Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.
Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:42 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Honden kunnen heel veel. Meer dan de mens.
Zeker een Cocker Spaniel. Tot op de bodem.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ze kunnen onder water ruiken. Echt waar.
Bij al dat water heb je meer aan zeehonden, denk ikquote:Op zondag 22 juli 2018 19:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
Die honden kunnen ook geen kut dus. Altijd hoop bombarie over, maar haalt zelden wat uit.
Waar ik zou beginnen is die vrienden goed aan de tand voelen. Hebben hem naar eigen zeggen met een meid mee zien gaan, maar dat bleek later toch om een persoonsverwisseling te gaan. Het zaakje stinkt. Koen is gek op ijs. Iemand enig idee of je daar ergens zo laat in de nacht nog een ijsje kan scoren?
Dromerig karakter? Ken je hem persoonlijk?quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.
Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft gewoon te bizar dat niemand weet met wie en het waarom ons Koen in de bus is blijven zitten. Lekkere vrienden.
Het dromerige karakter van Koen in combinatie met het emotionele gevoel van vergeten zijn in een ander land is een gevaarlijke combi. Op zo’n moment valt iemand snel terug op het vertrouwde. Ijs, iemand enig idee of er daar zo laat op de avond nog ijs te scoren valt?
Ga weg manquote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:00 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Jij weet alle in en outs zo te lezen? Vertel meer.
Ik krijg een beetje jeuk van mensen die denken alles te weten en daardoor flauwekul neerplempen. Dromerig karakter, emotioneel mens.. alsjeblieft... Ga op feiten af niet op zelfverzonnen dingen om een verhaal smeuïger te maken.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.
Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar probeer in dit soort situaties het logische met het onlogische te verbinden.
Zo weet een buschauffeur voor 95% te herinneren welke passagier waar en wanneer is in en uitgestapt.
Dat heeft hij toch al verteld?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan moet Italiaanse politie deze buschauffeur maar verhoren over de bewuste avond waar Koen voor het laatst uitgestapt is.
Okay, als hij maar echt eerlijk tegen de politie is geweest. Italiaanse politie werkt samen met iemand van Nederlandse politie met deze zaak.quote:
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:23 schreef Eigenwhys het volgende:
Ik blijf maar twijfelen over dit stukje: "Het meisje dat het zou betreffen, is gevonden, maar ze kent Koen niet. Het ging om een persoonsverwisseling , laat een woordvoeder van de familie weten. "
Welke persoon is nu verwisseld? Meisje of Koen...
Liep dat meisje daar wel maar met een andere jongen?
Of, Liep Koen daar wel, maar niet met dit meisje?
( De ooggetuige heeft gezegd dat ze Koen en een meisje met halflang haar heeft gezien toen ze vrijdagochtend vroeg van haar werk terugkwam)
Hahaha, ik ga helemaal stuk om jouw reacties. Je bent wel een grappige kerel.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
Ja, bij de ijscoman, ik denk dat hij droomde over een ijsje.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Eventueel zijn ze nog wat verder gegaan en heeft hij haar gevingerd.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het kan ook een vakantieliefde van Koen zijn geweest, dat meisje met een halflang haar. En misschien hebben ze met elkaar gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |