Ik vind het een aandachtshoer, een aansteller en een jankbekquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel een van de vrolijkste daar,en dat is hard heel hard nodig!
Ze stond net ook al sexy te wezen in de caravan.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Draagt Sanne make up speciaal voor Jaooaao?
[ afbeelding ]
Lucifertjes verkopenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pallets, het slechtste hout dat je kunt gebruiken
Die bankjes enzo? Hij verft ze niet eens. Ziet er zo armoedig uit.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan er wel leuke dingen van maken, maar wat Sjon er van maakt vind ik helemaal niets
Die TT kan je nog 15 maanden gebruikenquote:
Ik vond de stem in de verte op die van Adriaan lijken.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
John loopt tegen iemand te schelden. Tegen Gerrit zeker?
denk het, een beetje de beer uit gaan hangen hierquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
'Ga maar weer de beer uit lopen hangen hier' zei hij.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
Waarschijnlijk tegen iemand die iets niet op de manier doet die hij wil.quote:
shit, ik had de verkeerde streamquote:
True, zal hem volgende keer wel doenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die TT kan je nog 15 maanden gebruiken
Dat kan iedereen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:08 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tegen iemand die iets niet op de manier doet die hij wil.
Dat had Mike toch gedaan? ..ook met de vraag of hij nog gereedschap kon lenen...en op afbetaling...quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:57 schreef ndid het volgende:
Gerrit en Hiske weten van niks.
Gerrit gaat vragen wie meneer heeft gebeld: John dus.
Nee. Paardelul kwam van Sjon.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
paardelul, mietje, baby (a3 naar john)
Paardenlul.quote:
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spijkerdorp.Kids maken de mooiste dingen.Deze is in Drachten.
sjon-dorp!quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook zoiets in de branden gestoken, las ik van de week te erg voor woorden..quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:08 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik vond de stem in de verte op die van Adriaan lijken.
Gerrit zit rustig op een bankje met Tim te praten.
Ik was teruggelopen en had die Adriaan een tik op zijn bek verkocht...........quote:
Morgenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:10 schreef Gladiolio het volgende:
Morgen gaat Adriaan zeggen van Sjon wat hij van hem vindt
John begon met paardenlul.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was teruggelopen en had die Adriaan een tik op zijn bek verkocht...........
Die gozer loopt zo te stoken over het stemmen. Die heeft het heel erg achter zijn ellebogenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3; Maar mensen verspil alsjeblieft niet je stem aan hem he.
Huh.
Hey zoon.quote:
Had ie moeten doen, kan hij gelijk naar huisquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was teruggelopen en had die Adriaan een tik op zijn bek verkocht...........
die achterlijk ouwe chimp, is toch echt wel een graadje erger! als je dat al vindtquote:
Ja morgen is het weer morgenquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Adriaan doet een positief dagje vandaag
Ja maar hoezo stemmen verspillen aan John.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer loopt zo te stoken over het stemmen. Die heeft het heel erg achter zijn ellebogen
Zag je die arrogante kop van Adriaan? Die zou bij mij ook echt een emmer water over zijn kop hebben gekregenquote:
Met deze vegan freak heb ik ook niets meer mee de laatste 2 dagen.........quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tegen Sjon: "kom dan, mietje"
[ afbeelding ]
veganisten mogen niet boos worden????quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
Kijk de ware aard van onze vredige veganist, preilulletje
Omdat hij Mike naar huis wil denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar hoezo stemmen verspillen aan John.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
Kijk de ware aard van onze vredige veganist, preilulletje
Nee ik sla jequote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
veganisten mogen niet boos worden????
Jammer dat die ouwe niet meteen een plank greep en z'n harses eraf sloeg, lekkahquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tegen Sjon: "kom dan, mietje"
[ afbeelding ]
Maakt mij niet uit wie begon...........quote:
Ze denken dat John wel uit zichzelf gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh zou kunnen.
Als er maar niet weer mensen beschermt worden.
Gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:13 schreef chufi het volgende:
Zo bezoek als die nog mogen komen om 80 duizend kilo Koeskoes op te vreten ...
quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat lijkt me idd heel veganistisch
Adriaan zei net iets en Sjon begon weer meteen te schreeuwen.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zag je die arrogante kop van Adriaan? Die zou bij mij ook echt een emmer water over zijn kop hebben gekregen
Zekerzz.......quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Had ie moeten doen, kan hij gelijk naar huis
Heb met beiden niets......quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die achterlijk ouwe chimp, is toch echt wel een graadje erger! als je dat al vindt
Dat blijft altijd een vraag..quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:13 schreef ndid het volgende:
Gerrit vraagt of het niet is dan In je hoofd afspeelt
Daar bekomkommerik me niet om.quote:
Dat is ook nog een optie, dan is stemmen zonde idd.quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze denken dat John wel uit zichzelf gaat.
Oh jééquote:
Die hele discussie sloeg nergens op, van beide kanten niet......quote:Op woensdag 18 juli 2018 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry slaat helemaal nergens op
Hij pretendeert toch zo zen te zijn, zo kalm, zo rustig, zo in evenwicht. Tis een stakker pur sangquote:Op woensdag 18 juli 2018 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
veganisten mogen niet boos worden????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |