abonnement Unibet Coolblue
pi_180832019
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Nice , ik zie het nu pas :D
Dat stukje in het midden ook echt he _O-
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2018 @ 12:42:25 #127
159966 lifeblind
pi_180832307
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Hoe gaan we hierna om met de biters? Want ze worden steeds groter in aantallen. :D Wat is onze strategie en wat werkt? :P en note we hebben meer "repairs" nodig voor de muur er zitten nog geen bots om de muur om de muur te versterken / repairen.
Volgende stap is flamethrowers, en het bot netwertk van de muur compleet los houden, en volgooien met bots, met op enkele plaatsen een supply depot. En daarna artillery O+
pi_180833494
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:42 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Volgende stap is flamethrowers, en het bot netwertk van de muur compleet los houden, en volgooien met bots, met op enkele plaatsen een supply depot. En daarna artillery O+
En dat laten draaien op Zonne-energie? :P .
Redacted
pi_180833525
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 09:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee, gejat van een reddit-post.

https://www.reddit.com/r/(...)start_railworld_map/
Nice, daar ga ik eens op verder. Leuke map ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2018 @ 17:42:23 #130
159966 lifeblind
pi_180838351
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

En dat laten draaien op Zonne-energie? :P .
Yup, uiteindelijk een gebied wat de helft is van waar we nu een muur om hebben volplempen met solar en gaan :7
pi_180849079
Nieuwe screenshot van de kaart ? :) we gaan namelijk best snel nu met zijn 3 a 4en ? :P

we missen nog :
- Groot Zonnepaneel gebied.
- Groot smelting gebied
- Green circuits area
- Trein depot voor Ore aanlevering.
- Upgraded defense line met Oil.
- Auto expansion? :D (Turret train idee)

Welke prioriteit hebben is mij nog de vraag? :P Maar we komen er wel O+

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 07:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die muur _O_

[..]
Muur is in het zuiden alweer uitgebreid, ik vond ze iets wat te dichtbij komen, vervolgens viel de stroom uit en ik maar foeteren dat de stroom weg was. Zo van waarom werkt dat nuclear design niet :D Water bleek op te zijn en de nuclear power ging niet aan. Vervolgens werd de basis aangevallen van ALLE kanten xD. Na verloop van tijd rond 23:00 kwam Lifeblind terug en die kickte de stroom aan, weet nog niet geheel zeker wat de druppel deed overlopen , maar door meer solar panels te plaatsen lijkt de stroom weer te werken. Tjernobyl (onze nuclear mining grond) wordt vanavond aangesloten.

Er zijn minstens 900 lasers aan de brownout doodgegaan de basis zelf heeft amper schade. De muur wel, daarbij zijn we een stuk langs gegaan om de muur weer te repareren.

De zuidmuur uitbreiding in zijn glorie is een goed begin O+ .

Wat heb ik ervan geleerd? Altijd nood stroom ergens hebben. Kortom meer solar panels EVERYWHERE!

[ Bericht 50% gewijzigd door cablegunmaster op 31-07-2018 09:59:03 ]
Redacted
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2018 @ 10:09:49 #132
159966 lifeblind
pi_180849888
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Nieuwe screenshot van de kaart ? :) we gaan namelijk best snel nu met zijn 3 a 4en ? :P

we missen nog :
- Groot Zonnepaneel gebied.
- Groot smelting gebied
- Green circuits area
- Trein depot voor Ore aanlevering.
- Upgraded defense line met Oil.
- Auto expansion? :D (Turret train idee)

Welke prioriteit hebben is mij nog de vraag? :P Maar we komen er wel O+

[..]

Muur is in het zuiden alweer uitgebreid, ik vond ze iets wat te dichtbij komen, vervolgens viel de stroom uit en ik maar foeteren dat de stroom weg was. Zo van waarom werkt dat nuclear design niet :D Water bleek op te zijn en de nuclear power ging niet aan. Vervolgens werd de basis aangevallen van ALLE kanten xD. Na verloop van tijd rond 23:00 kwam Lifeblind terug en die kickte de stroom aan, weet nog niet geheel zeker wat de druppel deed overlopen , maar door meer solar panels te plaatsen lijkt de stroom weer te werken. Tjernobyl (onze nuclear mining grond) wordt vanavond aangesloten.

