Klopt maar plaats jij al die dames kontjes zelf? Jij krijgt ze ook van andere, waarom niet eens andersom?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:27 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat kunnen ze toch ook zelf plaatsen?
Kijk dat bedoel ik!quote:
Veel te vroeg om om foto's van hun billen te vragen, wacht tot na tienenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Mag ik meteen brutaal zijn?
Zou je dat zelf meteen plaatsen na een paar mooie dames billen?
Ik vraag om niets vriend!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Veel te vroeg om om foto's van hun billen te vragen, wacht tot na tienen
Kan prima toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik!
Mag ik meteen brutaal zijn?
Zou je dat zelf meteen plaatsen na een paar mooie dames billen?
Ja, ok maar zou je het zelf ook doen?quote:
OT: Ik zal jullie nieuwe president (mod) wel worden dan, aangezien er zo verschrikkelijk veel intresse in is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:03 schreef I. het volgende:
Maar even zonder dollen, dit is natuurlijk geen SC of plaatjesdumptopic, maar een topic om ludieke sollicitatie-bijdragen in te posten. Laten we het vooral ontopic houden.
Mijn Ludieke sollicitatie bijdrage is bij deze geslaagd!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:03 schreef I. het volgende:
Maar even zonder dollen, dit is natuurlijk geen SC of plaatjesdumptopic, maar een topic om ludieke sollicitatie-bijdragen in te posten. Laten we het vooral ontopic houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2018 08:14:08 ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Outpost, ik waarschuw alvast ik ben heel hard tegenover mijn tegenstanders.
Als je nog steeds op hetzelfde adres woont als ongeveer 6 jaar geleden weet ik je te vindenhttps://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-van-bedreiging.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:13 schreef Driepink het volgende:
Outpost, ik waarschuw alvast ik ben heel hard tegenover mijn tegenstanders.
Als je nog steeds op hetzelfde adres woont als ongeveer 6 jaar geleden weet ik je te vindenGast toen wist je niet eens mijn appartement te vinden zonder hulp! Ik wens je veel suc6!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast toen wist je niet eens mijn appartement te vinden zonder hulp! Ik wens je veel suc6!Dat kwam door de schok van de hondenpoep waar ik gelijk in stond nadat ik mn auto uit stapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast je kwam met de metro!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat kwam door de schok van de hondenpoep waar ik gelijk in stond nadat ik mn auto uit stapte
Ja en ik heb je van af mijn balkon naar mijn deur gedirigeerd!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee man! Toch? Was toch die middag radio met faye en viro enzo?
Ik ben mod-to-be, ik mag dit toch wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:41 schreef I. het volgende:
Joe, bewaar dat ge-SC even voor de ONZ-SC ofzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ben toch ideaal mod materiaal, als je me vergelijkt met de rest vd modjes
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ben toch ideaal mod materiaal, als je me vergelijkt met de rest vd modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |