abonnement Unibet Coolblue
pi_180596535
Na vandaag mogen we dat wel concluderen denk ik. Een Giro gewonnen en een keer 2e. Deze tour zal hij wel 1e of 2e worden.
pi_180596559
Wat een vage stelling. Specifeer je vraag eens.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180596997
Tom z'n dokter is eentje uit de top3. Daar draait het om. Wie heeft de beste dokter....
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juli 2018 @ 23:12:38 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_180597125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef Bucketwood het volgende:
Tom z'n dokter is eentje uit de top3. Daar draait het om. Wie heeft de beste dokter....
Wat een uitspraak.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180597158
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat een uitspraak.
Feiten.
pi_180597321
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef Bucketwood het volgende:
Tom z'n dokter is eentje uit de top3. Daar draait het om. Wie heeft de beste dokter....
Nou maar niet in de tour want de tour wordt gewonnen in bed
pi_180597344
Er zijn trouwens wel veel top drie renners
pi_180597547
Tom kan hard fietsen, dat zal ik niet ontkennen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_180598166
Tom wint de tour
pi_180598823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tom wint de tour
Wie had ooit gedacht dat zware astmapatienten 5 keer de tour kunnen winnen. :r
Wedden dat tom deze tour wint 3 jaar na dato omdat all froome zijn zegens worden ge-shift-delete.
pi_180599483
Fascinerend topic, ga door.
pi_180602255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef Bucketwood het volgende:
Tom z'n dokter is eentje uit de top3. Daar draait het om. Wie heeft de beste dokter....
Oh god, krijgen we dat weer. Feiten?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 09:15:39 #13
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180602264
Mag u dat concluderen, ja dat mag u.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:21:44 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180602349
Top 3 ronderenners op dit moment bedoel je? Dat denk ik eigenlijk wel ja. Verder zijn renners als Sagan lastig te vergelijken met renners als Dumoulin.
pi_180605787
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:14 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh god, krijgen we dat weer. Feiten?
Tsja, de feiten zijn dat op een paar na zo'n beetje alle ronde renners die in de afgelopen 30 jaar eens top 5-top 10 reden (vaak achteraf) dopers bleken te zijn. En tevens een feit is dat in die 30 jaar er telkens is geroepen maar nu is het wielrennen schoon. Wat achteraf dus helemaal niet zo bleek te zijn.

Dumoulin is nu een van de toprenners, Giro winnaar en dit jaar 2e in de Giro en in de TDF op weg naar een podium plek. Ondanks de dopinggeschiedenis van wielrennen is het daarmee geen feit dat Dumoulin doping gebruikt.

Dat er mensen vanwege de feiten uit het verleden niet geloven dat Dumoulin schoon is, ondanks gebrek aan 'betrapt' snap ik. Daar ben ik er namelijk ook een van.

[ Bericht 0% gewijzigd door roninho op 20-07-2018 12:48:02 ]
pi_180605852
Maar goed, om terug te komen op de vraag is Dumoulin een top 3 renner? Ronderenner zeker. Winnaar & 2e in de giro, dan ben je elke grote ronde een kandidaat voor een podium.

Deze Tour weet ik het alleen nog niet. De combi Giro-Tour is al sinds Pantani te zwaar om 2x podium te rijden, en ik zou het heel bijzonder vinden als hij dit wel zou kunnen. Ik verwacht eigenlijk dat hij er volgende week doorheen zakt.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 12:42:51 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_180605937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
Top 3 ronderenners op dit moment bedoel je? Dat denk ik eigenlijk wel ja. Verder zijn renners als Sagan lastig te vergelijken met renners als Dumoulin.
Dit.
pi_180605989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef roninho het volgende:
Maar goed, om terug te komen op de vraag is Dumoulin een top 3 renner? Ronderenner zeker. Winnaar & 2e in de giro, dan ben je elke grote ronde een kandidaat voor een podium.

Deze Tour weet ik het alleen nog niet. De combi Giro-Tour is al sinds Pantani te zwaar om 2x podium te rijden, en ik zou het heel bijzonder vinden als hij dit wel zou kunnen. Ik verwacht eigenlijk dat hij er volgende week doorheen zakt.
Dit jaar zat er door het WK voetbal een extra week tussen de Giro en de tour.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:16:14 #19
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_180606431
Feiten _O- _O_
leuk
pi_180606474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef roninho het volgende:
Maar goed, om terug te komen op de vraag is Dumoulin een top 3 renner? Ronderenner zeker. Winnaar & 2e in de giro, dan ben je elke grote ronde een kandidaat voor een podium.

