abonnement Unibet Coolblue
pi_180608281
Topwijf! :D

quote:
“Hij kreeg zijn verdiende loon”: pervert grijpt naar billen van serveerster, haar stevige reactie liegt er niet om



Even schrikken was het voor Emelia Holden: de 21-jarige serveerster was een bestelling aan het ingeven, toen ze plots iemand aan haar achterwerk voelde friemelen. De jongedame draaide zich meteen om, nam de pervert stevig bij z’n shirt en gooide hem tegen de muur. De politie kwam ter plaatse om de man in de boeien te slaan. De bewakingsbeelden lieten aan duidelijkheid alvast niet te wensen over.


Het jammerlijke tafereel speelde zich drie weken geleden af in Savannah, een stad in de Amerikaanse staat Georgia. Na twee dagen in de cel mocht de dader opnieuw beschikken.

“Ik volgde mijn instinct”, aldus Emelia. “Ik kegelde hem onderuit en intussen belden mijn collega’s de politie. Toen agenten de beelden zagen, sloegen ze hem meteen in de boeien. Hij kreeg zijn verdiende loon.”

Met haar dappere actie wil ze lotgenotes nu een hart onder de riem steken. “Vrouwen moeten beseffen dat ze het recht hebben om te dragen wat ze willen. En natuurlijk mogen ze zichzelf ook altijd verdedigen.”

https://www.hln.be/bizar/(...)er-niet-om~a368ed81/
Originele OP van NikonLover, verder eens met zijn toevoeging, goede actie van de serveerster. :Y
Saygılarımla Flip.

[ Bericht 3% gewijzigd door FlippingCoin op 20-07-2018 15:02:15 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180608303
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

vertel :)
Als jij users hier met een monster als Michael P. gaat vergelijken omdat ze stellen dat bepaalde kledingkeuzes bepaald gedrag uitlokt, dan ben je niet goed bij je hoofd.

Is dat een nieuwe strategie van jullie of zo? Als crew lekker een anti-voorbeeld stellen? Als dat zo is zijn jij en HeatWave wel lekker bezig. ^O^

Speco salutoj Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180608334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het type vrouwen dat andere vrouwen in dit soort kleding hoeren noemt kan het 999 van de 1.000 keer ook niet hebben.
Ik vind het ook verwerpelijk dat er zaken zijn waarbij het vrouwelijke personeel haast naakt moet serveren. Verder ben ik geen vrouw maar ik denk dat mijn billen wel degelijk goed uitkomen in haar outfit. :Y

Veloma finaritra Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:58:52 #4
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180608339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:49 schreef Leandra het volgende:
Verdorie, nou heb ik zin in dropjes.... omdat ik zat te bedenken hoe het is als een kind zich niet kan beheersen met een pot snoep op tafel, en sommige volwassenen ook niet.

Maar het probleem is hun probleem aan zelfbeheersing, het is niet de schuld van degenen die die pot met dropjes zo uitdagend op tafel heeft gezet.

* Leandra gaat dropjes pakken.
Jij gelooft dus ook niet in marketing. Het is altijd de consument die helemaal zelf beslist, die laat zich niet verleiden?
pi_180608426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je op deze manier om wil gaan met vrouwen dan verhuis je maar naar een plek waar de menselijke ontwikkeling een paar honderd jaar heeft stilgestaan, zoals het midden oosten.
Zo ver hoef je niet te gaan. In veel wijken in Parijs en Brussel (of tal van andere steden in West Europa) kun je dan ook prima vertoeven.
pi_180608443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:58 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij gelooft dus ook niet in marketing. Het is altijd de consument die helemaal zelf beslist, die laat zich niet verleiden?
Oh dus een lekkere chickie in een strak truitje en met een piepklein broekje aan probeert zich dus te verkopen?
5 Ferrari's op videoband!
  Eindredactie Games vrijdag 20 juli 2018 @ 15:04:22 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180608458
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als jij users hier met een monster als Michael P. gaat vergelijken omdat ze stellen dat bepaalde kledingkeuzes bepaald gedrag uitlokt, dan ben je niet goed bij je hoofd.

sommige users gaan behoorlijk ver hier, dus ik zie wel een vergelijking erin


Groetjes aan je voetjes,
Oscar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:04:51 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180608469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:58 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij gelooft dus ook niet in marketing. Het is altijd de consument die helemaal zelf beslist, die laat zich niet verleiden?
Je maakt er weer een leuk verhaal van dat er niets mee te maken heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:06:11 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180608492
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Oh dus een lekkere chickie in een strak truitje en met een piepklein broekje aan probeert zich dus te verkopen?
Ze zendt naar mij iig niet het signaal uit dat ze voor zichzelf een maagdelijk kloosterleven aan het voorbereiden is?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:07:51 #10
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180608528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je maakt er weer een leuk verhaal van dat er niets mee te maken heeft.
Heeft alles met de discussie die gaande is te maken. Gaan we de kat op het spek binden en vinden we dan als het fout gaat van onszelf dat we er iig zelf alles aan gedaan hebben om het te voorkomen? Waarom je verleidelijk kleden als je niet gaat verleiden?
pi_180608539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

En de grenzen worden alleen maar (zover dat nog mogelijk is) verlegd nog. Op straat zie je tegenwoordig zo veel jonge meiden welke dusdanig korte kledij dragen dat je de helft van de billen ziet en nog net niet de schaamlippen er tussen uit ziet komen. :{ :N

En als je ook maar durft naar haar te kijken he (als je geen hotboy bent) :'(
Ze kleden zich om die manier om reacties uit te lokken en vervolgens verontwaardig te zijn wanneer ze daadwerkelijk aandacht krijgen |:( _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:08:59 #12
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180608554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 juli 2018 14:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

En de grenzen worden alleen maar (zover dat nog mogelijk is) verlegd nog. Op straat zie je tegenwoordig zo veel jonge meiden welke dusdanig korte kledij dragen dat je de helft van de billen ziet en nog net niet de schaamlippen er tussen uit ziet komen. :{ :N

En als je ook maar durft naar haar te kijken he (als je geen hotboy bent) :'(
Ze kleden zich om die manier om reacties uit te lokken en vervolgens verontwaardig te zijn wanneer ze daadwerkelijk aandacht krijgen |:( _O-
[/quote]
QFT
pi_180608667
Geloof dat een aantal mensen hier ook moeite heeft met goed uitgestalde lekkere producten in de supermarkt. Geen pakken, toch? Ze vragen er om.
pi_180608781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:44 schreef Lod het volgende:

[..]

Maar het dragen van te kort/strak broekje is niet provoceren, dat is gewoon een kledingkeuze.
Bij de meesten een verkeerde, maar goed.
Als je de perverse natuur van de man negeert, wel ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:21:47 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180608856
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als je de perverse natuur van de man negeert, wel ja
De man dient zijn perverse natuur onder controle te houden, als je dat niet kunt dan is dat jouw probleem, daar kun je niet het probleem van degene met het korte broekje van maken.

Behave!
Je bent toch geen ongeciviliseerde chimpansee of wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180608892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij het provocerend vindt, het gaat erom of een ander het dusdanig sexy vindt dat ze zich schijnbaar niet meer in kunnen houden.

En wie ooit in de VS is geweest is buiten het gebied van de Amish weet dat serveersters in heel veel tenten er zo bijlopen, dat is bedrijfskleding.
Als je daar niet mee om kunt gaan moet je lekker bij Wendy's gaan eten, waar de serveerster van 55 nog gewoon in een uniform rondloopt waar jij wel mee om kunt gaan.
Ik kan me prima inhouden maar het gaat niet om mij of de andere mannen die zich wel kunnen beheersen maar om de minderheid die daar wel moeite mee heeft . Die krijg je er gratis bij of je het nu wilt of niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:23:07 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180608894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Heeft alles met de discussie die gaande is te maken. Gaan we de kat op het spek binden en vinden we dan als het fout gaat van onszelf dat we er iig zelf alles aan gedaan hebben om het te voorkomen? Waarom je verleidelijk kleden als je niet gaat verleiden?
De kleding is wel degelijk om te verleiden, tot het geven van hogere fooien.
Kijken mag, aankomen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:25:32 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180608946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik kan me prima inhouden maar het gaat niet om mij of de andere mannen die zich wel kunnen beheersen maar om de minderheid die daar wel moeite mee heeft . Die krijg je er gratis bij of je het nu wilt of niet
Die horen dan in de dierentuin, en als het geldt voor "de man" in het algemeen, dan betekent dat dat "de man" zich dient af te zonderen, niet dat we vrouwen moeten degraderen tot waggelende pinguïns.

Als je er als man niet mee om kunt gaan, dan moet je dat soort terrassen en restaurant lekker vermijden.
En als je helemaal niet normaal kunt doen tegen vrouwen dan moet je vooral lekker op je zolderkamer blijven zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180608974
De man was zelfs nog op stap met zijn vrouw en tweelingdochters ook. Wat een mafkees. Die heeft wat uit te leggen thuis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180609062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

De man dient zijn perverse natuur onder controle te houden, als je dat niet kunt dan is dat jouw probleem, daar kun je niet het probleem van degene met het korte broekje van maken.

Behave!
Je bent toch geen ongeciviliseerde chimpansee of wat?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:30:44 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_180609088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De man was zelfs nog op stap met zijn vrouw en tweelingdochters ook. Wat een mafkees. Die heeft wat uit te leggen thuis.
Of hij woont al niet meer thuis. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:30:44 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De man was zelfs nog op stap met zijn vrouw en tweelingdochters ook. Wat een mafkees. Die heeft wat uit te leggen thuis.
Nou, ze was er bij toen hij gearresteerd werd, dus ze weet iig al wat er werkelijk gebeurd is, want de politie heeft hem pas na het zien van de beelden gearresteerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:32:00 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of hij woont al niet meer thuis. :')
Dat kan nog best een vervelend staartje krijgen idd, als hij een sex offender registratie krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:36:18 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_180609195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan nog best een vervelend staartje krijgen idd, als hij een sex offender registratie krijgt.
Dat lijkt me in zijn geval niet erger dan dat zijn vrouw hem eruit trapt en hem bij zijn kinderen vandaan gaat houden. Maar goed, dan had die gek zijn handen maar moeten thuishouden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180609274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik kan me prima inhouden maar het gaat niet om mij of de andere mannen die zich wel kunnen beheersen maar om de minderheid die daar wel moeite mee heeft . Die krijg je er gratis bij of je het nu wilt of niet
Er is ook een kleine minderheid aan mensen die het vermoorden van mensen normaal vinden. Want 'ze vroegen er om' om welke reden dan ook. Ga je dat nu ook recht lullen? :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:41:41 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609301
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat lijkt me in zijn geval niet erger dan dat zijn vrouw hem eruit trapt en hem bij zijn kinderen vandaan gaat houden. Maar goed, dan had die gek zijn handen maar moeten thuishouden.
Maar een sex offender registratie kan wel betekenen dat er regelmatig bezoek aan huis komt om te kijken of het wel goed gaat met de kinderen, het kan ook betekenen dat de kinderen geen vriendinnetjes mee naar huis mogen nemen.
Kan een hoop gedonder van komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:43:22 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180609333
Ik vind het niet van dien aard dat die man z'n leven helemaal geruïneerd moet. Komop zeg, waar hebben we het over? Het is niet netjes maar laten we niet net doen alsof die meid verkracht is
pi_180609340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

De kleding is wel degelijk om te verleiden, tot het geven van hogere fooien.
Kijken mag, aankomen niet.
Het is gewoon uitbuiting van de zwakke natuur van de man om er zelf beter van te worden . Walgelijke praktijken als je het mij vraagt

Je gaat ook niet met een lap vlees zwaaien bij leeuwen die een week niet gegeten hebben ? Om vervolgens te klagen als het mis zou gaan/ Bad lion, mijn stukje vlees , je dient er met je klauwen van af te blijven !!!!!!

Het is gewoon vragen om problemen . Je kan de leeuw niet kwalijk nemen dat die jou stukje vlees wil hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:44:59 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180609352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:43 schreef the-eye het volgende:
Ik vind het niet van dien aard dat die man z'n leven helemaal geruïneerd moet. Komop zeg, waar hebben we het over? Het is niet netjes maar laten we niet net doen alsof die meid verkracht is
Had hij dat aan moeten denken voor hij zijn grijpgrage vingertjes hun gang liet gaan...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:44:59 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is gewoon uitbuiting van de zwakke natuur van de man om er zelf beter van te worden . Walgelijke praktijken als je het mij vraagt

Je gaat ook niet met een lap vlees zwaaien bij leeuwen die een week niet gegeten hebben ? Om vervolgens te klagen als het mis zou gaan/ Bad lion, mijn stukje vlees , je dient er met je klauwen van af te blijven !!!!!!

Het is gewoon vragen om problemen . Je kan de leeuw niet kwalijk nemen dat die jou stukje vlees wil hebben
Echt, sluit jezelf op zolang je zelfbeheersing zo onder de maat van de geciviliseerde wereld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:45:01 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_180609355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar een sex offender registratie kan wel betekenen dat er regelmatig bezoek aan huis komt om te kijken of het wel goed gaat met de kinderen, het kan ook betekenen dat de kinderen geen vriendinnetjes mee naar huis mogen nemen.
Kan een hoop gedonder van komen.
En is er daar ook niet een wet die je bij een verhuizing verplicht te melden aan je nieuwe buren dat je als SO geregistreerd staat?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:45:06 #32
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180609358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is gewoon uitbuiting van de zwakke natuur van de man om er zelf beter van te worden . Walgelijke praktijken als je het mij vraagt

Je gaat ook niet met een lap vlees zwaaien bij leeuwen die een week niet gegeten hebben ? Om vervolgens te klagen als het mis zou gaan/ Bad lion, mijn stukje vlees , je dient er met je klauwen van af te blijven !!!!!!

Het is gewoon vragen om problemen . Je kan de leeuw niet kwalijk nemen dat die jou stukje vlees wil hebben
Heb jij nou zo'n zwakke zelfbeheersing of heb ik zo'n sterke zelfbeheersing? :D
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:46:34 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

En is er daar ook niet een wet die je bij een verhuizing verplicht te melden aan je nieuwe buren dat je als SO geregistreerd staat?
Geen idee, kan ook per staat verschillen, en in dit geval komt hij niet uit de staat waar hij de overtreding begaat.... zou me eigenlijk verbazen als zulke dingen in de VS wel landelijk geregistreerd zijn, maar het zou kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180609398
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is gewoon uitbuiting van de zwakke natuur van de man om er zelf beter van te worden . Walgelijke praktijken als je het mij vraagt

Je gaat ook niet met een lap vlees zwaaien bij leeuwen die een week niet gegeten hebben ? Om vervolgens te klagen als het mis zou gaan/ Bad lion, mijn stukje vlees , je dient er met je klauwen van af te blijven !!!!!!

Het is gewoon vragen om problemen . Je kan de leeuw niet kwalijk nemen dat die jou stukje vlees wil hebben
Pas op dat je geen botten breekt, je wringt jezelf echt in hele aparte bochten nu.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:47:14 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609399
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb jij nou zo'n zwakke zelfbeheersing of heb ik zo'n sterke zelfbeheersing? :D
Jij valt iig niet meer in de categorie "Neanderthaler".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:48:27 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609422
Het zijn overigens ook wel dat soort stupide redenaties die het weer goed zouden praten als de vader van de serveerster die kerel dood had geslagen.... dat is namelijk het risico dat hij neemt door zijn handen niet thuis te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:49:58 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180609461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij valt iig niet meer in de categorie "Neanderthaler".
Dat merk ik wel vaker op FOK!.
pi_180609463
Het risico is noet groot genoeg voor de meeste beperkingen.
compact en kleverig.
pi_180609501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

Je gaat ook niet met een lap vlees zwaaien bij leeuwen die een week niet gegeten hebben ? Om vervolgens te klagen als het mis zou gaan/ Bad lion, mijn stukje vlees , je dient er met je klauwen
Vergelijkingen met dieren gaan sowieso mank.
pi_180609526
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had hij dat aan moeten denken voor hij zijn grijpgrage vingertjes hun gang liet gaan...
Ja laten we z'n ballen eraf snijden, had hij daar aan moeten denken voor hij zijn grijpgrage vingertjes hun gang liet gaan...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180609530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb jij nou zo'n zwakke zelfbeheersing of heb ik zo'n sterke zelfbeheersing? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb jij nou zo'n zwakke zelfbeheersing of heb ik zo'n sterke zelfbeheersing? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb jij nou zo'n zwakke zelfbeheersing of heb ik zo'n sterke zelfbeheersing? :D
Als ik me had kan herinneren had je ooit als onderschrift: iets in mij zorgt ervoor dat ik zondig ( iig iets in die richting )

Kan het beter aan jou vragen ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180609568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:52 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vergelijkingen met dieren gaan sowieso mank.
Als we de darwinistische wereldbeeld aanhangen is het een behoorlijk treffende vergelijking . We zijn slechts simpele dieren die hun impulsen volgen :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:55:48 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180609586
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had hij dat aan moeten denken voor hij zijn grijpgrage vingertjes hun gang liet gaan...
Ik ben ook in m'n kont geknepen en m'n kruis gegrepen. De keren dat ik daar niet van gediend was had ik toch echt niet diegene haar verdere leven willen ruïneren.
Stel je voor dat ik dan een vrouw zo tegen de grond had gewerkt, wie zou er dan twee dagen vastgezeten hebben?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:57:02 #44
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180609606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik me had kan herinneren had je ooit als onderschrift: iets in mij zorgt ervoor dat ik zondig ( iig iets in die richting )

Kan het beter aan jou vragen ;)
Nee, iets dat mij een zonde pleegt. Dat waren niet mijn eigen woorden, maar een totaal verknipte zin van een andere user die ik grappig vond.

Maar goed, beetje lafjes om daarop terug te grijpen om niet toe te hoeven geven dat je ofwel vreselijk aan het overdrijven was, ofwel een ernstig gebrek aan zelfbeheersing hebt.
pi_180609625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik ben ook in m'n kont geknepen en m'n kruis gegrepen. De keren dat ik daar niet van gediend was had ik toch echt niet diegene haar verdere leven willen ruïneren.

Dat is het risico dat je neemt als je ongevraagd vrouwen betast.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180609649
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als we de darwinistische wereldbeeld aanhangen is het een behoorlijk treffende vergelijking . We zijn slechts simpele dieren die hun impulsen volgen :D
Dan lig je al met 5-0 achter met zo'n gedachtegang. Ons rechtssysteem is juist baseerd om impulsen van dieren te straffen. Verkrachtingen, moorden, vernielingen is allemaal zeer natuurlijk. En niemand die daar wat aan kan doen.

De vrouw moet de man maar temmen.
pi_180609656
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is het risico dat je neemt als je ongevraagd vrouwen betast.
Hoezo vrouwen? Waarom alleen vrouwen? Wat loop je te discrimineren, klootzak.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:00:07 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180609672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt, sluit jezelf op zolang je zelfbeheersing zo onder de maat van de geciviliseerde wereld is.
Dus mannen moeten zich ten alle tijden beheersen, tot en met een lapdance (of verder) aan toe maar vrouwen raken verstijfd van schrik als ze verkracht worden en wordt een gebrek aan verzet nooit verweten. Das raar, het gaat allebei over je emoties de baas blijven?
pi_180609688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:48 schreef Leandra het volgende:
Het zijn overigens ook wel dat soort stupide redenaties die het weer goed zouden praten als de vader van de serveerster die kerel dood had geslagen.... dat is namelijk het risico dat hij neemt door zijn handen niet thuis te houden.
Dat is onzinnig. Op het ongevraagd betasten van vrouwen staat nu eenmaal straf als je wordt gepakt. Dat is algemeen bekend en dat is dus het risico dat je neemt. Doodgeslagen worden is buitenproportioneel en niet gebruikelijk. Dat is dus niet een te verwachten consequentie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:04:27 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180609769
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is het risico dat je neemt als je ongevraagd vrouwen betast.
Dat ik terug betast wordt? :D
Dat zou het wel makkelijk maken :) Gewoon als twee honden even elkaar aftasten en er vanachter op
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:05:30 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus mannen moeten zich ten alle tijden beheersen, tot en met een lapdance (of verder) aan toe maar vrouwen raken verstijfd van schrik als ze verkracht worden en wordt een gebrek aan verzet nooit verweten. Das raar, het gaat allebei over je emoties de baas blijven?
Vergelijk je nou bang zijn tijdens een verkrachting met je handen niet thuis kunnen houden als je iemand in een spannende outfit ziet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:05:33 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180609798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt, sluit jezelf op zolang je zelfbeheersing zo onder de maat van de geciviliseerde wereld is.
Lol mannen worden doodleuk gedegradeerd tot beesten door deze user. Is t een troll of is er echt iets helemaal mis in zijn bovenkamer ? :o
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:07:50 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180609855
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vergelijk je nou bang zijn tijdens een verkrachting met je handen niet thuis kunnen houden als je iemand in een spannende outfit ziet?
Vertel je mij dat het één een sterkere emotie is?
Ik weet van mezelf dat ik in m'n leven meer dingen gedaan heb "tegen m'n zin" omdat er eventueel sex in het vooruitzicht stond dan dat ik dingen gedaan heb omdat ik bang van iemand was
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:09:07 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180609890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Vertel je mij dat het één een sterkere emotie is?
Ik weet van mezelf dat ik in m'n leven meer dingen gedaan heb "tegen m'n zin" omdat er eventueel sex in het vooruitzicht stond dan dat ik dingen gedaan heb omdat ik bang van iemand was
En omdat het allemaal emoties zijn moet het maar met elkaar vergeleken worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:40:54 #55
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180611958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

En omdat het allemaal emoties zijn moet het maar met elkaar vergeleken worden?
Waar het om gaat is dat vrouwen hun seksuele aantrekkelijkheid in de strijd gooien voor iets anders dat het evolutionair bedoeld is namelijk er beter van worden, centjes binnenharken. Een zeer sterk machtig middel. Dat kan in stand gehouden worden door te doen alsof er een duidelijke lijn is wat wel en niet kan. Me reet, bij mij is er nog nooit expliciet toestemming gegeven. We hebben het dan over elkaar aanvoelen, de situatie inschatten, weten dat je allebei hetzelfde wil
Hier is dus iets scheef gegroeid. Vrouwen verwachten dezelfde behandeling als vroeger waarbij man en vrouw elkaar aftasten en signalen gaven alleen zijn de signalen van de vrouw in dit geval nep en dienen om geld te laten rollen. Waarbij dan als drogreden aangevoerd wordt dat er nu altijd toestemming geven moet worden. Sinds wanneer? Altijd zijn de signalen naar elkaar afdoende geweest maar er is blijkbaar op een bepaald moment afgesproken dat de procedures veranderd zijn en er een duidelijk mondeling "ja"te horen moet zijn geweest. Leuk om de zwarte piet compleet bij mannen neer te leggen maar die zijn zich niet ineens anders gaan gedragen. Die moeten na miljoenen jaren signalen ineens anders interpreteren.
Het grappige is dat alle mannen zich razendsnel aan moeten passen en op één lijn dienen te zitten vwb wat wel en niet en wanneer kan terwijl vrouwen onderling helemaal niet zo eensgezind zijn. De één vind het meisje op het filmpje normaal gekleed terwijl genoeg vrouwen haar als hoer of slet zullen bestempelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 20-07-2018 17:47:57 ]
pi_180612356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat vrouwen hun seksuele aantrekkelijkheid in de strijd gooien voor iets anders dat het evolutionair bedoeld is namelijk er beter van worden, centjes binnenharken. Een zeer sterk machtig middel. Dat kan in stand gehouden worden door te doen alsof er een duidelijke lijn is wat wel en niet kan. Me reet, bij mij is er nog nooit expliciet toestemming gegeven. We hebben het dan over elkaar aanvoelen, de situatie inschatten, weten dat je allebei hetzelfde wil
Hier is dus iets scheef gegroeid. Vrouwen verwachten dezelfde behandeling als vroeger waarbij man en vrouw elkaar aftasten en signalen gaven alleen zijn de signalen van de vrouw in dit geval nep en dienen om geld te laten rollen. Waarbij dan als drogreden aangevoerd wordt dat er nu altijd toestemming geven moet worden. Sinds wanneer? Altijd zijn de signalen naar elkaar afdoende geweest maar er is blijkbaar op een bepaald moment afgesproken dat de procedures veranderd zijn en er een duidelijk mondeling "ja"te horen moet zijn geweest. Leuk om de zwarte piet compleet bij mannen neer te leggen maar die zijn zich niet ineens anders gaan gedragen. Die moeten na miljoenen jaren signalen ineens anders interpreteren.
Het grappige is dat alle mannen zich razendsnel aan moeten passen en op één lijn dienen te zitten vwb wat wel en niet en wanneer kan terwijl vrouwen onderling helemaal niet zo eensgezind zijn. De één vind het meisje op het filmpje normaal gekleed terwijl genoeg vrouwen haar als hoer of slet zullen bestempelen.
Een strak broekje dragen is geen signaal dat iedere willekeurige man haar bij haar kontje mag grijpen. Dat snap je zelf hoop ik ook wel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180612403
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een strak broekje dragen is geen signaal dat iedere willekeurige man haar bij haar kontje mag grijpen. Dat snap je zelf hoop ik ook wel.
Afgaande op dit topic zijn er helaas echt hordes holbewoners die dat concept niet begrijpen.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:59:07 #58
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180612415
Hoezo laat die vent zich eigenlijk tegen de muur gooien om vervolgens braaf op de politie te wachten :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180612448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:59 schreef Amoeba het volgende:
Hoezo laat die vent zich eigenlijk tegen de muur gooien om vervolgens braaf op de politie te wachten :')
Misschien heeft ie zo'n fetisj om onderdanig te zijn en is hij daar minstens 5 keer klaargekomen terwijl hij in bedwang gehouden werd?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180612533
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Afgaande op dit topic zijn er helaas echt hordes holbewoners die dat concept niet begrijpen.
Dat vind ik zorgwekkend. Ik vraag me af wat ze er zelf van zouden vinden als ze bepoteld zouden worden door 65 jarige gruizige Gerda van 150 kg omdat ze zo'n lekker strak kontje hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:19:37 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180612850
the-eye:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:20:40 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_180612869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:58 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij gelooft dus ook niet in marketing. Het is altijd de consument die helemaal zelf beslist, die laat zich niet verleiden?
Dus omdat iets mooi in de etalage staat, mag je het zonder toestemming meenemen? uhh oke
Laffe huichelaar
pi_180612965
Ik zag vandaag ook op straat een aantal vrouwen rondlopen die een betasting probeerden uit te lokken, maar ik ben er niet ingetrapt
pi_180613156
ik trek mijn vuilniszak wel weer aan :P
...
  zaterdag 21 juli 2018 @ 01:38:46 #65
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180622542
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een strak broekje dragen is geen signaal dat iedere willekeurige man haar bij haar kontje mag grijpen. Dat snap je zelf hoop ik ook wel.
Het ging er niet om of ik het snap maar of we kunnen garanderen dat ten alle tijden iedereen het snapt en zich daaraan houdt.
Je weet er blijkbaar veel van, kan je vertellen of het een natuurwet is of een afspraak? Indien het tweede, wanneer is dat afgesproken?
pi_180622552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:24 schreef ABombali het volgende:
Ik zag vandaag ook op straat een aantal vrouwen rondlopen die een betasting probeerden uit te lokken, maar ik ben er niet ingetrapt
Ik schat zo in dat jij niet het doelwit was aangezien jij met jouw opvattingen nooit en te nimmer aantrekkelijk zal zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_180622574
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:38 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik schat zo in dat jij niet het doelwit was aangezien jij met jouw opvattingen nooit en te nimmer aantrekkelijk zal zijn.
Ah dus ze hebben een doelwit? Dus ze je geeft toe dat er sletten zijn die het uitlokken. Ik heb dus weer gelijk zoals altijd
pi_180622777
Ik heb de topics doorgelezen. Wat een vuiligheid van sommige mannen. Echt gatver!

Van dit soort mannen ben ik dus een beetje bang.

Ik ging er zelfs over nadenken of ik ongeveer dezelfde kleding als de serveerster wel aan kan trekken.

Ik had het al klaar kliggen met mijn AirMax erbij want festival

Blijkbaar zie ik er dan uit als een hoer.


Maar serieus als er iemand ongewenst aan mij komt alleen maar omdat ik best weinig kleding aan heb??? Ik stomp je zo erg dat je nooit meer enig licht gaat zien.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 01:52:13 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180622870
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat jij niet het doelwit was aangezien jij met jouw opvattingen nooit en te nimmer aantrekkelijk zal zijn.
Dus hij moet zelf inschatten of deze vrouwen hem aantrekkelijk vinden? In de dierenwereld laat bijvoorbeeld de één z'n mooie veren zien als signaal van "ik vind jou aantrekkelijk etc". In de mensenwereld geeft het vrouwtje een soortgelijk signaal en dat is dan meer een teken dat mannetjes zich af moeten gaan vragen vindt ze mij aantrekkelijk genoeg en is het dus richting mij bedoeld? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat zo'n verwarrend ritueel bij een diersoort succesvol zou zijn.
pi_180622942
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:39 schreef ABombali het volgende:

[..]

Ah dus ze hebben een doelwit? Dus ze je geeft toe dat er sletten zijn die het uitlokken. Ik heb dus weer gelijk zoals altijd
Je bent een goede troll. Kudo’s daarvoor :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 01:55:37 #71
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180622949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb de topics doorgelezen. Wat een vuiligheid van sommige mannen. Echt gatver!

Van dit soort mannen ben ik dus een beetje bang.

Ik ging er zelfs over nadenken of ik ongeveer dezelfde kleding als de serveerster wel aan kan trekken.

Ik had het al klaar kliggen met mijn AirMax erbij want festival

Blijkbaar zie ik er dan uit als een hoer.

Maar serieus als er iemand ongewenst aan mij komt alleen maar omdat ik best weinig kleding aan heb??? Ik stomp je zo erg dat je nooit meer enig licht gaat zien.
Je ziet een verband tussen weinig kleding en mannen die hun handen niet thuis kunnen houden?
pi_180622989
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:52 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus hij moet zelf inschatten of deze vrouwen hem aantrekkelijk vinden? In de dierenwereld laat bijvoorbeeld de één z'n mooie veren zien als signaal van "ik vind jou aantrekkelijk etc". In de mensenwereld geeft het vrouwtje een soortgelijk signaal en dat is dan meer een teken dat mannetjes zich af moeten gaan vragen vindt ze mij aantrekkelijk genoeg en is het dus richting mij bedoeld? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat zo'n verwarrend ritueel bij een diersoort succesvol zou zijn.
Veel plezier in de dierenwereld? Verder gestopt met lezen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_180623082
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je ziet een verband tussen weinig kleding en mannen die hun handen niet thuis kunnen houden?
Niet echt.

Ik ga vaak naar feesten, redelijk bloot, en daar word ik niet aangeraakt.

Ik ben 1x naar een feest, wat heel erg anders is qua mentaliteit, geweest met lange broek shirt trainingsjack en Air Max en tot 2x toe aangerand.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_180623103
Btw melding van gedaan. Nooit meer iets over gehoord.

Prima verder. Ik ga daar dus nooit meer alleen met een vriendin heen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 02:06:08 #75
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180623112
Ik vraag me sowieso altijd af in hoeverre handtastelijkheden daadwerkelijk hebben plaatsgevonden en niet uit de fantasie van de verteller komen.

edit: dit was niet naar aanleiding van jouw reactie m-k
  zaterdag 21 juli 2018 @ 02:10:50 #76
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180623172
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Niet echt.

Ik ga vaak naar feesten, redelijk bloot, en daar word ik niet aangeraakt.

Ik ben 1x naar een feest, wat heel erg anders is qua mentaliteit, geweest met lange broek shirt trainingsjack en Air Max en tot 2x toe aangerand.
Tja.... toen ik eerder vroeg of op risicoplaatsen begeleiding misschien gewenst is kwam er fel protest.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 02:27:29 #77
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180623325
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Veel plezier in de dierenwereld? Verder gestopt met lezen :)
In de dierenwereld zijn er ook genoeg vrouwen die het mannetje opeten na het batsen. ;)
Carpe Libertatem
pi_180623373
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het ging er niet om of ik het snap maar of we kunnen garanderen dat ten alle tijden iedereen het snapt en zich daaraan houdt.
Je weet er blijkbaar veel van, kan je vertellen of het een natuurwet is of een afspraak? Indien het tweede, wanneer is dat afgesproken?
Dat is een afspraak, hier staat hij:

Artikel 246
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Wanneer het is afgesproken weet ik niet. De meeste beschaafde landen hebben een dergelijke afspraak.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 02:36:42 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180623415
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is een afspraak, hier staat hij:

Artikel 246
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Wanneer het is afgesproken weet ik niet. De meeste beschaafde landen hebben een dergelijke afspraak.
Het lijkt me sterk dat voor het bestaan van het Nederlands wetboek vrouwen vogelvrij waren. Moeten we het niet in de richting van moraal en ethiek zoeken?
pi_180623425
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

In de dierenwereld zijn er ook genoeg vrouwen die het mannetje opeten na het batsen. ;)
Nomnomnom :7

Ik geef het iig op tegen de mannen die dit iets van normaal vinden dat je een vrouw aanraakt als ze een kort broekje aanheeft. Ik vraag me echt af waar je dat bij iemand een toestemming voor zou krijgen.


Ook wel benieuwd welke leeftijd diegenen zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_180623460
Ik loop ook niet over straat met een strakke shirt anders betasten vrouwen me, iedereen schijnt dat normaal te vinden
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 02:44:21 #82
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180623479
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Nomnomnom :7

Ik geef het iig op tegen de mannen die dit iets van normaal vinden dat je een vrouw aanraakt als ze een kort broekje aanheeft. Ik vraag me echt af waar je dat bij iemand een toestemming voor zou krijgen.

Ook wel benieuwd welke leeftijd diegenen zijn.
Andersom natuurlijk ook. Mensen die een bepaald type kleding tot uitnodiging zien om diegene aan te raken sporen gewoon niet en 'ze vragen er om door zo te kleden' is gewoon incompetentie van de kant van de aanraker. Als diegene wel aangeraakt wil worden, helemaal goed, zo niet dan niet. Het is zo fucking simpel.
Carpe Libertatem
pi_180623558
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat voor het bestaan van het Nederlands wetboek vrouwen vogelvrij waren. Moeten we het niet in de richting van moraal en ethiek zoeken?
Jij vroeg of het ergens afgesproken is, dat is het, daar gaf ik antwoord op. Moraal en ethiek is blijkbaar niet aan iedereen besteed, dit topic maakt dat weer eens duidelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 03:02:05 #84
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180623603
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Andersom natuurlijk ook. Mensen die een bepaald type kleding tot uitnodiging zien om diegene aan te raken sporen gewoon niet en 'ze vragen er om door zo te kleden' is gewoon incompetentie van de kant van de aanraker. Als diegene wel aangeraakt wil worden, helemaal goed, zo niet dan niet. Het is zo fucking simpel.
Hoe laat diegene dat weten?
pi_180623689
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 03:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe laat diegene dat weten?
Middels gedrag en signalen dat speciaal op jou is gericht, dus niet iets algemeens als kleding.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 03:57:02 #86
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180623937
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij vroeg of het ergens afgesproken is, dat is het, daar gaf ik antwoord op. Moraal en ethiek is blijkbaar niet aan iedereen besteed, dit topic maakt dat weer eens duidelijk.
Je hebt aangegeven wat de strafmaat in Nederland is, die is daar vastgesteld/afgesproken. (ook goed)
Dit topic maakt misschien duidelijk dat de gedachten over moraal en ethiek verschillen. Wat de één bijvoorbeeld prima vindt om mensen in te bedienen wordt door de ander gezien als outfit voor iemand die in de seksindustrie werkt. En niet ten onrechte zoals onderstaand artikel laat zien.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ederland-niet-werkt/
Een Nederlander die naar Hooters in Amerika gaat en eigenlijk verbaasd is dat er niet gestript wordt. De bedrijfskleding wekt dus de indruk dat de meiden tot meer bereid zijn dan alleen bedienen. Blijkbaar is er een verband tussen hoe vrouwen zich presenteren en waartoe ze bereid zijn in de ogen van de schrijver en is er daardoor een misverstand.
Dat was, meen ik, ook de essentie van dit topic geworden. Nu kunnen we heel makkelijk de schrijver wegzetten als vieze pervert maar ik denk dat we het dan heel mis hebben. Ik denk dat we ons af moeten vragen hoe het komt dat mannen een verband zien tussen hoe vrouwen zich presenteren en waartoe ze bereid zijn maar aan de andere kant hard meeroepen dat het helemaal niets zegt als een vrouw zich sexy kleedt?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 04:12:06 #87
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180624006
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 03:57 schreef the-eye het volgende:

Dat was, meen ik, ook de essentie van dit topic geworden. Nu kunnen we heel makkelijk de schrijver wegzetten als vieze pervert maar ik denk dat we het dan heel mis hebben. Ik denk dat we ons af moeten vragen hoe het komt dat mannen een verband zien tussen hoe vrouwen zich presenteren en waartoe ze bereid zijn maar aan de andere kant hard meeroepen dat het helemaal niets zegt als een vrouw zich sexy kleedt?
Zelfs al kleedt een vrouw zichzelf sexy voor extra fooi, een streepje voor of wat dan ook. Dat geeft de man nog niet het recht om haar te befriemelen.

Kijken en daar van genieten, maar niet aanraken, tenzij gewenst. Het is nog steeds allemaal zo moeilijk niet.
Carpe Libertatem
  Eindredactie Games zaterdag 21 juli 2018 @ 04:15:08 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180624020
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 02:42 schreef ABombali het volgende:
Ik loop ook niet over straat met een strakke shirt anders betasten vrouwen me, iedereen schijnt dat normaal te vinden
dit gelooft helemaal niemand.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180624025
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 04:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zelfs al kleedt een vrouw zichzelf sexy voor extra fooi, een streepje voor of wat dan ook. Dat geeft de man nog niet het recht om haar te befriemelen.

Kijken en daar van genieten, maar niet aanraken, tenzij gewenst. Het is nog steeds allemaal zo moeilijk niet.
^O^ afblijven met je poten...ga thuis maar fappen.
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Games zaterdag 21 juli 2018 @ 04:40:45 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180624097
https://nos.nl/artikel/22(...)bikini-campagne.html

En daar ging Marokko als vakantieland
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180624113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 03:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je hebt aangegeven wat de strafmaat in Nederland is, die is daar vastgesteld/afgesproken. (ook goed)
Dit topic maakt misschien duidelijk dat de gedachten over moraal en ethiek verschillen. Wat de één bijvoorbeeld prima vindt om mensen in te bedienen wordt door de ander gezien als outfit voor iemand die in de seksindustrie werkt. En niet ten onrechte zoals onderstaand artikel laat zien.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ederland-niet-werkt/
Een Nederlander die naar Hooters in Amerika gaat en eigenlijk verbaasd is dat er niet gestript wordt. De bedrijfskleding wekt dus de indruk dat de meiden tot meer bereid zijn dan alleen bedienen. Blijkbaar is er een verband tussen hoe vrouwen zich presenteren en waartoe ze bereid zijn in de ogen van de schrijver en is er daardoor een misverstand.
Dat was, meen ik, ook de essentie van dit topic geworden. Nu kunnen we heel makkelijk de schrijver wegzetten als vieze pervert maar ik denk dat we het dan heel mis hebben. Ik denk dat we ons af moeten vragen hoe het komt dat mannen een verband zien tussen hoe vrouwen zich presenteren en waartoe ze bereid zijn maar aan de andere kant hard meeroepen dat het helemaal niets zegt als een vrouw zich sexy kleedt?
Heel veel woorden maar uiteindelijk allemaal irrelevant. Je moet gewoon je grijpgrage handjes thuishouden en als jij bepaalde kleding ziet als vrijbrief om met je vadsige worstenvingers vrouwen te betasten moet je wellicht langdurig opgesloten worden om de vrouwen te beschermen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 05:00:02 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180624122
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 04:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heel veel woorden maar uiteindelijk allemaal irrelevant. Je moet gewoon je grijpgrage handjes thuishouden en als jij bepaalde kleding ziet als vrijbrief om met je vadsige worstenvingers vrouwen te betasten moet je wellicht langdurig opgesloten worden om de vrouwen te beschermen.
Ho ho vriend. Je moet wel even normaal blijven doen en nu niet mij persoonlijk van bepaald gedrag gaan beschuldigen.

[ Bericht 12% gewijzigd door the-eye op 21-07-2018 05:11:26 ]
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 05:09:46 #93
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180624128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ho ho vriend. Je moet wel even normaal blijven doen en nu niet mij persoonlijk van bepaald gedrag gaan beschuldigen.
Je lijkt het anders prima goed te keuren. Sexy kleden = prima om aan te raken. Daar lijkt het op.
Carpe Libertatem
pi_180624129
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ho ho vriend. Je moet wel even normaal blijven doen en nu niet mij persoonlijk van bepaald gedrag gaan beschuldigen.
Ik beschuldig je helemaal nergens van. Maar als jij serieus denkt dat vrouwen in bepaalde kleding betast mogen worden, en dat ook daadwerkelijk doet lijkt het me wel terecht dat je opgeborgen wordt. Je lijkt namelijk echt niet te begrijpen waarom dat niet mag en dat vind ik persoonlijk best schokkend om te lezen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 05:12:48 #95
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180624131
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik beschuldig je helemaal nergens van. Maar als jij serieus denkt dat vrouwen in bepaalde kleding betast mogen worden, en dat ook daadwerkelijk doet lijkt het me wel terecht dat je opgeborgen wordt. Je lijkt namelijk echt niet te begrijpen waarom dat niet mag en dat vind ik persoonlijk best schokkend om te lezen.
Als ik van mening ben dat bepaalde kledij (of gedrag) handtastelijkheden in de hand werkt wil dat niet zeggen dat ik zelf handtastelijk zou zijn of dat gedrag goed zou keuren. Ik vind het bespottelijk en beledigend dat je die insteek kiest. Wat een zwakte :')
pi_180624137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat ik van mening ben dat bepaalde kledij (of gedrag) handtastelijkheden in de hand werkt wil dat niet zeggen dat ik zelf handtastelijk zou zijn of dat gedrag goed zou keuren. Ik vind het bespottelijk en beledigend dat je die insteek kiest. Wat een zwakte :')
Ik zie jou hier toch alleen maar het betasten van vrouwen goedpraten, als ze bepaalde kleding dragen. Daar kan ik toch echt niets anders van maken. Dergelijk gedrag dient gewoon zonder omhaal veroordeeld te worden. Er is geen enkel excuus om dat goed te praten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 05:17:27 #97
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180624139
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zie jou hier toch alleen maar het betasten van vrouwen goedpraten, als ze bepaalde kleding dragen. Daar kan ik toch echt niets anders van maken. Dergelijk gedrag dient gewoon zonder omhaal veroordeeld te worden. Er is geen enkel excuus om dat goed te praten.
Ik zou maar eens een cursus begrijpend lezen overwegen

Hier lees nog even, ik meen, de eerste zin van ons gesprek

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het ging er niet om of ik het snap maar of we kunnen garanderen dat ten alle tijden iedereen het snapt en zich daaraan houdt.
Je weet er blijkbaar veel van, kan je vertellen of het een natuurwet is of een afspraak? Indien het tweede, wanneer is dat afgesproken?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 05:27:11 #98
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180624149
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als ik van mening ben dat bepaalde kledij (of gedrag) handtastelijkheden in de hand werkt wil dat niet zeggen dat ik zelf handtastelijk zou zijn of dat gedrag goed zou keuren. Ik vind het bespottelijk en beledigend dat je die insteek kiest. Wat een zwakte :')
'In de hand werken' is nog altijd iets wat bij de partij ligt die handtastelijk is. Als je stupide genoeg bent om niet te snappen dat iemand niet aangeraakt wil worden enkel om de kleding die hij/zij draagt dan heb je nog wat opvoeding nodig.

Al je uitspraken wijzen er op dat je jezelf niet in de hand kan houden als iemand zichzelf sexy kleedt.
Carpe Libertatem
pi_180624151
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik zou maar eens een cursus begrijpend lezen overwegen
Dat is helemaal nergens voor nodig. Niets mis met mijn leesvaardigheid, uit onderstaande quote van jou wordt volstrekt duidelijk uit welk vaatje jij je logica tapt:

quote:
De één vind het meisje op het filmpje normaal gekleed terwijl genoeg vrouwen haar als hoer of slet zullen bestempelen.
Ook hoeren en sletten mag je niet zomaar betasten. Die zijn niet voor algemeen gebruik maar bepalen nog altijd zelf bij wie ze de hoer of de slet uithangen.

quote:
Hier lees nog even, ik meen, de eerste zin van ons gesprek

[..]