Er zijn minstens 900 lasers aan de brownout doodgegaan de basis zelf heeft amper schade. De muur wel, daarbij zijn we een stuk langs gegaan om de muur weer te repareren.

De zuidmuur uitbreiding in zijn glorie is een goed begin O+ .

Wat heb ik ervan geleerd? Altijd nood stroom ergens hebben. Kortom meer solar panels EVERYWHERE!
Ik denk dat we eerst stroom moeten stabiliseren (dus uranium aanvoer constant enzo), en in ieder geval moeten zorgen dat de resources in de basis fatsoenlijk lopen, zodat we kunnen werken richting in ieder geval wat raketten lanceren. Echter is dat wel iets wat schaalbaar moet zijn, dus wellicht daar vandeweek een keer over op discord wat over overleggen.

Basis begint in ieder geval vorm te krijgen nu. Biters kunnen we redelijk goed op afstand houden, al worden ze wel sterker, evolution is nu 93.5%. Denk dat het volgende is waar we aan kunnen werken is modules voor specifieke taken, en die met treinen aan elkaar te knopen, zoals (beaconed) smelting, massa green circuit productie etc.

En langzaam alle tijdelijke dingen in de hoofdbasis opruimen :D (lees: ik rij te veel met een auto tegen zooi op/naast de paden aan :') )
pi_180851768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:09 schreef lifeblind het volgende:

[..]
En langzaam alle tijdelijke dingen in de hoofdbasis opruimen :D (lees: ik rij te veel met een auto tegen zooi op/naast de paden aan :') )
Roads gaan Carven. :D en dan geen onlogische roads aanmaken. Altijd opelkaar laten aankloppen en anders spul verplaatsen? Zoals je gister zei : "Goh de weg klopt niet aan elkaar" Dan juist of niet aanleggen of verplaatsen? :P

Kost moeite maar in de long run hebben we er zoveel profijt van :Y Dat we niet plots raar moeten rijden.
Redacted
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2018 @ 12:01:30 #134
159966 lifeblind
pi_180851848
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Roads gaan Carven. :D en dan geen onlogische roads aanmaken. Altijd opelkaar laten aankloppen en anders spul verplaatsen? Zoals je gister zei : "Goh de weg klopt niet aan elkaar" Dan juist of niet aanleggen of verplaatsen? :P

Kost moeite maar in de long run hebben we er zoveel profijt van :Y Dat we niet plots raar moeten rijden.
Inderdaad, al zal de basis vrij weinig echt groeien nog. Het enige grote wat er nu nog bij komt is een groot station en een stacker daarvoor, en alles wat we nodig hebben om raketten te kunnen lanceren. De rest zal toch per trein moeten, en de treinsporen in duidelijke blokken verdelen vind ik persoonlijk iets belangrijker :P
pi_180851886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:01 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Inderdaad, al zal de basis vrij weinig echt groeien nog. Het enige grote wat er nu nog bij komt is een groot station en een stacker daarvoor, en alles wat we nodig hebben om raketten te kunnen lanceren. De rest zal toch per trein moeten, en de treinsporen in duidelijke blokken verdelen vind ik persoonlijk iets belangrijker :P
Helder, daarom hebben we allemaal een andere prio :D En toch komt het allemaal "af". :*
Redacted
pi_180851967
Ik ben mijn basis juist aan het spaghettify-en. Weg met logica en plannen, hoera organisch groeien!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2018 @ 12:06:03 #137
159966 lifeblind
pi_180851980
Overigens wil ik nog een death counter gaan bouwen, ben gisteren (natuurlijk) al weer overhoop gereden door een trein toen ik wat werk aan het spoor aan het doen was :')
pi_180851984
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben mijn basis juist aan het spaghettify-en. Weg met logica en plannen, hoera organisch groeien!
Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring . :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef lifeblind het volgende:
Overigens wil ik nog een death counter gaan bouwen, ben gisteren (natuurlijk) al weer overhoop gereden door een trein toen ik wat werk aan het spoor aan het doen was :')
Heb je al de mods erin gezet? Eeuwig levend corps? :P
Redacted
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2018 @ 12:08:56 #139
159966 lifeblind
pi_180852047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring . :D

[..]

