abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:11:02 #26
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180607388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:41 schreef nieuwehier het volgende:
Op hun site adverteren ze met lease, snelle goedkeuring binnen 2 uur etc. Erg misleidend vind je niet?
Dat ze kopen op afbetaling "lease" noemen is inderdaad misleidend. Bij leasen wordt je nooit eigenaar van de scooter.

Om díé misleiding zou ik me drukker maken als ik jou was, dan om het feit dat de levering langer duurt dan je verwacht had.
So we just called him Fred
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:13:40 #27
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_180607443
Staat trouwens duidelijk dat je niet moet verwachten dat je scooter a la minute voor je klaar staat zodra je financiële goedkeuring hebt.
So we just called him Fred
pi_180607791
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat ze kopen op afbetaling "lease" noemen is inderdaad misleidend. Bij leasen wordt je nooit eigenaar van de scooter.

Om díé misleiding zou ik me drukker maken als ik jou was, dan om het feit dat de levering langer duurt dan je verwacht had.
Zou dat niet juist in het voordeel kunnen zijn van TS?
pi_180608128
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:01 schreef Wave-7 het volgende:

[..]

Dus ze hebben de scooter speciaal voor jou besteld?
Omdat? Dat maakt namelijk helemaal niet uit voor WKOA.

quote:
Overigens raar dat je na een week reviews gaat zoeken, zoiets doe je toch eerst?
Achteraf.....

[ Bericht 24% gewijzigd door Armani XL op 20-07-2018 15:48:43 ]
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:50:50 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180608208
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:01 schreef Wave-7 het volgende:

[..]

Dus ze hebben de scooter speciaal voor jou besteld?

Overigens raar dat je na een week reviews gaat zoeken, zoiets doe je toch eerst?

Mijn scooter komt trouwens ook bij f&f vandaan, werd door een keurige bezorger voor de deur afgeleverd.
Als ik hier lees hoeveel schijt fast and furious scooters aan de wet heeft, en zijn klanten dus in feite gewoon probeert op te lichten, is voor mij al een heeele goede reden heel ver bij die toko vandaan te blijven.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180608477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:53 schreef nieuwehier het volgende:

[..]

Jullie spenderen erg veel tijd en geld in neppe 5 sterren reviews. Ik ben er toentertijd in getrapt, maar nu, nu ik beter oplet zie ik het heel duidelijk. Even een voorbeeld:

Eergisteren bij google reviews;
13 nieuwe 5 sterren beoordelingen binnen een uur,
De profielen hebben voor precies dezelfde random zaken een 5 sterren review achtergelaten,
Ook veel zaken in Australië waarop ze massaal reviewed hebben,
Spik splinter nieuwe accounts,
Zelfde zinsopbouw.

Zelfde liedje op KiyOh: bij elke onvoldoende komen er opeens meerdere 10'en achteraan.

Als er nou meer tijd gespendeerd zou worden aan werkelijke klanttevredenheid ipv dit lijkt me dat veel meer belonend.
jullie? Ik ben gewoon toevallig klant geweest daar hè, heb verder niks met t bedrijf te maken.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 15:07:25 #32
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180608520
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:05 schreef Wave-7 het volgende:

[..]

jullie? Ik ben gewoon toevallig klant geweest daar hè, heb verder niks met t bedrijf te maken.
En je hebt je hier speciaal geregistreerd om dat even te laten weten natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180608713
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat ze kopen op afbetaling "lease" noemen is inderdaad misleidend. Bij leasen wordt je nooit eigenaar van de scooter.
Financial lease
pi_180610708
Je kan wel annuleren maar alleen niet gratis,je moet eerst even zoeken of de lease maatschappij goed bekend staat voordat je iets afsluit,en Lease is een duur woord voor huren zonder dat je eigenaar word.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:00:06 #35
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180611049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:53 schreef nieuwehier het volgende:

[..]

Jullie spenderen erg veel tijd en geld in neppe 5 sterren reviews. Ik ben er toentertijd in getrapt, maar nu, nu ik beter oplet zie ik het heel duidelijk. Even een voorbeeld:

Eergisteren bij google reviews;
13 nieuwe 5 sterren beoordelingen binnen een uur,
De profielen hebben voor precies dezelfde random zaken een 5 sterren review achtergelaten,
Ook veel zaken in Australië waarop ze massaal reviewed hebben,
Spik splinter nieuwe accounts,
Zelfde zinsopbouw.

Zelfde liedje op KiyOh: bij elke onvoldoende komen er opeens meerdere 10'en achteraan.

Als er nou meer tijd gespendeerd zou worden aan werkelijke klanttevredenheid ipv dit lijkt me dat veel meer belonend.
Dit is hoe 't bedrijf reageert op een van de vele negatieve Google-reviews:
quote:
Reactie van de eigenaar4 uur geleden
Kan de concurrentie dan echt niets anders verzinnen? Fake reveiws pfff
_O-. Wat een bedrijf :'). Hoop echt dat je niet alleen je geld terugkrijgt, maar dit bedrijf ook nog wat extra (juridische) kosten oplevert ^O^.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_180611057
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:05 schreef Wave-7 het volgende:

[..]

jullie? Ik ben gewoon toevallig klant geweest daar hè, heb verder niks met t bedrijf te maken.
Toevallig net nieuw hier :')
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:03:28 #37
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180611140
Ook typisch dat alle positieve Google-reviews komen van mensen met één of een paar reviews (fake accounts dus), terwijl de negatieve Google-reviews komen van mensen met tientallen reviews (echte accounts dus). Zelfs in 't inkopen/genereren van (geloofwaardige) positieve reviews falen ze :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_180620555
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:03 schreef 2thmx het volgende:
Ook typisch dat alle positieve Google-reviews komen van mensen met één of een paar reviews (fake accounts dus), terwijl de negatieve Google-reviews komen van mensen met tientallen reviews (echte accounts dus). Zelfs in 't inkopen/genereren van (geloofwaardige) positieve reviews falen ze :').
Als je op die profielen klikt zie je idd dat ze allemaal bij de zelfde bedrijven reviews achter laten.

In dit geval dus fastfurious, nubuiten.nl en een of andere tent in sydney.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 00:36:15 #39
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_180620777
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 00:29 schreef 111210 het volgende:

[..]

Als je op die profielen klikt zie je idd dat ze allemaal bij de zelfde bedrijven reviews achter laten.

In dit geval dus fastfurious, nubuiten.nl en een of andere tent in sydney.
En FOK.nl is nu ook trotse eigenaar van 1 reviewer. *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_180638557
Dit heb ik uiteindelijk op mijn laatste mail ontvangen zojuist:

"bedankt voor u bericht.
Ik zie dat het een reeds definitief goed gekeurde leaseovereenkomst betreft.
Het annuleren van de order kan helaas niet meer kosteloos, wegens administratie en hendelingskosten.
U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden op onze website, waarin dit tevens vermeld staat."


Spellen is blijkbaar al moeilijk, niet heel professioneel maar dat terzijde.

Ze blijven dus hameren op de AV.. slaat nergens op natuurlijk, want je kan niet alles wat je hartje begeert daarin opnemen zonder in acht neming van de wet.

De lease constructie in dit geval is gewoon een lening bij Santander die ik als consument ben aangegaan. Santander heeft het bedrag van de scooter dus betaald aan F&F en die twee hebben niks meer met elkaar te maken. Het is een betaalmethode en er zijn geen aparte regels in de wet hiervoor opgesteld.

De wet schrijft voor dat de consument dit kosteloos mag doen binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgaaf van reden. Nog voor de consument het product ontvangen heeft mag dus ook. Er mogen geen ‘administratiekosten’ in rekening gebracht worden. Mits duidelijk vermeld op de website en in de voorwaarden, mag de webwinkel wel de consument op laten draaien voor de kosten van de retourzending. - Lees hier verder: https://www.charlotteslaw(...)en-rekening-brengen/
© Charlotte's Law


Oftewel: Je mag geen administratiekosten en handelingskosten in rekening brengen, en al helemaal geen onredelijke 250 euro.

Ik zit nu wel met mijn handen in het haar! Hoe de fuck kan ik ze nog overtuigen??
hoi
pi_180639165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef nieuwehier het volgende:
Hoe de fuck kan ik ze nog overtuigen??
Zulke lui laten zich enkel door de rechter overtuigen. Ik hoop dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:23:08 #42
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180639423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef nieuwehier het volgende:
Ik zit nu wel met mijn handen in het haar! Hoe de fuck kan ik ze nog overtuigen??
Onderken dat je hier te maken hebt met een stel eersteklasklapmongolen die reeds velen voor jou op dezelfde manier hebben genaaid en verbind er de logische conclusie aan dat alleen juridische stappen je verder gaan helpen. Waarschijnlijk is één brief van een jurist al genoeg voor dit clubje om eieren voor hun geld te kiezen, aangezien ze zelf ongetwijfeld ook wel weten dat wat ze doen niet is toegestaan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:25:12 #43
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180639479
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Onderken dat je hier te maken hebt met een stel eersteklasklapmongolen die reeds velen voor jou op dezelfde manier hebben genaaid en verbind er de logische conclusie aan dat alleen juridische stappen je verder gaan helpen. Waarschijnlijk is één brief van een jurist al genoeg voor dit clubje om eieren voor hun geld te kiezen.
Dit. Allerlei bronnen en wetsartikelen sturen heeft geen zin, die gasten achter Fast and Furious Scooters weten zelf ook wel dat ze schijt hebben aan de wet en hun klanten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180647242
Gewoon aangeven dat je afziet van de koop, aangeven dat je de wet koop op afstand ziet als dwingend recht wat deze tekst uit de AV nietig maakt.
En aangeven dat als ze het daar niet mee eens zijn je dit met alle plezier bij een rechter wilt toetsen.
Kopietje maken van alle corrospondentie, vooral ook hun reacties: die tonen namelijk aan dat ze de mail gelezen hebben.
Op het moment dat ze de eerste incasso op je af sturen de hele reutemeteut verzenden. Als het goed is geeft de incasso dan op. Je hebt ook foutere bedrijven, kuch, Intrum Justitia, die je gaan stalken door je dagelijks te bellen en of te mailen; na 2 keer je zaak uitleggen ze aangeven dat je dit als stalking en spam ziet en bij de bevoegde instanties gaat klagen, dan houden ze wel op.
Dan wachten tot F&F je voor de rechter daagt, daar op je fietsje naartoe gaan (die scooter heb je immers niet) je verhaal doe en je de ballen uit de broek lachen over die idioten.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_180648861
Wat als je gewoon aangifte doet? Zou dat niet werken?
pi_180677388
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:32 schreef 111210 het volgende:
Wat als je gewoon aangifte doet?
Aangifte waarvan?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180677462
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:48 schreef shazaam het volgende:
Op het moment dat ze de eerste incasso op je af sturen
Ik heb dit topic maar half gelezen (onduidelijke OP etc), maar was het hier niet zo dat de verkoper de koopsom van de kredietverstrekker heeft ontvangen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180679215
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:44 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik heb dit topic maar half gelezen (onduidelijke OP etc), maar was het hier niet zo dat de verkoper de koopsom van de kredietverstrekker heeft ontvangen?
In dat geval stort TS het geld toch gewoon linea recta terug naar de verstrekker? Wel even contact opnemen daar.

Dan nog moet F&F de 250 komen halen bij TS, en gaan ze alsnog bot vangen.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_180680039
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:15 schreef shazaam het volgende:

[..]

In dat geval stort TS het geld toch gewoon linea recta terug naar de verstrekker?
huh wat? De TS heeft het geld toch helemaal niet gehad van de kredietverstrekker? Die hebben dat toch rechtstreeks overgemaakt naar die scootertoko?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180680299
Je hebt toch nog niets getekend van Santander? Dan is het contract nog niet in gegaan. Zo'n aanvraag doen bij santander duurt voor f&f 5 a 10 minuten. De administratiekosten komen vanuit f&f en niet Santander. Ik zou zorgen dat je niets tekent en de aanvraag nogmaals duidelijk annuleren in een nette brief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')