Er valt niets aan te begrijpen. Gewoon afblijven. Dat is voor iedereen duidelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 21-07-2018 05:36:32 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 09:26:42 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180625361
De misogyne maagdjes laten zich wel duidelijk herkennen hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 09:29:46 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180625403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is helemaal nergens voor nodig. Niets mis met mijn leesvaardigheid, uit onderstaande quote van jou wordt volstrekt duidelijk uit welk vaatje jij je logica tapt:

[..]

Ook hoeren en sletten mag je niet zomaar betasten. Die zijn niet voor algemeen gebruik maar bepalen nog altijd zelf bij wie ze de hoer of de slet uithangen.

[..]

Er valt niets aan te begrijpen. Gewoon afblijven. Dat is voor iedereen duidelijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is helemaal nergens voor nodig. Niets mis met mijn leesvaardigheid, uit onderstaande quote van jou wordt volstrekt duidelijk uit welk vaatje jij je logica tapt:

[..]

Ook hoeren en sletten mag je niet zomaar betasten. Die zijn niet voor algemeen gebruik maar bepalen nog altijd zelf bij wie ze de hoer of de slet uithangen.

[..]

Er valt niets aan te begrijpen. Gewoon afblijven. Dat is voor iedereen duidelijk.
Man. man, man

Ga je nu vanalles uit verband rukken om niet af te gaan. Wat een armoede :')
Dat mensen verschillend over kledij denken geeft aan dat we er allemaal een andere moraal op na houden.

Blijkbaar vind je het te eng om te kijken wat dan de oplossingen zijn en verschuil je, je liever achter valse beschuldigingen om je eigen deugdzaamheid te etaleren.
Ik heb geen hoge pet van je op :N

In één ding heb je denk ik wel gelijk. Een cursus begrijpend lezen zal weinig zin hebben.
pi_180625500
Ah Ja blaming the victim is zo oud als de weg naar Rome

- haar rokje was dan ook erg kort!
- Die cartoons van Charlie Hebdo gingen ook wel erg ver!
- Als je naaktfotos stuurt vraag je er ook wel om dat daar misbruik van wordt gemaakt

Etc etc
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:05:26 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180625749
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 09:37 schreef habitue het volgende:
Ah Ja blaming the victim is zo oud als de weg naar Rome

- haar rokje was dan ook erg kort!
- Die cartoons van Charlie Hebdo gingen ook wel erg ver!
- Als je naaktfotos stuurt vraag je er ook wel om dat daar misbruik van wordt gemaakt

Etc etc
Het gaat niet om blaming the victim (voor de zoveelste keer) Het gaat om wat er gedaan kan worden om dit soort ervaringen te voorkomen.

Leuk dat je verstuurde naaktfoto's als voorbeeld aanhaalt. Ik geloof dat we niemand nog aanraden dat te doen. Daarbij vinden we het wèl een goed advies om door ons gedrag aan te passen zoiets te voorkomen
Stel je daarentegen begeleiding, in dit topic, voor om confrontaties met lastige mannen te voorkomen, of opper je dat er in sommige gevallen iets beter over kleding nagedacht kan worden dan volgt de reactie dat de dames zich niet wensen aan te passen, dat de betreffende mannen zich moeten gedragen. Tja... dat moeten de ontvangers van de naaktfoto's ook :')
Ik vraag me af wat je dan voor doel voor ogen hebt? Mannen die geen grenzen kennen vertellen dat jij als vrouw rond mag lopen hoe je wil (Net alsof ze daar tegen zullen zijn :') ) of proberen te voorkomen dat die mannen in de gelegenheid komen om jezelf een vervelende ervaring te besparen?

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 21-07-2018 10:14:12 ]
pi_180625856
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het gaat niet om blaming the victim (voor de zoveelste keer) Het gaat om wat er gedaan kan worden om dit soort ervaringen te voorkomen.

Leuk dat je verstuurde naaktfoto's als voorbeeld aanhaalt. Ik geloof dat we dat niemand nog aanraden dat te doen. Daarbij vinden we het wèl een goed advies om door ons gedrag aan te passen zoiets te voorkomen
Stel je daarentegen begeleiding, in dit topic, voor om confrontaties met lastige mannen te voorkomen, of opper je dat er in sommige gevallen iets beter over kleding nagedacht kan worden dan volgt de reactie dat de dames zich niet wensen aan te passen, dat de betreffende mannen zich moeten gedragen. Tja... dat moeten de ontvangers van de naaktfoto's ook :')
Ik vraag me af wat je dan voor doel voor ogen hebt? Mannen die geen grenzen kennen vertellen dat jij als vrouw rond mag lopen hoe je wil (Net alsof ze daar tegen zullen zijn :') ) of proberen te voorkomen dat die mannen in de gelegenheid komen om jezelf een vervelende ervaring te besparen?
Ik vind je tekst een beetje lastig lezen maareh... Denk dat ik de strekking wel snap.

Die grenzen zijn arbitrair in Afrikaanse stammen lopen de vrouwen naakt rond en de mannen met een touwtje om de buik met hun lul ertussen om het minder te laten wapperen. Weinig verkrachtingszaken geloof ik, niet bewust over gehoord in ieder geval.... Ik ben het wel eens met het idee dat het voor 100% aangeleerd gedrag is... Je valt alleen simpelweg extra op als je wat prikkelender oogt dan gemiddeld... Maar die gehele grens gaat dus gewoon rustig mee verhuizen al zouden vrouwen alleen nog maar lange broeken dragen savonds op straat.

Daarnaast vind ik pepperspray meenemen en een shortkey op je mobiel naar 112 een stuk meer zoden aan de dijk zetten dan een lange broek aantrekken ipv een rokje.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 21-07-2018 10:17:52 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180625920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als ik van mening ben dat bepaalde kledij (of gedrag) handtastelijkheden in de hand werkt wil dat niet zeggen dat ik zelf handtastelijk zou zijn of dat gedrag goed zou keuren. Ik vind het bespottelijk en beledigend dat je die insteek kiest. Wat een zwakte :')
Bij bikini's op het strand zou niemand er aan denken, bij een rokje dat opfliert bij het dansen waarbij je de billen goed kan bekijken zou iedereen er aan willen zitten, ik snap je punt heus wel, alleen iets wordt als extra prikkelend ervaren omdat het relatief aan de omgeving afsteekt.

In Saoedi Arabië voeren ze gewoon dezelfde discussie op Fok.sa over dat vrouwen zelf iets kunnen doen tegen verkrachting en dat ze er maar voor moeten zorgen dat hun enkels niet te zien zijn en dat ze maar op tijd thuis zijn etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180626268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 09:29 schreef the-eye het volgende:

[..]


[..]


Ik heb geen hoge pet van je op :N

Daar lig ik geen minuut wakker van en kan ik prima mee leven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180626298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze kleden zich om die manier om reacties uit te lokken en vervolgens verontwaardig te zijn wanneer ze daadwerkelijk aandacht krijgen |:( _O-
Moslimas kleden zich ook om een bepaalde reactie uit te lokken. Mag ik voortaan ook die hoofddoekjes afrukken zonder verontwaardiging?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:52:11 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180626412
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 01:52 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus hij moet zelf inschatten of deze vrouwen hem aantrekkelijk vinden? In de dierenwereld laat bijvoorbeeld de één z'n mooie veren zien als signaal van "ik vind jou aantrekkelijk etc". In de mensenwereld geeft het vrouwtje een soortgelijk signaal en dat is dan meer een teken dat mannetjes zich af moeten gaan vragen vindt ze mij aantrekkelijk genoeg en is het dus richting mij bedoeld? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat zo'n verwarrend ritueel bij een diersoort succesvol zou zijn.
In de dierenwereld geld net zo goed dat er aangetrokken wordt, persoonlijk contact gemaakt wordt (!) en pas van daaruit toestemming gegeven wordt voor meer, of niet.

Het mannetje of vrouwtje dat zich daar niet aan houdt wordt afgestrafd en neukt niet.
Een reu die nooit die beleefdheidsvorm heeft aangeleerd en zomaar op een loopse teef duikt krijgt wat gaatjes in zijn vel van die teef. Zijn er andere honden bij die teef dan is de kans erg groot dat die zich ook tegen de reu keren.
Zonder persoonlijk gerichte toestemmingssignalen wordt seksuele benadering met agressie beantwoord.

Bij mensen precies hetzelfde, niks verwarrends aan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 10:58:38 #109
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180626523
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In de dierenwereld geld net zo goed dat er aangetrokken wordt, persoonlijk contact gemaakt wordt (!) en pas van daaruit toestemming gegeven wordt voor meer, of niet.

Het mannetje of vrouwtje dat zich daar niet aan houdt wordt afgestrafd en neukt niet.
Een reu die nooit die beleefdheidsvorm heeft aangeleerd en zomaar op een loopse teef duikt krijgt wat gaatjes in zijn vel van die teef. Zijn er andere honden bij die teef dan is de kans erg groot dat die zich ook tegen de reu keren.
Zonder persoonlijk gerichte toestemmingssignalen wordt seksuele benadering met agressie beantwoord.

Bij mensen precies hetzelfde, niks verwarrends aan.
Tenzij je bijvoorbeeld eend bent, dan is het een kwestie van groepsverkrachting, maarja zulke mannen vinden zich blijkbaar even slim als een eend.
Carpe Libertatem
pi_180626607
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In de dierenwereld geld net zo goed dat er aangetrokken wordt, persoonlijk contact gemaakt wordt (!) en pas van daaruit toestemming gegeven wordt voor meer, of niet.

Het mannetje of vrouwtje dat zich daar niet aan houdt wordt afgestrafd en neukt niet.
Een reu die nooit die beleefdheidsvorm heeft aangeleerd en zomaar op een loopse teef duikt krijgt wat gaatjes in zijn vel van die teef. Zijn er andere honden bij die teef dan is de kans erg groot dat die zich ook tegen de reu keren.
Zonder persoonlijk gerichte toestemmingssignalen wordt seksuele benadering met agressie beantwoord.

Bij mensen precies hetzelfde, niks verwarrends aan.
Die vergelijking kan je niet trekken, er is niet een omgangsvorm in het dierenrijk. Er zijn zat dieren waarbij het mannetje wordt opgegeten na en bij tegenvallend aanzoek zelfs voor de seks.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:02:53 #111
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180626613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind je tekst een beetje lastig lezen maareh... Denk dat ik de strekking wel snap.

Die grenzen zijn arbitrair in Afrikaanse stammen lopen de vrouwen naakt rond en de mannen met een touwtje om de buik met hun lul ertussen om het minder te laten wapperen. Weinig verkrachtingszaken geloof ik, niet bewust over gehoord in ieder geval.... Ik ben het wel eens met het idee dat het voor 100% aangeleerd gedrag is... Je valt alleen simpelweg extra op als je wat prikkelender oogt dan gemiddeld... Maar die gehele grens gaat dus gewoon rustig mee verhuizen al zouden vrouwen alleen nog maar lange broeken dragen savonds op straat.

Daarnaast vind ik pepperspray meenemen en een shortkey op je mobiel naar 112 een stuk meer zoden aan de dijk zetten dan een lange broek aantrekken ipv een rokje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind je tekst een beetje lastig lezen maareh... Denk dat ik de strekking wel snap.

Die grenzen zijn arbitrair in Afrikaanse stammen lopen de vrouwen naakt rond en de mannen met een touwtje om de buik met hun lul ertussen om het minder te laten wapperen. Weinig verkrachtingszaken geloof ik, niet bewust over gehoord in ieder geval.... Ik ben het wel eens met het idee dat het voor 100% aangeleerd gedrag is... Je valt simpelweg alleen extra op als je wat prikkelender oogt dan gemiddeld... Maar die gehele grens gaat dus gewoon rustig mee verhuizen al zouden vrouwen alleen nog maar lange broeken dragen savonds op straat.

Daarnaast vind ik pepperspray meenemen en een shortkey op je mobiel naar 112 een stuk meer zoden aan de dijk zetten dan een lange broek aantrekken ipv een rokje.
Dat vraag ik me af of die grens mee op zou schuiven? Maakt de gelegenheid niet de dief? Als dat eigenlijk geldt voor alle situaties waarbij mensen zich soms niet weten te beheersen (iemand gaf eerder het voorbeeld van de pot met drop) waarom zou dat hier dan ineens niet gelden?

Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen in Afrika beter af zijn vwb het gedrag van mannen. Een stam bestaat uit familiebanden dus m.i. niet echt vergelijkbaar met wat vrouwen in bijvoorbeeld het uitgaanscircuit meemaken.
Ik denk dat het probleem van handtastelijkheden binnen de familie hier ook reuze mee zal vallen :)
pi_180626640
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

[..]

Dat vraag ik me af of die grens mee op zou schuiven? Maakt de gelegenheid niet de dief? Als dat eigenlijk geldt voor alle situaties waarbij mensen zich soms niet weten te beheersen (iemand gaf eerder het voorbeeld van de pot met drop) waarom zou dat hier dan ineens niet gelden?

Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen in Afrika beter af zijn vwb het gedrag van mannen. Een stam bestaat uit familiebanden dus m.i. niet echt vergelijkbaar met wat vrouwen in bijvoorbeeld het uitgaanscircuit meemaken.
Ik denk dat het probleem van handtastelijkheden binnen de familie hier ook reuze mee zal vallen :)
Vergelijk ons met de UK dan, al die tieten liggen open en bloot op tafel daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180626676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze kleden zich om die manier om reacties uit te lokken en vervolgens verontwaardig te zijn wanneer ze daadwerkelijk aandacht krijgen |:( _O-
Aandacht prima, maar je hebt met je gore tengels van een vrouw af te blijven :{w
pi_180626690
Mannen die zeggen dat ze zich kunnen beheersen... hoe komt dat? Fap je 3x per dag? Heb je een vrouw die je behoeftes bevredigt? Je kijkt dagelijks porno?

Er zijn ook mannen die geen porno kijken, niet fappen (#nofap), die geen vrouw hebben, of een vrouw die niet hun behoeftes bevredigt, etc.

Je zal maar als slettebak alleen in een lift eindigen met een man die op dag 114 zit van #noporn, #nofap, #nowoman, het beest in die man kan hem gaan overnemen, getriggerd door jouw halfnaakt zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Moslimas kleden zich ook om een bepaalde reactie uit te lokken. Mag ik voortaan ook die hoofddoekjes afrukken zonder verontwaardiging?
Uit onderzoek blijkt gewoon dat schaarsgeklede vrouwen als objecten zonder gevoelens worden gezien door veel mannen.

Als je moslima's hun hoofddoek afrukt, dan doe je dat in ieder geval niet uit seksuele motieven. Hoofddoeken erafrukken zit niet ingebakken bij mannen, maar getriggerd worden door schaarsgeklede vrouwen wel degelijk.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:08:55 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180626704
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die vergelijking kan je niet trekken, er is niet een omgangsvorm in het dierenrijk. Er zijn zat dieren waarbij het mannetje wordt opgegeten na en bij tegenvallend aanzoek zelfs voor de seks.
Klopt. Maar bij vrijwel alle dieren geld dat de gang naar seksuele handelingen gaat over aantrekken, persoonlijk contact en van daaruit een ja of nee voor seksuele handelingen.

Hoe dat loopt verschilt, maar die fasen/patronen zie je vrijwel overal terug en al zeker bij zoogdieren.

Daarnaast zijn er wel voorbeelden van verkrachtingen, maar is dat geen deel van de paringsrituelen. Is een vorm van agressie die agressie oproept.

De man die de kont van deze serveeerster aanraakte bedoelde dat niet als ik denk dat je seks met mij wil. Hij wist heel goed dat dat (nog) niet aan de orde was en met zijn gedrag al helemaal niet.
Mannen die dat doen doen dat niet omdat ze ermee denken te kunnen scoren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180626773
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:08 schreef Rihanna_777 het volgende:
Mannen die zeggen dat ze zich kunnen beheersen... hoe komt dat? Fap je 3x per dag? Heb je een vrouw die je behoeftes bevredigt? Je kijkt dagelijks porno?


Met geen onderontwikkelde frontale kwab hebben kom je doorgaans al een heel eind.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:17:59 #117
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180626864
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Met geen onderontwikkelde frontale kwab hebben kom je doorgaans al een heel eind.
Dit idd.

Vind het echt ernstig dat mannen hier beschreven worden als beesten (niet eens dieren) die niet instaat zijn zich te beheersen en normaal sociaal gedrag te vertonen.

Op een paar idioten na kunnen mannen dat namelijk wel gewoon. Zonder dat het ze echt moeite kost.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180626988
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit idd.

Vind het echt ernstig dat mannen hier beschreven worden als beesten (niet eens dieren) die niet instaat zijn zich te beheersen en normaal sociaal gedrag te vertonen.

Op een paar idioten na kunnen mannen dat namelijk wel gewoon. Zonder dat het ze echt moeite kost.
Ik denk dat er oprecht niet een paar idioten zijn maar heel veel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180627069
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat er oprecht niet een paar idioten zijn maar heel veel.
Ja wat is veel. Ik zie ook weleens een vrouw lopen die ik het liefst alle kleren van het lijf ruk om haar ter plekke bruut te nemen. Maar ik denk dat de meeste mannen zich gewoon zullen kunnen beheersen en het bij hun verbeelding houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180627083
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja wat is veel. Ik zie ook weleens een vrouw lopen die ik het liefst alle kleren van het lijf ruk om haar ter plekke bruut te nemen. Maar ik denk dat de meeste mannen zich gewoon zullen kunnen beheersen en het bij hun verbeelding houden.
De meeste.... Ja, uiteraard.

Hoeveel % van de vrouwen heeft last van intimidatie / aanranding / zelfs verkrachting? Je schrikt je de tifus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180627150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het gaat niet om blaming the victim (voor de zoveelste keer) Het gaat om wat er gedaan kan worden om dit soort ervaringen te voorkomen.

Leuk dat je verstuurde naaktfoto's als voorbeeld aanhaalt. Ik geloof dat we niemand nog aanraden dat te doen. Daarbij vinden we het wèl een goed advies om door ons gedrag aan te passen zoiets te voorkomen
Stel je daarentegen begeleiding, in dit topic, voor om confrontaties met lastige mannen te voorkomen, of opper je dat er in sommige gevallen iets beter over kleding nagedacht kan worden dan volgt de reactie dat de dames zich niet wensen aan te passen, dat de betreffende mannen zich moeten gedragen. Tja... dat moeten de ontvangers van de naaktfoto's ook :')
Ik vraag me af wat je dan voor doel voor ogen hebt? Mannen die geen grenzen kennen vertellen dat jij als vrouw rond mag lopen hoe je wil (Net alsof ze daar tegen zullen zijn :') ) of proberen te voorkomen dat die mannen in de gelegenheid komen om jezelf een vervelende ervaring te besparen?
Het doel is dat mannen zich niet als oversekste pubers menen te moeten misdragen. Wat een vrouw verder aantrekt is irrelevant.

Dus hard optreden tegen die bokito's, ook burgers in het openbaar mogen wat mondiger zijn. Zo vertelde een goede vriendin van me dat ze laatst lastig gevallen werd in een drukke trein. Echt gore opmerkingen maken, haar achtervolgen. En ookal riep ze vaak laat me met rust etc. Niemand die wat tegen die gozer zei. Daar kan ik nou echt niet met mn verstand bij.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180627238
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Moslimas kleden zich ook om een bepaalde reactie uit te lokken. Mag ik voortaan ook die hoofddoekjes afrukken zonder verontwaardiging?
ja, in Nederland wel. Verboden zou het moeten zijn.
pi_180627285
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

De meeste.... Ja, uiteraard.

Hoeveel % van de vrouwen heeft last van intimidatie / aanranding / zelfs verkrachting? Je schrikt je de tifus.
Dat zegt niet zo veel. Ik denk dat een relatief kleine groep mannen voor veel zaken verantwoordelijk is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180627522
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt. Maar bij vrijwel alle dieren geld dat de gang naar seksuele handelingen gaat over aantrekken, persoonlijk contact en van daaruit een ja of nee voor seksuele handelingen.

Hoe dat loopt verschilt, maar die fasen/patronen zie je vrijwel overal terug en al zeker bij zoogdieren.

Daarnaast zijn er wel voorbeelden van verkrachtingen, maar is dat geen deel van de paringsrituelen. Is een vorm van agressie die agressie oproept.

De man die de kont van deze serveeerster aanraakte bedoelde dat niet als ik denk dat je seks met mij wil. Hij wist heel goed dat dat (nog) niet aan de orde was en met zijn gedrag al helemaal niet.
Mannen die dat doen doen dat niet omdat ze ermee denken te kunnen scoren.
Dat is zo. Het was gewoon een betasting en daarmee ongewenst, en dat heeft ze goed laten merken. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180627675
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Moslimas kleden zich ook om een bepaalde reactie uit te lokken. Mag ik voortaan ook die hoofddoekjes afrukken zonder verontwaardiging?
Je bent ook een enorme sukkel als je om toestemming gaat vragen :N _O-

Daarnaast snap je niet waarom bepaalde conservatieve vrouwen zich bescheiden kleedden . Het idee daarachter is dat ze mannen willen aantrekken die voor hun innerlijk vallen en niet hoe je je haar draagt, hoe groot je tetten of ass zijn

En als laatst, moslims zijn niet '' mijn vrouwen'' . Snap de intentie van je post, hoe zou je het vinden als we jouw vrouwen zo gaan behandelen maar nogmaals ben GEEN MOSLIM :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180628002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:07 schreef Tante__Lien het volgende:

[..]

Aandacht prima, maar je hebt met je gore tengels van een vrouw af te blijven :{w
:') :') :') :') :') :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180628189
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 05:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zie jou hier toch alleen maar het betasten van vrouwen goedpraten, als ze bepaalde kleding dragen. Daar kan ik toch echt niets anders van maken. Dergelijk gedrag dient gewoon zonder omhaal veroordeeld te worden. Er is geen enkel excuus om dat goed te praten.
Kan je ook een keer inhoudelijk antwoorden zonder de morele lens erbij te pakken ?

Als je het even vanuit een ander perspectief bekijkt . Is het goed voor de veiligheid van de vrouw om er zo bij te lopen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:45:56 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180628287
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Kan je ook een keer inhoudelijk antwoorden zonder de morele lens erbij te pakken ?

Als je het even vanuit een ander perspectief bekijkt . Is het goed voor de veiligheid van de vrouw om er zo bij te lopen ?
Wat is dat nou voor nonsens, of het goed is voor haar veiligheid?
Als het niet goed is voor haar veiligheid dan ligt dat aan het Neanderthalergedrag van degenen die haar veiligheid in gevaar brengen, die moeten dan dus aangepakt worden.

Het is toch totaal infantiel om de veiligheid van een vrouw als argument te gebruiken zodat ze zich anders zou kleden?
Dit hangt gewoon tegen victim-blaming aan: "als ze maar niet zo'n kort rokje gedragen had...."
Als een vrouw betast of verkracht wordt dan ligt dat niet aan het korte rokje, de wapperende haren of de zichtbare enkel van de vrouw, dan ligt dat aan de man die zijn handen niet thuis kan houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180628328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:24 schreef ABombali het volgende:
Ik zag vandaag ook op straat een aantal vrouwen rondlopen die een betasting probeerden uit te lokken, maar ik ben er niet ingetrapt


A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:50:18 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180628356
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wees blij dat je er naar mag kijken, en dat ze op deze manier gewoon rond kunnen lopen, dat ze dat doen betekent niet dat ze "betasting uitlokken", en als jij denkt dat dat wel zo is dan ben je niet geschikt voor deze samenleving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180628389
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je mag best kijken hoor, maar je moet dan wel lekker zijn. Anders ben je een smerige engerd.

Als mijn dochter er zo later bij loopt zou ik overigens wel even een woordje met haar willen uitwisselen. Maargoed, het hoort natuurlijk wel bij de tijdsgeest en de morele degradatie van de samenleving. Dat moet je respecteren.
pi_180628448
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:57:49 #133
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180628455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor nonsens, of het goed is voor haar veiligheid?
Als het niet goed is voor haar veiligheid dan ligt dat aan het Neanderthalergedrag van degenen die haar veiligheid in gevaar brengen, die moeten dan dus aangepakt worden.

Het is toch totaal infantiel om de veiligheid van een vrouw als argument te gebruiken zodat ze zich anders zou kleden?
Dit hangt gewoon tegen victim-blaming aan: "als ze maar niet zo'n kort rokje gedragen had...."
Als een vrouw betast of verkracht wordt dan ligt dat niet aan het korte rokje, de wapperende haren of de zichtbare enkel van de vrouw, dan ligt dat aan de man die zijn handen niet thuis kan houden.
Gaat zo'n constatering, wat een open deur is, het iets veiliger voor een vrouw maken? We kijken wat er eventueel nog te doen is tegen de, onvermijdelijke, mannen die hun handen niet thuis zullen kunnen houden want die zullen er altijd zijn. Dat tegen beter weten in ontkennen en daarom weigeren verder op je eigen veiligheid te letten laat niet zien dat je het serieus neemt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:04:15 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180628547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Gaat zo'n constatering, wat een open deur is, het iets veiliger voor een vrouw maken? We kijken wat er eventueel nog te doen is tegen de, onvermijdelijke, mannen die hun handen niet thuis zullen kunnen houden want die zullen er altijd zijn. Dat tegen beter weten in ontkennen en daarom weigeren verder op je eigen veiligheid te letten laat niet zien dat je het serieus neemt
Dan gaan we toch zwaarder straffen?
Heel simpel.

Het is ook zo debiel om te doen alsof een kort rokje de oorzaak van een verkrachting zou kunnen zijn, de verkrachter is het probleem, niet wat de vrouw draagt of waar ze zich bevindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:10:54 #135
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180628670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan gaan we toch zwaarder straffen?
Heel simpel.

Het is ook zo debiel om te doen alsof een kort rokje de oorzaak van een verkrachting zou kunnen zijn, de verkrachter is het probleem, niet wat de vrouw draagt of waar ze zich bevindt.
De vraag is ook niet wie het probleem is maar hoe we de kans op handtastelijkheden zo klein mogelijk voor vrouwen kunnen maken.

Bij zwaarder straffen zie ik het probleem van aangifte en bewijzen. Als in een bomvolle kroeg of club jouw billen aangeraakt worden zie ik daar niet snel iemand voor veroordeeld worden. Zelfs al sta ik naast je zal bij mij de vraag rijzen of je, je het niet verbeeld en zelf tegen een hand opduwde.
pi_180628713
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor nonsens, of het goed is voor haar veiligheid?
Als het niet goed is voor haar veiligheid dan ligt dat aan het Neanderthalergedrag van degenen die haar veiligheid in gevaar brengen, die moeten dan dus aangepakt worden.

Het is toch totaal infantiel om de veiligheid van een vrouw als argument te gebruiken zodat ze zich anders zou kleden?
Dit hangt gewoon tegen victim-blaming aan: "als ze maar niet zo'n kort rokje gedragen had...."
Als een vrouw betast of verkracht wordt dan ligt dat niet aan het korte rokje, de wapperende haren of de zichtbare enkel van de vrouw, dan ligt dat aan de man die zijn handen niet thuis kan houden.
Your brain on feminism ^^

IIIIIIIIIIEUW eigen verantwoordelijkheid ? FUCK THAT. De tegenpartij heeft altijd schuld als het een keer fout gaat !!!!!

Als je iemand daarop op wijst maak je je schuldig aan victim blaiming!!!!! En dat mag nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! _O-



A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:15:20 #137
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180628755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Gaat zo'n constatering, wat een open deur is, het iets veiliger voor een vrouw maken? We kijken wat er eventueel nog te doen is tegen de, onvermijdelijke, mannen die hun handen niet thuis zullen kunnen houden want die zullen er altijd zijn. Dat tegen beter weten in ontkennen en daarom weigeren verder op je eigen veiligheid te letten laat niet zien dat je het serieus neemt
Als het onvermijdelijk is, wat helpt die kleding dan?
Of beweer je hier dat als je niet sexy kleed je niet of significant minder risico loopt? Want je weet dat dat onzin is he?

Situatie (drank in de man, stoer willen doen) en gelegenheid (vrouw staat omgedraaid, met de rug naar hem toe) spelen een veel grotere rol.
Ook in een wereld met enkel zedig geklede vrouwen zou dit gebeuren. Sterker nog, daar hebben we keihard bewijs van.

Dit gaat veel meer over de instelling van dat soort mannen dan over de kleding. Verleden en heden bewijst dat de mindset die jij hier tentoon spreid het erger maakt ipv beter.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:15:48 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180628764
Je zou ze bijna vijftig euro geven voor een ontknaaphoertje.
Bijna.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180628904
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Je mag best kijken hoor, maar je moet dan wel lekker zijn. Anders ben je een smerige engerd.

Als mijn dochter er zo later bij loopt zou ik overigens wel even een woordje met haar willen uitwisselen. Maargoed, het hoort natuurlijk wel bij de tijdsgeest en de morele degradatie van de samenleving. Dat moet je respecteren.
Er zijn genoeg studies gedaan waaruit bleek dat vrouwen als objecten worden gezien wanneer ze zich schaars kleden

Zo raar is het helemaal niet dat ze ook als object behandeld worden wanneer ze er zo bij lopen

Zie bv:

http://edition.cnn.com/20(...)s.objects/index.html
https://www.livescience.com/20318-sexy-women-ads-objects.html
https://www.telegraph.co.(...)cientists-claim.html

Maar het is natuurlijk veel makkelijker om niet na te denken, realiteit te negeren en alle schuld bij de tegenpartij te leggen

Nog dank voor de inhoudelijke reactie btw :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180629081
Ga nou maar snel weer complotten verzinnen waarom je geen meisjes kan regelen.
Conscience do cost.
pi_180629104
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Copycat het volgende:
Je zou ze bijna vijftig euro geven voor een ontknaaphoertje.
Bijna.
20 euro is genoeg in den haag
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:36:18 #142
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180629145
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als het onvermijdelijk is, wat helpt die kleding dan?
Of beweer je hier dat als je niet sexy kleed je niet of significant minder risico loopt? Want je weet dat dat onzin is he?

Situatie (drank in de man, stoer willen doen) en gelegenheid (vrouw staat omgedraaid, met de rug naar hem toe) spelen een veel grotere rol.
Ook in een wereld met enkel zedig geklede vrouwen zou dit gebeuren. Sterker nog, daar hebben we keihard bewijs van.

Dit gaat veel meer over de instelling van dat soort mannen dan over de kleding. Verleden en heden bewijst dat de mindset die jij hier tentoon spreid het erger maakt ipv beter.
Die mindset ga je na miljoenen jaren niet even veranderen. Als dat je plan is wens ik je veel succes en in het hypothetische geval je zou slagen zie ik er veel meer problemen voor terugkomen.
Ik denk dat het verleden iets anders laat zien namelijk dat vrouwen om dit te voorkomen een beschermd leven leidden. Ik heb wel meegemaakt dat ik heel leuk met een, van origine buitenlands, meisje heb staan praten maar haar broers waren ook in de tent en hielden zeker, zonder overigens lastig naar mij te zijn, haar in de gaten. De moderne westerse vrouw wil dit niet, wil de vrijheid om alleen sexy gekleed opstap te gaan. Hoe die verdwenen veiligheid vervangen gaat worden weigert ze (jij) over na te denken. Een offer richting haarzelf, om voorzichtiger te zijn belandt uit in de, kinderachtige, schuldvraag. Wat verwacht je dan eigenlijk van de maatschappij als je zelf totaal geen verantwoordelijkheid wil nemen?

En ja ik beweer dat je dan meer risico loopt. Al veel eerder is er besproken dat de serveerster zich sexy kleed voor de fooien en drankverkoop. Het heeft effect op mannen. Beetje onzin om dat nu ineens te ontkennen. Het ging om het gebrek of afwezig zijn van zelfbeheersing bij sommige mannen. Wil je beweren dat het daarbij niet uitmaakt in welke mate ze getriggerd worden? Wie houd je nu voor de gek?

[ Bericht 9% gewijzigd door the-eye op 21-07-2018 13:49:03 ]
pi_180629186
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zegt niet zo veel. Ik denk dat een relatief kleine groep mannen voor veel zaken verantwoordelijk is.
Denk het niet, maar hoop van wel verder hoor... Het zou een hoop schelen als de aangiftebereidheid bij vrouwen flink omhoog wordt geschopt en de politie het in ieder geval allemaal administreert. Vaak weten mensen zelfs namen bij delinquenten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180629241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan gaan we toch zwaarder straffen?
Heel simpel.

Het is ook zo debiel om te doen alsof een kort rokje de oorzaak van een verkrachting zou kunnen zijn, de verkrachter is het probleem, niet wat de vrouw draagt of waar ze zich bevindt.
Ach jullie maken de discussie voor die andere jongen ook onmogelijk als hij structureel niet praat over oorzaak maar over aanleiding en probeert duidelijk te maken dat de vrouw uiteraard nooit de schuldige is, maar goed.
Natuurlijk kun je jezelf beschermen en moet je niet half naakt door Rotterdam Zuid lopen. Ja het zou moeten kunnen zonder dat er aan je gezeten wordt, maar de wereld is niet zo rooskleurig. C'mon beetje wereldkennis mag ook wel weer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 13:44:38 #145
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180629276
Dit soort kerels bezorgen ons mannen een slechte naam.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180629280
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:15 schreef Copycat het volgende:
Je zou ze bijna vijftig euro geven voor een ontknaaphoertje.
Bijna.
Stel je niet zo aan zeg, boek die 50 euro gewoon over, dat gezeur van jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180629301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Er zijn genoeg studies gedaan waaruit bleek dat vrouwen als objecten worden gezien wanneer ze zich schaars kleden

Zo raar is het helemaal niet dat ze ook als object behandeld worden wanneer ze er zo bij lopen

Zie bv:

http://edition.cnn.com/20(...)s.objects/index.html
https://www.livescience.com/20318-sexy-women-ads-objects.html
https://www.telegraph.co.(...)cientists-claim.html

Maar het is natuurlijk veel makkelijker om niet na te denken, realiteit te negeren en alle schuld bij de tegenpartij te leggen

Nog dank voor de inhoudelijke reactie btw :)
Schaars gekleed is nogal arbitrair aan wat de samenleving schaars gekleedt vindt.

In een bikini op het strand zal wat minder uitsteken dan in je bikini over straat ofzo. Alles is relatief... Die Moslimvrouw in Burka met blote enkels zal ook wel als object gezien worden... Of uberhaupt, zo ingepakt... Ik weet het niet hoor maar volgens mij zegt dat schaarsgekleedde allemaal niet zoveel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:52:35 #148
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180629359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

Die mindset ga je na miljoenen jaren niet even veranderen. Als dat je plan is wens ik je veel succes en in het hypothetische geval je zou slagen zie ik er veel meer problemen voor terugkomen.
Ik denk dat het verleden iets anders laat zien namelijk dat vrouwen om dit te voorkomen een beschermd leven leidden. Ik heb wel meegemaakt dat ik heel leuk met een, van origine buitenlands, meisje heb staan praten maar haar broers waren ook in de tent en hielden zeker, zonder overigens lastig naar mij te zijn, haar in de gaten. De moderne westerse vrouw wil dit niet, wil de vrijheid om alleen sexy gekleed opstap te gaan. Hoe die verdwenen veiligheid vervangen gaat worden weigert ze (jij) over na te denken. Een offer richting haarzelf, om voorzichtiger te zijn belandt uit in de, kinderachtige, schuldvraag. Wat verwacht je dan eigenlijk van de maatschappij als je zelf totaal geen verantwoordelijkheid wil nemen?

En ja ik beweer dat je dan meer risico loopt. Al veel eerder is er besproken dat de serveerster zich sexy kleed voor de fooien en drankverkoop. Het heeft effect op mannen. Beetje onzin om dat nu ineens te ontkennen. Het ging om het gebrek of afwezig zijn van zelfbeheersing bij sommige mannen. Wil je beweren dat het daarbij niet uitmaakt in welke mate ze getriggerd worden? Wie houd je nu voor de gek?
Wie hou jij voor de gek is de vraag?
Want die landen die je noemt, waar de vrouwen een soort van veredelde huisdiertjes zijn die netjes aan de leiband moeten blijven voor hun veiligheid staan niet te bowl als de meest veilige landen voor vrouwen.
Betasting, aanranding en verkrachting komt daar zeer zeker niet minder voor. Er komen vooral andere ellendige dingen bij, zoals gedwongen huwelijken, eerwraak en dat soort shit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:56:16 #149
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_180629402
In Afghanistan lopen de dames allemaal bedekt

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Afghanistan

Denk dat je veiliger bent in het westen met je korte broekje _O_

Vieze mannen blijven vieze mannen, waar ook ter wereld, het is een mindset/opvoeding
pi_180629405
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wie hou jij voor de gek is de vraag?
Want die landen die je noemt, waar de vrouwen een soort van veredelde huisdiertjes zijn die netjes aan de leiband moeten blijven voor hun veiligheid staan niet te bowl als de meest veilige landen voor vrouwen.
Betasting, aanranding en verkrachting komt daar zeer zeker niet minder voor. Er komen vooral andere ellendige dingen bij, zoals gedwongen huwelijken, eerwraak en dat soort shit.
Blijven strijden voor je vrijheid, maar als je je echt onveilig voelt... Waarom geen pepperspray op zak?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180629423


Kijk dit is tenminste duidelijk
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:05:08 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180629534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:56 schreef Flow3r het volgende:
In Afghanistan lopen de dames allemaal bedekt

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Afghanistan

Denk dat je veiliger bent in het westen met je korte broekje _O_

Vieze mannen blijven vieze mannen, waar ook ter wereld, het is een mindset/opvoeding
Dit dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:14:28 #153
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180629725
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wie hou jij voor de gek is de vraag?
Want die landen die je noemt, waar de vrouwen een soort van veredelde huisdiertjes zijn die netjes aan de leiband moeten blijven voor hun veiligheid staan niet te bowl als de meest veilige landen voor vrouwen.
Betasting, aanranding en verkrachting komt daar zeer zeker niet minder voor. Er komen vooral andere ellendige dingen bij, zoals gedwongen huwelijken, eerwraak en dat soort shit.
Ik verwees niet naar die landen ik verwees naar het verleden hier. Zonder daarbij te beweren dat vrouwen het toen beter hadden. Het gaat om hetgeen wat is weggevallen en waar niets voor is teruggekomen.
Ik vraag me overigens werkelijk af welke vaders zo hun dochters opvoeden? Als je aan je dochter vraagt met wie ze uitgaat, hoe ze thuiskomt etc omdat er nu eenmaal creeps rondlopen en je krijgt een antwoord in de trant van "is het probleem van die creeps, die kunnen zich niet gedragen" dan "schop je die toch terug" naar haar Barbies. Dan bezit ze gewoonweg de volwassenheid niet om de vrijheid aan te kunnen.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:22:31 #154
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180629864
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:57 schreef ABombali het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk dit is tenminste duidelijk
Ik begrijp uit het plaatje dat je haar alleen in haar kruis mag grijpen want daar staat niets
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:56 schreef Flow3r het volgende:
In Afghanistan lopen de dames allemaal bedekt

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Afghanistan

Denk dat je veiliger bent in het westen met je korte broekje _O_

Vieze mannen blijven vieze mannen, waar ook ter wereld, het is een mindset/opvoeding
Goede vergelijking
Echt een maatschappij die één op één met de Westerse is te vergelijken. Ik gok dat een keer in je billen geknepen worden daar maar een heel klein probleemje is voor vrouwen.
pi_180629901
Mannen die hier zo opkomen voor de veiligheid van vrouwen zouden moeten pleiten voor een aanlijngebod voor mannen tussen 15 en 35.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_180629913
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus.
Niet eens met Rotterdam Zuid verhaal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180629933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:25 schreef OllieA het volgende:
Mannen die hier zo opkomen voor de veiligheid van vrouwen zouden moeten pleiten voor een aanlijngebod voor mannen tussen 15 en 35.
Naja je hoeft niet gelijk volledig extremist te worden.... Ik pleit liever voor pepperspray voor vrouwen :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:27:04 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180629937
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Goede vergelijking
Echt een maatschappij die één op één met de Westerse is te vergelijken. Ik gok dat een keer in je billen geknepen worden daar maar een heel klein probleemje is voor vrouwen.
Ja idd, die zijn al blij dat ze niet verkracht worden.

Maar bedekkende kleding zegt dus niets, want in Afghanistan word je met een burka aan nog verkracht.
Een vrouw in een kort rokje in een westers land is idd veiliger dan een vrouw in burka in Afghanistan.

Het ligt dus niet aan de kleding, het ligt aan het achterlijke gedrag van de mannen die geen grenzen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180630046
Wanneer nemen vrouwen verantwoordelijkheid voor hun eigen daden, altijd weer in die slachtofferrol en de schuld geven aan de mannen.
pi_180630098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:34 schreef ABombali het volgende:
Wanneer nemen vrouwen verantwoordelijkheid voor hun eigen daden, altijd weer in die slachtofferrol en de schuld geven aan de mannen.
Waarom praat jij verwerpelijk gedrag van de man goed?
pi_180630137
Natuurlijk echt bizar dat die gast is aangeklaagd voor sexual battery. Sex offender dus.

En vervolgens je baan en huis kwijt raken. En als je gescheiden bent je kinderen niet meer mogen zien.

Natuurlijk kan het niet wat hij doet, maar die straf is echt buiten proporties.
pi_180630152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:37 schreef Tante__Lien het volgende:

[..]

Waarom praat jij verwerpelijk gedrag van de man goed?
Ik vind het niet zo verwerpelijk als een vrouw zich zo kleedt. Als iemand een supermanpak aan heeft dan zou ik het ook niet raar vinden als kinderen op de foto willen.
pi_180630196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Natuurlijk echt bizar dat die gast is aangeklaagd voor sexual battery. Sex offender dus.

En vervolgens je baan en huis kwijt raken. En als je gescheiden bent je kinderen niet meer mogen zien.

Natuurlijk kan het niet wat hij doet, maar die straf is echt buiten proporties.
Dat lijkt mij wel wat buiten proporties staan ja _O- Ff 20 uur prikken en 500 euro schadevergoeding lijkt mij beter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:44:17 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180630222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:25 schreef OllieA het volgende:
Mannen die hier zo opkomen voor de veiligheid van vrouwen zouden moeten pleiten voor een aanlijngebod voor mannen tussen 15 en 35.
Eerder 15 en 85.
Maar inderdaad. Probleem ligt bij de man in deze.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180630257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:34 schreef ABombali het volgende:
Wanneer nemen vrouwen verantwoordelijkheid voor hun eigen daden, altijd weer in die slachtofferrol en de schuld geven aan de mannen.
Goeie troll 7/10
pi_180630291
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eerder 15 en 85.
Maar inderdaad. Probleem ligt bij de man in deze.
Neenee, bij de vrouw, die voedt haar kinderen verkeerd op. :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180630321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel wat buiten proporties staan ja _O- Ff 20 uur prikken en 500 euro schadevergoeding lijkt mij beter.
Dat zou inderdaad prima zijn. Helemaal als die 500 naar de dame in kwestie gaat. 20 uur prikken en publiekelijk aan de schandpaal (wat al is gebeurd).

Helaas werkt de USA zo niet. Als het sexual battery wordt komt hij in hetzelfde register als dat van kinderverkrachters. :{
pi_180630463
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad prima zijn. Helemaal als die 500 naar de dame in kwestie gaat. 20 uur prikken en publiekelijk aan de schandpaal (wat al is gebeurd).

Helaas werkt de USA zo niet. Als het sexual battery wordt komt hij in hetzelfde register als dat van kinderverkrachters. :{
Dat is toch wel iets heftiger vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 21 juli 2018 @ 15:31:29 #169
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180631153
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad prima zijn. Helemaal als die 500 naar de dame in kwestie gaat. 20 uur prikken en publiekelijk aan de schandpaal (wat al is gebeurd).

Helaas werkt de USA zo niet. Als het sexual battery wordt komt hij in hetzelfde register als dat van kinderverkrachters. :{
Dan is hij opeens een sexual predator en dan mag hij eigen kinderen niet eens meer zien. 8)7
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 21 juli 2018 @ 15:34:42 #170
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_180631229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:57 schreef ABombali het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk dit is tenminste duidelijk
Je hebt dergelijke teksten nodig anders begrijp je het niet?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja idd, die zijn al blij dat ze niet verkracht worden.

Maar bedekkende kleding zegt dus niets, want in Afghanistan word je met een burka aan nog verkracht.
Een vrouw in een kort rokje in een westers land is idd veiliger dan een vrouw in burka in Afghanistan.

Het ligt dus niet aan de kleding, het ligt aan het achterlijke gedrag van de mannen die geen grenzen hebben.
Dit dus ^
Ik hoop niet dat je uit Afghanistan komt en die 'cultuur' hier naartoe meegenomen hebt, je kan natuurlijk ook een NL tokkie zijn die door zijn vieze pa zo is opgevoed, hoe dan ook, het ligt aan jouw mindset/opvoeding dat je zo denkt, niet aan de kleding van die vrouwen
pi_180632221
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is toch wel iets heftiger vind ik.
Niet zo'n klein beetje iets ook. Het is natuurlijk ongewenst wat die flapdrol heeft gedaan maar het staat in het niets tot verkrachting.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')