abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 november 2018 @ 15:22:35 #101
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182878734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Kökcü en El Bouchataoui zullen uiteindelijk net als Schuurman, Achahbar en Verdonk waarschijnlijk niet doorbreken. Geen kans bij Feyenoord. Geen minuten in de Eerste divisie. Dus uitgeleend tot hun 22e aan Willem II of NEC. Daarna hoor je er nooit meer wat van.

Burger is nog 2 jaar jonger. Daar is nog hoop voor dat er wat geregeld kan worden bij Feyenoord. Maar op deze manier zal daar weinig meer doorbreken.
Edit: ik faal _O-

Burger is idd een jaar jonger

[ Bericht 5% gewijzigd door fetX op 01-11-2018 15:30:44 ]
  donderdag 1 november 2018 @ 15:27:53 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182878861
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder algemeen bekend dat Marokkanen vaker wat meer binding hebben met hun thuisland dan met het land waarin ze opgroeien. Dat ligt niet aan Nederland of de maatschappij maar aan hun cultuur.

En gelukkig maar ook, ik heb veel liever dat een Ziyech of Mazraoui (bijvoorbeeld) hun hart volgen en kiezen voor wat ze zich voelen.
"thuisland" als je al 2 generaties in Nederland woont?
Ziyech die eerst voor Nederland wil spelen, maar als hij mot krijgt met Blind en Van Basten ineens voor Marokko?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 1 november 2018 @ 15:42:07 #103
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182879224
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:22 schreef fetX het volgende:
El Bouchataoui
Ik zie nu inderdaad maar 1 jaar. Ik dacht dat hij veel jonger was dan El Bouchataoui.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182879958
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Techniek level 1000:

Waar het allemaal wat makkelijker oogst. Bij Chong heb ik vaak het gevoel dat hij moeite heeft de bal bij zich te houden, maar zijn lichaam veel compenseert. En als hij dan los is, hij met alle moeite de bal nog bij een medestander krijgt.

Ook bij dit talent ziet het er allemaal veel makkelijker uit, waar ik uit opmaak dat zijn techniek beter is dan die van Chong.

Hm oke. Ja, ik vond juist bij het filmpje van Chong wat jij postte het juist wel technisch vrij aardig ogen, en dan vooral zijn eerste aanname, die hij bijna elke keer panklaar legt om zijn actie verder te kunnen doorvoeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

"thuisland" als je al 2 generaties in Nederland woont?
Ziyech die eerst voor Nederland wil spelen, maar als hij mot krijgt met Blind en Van Basten ineens voor Marokko?
Ja, thuisland als je al 2 generaties ergens anders woont. Jij weet toch net zo goed als ik dat bij Marokkanen de binding met hun Marokko wat.. heftiger is als wij Nederlanders met Nederland hebben (bijvoorbeeld)? En dat is niet verkeerd natuurlijk, ik zou juist willen dat wij Nederlanders wat meer binding met het land zouden hebben. Hetzelfde geld overigens voor Turken. En nogmaals; ik zou dat alleen maar toejuichen.

Heeft Ziyech ooit officieel aangegeven dat dat zijn reden is geweest? Volgens mij niet namelijk en dus doe je een aanname. Ik denk dat als Van Basten/Blind wel normaal hadden gedaan, Ziyech zijn keuze misschien wat lastiger zou worden, maar dat het dan nog lang geen uitgemaakte zaak zou zijn. Ook een aanname van mij, maar stellen dat het puur aan Blind/Van Basten lag vind ik vrij kort door de bocht.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2018 16:14:31 ]
  donderdag 1 november 2018 @ 16:38:17 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182880617
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

Ja, thuisland als je al 2 generaties ergens anders woont. Jij weet toch net zo goed als ik dat bij Marokkanen de binding met hun Marokko wat.. heftiger is als wij Nederlanders met Nederland hebben (bijvoorbeeld)? En dat is niet verkeerd natuurlijk, ik zou juist willen dat wij Nederlanders wat meer binding met het land zouden hebben. Hetzelfde geld overigens voor Turken. En nogmaals; ik zou dat alleen maar toejuichen.

Heeft Ziyech ooit officieel aangegeven dat dat zijn reden is geweest? Volgens mij niet namelijk en dus doe je een aanname. Ik denk dat als Van Basten/Blind wel normaal hadden gedaan, Ziyech zijn keuze misschien wat lastiger zou worden, maar dat het dan nog lang geen uitgemaakte zaak zou zijn. Ook een aanname van mij, maar stellen dat het puur aan Blind/Van Basten lag vind ik vrij kort door de bocht.
Ziyech zat 2 keer bij de selectie van Oranje. Niks aan de hand. Hiddink trainer. Allemaal prima. Zou toen in de basis starten in een kwalificatiewedstrijd tegen Letland. Maar raakte een dag voor de wedstrijd geblesseerd.

https://www.fcupdate.nl/v(...)s-gevoel-bij-oranje/


Toen vertrok Hiddink en werd zijn vriend(NOT) van Basten aangesteld als nieuwe assistent. De volgende interland periode werd Ziyech niet geselecteerd, dus mad. 2 weken later geeft hij aan zijn hart te volgen en voor Marokko te kiezen. yeah right.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182880987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Ziyech zat 2 keer bij de selectie van Oranje. Niks aan de hand. Hiddink trainer. Allemaal prima. Zou toen in de basis starten in een kwalificatiewedstrijd tegen Letland. Maar raakte een dag voor de wedstrijd geblesseerd.

https://www.fcupdate.nl/v(...)s-gevoel-bij-oranje/


Toen vertrok Hiddink en werd zijn vriend(NOT) van Basten aangesteld als nieuwe assistent. De volgende interland periode werd Ziyech niet geselecteerd, dus mad. 2 weken later geeft hij aan zijn hart te volgen en voor Marokko te kiezen. yeah right.
Allemaal leuk, maar dan nog weet je niets zeker.
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:47:53 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182895318
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hm oke. Ja, ik vond juist bij het filmpje van Chong wat jij postte het juist wel technisch vrij aardig ogen, en dan vooral zijn eerste aanname, die hij bijna elke keer panklaar legt om zijn actie verder te kunnen doorvoeren.

[..]

Ja, thuisland als je al 2 generaties ergens anders woont. Jij weet toch net zo goed als ik dat bij Marokkanen de binding met hun Marokko wat.. heftiger is als wij Nederlanders met Nederland hebben (bijvoorbeeld)? En dat is niet verkeerd natuurlijk, ik zou juist willen dat wij Nederlanders wat meer binding met het land zouden hebben. Hetzelfde geld overigens voor Turken. En nogmaals; ik zou dat alleen maar toejuichen.
Maar waarom is die binding wat heftiger? Misschien stukje cultuur, maar ik denk dat het voornamelijk een hopp met integratie en acceptatie te maken heeft.

Vroeger was dit veel minder een issue. Dries Boussatta zegt dat bijvoorbeeld zelf heel duidelijk.

quote:
Heeft Ziyech ooit officieel aangegeven dat dat zijn reden is geweest? Volgens mij niet namelijk en dus doe je een aanname. Ik denk dat als Van Basten/Blind wel normaal hadden gedaan, Ziyech zijn keuze misschien wat lastiger zou worden, maar dat het dan nog lang geen uitgemaakte zaak zou zijn. Ook een aanname van mij, maar stellen dat het puur aan Blind/Van Basten lag vind ik vrij kort door de bocht.
Kom op man, het is publiekelijk geheim dat het daar wel op neer komt. Daarnaast ken ik de familie Ziyech een beetje en Hakim heeft helemaal niet zo veel met Marokko. Hij spreekt uberhaupt bijna geen marokkaans.

Maar dit maakt een hoop duidelijk in mijn ogen:
https://www.volkskrant.nl(...)beantwoord~b4c8c705/
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 november 2018 @ 09:08:38 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182993748
Weer een speler die de keuze voor Marokko waarschijnlijk gaat maken. Ondertussen zijn hele opleiding in alle nederlandse elftallen gespeeld en als het er om gaat naar Marokko.

