da's bagger!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet herkenbaar. Wij zijn top mods!
1980 belde, tegenwoordig plas je het zusje in haar kont.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:18 schreef SpecialK het volgende:
Maar als je iemand ziet posten, diens moeder jij de voorgaande avond nog hebt geneukt. Moet je dat dan voor je gaan houden ineens. Wordt wel een beetje onpersoonlijk zo.
Ik kan niet met oplossingen komen als het beleid dat word gevoerd al krom is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:21 schreef I. het volgende:
En maar klagen. Maar oplossingen aandragen? Ho maar.
als je het niet probeert gebeurt er ook niks neequote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan niet met oplossingen komen als het beleid dat word gevoerd al krom is.
Lekker bezig, met zo'n houding kom je er wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan niet met oplossingen komen als het beleid dat word gevoerd al krom is.
Dit is de beste post die ik je heb zien maken in jaren. 👏🏼quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:26 schreef wietparkiet het volgende:
Dus conclusie is dat ts wel kan janken maar niet kan meedenken aan een oplossing
Opgelost slotje
😐 Waarom volg je me overalquote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is de beste post die ik je heb zien maken in jaren. 👏🏼
Dit bedoel ik dus met in elkaar trappen wel een kut opmerking plastsen maar er niet inhoudelijk op ingaan en nu is meneer op zijn pik getrapt natuurlijk dus ik kan al niet wachten op de reactiequote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:25 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker bezig, met zo'n houding kom je er wel.
Oh nee hoor, ben niet snel op m'n pik getrapt. Vraag me alleen wel af hoezo je inhoudelijke reacties verwacht terwijl je eigen OP en reacties vrijwel geen inhoud bevatten. Dan is er namelijk vrij weinig inhoud om op te reageren.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met in elkaar trappen wel een kut opmerking plastsen maar er niet inhoudelijk op ingaan en nu is meneer op zijn pik getrapt natuurlijk dus ik kan al niet wachten op de reactie
En maar doorgaan met uitlokken lekker bezig wat verwacht je nou voor reactie als je iemand probeert met de grond gelijk te maken? Ja preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:44 schreef I. het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ben niet snel op m'n pik getrapt. Vraag me alleen wel af hoezo je inhoudelijke reacties verwacht terwijl je eigen OP en reacties vrijwel geen inhoud bevatten. Dan is er namelijk vrij weinig inhoud om op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |