0.17 gaat mn huidige factories echt pijn doenquote:Op maandag 14 januari 2019 01:39 schreef lifeblind het volgende:
plus dat een hoop dingen gaandeweg ook veranderd zijn
Ja, zeker nu science compleet anders is, kunnen al mn oude blueprints de deur uit en ga ik alles overnieuw maken. Sowieso is er aan de map generation nog wat gesleuteld (fatsoenlijke onderverdeling van coal onder andere), dus dat gaat gewoon een nieuwe map wordenquote:Op maandag 14 januari 2019 01:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
0.17 gaat mn huidige factories echt pijn doen
ONE OF US!quote:Op maandag 14 januari 2019 01:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
T zou verboden moeten worden. Te verslavens
My sweet summer child.quote:Op maandag 14 januari 2019 01:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
T zou verboden moeten worden. Te verslavens
damnquote:Op maandag 14 januari 2019 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
My sweet summer child.
Je weet niet waar je aan begonnen bent![]()
[ afbeelding ]
Vaak wel ook aanstaan als ik TV kijk enzo, dus dan let ik maar half op, en soms draait het ff wat uurtjes omdat ik er niet bij ben maar njaquote:
Ken het ja, mn huidige megabase-in-wording bestaat volledig uit cityblocks, en alle base expansion laat ik door m'n bots doen (inclusief concrete overal). Dan heb ik soms een half uurtje over om de afwas enzo te doenquote:Op maandag 14 januari 2019 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vaak wel ook aanstaan als ik TV kijk enzo, dus dan let ik maar half op, en soms draait het ff wat uurtjes omdat ik er niet bij ben maar nja![]()
Ik ga bij 0.17 alles laten vallen wat ik weet en 100% alles naar ratio bouwen met blueprints. Alles berekenen, belts, inserters, factory speed, met modules, met beacons etc etc. Ik heb nu alleen maar 1 in game blueprintboek met wat railway dingen. Verder helemaal nietsquote:Op maandag 14 januari 2019 01:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ken het ja, mn huidige megabase-in-wording bestaat volledig uit cityblocks, en alle base expansion laat ik door m'n bots doen (inclusief concrete overal). Dan heb ik soms een half uurtje over om de afwas enzo te doen
Oef... ik jat vaak de blueprints van lifeblind en kijk naar ratios online, om te kijken hoeveel stroom / hoeveel smelters een belt sanitized.quote:Op maandag 14 januari 2019 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga bij 0.17 alles laten vallen wat ik weet en 100% alles naar ratio bouwen met blueprints. Alles berekenen, belts, inserters, factory speed, met modules, met beacons etc etc. Ik heb nu alleen maar 1 in game blueprintboek met wat railway dingen. Verder helemaal niets_!
Ik heb juist veel te veel blueprints eigenlijk, al heb ik er een hoop die ik eigenlijk nooit gebruik maar nog in m'n library staan nadat ik ze van bijv factorioprints.com geplukt had om iets te bekijken. Ben de laatste tijd wel veel aan 't opruimen, maar 't blijft een zooitje, al is die blueprint manager sowieso niet echt eh... overzichtelijkquote:Op maandag 14 januari 2019 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga bij 0.17 alles laten vallen wat ik weet en 100% alles naar ratio bouwen met blueprints. Alles berekenen, belts, inserters, factory speed, met modules, met beacons etc etc. Ik heb nu alleen maar 1 in game blueprintboek met wat railway dingen. Verder helemaal niets_!
Ach gelijk verwijderen als je het niet gebruikt (dit doet niemand eigenlijk.)quote:Op maandag 14 januari 2019 10:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb juist veel te veel blueprints eigenlijk, al heb ik er een hoop die ik eigenlijk nooit gebruik maar nog in m'n library staan nadat ik ze van bijv factorioprints.com geplukt had om iets te bekijken. Ben de laatste tijd wel veel aan 't opruimen, maar 't blijft een zooitje, al is die blueprint manager sowieso niet echt eh... overzichtelijk
Mja, kwam er ook laatst achter dat als je een blueprint-book aan je library toevoegd, en je hebt er al een met dezelfde naam, het samengevoegd in je library komt te staan... dus ik heb wat dingen in books staan die er niet in horen.. oopsquote:Op maandag 14 januari 2019 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach gelijk verwijderen als je het niet gebruikt (dit doet niemand eigenlijk.).
Vanavond blue science en lasers en robots , het leukere gedeelte van Factorio![]()
Bouw je ook alles handmatig?quote:Op maandag 14 januari 2019 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles handmatig bouwen voor dat je robots hebt en daarna blueprinten en plemppen like a boss.quote:
Dan had je moeten afvragen of het minimale wel handiger was geweestquote:Op maandag 14 januari 2019 13:55 schreef lifeblind het volgende:
Dat ja. M'n kekke zelf-ontworpen, non-deadlocking 4-lane railway intersection bouwen viel gisteren zonder bots toch aardig tegen
Heb een mod waarmee ik met een personal roboport en 50 construction bots beginquote:Op maandag 14 januari 2019 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alles handmatig bouwen voor dat je robots hebt en daarna blueprinten en plemppen like a boss.
Hm, dat vind ik dan net weer te cheaty. Al speel ik wanneer ik modded speel, meestal wel met nano-bots. (al is het alleen maar om die &*$^#@*& bomen weg te halen met termite botsquote:Op maandag 14 januari 2019 14:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb een mod waarmee ik met een personal roboport en 50 construction bots begin
Nja, 'cheaty', ik moet verder wel alle onderdelen hebben. En na bijna 1300 uur vind ik dat ik wel genoeg smelting lines handmatig heb gebouwdquote:Op maandag 14 januari 2019 14:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik dan net weer te cheaty. Al speel ik wanneer ik modded speel, meestal wel met nano-bots. (al is het alleen maar om die &*$^#@*& bomen weg te halen met termite bots)
Ja oke, dat heb ik zelf ook wel ja (al zit ik nog maar op een dikke 850 uur....quote:Op maandag 14 januari 2019 14:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, 'cheaty', ik moet verder wel alle onderdelen hebben. En na bijna 1300 uur vind ik dat ik wel genoeg smelting lines handmatig heb gebouwd
Nja dat is ondertussen volledig automatische piloot. Ik heb een blueprint voor een compacte bootstrap-base, die ASAP bots maaktquote:Op maandag 14 januari 2019 14:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja oke, dat heb ik zelf ook wel ja (al zit ik nog maar op een dikke 850 uur....). VInd het altijd wel een mooie accomplishment als ik daadwerkelijk m'n zelfgemaakte bots aan de praat heb
Ja dat nadenken is er bij mij nu ook compleet uit in het begin. Zeker nu ik de laatste tijd wat aan 't "oefenen" ben met speedrunnen is 't gewoon een checklist afwerken met een muziekje opquote:Op maandag 14 januari 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja dat is ondertussen volledig automatische piloot. Ik heb een blueprint voor een compacte bootstrap-base, die ASAP bots maakt![]()
Dat blueprint bouw ik dan, als ik die mod niet gebruik, handmatig, maar zit 0,0% nadenken meer in![]()
Dus die overbodige fase skip ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |