abonnement Unibet Coolblue
pi_180618833
Ik gebruik expressvpn, doe je een speedtest en dan krijg je soms als uitslag dat iets aan de andere kant van de wereld (figure of speech) sneller is dan een connectie in je eigen stad. Kan en wil iemand me uitleggen waarom dit zo is/kan zijn?
pi_180618871
Mogelijk heeft speedtest een server aan de andere kant van de wereld en niet in jouw eigen stad.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 23:45:05 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180619464
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:11 schreef momentius het volgende:
Ik gebruik expressvpn, doe je een speedtest en dan krijg je soms als uitslag dat iets aan de andere kant van de wereld (figure of speech) sneller is dan een connectie in je eigen stad. Kan en wil iemand me uitleggen waarom dit zo is/kan zijn?
Omdat je een VPN gebruikt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180619481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:13 schreef oranjevogel1 het volgende:
Mogelijk heeft speedtest een server aan de andere kant van de wereld en niet in jouw eigen stad.
Maar het gaat over de speedtest binnen expressvpn zelf. Zou nogal stom zijn als dat op die manier zou werken toch
pi_180633478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:46 schreef momentius het volgende:

[..]

Maar het gaat over de speedtest binnen expressvpn zelf. Zou nogal stom zijn als dat op die manier zou werken toch
hoe zou het anders moeten werken?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180636035
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:46 schreef momentius het volgende:

[..]

Maar het gaat over de speedtest binnen expressvpn zelf. Zou nogal stom zijn als dat op die manier zou werken toch
Grappig onderwerp
Even gekeken
quote:
With 2,000+ servers across 94 countries and new servers added each week, ExpressVPN provides a fast connection wherever you are and offers uncensored access to sites and services from across the globe. Based in the British Virgin Islands, ExpressVPN has been operating since 2009.
Zou daarmee te maken kunnen hebben.

Zelf even een testje gedaan, met tellen, van m'n Avast vpn naar de New York Times site

Voor de liefhebber
Vanuit Ned. 3 tellen
België 2 :?
VK 3
Tsechië 4
Australië 12
Brazilië 7
Canada 4
VS 3

Grappig testje en de verbindingssnelheid viel me mee.
Downloadsnelheid is natuurlijk weer wat anders; geen puf om dat nou uit te vogelen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')