Je kunt zeggen dat het niet zo heel boeiend is aangezien hij misschien geen versterking is voor het Nederlands Elftal, maar het gaat om de keuze.

https://nos.nl/artikel/22(...)en-voor-marokko.html
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182995193
Waarom wordt daar geen opleidingsvergoeding voor gerekend eigenlijk zoals bij clubs?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 7 november 2018 @ 10:57:06 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182995304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Waarom wordt daar geen opleidingsvergoeding voor gerekend eigenlijk zoals bij clubs?
Zit geen winstoogmerk aan de bonden, denk ik?
Je hoort het in praatprogramma's wel vaker. Ze profiteren hier van de goede nederlandse opleidingen en gaan dan voor een ander land spelen. Ik kan me daar wel in vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182995439
Het is ook geen non profitorganisatie. Zo’n traject zal voor de KNVB ook niet gratis zijn met al die reiskosten en trainers. Het ergste is nog dat je bijvoorbeeld een Malen of andere spelers een ontwikkelingsplek afneemt.
Het heeft eigenlijk ook te maken met het feit dat ze 2 paspoorten hebben. Als ze alleen Nederlander worden kon het niet of heel lastig.
Nu profiteren ze van beide voordelen. Ze Zijn een EU speler, dus kunnen prima naar Engeland etc. Ze kunnen voor Nederland spelen en voor Marokko en kunnen kiezen wat ze het beste uitkomt.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 7 november 2018 @ 11:59:11 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182996557
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:06 schreef MichelWuyts het volgende:
Het is ook geen non profitorganisatie. Zo’n traject zal voor de KNVB ook niet gratis zijn met al die reiskosten en trainers. Het ergste is nog dat je bijvoorbeeld een Malen of andere spelers een ontwikkelingsplek afneemt.
Het heeft eigenlijk ook te maken met het feit dat ze 2 paspoorten hebben. Als ze alleen Nederlander worden kon het niet of heel lastig.
Nu profiteren ze van beide voordelen. Ze Zijn een EU speler, dus kunnen prima naar Engeland etc. Ze kunnen voor Nederland spelen en voor Marokko en kunnen kiezen wat ze het beste uitkomt.
Volgens mij is de KNVB wel non-profit.
Maar je hebt er zeker gelijk in dat een speler zijn plek wordt afgenomen door een speler waar je uiteindelijk niets aan hebt in jouw vertegenwoordigende elftal.

2 paspoorten is een regeringsdingetje waar je toch nooit doorheen komt.
Het enige wat je misschien zou kunnen bewerkstelligen is dat ze in de jeugd al moeten kiezen voor welk elftal ze uit komen. Dan heb je er ook geen last van als ze na hun opleiding in Nederland kiezen voor een ander land.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 2 mei 2019 @ 15:48:36 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_186566039
Ik krijg toch steeds meer zin in het WK 2022. Zeker nu met de successen van de Ligt, de Jong maar ook zeker Donny van de Beek. Bij Chelsea en Man. utd lopen ook een paar parels rond, terwijl bij PSV en Feyenoord Ihhataren en Kokcu zijn kansen beginnen te pakken. Ik maak maar weer even een opstelling voor dan:
(WK 2022 is over 3 jaar)


En dan hebben we ook nog:
Keeper:
Bijlow

Verdediger:
Aké
Karsdorp
Blind
De Vrij
Hendriks
Hoever
Maatsen

Middenveld:
Unuvar
Kokcu
Manuel Pherai
Ihatarren
Xavi Simons
Gravenberch
Goudmijn

Aanval:
Kluivert
Groenenveld
Stengs
Redan
Malen
Chong

Rechtsback positie is wel een probleemkindje.

Alle spelers in mijn post zijn in 2022 20 jaar of ouder.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:56:40 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_186567376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef satecl het volgende:
Ik krijg toch steeds meer zin in het WK 2022. Zeker nu met de successen van de Ligt, de Jong maar ook zeker Donny van de Beek. Bij Chelsea en Man. utd lopen ook een paar parels rond, terwijl bij PSV en Feyenoord Ihhataren en Kokcu zijn kansen beginnen te pakken. Ik maak maar weer even een opstelling voor dan:
(WK 2022 is over 3 jaar)
[ afbeelding ]

En dan hebben we ook nog:
Keeper:
Bijlow

Verdediger:
Aké
Karsdorp
Blind
De Vrij
Hendriks
Hoever
Maatsen

Middenveld:
Unuvar
Kokcu
Manuel Pherai
Ihatarren
Xavi Simons
Gravenberch
Goudmijn

Aanval:
Kluivert
Groenenveld
Stengs
Redan
Malen
Chong

Rechtsback positie is wel een probleemkindje.

Alle spelers in mijn post zijn in 2022 20 jaar of ouder.
Komt best wel wat leuks aan inderdaad. Hoewel er ook nog wel een paar bij zitten waarvan het nog maar afwachten is of ze echt door breken.

Xavi Simons en Unuvar zijn trouwens nog geen 20 in 2022. Misschien nog meer, maar daar heb ik niet naar gekeken. Van hun wist ik het toevallig.

En van een paar is het natuurlijk nog maar afwachten of ze uberhaupt nog wel voor Nederland kiezen. Tegenwoordig is dat ook een dingetje.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:05:57 #115
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_186567520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die Gravenberch is iig goed zwart en sterk
Hij heeft ook een enorme paal in zijn broek van 20+ centimeter :Y
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:06:56 #116
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_186567542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Komt best wel wat leuks aan inderdaad. Hoewel er ook nog wel een paar bij zitten waarvan het nog maar afwachten is of ze echt door breken.

Xavi Simons en Unuvar zijn trouwens nog geen 20 in 2022. Misschien nog meer, maar daar heb ik niet naar gekeken. Van hun wist ik het toevallig.

En van een paar is het natuurlijk nog maar afwachten of ze uberhaupt nog wel voor Nederland kiezen. Tegenwoordig is dat ook een dingetje.
Ik wed dat er hooguit 4 spelers in de echte selectie zullen zitten van wat jij hier hebt gepost !
pi_186573128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Ik wed dat er hooguit 4 spelers in de echte selectie zullen zitten van wat jij hier hebt gepost !
Bedankt man.
.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:00:02 #118
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186573291
BrobbeyGOD gaat ook spelen denk ik.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:11:31 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:00 schreef Bugno2 het volgende:
BrobbeyGOD gaat ook spelen denk ik.
Die speelt dan bij Ludogorets.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:21:56 #120
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186574043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die speelt dan bij Ludogorets.
Als dat zo is neem ik 4 jaar een Hendrix UI.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:54:36 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186575003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Als dat zo is neem ik 4 jaar een Hendrix UI.
Jimi Hendrix?
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:01:37 #122
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186575162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:05 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Hij heeft ook een enorme paal in zijn broek van 20+ centimeter :Y
@Karina @Coco.
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:13:02 #123
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186575465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jimi Hendrix?
Sta ik voor open.
pi_186576259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef satecl het volgende:
Ik krijg toch steeds meer zin in het WK 2022. Zeker nu met de successen van de Ligt, de Jong maar ook zeker Donny van de Beek. Bij Chelsea en Man. utd lopen ook een paar parels rond, terwijl bij PSV en Feyenoord Ihhataren en Kokcu zijn kansen beginnen te pakken. Ik maak maar weer even een opstelling voor dan:
(WK 2022 is over 3 jaar)
[ afbeelding ]

En dan hebben we ook nog:
Keeper:
Bijlow

Verdediger:
Aké
Karsdorp
Blind
De Vrij
Hendriks
Hoever
Maatsen

Middenveld:
Unuvar
Kokcu
Manuel Pherai
Ihatarren
Xavi Simons
Gravenberch
Goudmijn

Aanval:
Kluivert
Groenenveld
Stengs
Redan
Malen
Chong

Rechtsback positie is wel een probleemkindje.

Alle spelers in mijn post zijn in 2022 20 jaar of ouder.
Maatsen, bijlow? Die gasten zijn natuurlijk kansloos voor een selectie in 2022.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_186579167
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Maatsen, bijlow? Die gasten zijn natuurlijk kansloos voor een selectie in 2022.
Waarom zou Maatsen kansloos zijn? Geweldig talent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')