Heb je al de mods erin gezet? Eeuwig levend corps? :P
Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes :{w )
pi_180852074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes :{w )
ik zat eerst te denken aan far reach? :P maar of dat nou goed is, dan versla je het nut van "bots" een beetje.
Redacted
pi_180852241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes :{w )
Ik zou zeggen: "Dead corpse infinite welke mod dat ook was? staat in discord, en waypoint voor je dooie lichaam :D "
Redacted
pi_180852758
Wat is eigenlijk handig qua power?
Nuclear ben ik nog aan het onderzoeken, maar zou snel klaar moeten zijn.
Solar is wel ideaal omdat je niet afhankelijk bent van aanvoer, maar je lijkt toch wel heel veel panels / capacitators en ook ruimte nodig te hebben voor een beetje fatsoenlijke stroomoutput.
Sowieso wordt het weer tijd om de muur van m'n basis een stuk te verleggen voor wat meer lebensraum. :P

Ik vind outposts ook nog wel tricky. Zo langzamerhand worden alle outpost wel steeds iets zwaarder aangevallen door biters en met gewone turrets raakt de ammo wel ergens een keer op. Misschien dat eens een flinke veegactie moet doen langs alle biternests die in de buurt liggen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180852800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:49 schreef Monolith het volgende:
Wat is eigenlijk handig qua power?
Nuclear ben ik nog aan het onderzoeken, maar zou snel klaar moeten zijn.
Solar is wel ideaal omdat je niet afhankelijk bent van aanvoer, maar je lijkt toch wel heel veel panels / capacitators en ook ruimte nodig te hebben voor een beetje fatsoenlijke stroomoutput.
Sowieso wordt het weer tijd om de muur van m'n basis een stuk te verleggen voor wat meer lebensraum. :P

Ik vind outposts ook nog wel tricky. Zo langzamerhand worden alle outpost wel steeds iets zwaarder aangevallen door biters en met gewone turrets raakt de ammo wel ergens een keer op. Misschien dat eens een flinke veegactie moet doen langs alle biternests die in de buurt liggen. :P
als je megabase gaat altijd solar, fluid mechanics zijn een bitch op grote schaal, dan kan je je UPS gedag zeggen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2018 @ 12:52:23 #144
159966 lifeblind
pi_180852820
Dit inderdaad ^

Bijkomend nadeel van nuclear is dat je allerlei truukjes moet toepassen met het circuit network en stoom opslag omdat fuel cells altijd gewoon opgaan, of je nu wel of niet stroom aan het verbruiken bent.

EDIT: overigens vind ik nuclear wel ideaal voor mid-game omdat je gewoon een tijd lang geen zorgen hoeft te maken over power.

[ Bericht 22% gewijzigd door lifeblind op 31-07-2018 13:00:24 ]
pi_180852909
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Veel "Groei" komt er na spaghetti niet is mijn ervaring . :D

Jawel joh. Maar sowieso is het voor mij na het lanceren van een raket ook wel weer snel klaar meestal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_180853037
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jawel joh. Maar sowieso is het voor mij na het lanceren van een raket ook wel weer snel klaar meestal.
oh dan juist moet je een giga fabriek beginnen en keiharde aanval op de biters beginnen O+ .
Redacted
pi_180853118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Nee dat ga ik vanavond doen. Overigens, hebben mensen hier nog goede ideeën voor quality of life mods zoals dat? (en dan bedoel ik niet squeek through of dat soort dingen, gebruik maar gewoon underground pipes :{w )
Geef mij godverdomme mijn Squeek Through :( Even distribution mod zou ook erg welkom zijn, en Auto Fill.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180853372
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

als je megabase gaat altijd solar, fluid mechanics zijn een bitch op grote schaal, dan kan je je UPS gedag zeggen.
Dat was vrij veel jargon, maar volgens Google betekent dit dat je bak het dan gewoon niet meer trekt.
Denk dat ik maar eens even flink wat panels en capacitators moet gaan bouwen. Volgens Google is de ratio 20:24 per MW benodigde power. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180853409
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was vrij veel jargon, maar volgens Google betekent dit dat je bak het dan gewoon niet meer trekt.
Denk dat ik maar eens even flink wat panels en capacitators moet gaan bouwen. Volgens Google is de ratio 20:24 per MW benodigde power. :P
ja dan trekt je bak het niet meer ja :T
pi_180853417
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

ja dan trekt je bak het niet meer ja :T
Dan moet die meer danoontje hebben O+ .
Redacted
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')