:11 #227
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180658925
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:42 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Honden kunnen heel veel.
Mee eens, De honden hebben erg goede ruikvermogen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_180658929
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:42 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.
Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar. :Y
pi_180658932
Op 270 meter diepte.
pi_180658943
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar. :Y
Zeker een Cocker Spaniel. Tot op de bodem.
  zondag 22 juli 2018 @ 19:47:05 #231
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180658985
Koen van Keulen
Zullen de speurhonden van RHWW de 17-jarige Koen van Keulen helpen vinden? Viervoeters van deze speurbrigade worden op dit moment overgebracht naar Noord-Italië om te helpen zoeken. De 17-jarige Nederlandse jongen uit Soest wordt sinds een paar dagen vermist bij Pacengo aan het Gardameer in Italie. Hij is het laatst gezien achterin een bus.

Stappen
In Italië is de zoektocht naar de vermiste Koen van Keulen uit Soest in volle gang, maar vooralsnog is er er geen enkel aanknopingspunt. 'We vrezen het ergste,' zegt vader Gert Jan tegen RTV Utrecht. Koen was met zijn familie en vier vrienden op vakantie bij het Gardameer. Donderdagnacht keerde hij na een avond stappen met zijn vrienden niet terug op de camping. Hij was in de bus blijven zitten toen zijn vrienden uitstapten. Sindsdien ontbreekt ieder spoor.

Zitten
Die bus is aardig vol. Koen zit achterin en z'n vrienden voorin. Op de een of andere manier is hij blijven zitten. Misschien heeft hij niet gehoord dat z'n vrienden zeiden dat ze eruit moesten. Er is iets gebeurd waardoor hij is blijven zitten.

Wat kan er zijn gebeurd? Een van de scenario's is dat Koen is aangesproken door vreemden en mogelijk in een of ander conflict is beland. Een ander idee dat leeft bij zijn omgeving is dat hij simpelweg niet doorhad dat hij eruit moest en daardoor in problemen is geraakt.

Natuur
De veelal zeer toeristische omgeving van het Gardameer en de aanpalende stad Verona is niet bijzonder gevaarlijk. Of staat in ieder geval niet als zodanig bekend. Maar dat hoeft natuurlijk weinig te zeggen. Wel kent de omgeving een ruige natuur, iemand die van het spoor af dwaalt kan zomaar in een droog onherbergzaam terrein belanden.

De vader van Koen nogmaals tegen RTV-Utrecht: 'Mijn gevoel is dat hij ergens is uitgestapt en een lift heeft gekregen. Ik denk dat hij niet meer in deze regio zit. Je mag het niet hardop zeggen, maar er is geen enkel teken van leven. Hij heeft z'n bankpassen bij zich, maar die heeft hij niet gebruikt. Hij heeft ook niet aan mensen gevraagd of hij even met hun telefoon mocht bellen, terwijl het een jongen is die makkelijk contact maakt en goed Engels spreekt. We vrezen het ergste. https://panorama.nl/misdaad/zoeken-naar-koen-van-keulen
pi_180659093
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.

Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Bij al dat water heb je meer aan zeehonden, denk ik
pi_180659178
Ik heb even op Google Maps gekeken aan de hand van het kaartje op de NOS site.

https://nos.nl/googleamp/(...)tter_impression=true

De weg die de bus is gereden vanaf de busstop bij de camping tot de volgende stop waar Koen is uitgestapt heeft geen stoep om terug te lopen. Koen zou dus via een zijweg moeten zijn teruggelopen. Aan de ene kant ligt een attractiepark, aan de andere kant heb je wel een smalle zijweg die tussen enkele grote velden loopt. Een makkelijke plek om te worden overvallen. Dat lijkt mij het meest logische scenario. Een misgelopen overval.
pi_180659192
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.

Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
pi_180659212
Zijn er nou nog veel hoeren langs de wegen in dat gebied, of is dat iets van 10 jaar geleden?
pi_180659279
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.

Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
Dromerig karakter? Ken je hem persoonlijk?
pi_180659300
quote:

Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.
  zondag 22 juli 2018 @ 20:03:27 #238
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_180659345
quote:

Ga weg man :').
Ajacied.
pi_180659432
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:00 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.

Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
pi_180659462
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.

Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
Ik krijg een beetje jeuk van mensen die denken alles te weten en daardoor flauwekul neerplempen. Dromerig karakter, emotioneel mens.. alsjeblieft... Ga op feiten af niet op zelfverzonnen dingen om een verhaal smeuïger te maken.
  zondag 22 juli 2018 @ 20:11:13 #241
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180659466
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.
  zondag 22 juli 2018 @ 20:15:04 #242
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180659515
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:11 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.
Dat heeft hij toch al verteld?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 22 juli 2018 @ 20:20:35 #243
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180659609
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:15 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch al verteld?
Okay, als hij maar echt eerlijk tegen de politie is geweest. Italiaanse politie werkt samen met iemand van Nederlandse politie met deze zaak.
  zondag 22 juli 2018 @ 20:22:58 #244
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_180659650
Ik kan mij herinneren dat je daar ook veel zigeuner bendes hebt. Toch lijkt mij een verdrinking logischer. Het is totaal onaantrekkelijk om een Hollandse jongen van 17 te vermoorden om wat pocket change en een telefoon.
pi_180659663
Ik blijf maar twijfelen over dit stukje: "Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling , laat een woordvoeder van de familie weten. "

Welke persoon is nu verwisseld? Meisje of Koen...
Liep dat meisje daar wel maar met een andere jongen?
Of, Liep Koen daar wel, maar niet met dit meisje?

( De ooggetuige heeft gezegd dat ze Koen en een meisje met halflang haar heeft gezien toen ze vrijdagochtend vroeg van haar werk terugkwam)
  zondag 22 juli 2018 @ 20:26:43 #246
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180659719
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:23 schreef Eigenwhys het volgende:
Ik blijf maar twijfelen over dit stukje: "Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling , laat een woordvoeder van de familie weten. "

Welke persoon is nu verwisseld? Meisje of Koen...
Liep dat meisje daar wel maar met een andere jongen?
Of, Liep Koen daar wel, maar niet met dit meisje?

( De ooggetuige heeft gezegd dat ze Koen en een meisje met halflang haar heeft gezien toen ze vrijdagochtend vroeg van haar werk terugkwam)
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
pi_180659739
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef Black_Baron het volgende:
Op 270 meter diepte.
Echt!?!?!?
pi_180659752
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
Hahaha, ik ga helemaal stuk om jouw reacties. Je bent wel een grappige kerel.
pi_180659765
quote:

Ja, bij de ijscoman, ik denk dat hij droomde over een ijsje.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180659788
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haar gevingerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')