Deze Tour weet ik het alleen nog niet. De combi Giro-Tour is al sinds Pantani te zwaar om 2x podium te rijden, en ik zou het heel bijzonder vinden als hij dit wel zou kunnen. Ik verwacht eigenlijk dat hij er volgende week doorheen zakt.
Dat laatste hoop ik eigenlijk wel. Het is dat Thomas waarschijnlijk de tour gaat winnen. Het lijkt erop dat zonder Thomas de strijd om tourwinst was gegaan tussen de nrs 1 en 2 van de giro. Dat maakt het wielrennen behoorlijk lachwekkend imo.
pi_180606731
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dat laatste hoop ik eigenlijk wel. Het is dat Thomas waarschijnlijk de tour gaat winnen. Het lijkt erop dat zonder Thomas de strijd om tourwinst was gegaan tussen de nrs 1 en 2 van de giro. Dat maakt het wielrennen behoorlijk lachwekkend imo.
hm, eerst maar zien hoe Dumoulin en Thomas dit weekend en de derde week zijn. Kan nog enorm veel gebeuren en dat Dumoulin podium haalt is niet op zeker, ook niet als Thomas de gebruikelijke dip weer krijgt
pi_180607084
Tom Dumoulin is veruit de beste Nederlandse wielrenner _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_180607113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:33 schreef roninho het volgende:

[..]

Tsja, de feiten zijn dat op een paar na zo'n beetje alle ronde renners die in de afgelopen 30 jaar eens top 5-top 10 reden (vaak achteraf) dopers bleken te zijn. En tevens een feit is dat in die 30 jaar er telkens is geroepen maar nu is het wielrennen schoon. Wat achteraf dus helemaal niet zo bleek te zijn.

Dumoulin is nu een van de toprenners, Giro winnaar en dit jaar 2e in de Giro en in de TDF op weg naar een podium plek. Ondanks de dopinggeschiedenis van wielrennen is het daarmee geen feit dat Dumoulin doping gebruikt.

Dat er mensen vanwege de feiten uit het verleden niet geloven dat Dumoulin schoon is, ondanks gebrek aan 'betrapt' snap ik. Daar ben ik er namelijk ook een van.
OK, vanwege het verleden snap ik je standpunt enigszins.

Echter zijn er altijd verdachte signalen geweest rondom bepaalde renners en bepaalde ploegen.

Rondom Dumoulin nooit. Of ik moet iets gemist hebben.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180607177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef roninho het volgende:
Maar goed, om terug te komen op de vraag is Dumoulin een top 3 renner? Ronderenner zeker. Winnaar & 2e in de giro, dan ben je elke grote ronde een kandidaat voor een podium.

Deze Tour weet ik het alleen nog niet. De combi Giro-Tour is al sinds Pantani te zwaar om 2x podium te rijden, en ik zou het heel bijzonder vinden als hij dit wel zou kunnen. Ik verwacht eigenlijk dat hij er volgende week doorheen zakt.
Ik denk ook dat zowel Froome als Dumoulin er volgende week wel eens doorheen kunnen zakken. ALS Froome er niet doorheen zakt zou ik dat echt heel verdacht vinden, aangezien hij ook voluit ging in de Giro. Tevens vraag ik me af of Froome echt specifiek richting de Tour heeft gepiekt gezien zijn rommelige voorbereiding (schorsing boven hoofd hangend, etc.).

Als ook Thomas zijn slechte dag beleefd zoals meestal, dan kan het toch nog wel eens een spannende Tour worden. Bardet lachende vierde?? Zou stoer zijn. :s)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180613093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef Bucketwood het volgende:
Tom z'n dokter is eentje uit de top3. Daar draait het om. Wie heeft de beste dokter....
Na de schuld bekentenis van Lance Armstrong, is het geloof in een schone wielersport er bij mij wel een beetje af. Eerlijk gezegd ben ik juist een voorstander van doping, maar dan wel allemaal zodat er dan geen vals spel is. ( de Sky ploeg neem ik allang niet meer serieus, want daar horen we over 10 jaar wel weer van )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')