Murp, kan jij toelichten,quote:
Is het al andersomdag?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ben toch ideaal mod materiaal, als je me vergelijkt met de rest vd modjes
Ik hoop dat je doorhebt dat dat juist de grap is?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
2 waarom kon Fok geen betere pic gebruiken? Zelfs met inzoomen zijn de onderste regels amper te lezen..... Fok onwaardig in mijn ogen..... Al horen de onleesbare regeltjes onleesbaar te zijn......
Hele slechte garp, ben benieuwd wie dat bedacht heeft!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:06 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat juist de grap is?
Ons aller murpquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hele slechte garp, ben benieuwd wie dat bedacht heeft!![]()
Ik serieus ook altijd!quote:
1. Zeer binnenkortquote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Murp, kan jij toelichten,
1 wanneer is het einde van de vacature?
2 waarom kon Fok geen betere pic gebruiken? Zelfs met inzoomen zijn de onderste regels amper te lezen..... Fok onwaardig in mijn ogen..... Al horen de onleesbare regeltjes onleesbaar te zijn......
3 hoeveel modjes zijn er nodig?
4 wanneer denk je dat er bekend word wie de modjes zijn?
Uiteraard zeer binnenkort, je hebt me al gevondenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:29 schreef murp het volgende:
[..]
1. Zeer binnenkort
2. Dat was de grap. Het is toch ONZ he?
3. 1
4. Zie punt 1
Ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:32 schreef I. het volgende:
[..]
Kwaliteit is er flink op vooruit gegaan sinds je solli-paint
helaas moet ik je toch weer loslatenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Uiteraard zeer binnenkort, je hebt me al gevonden
Done, ik verwacht vanavond mijn knopjes te hebben. Grgrquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Probeer eens 2 minuten je adem in te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |