abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180682949
Fijn LeSage dat het inslapen iets beter lijkt te gaan. En ik vind eigenlijk ook dat je het best even op een akkoordje kan gooien met het klimaat, jeetje. Klant is koning jeweets!

Kris, arme baby! En arme jullie. Hopelijk knapt hij snel op!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 06:29:58 #277
221912 minilot
Nancy boy
pi_180690044
Beterschap voor de kleine, Kris! :*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 24 juli 2018 @ 06:30:34 #278
221912 minilot
Nancy boy
pi_180690046
BFD! Wereldoverheersing oefenen in je halfnakie, onder de plafondventilator. :Y)

SPOILER: spam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180690108
Kris beterschap :*

Mini wat een knapperd heb je daar! O+
pi_180690173
O en de walvis. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_180690215
Zo, ik heb wat in te halen! Ik begin even aan het einde, hopelijk vergeet ik niemand :@

Minilot, 0+

Krisvc, beterschap voor je kleine mannetje! Zo lastig dan die kleintjes nog niks kunnen aangeven en je het dus soms gewoon echt niet doorhad. Toen mijn dochter maar niet herstelde van het RS virus waarmee we naar huis werden gestuurd en ik uiteindelijk toch maar weer naar de huisarts ging met haar, denkende dat ik me enorm aanstelde, bleek ze een verwaarloosde longontsteking te hebben. Je weet het gewoon nooit zeker met zulke jonge kinderen, het ene moment brullen ze alsof hun leven ervan afhangt en is er niets aan de hand en het andere moment lijken ze alleen 'niet zo fit' en blijken ze hartstikke ziek. Heel lastig.. voel je in ieder geval nooit schuldig als je met je kind naar de huisarts gaat, beter een keer teveel dan te weinig!

Fleur, wat vervelend van die schuurplekjws bij M.! Geen idee of het zou helpen, maar misschien om de zoveel tijd wat talkpoeder ofzo erop zodat het wat minder 'zweet' en de schade daardoor wat beperkt blijft? Of een kinderpleister erop? (Of een gewone pleister, maar dan zou ik wel pleisters gebruiken die je er makkelijk vanaf trekt).

Aure, die poepluiers _O- heel herkenbaar helaas, vooral dat angstaanjagende geluid van dat gevreesde vloeibare poepgeluid. Dan weet ik nooit hoe snel ik die luier moet verschonen, met risico dat N. ook tijdens het verschonen nog even lekker doorpoept (want dat is vaker voorgekomen). Shit happens :')

Flav, arme V! Vreselijk dat soort ongelukjes. Wel altijd goed om te zien hoe makkelijk een kind zich daar toch weer overheen zet, volgens mij maken ouders zich er drukker om dan kinderen zelf. J. liep laatst ook met een mooi ei op haar voorhoofd omdat ze was gestruikeld. Zij was de val na 5 minuten al vergeten maar elke keer als ik die bult zag (helemaal toen hij alle kleuren van de regenboog kreeg) deed het mij weer even pijn in mijn hart. Maar vallen doen ze helaas, en vaak -O-

Exode, wat een mooi vooruitzicht dat je J binnenkort een flesje mag geven! Heerlijke momenten kunnen dat zijn O+

Jagartrut, Malteser en Aure, 0+ voor jullie spekbaby's! Super dat ze zo goed groeien 0+

Malteser, naar he dat vooruitzicht dat je baby naar de opvang gaat straks. Fijn dat er wenochtenden zijn, maar ook confronterend want dan komt dat moment zo akelig dichtbij. Ik hoop dat het straks beter gaat met het drinken uit het flesje!

Lesage, mooie jongens en wat prachtig zo'n trotse grote broer 0+

Goddelijke, nog gefeliciteerd met je dochter maar wat naar van de klachten. Hopelijk vinden jullie snel een oorzaak en vooral op: een oplossing.

Qua slaapritueel, N. is met haar nog geen 8 weken voor mijn gevoel nog wat te jong maar J. was er op een bepaald moment idd ook heel erg bij gebaat om een ritueel te hebben. Niks spannends, wij hadden bijvoorbeeld een schaap met hartslaggeluiden die we standaard aandeden en daarnaast een vast ritme met pyama aan, tandje(s) poetsen, flesje, gordijntjes dicht en de wereld slaap lekker wensen. Toch een stukje houvast en zekerheid voor zo'n kleintje denk ik,ze hebben vaak wel behoefte aan structuur en duidelijkheid.

Inbakeren, hier met beide kids geprobeerd en bij beide geen succes. Altijd mooi om te lezen hoe goed het bij andere baby's werkt, echter vraag ik me daardoor ook steeds weer af of mijn kinderen gewoon vreselijk eigenwijs zijn of dat ik het altijd verkeerd heb gedaan :')

De pil, troep is het! Ik hoef gelukkig niks te slikken (handige aan getrouwd zijn met een vrouw is dat je nooit per ongeluk zwanger kan worden :')), maar heb het wel geslikt in het verleden en het doet echt wat met je lijf en geest. Zijn toch allemaal hormonen die je naar binnen werkt. Ik heb een kopeespiraaltje gehad in het verleden en daar had ik nagenoeg geen last van. Plus 5 jaar lang niet ingesteld, was een mooie bijkomstigheid :p

Ik lees over baby's die kunnen rollen, die leren staan, die macht en doorslapen. Wat heerlijk al die positieve ontwikkelingen en wat gaan ze hard! O+

Even tot hier want ik moet er straks uit om J. klaar te maken voor de crèche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BDF! Mijn schone slaapster (gisteren):
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 24-07-2018 07:19:16 ]
pi_180690335
Schanu, :*
SPOILER
Wat een heerlijk droppie heb je daar liggen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180690339
Heftig je spoiler Schanu. Goed dat je goed voor jezelf zorgt. Is juist het niet goed kunnen praten niet een reden om het wel te doen en het wel te leren? In combinatie met dan.

En kijk je bolletje piekhaar nou. Mnohhh. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 24 juli 2018 @ 07:41:36 #284
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180690431
Aure, zo herkenbaar. _O- U. deed dat een tijdje om 4:00 uur. :')

Mini, wat een lekkerding. O+ Dat koppie, heerlijk!

Kris, achhh.. beterschap! *;

Schnau,
SPOILER
Wat een dotje! De luier boven dat broekje O+

Ik drop deze even en ga dan werken.
U. is eerder in de kerk geweest dan in de moskee! :+ :+

Protège moi de mes désirs.
pi_180690548
Wat kan O. al goed zitten mini! Leuke foto O+

Schanu
SPOILER
En jullie N O+

Duman: hele mooie foto van jullie! O+ O+

Ik had 3 favoriete foto’s deze week :')
SPOILER
pi_180690654
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 07:29 schreef Nanuke het volgende:
Schanu, :*
SPOILER
Wat een heerlijk droppie heb je daar liggen. O+
Wat Nanuke dus zegt, ik lees eigenlijk geen verbetering :{ :*

Wat een lieve foto van jullie kleine meisje O+

Fleur, wat een heerlijk jochie heb je toch :)

Duman, wat een mooie serene foto en een leuk speenkoord :Y

Kris, beterschap voor jullie kleine mannetje, hopelijk knapt hij snel op!

Minilot; wat een lekker O’tje heb je daar O+ En wat zit hij al stevig!

Flav, wat zielig voor V ;(

Aure, heel herkenbaar die poepbroeken, hoewel ik vaak toch net te laat was 🙈

Zal zo eens een leuk foto’tje uitzoeken voor BFD :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:12:32 #287
221912 minilot
Nancy boy
pi_180690706
Moet Schanu nog even bijlezen, maar een -knuf- lijkt me alvast van toepassing. Bij deze! En dat broekje en die haartjes van je uk - aaaaa, daar wil je toch een miljard kusjes op planten? O+

Inzake dat zitten, ja, dat gaat al heel lang heel erg goed. Paar weken geleden in Engeland:
SPOILER
..als in: ik kan 'm dus probleemloos op de stoep of andere harde ondergrond neerzetten, hij valt gewoon niet om. Hij kan gaan zitten zwaaien of wapperen met zijn handen boven zijn hoofd, je kunt 'm een duwtje geven, of 'm kietelen maar die dikke kont blijft gewoon als een anker op de vloer! :D Heel praktisch!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:14:07 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_180690722
Fleur, die kwijlfoto is fantastisch en wat eenmooie ogen heeft jouw kleintje toch! :)

Duman, gaaf zeg, die foto! Dragen: O+ En wat zie je er zelf tof uit! *O*
pi_180690876
Schanu,
SPOILER
pi_180690903
Oh my, die ogen van jouw baby BelleFleur. O+

En knappe U en zittende O.

Prachtige kindjes!
pi_180691032
Shanu:
SPOILER
pi_180691627
Schanu: ik sluit me aan bij veel wat al gezegd is. Wilde je nog wel even sterkte wensen :* en wat een superleuk broekje heeft jullie mini aan!

Verder las ik iets over reuzenbaby’s gister of zondag. Mijnes is nu 4 maanden en weegt bijna 6kg... Wat een verschil kan dat toch zijn bij die mini’s.

Duman prachtige foto van jullie. En die doek O+

De oogjes van de pretletter van Fleur O+

En mini wat een heerlijke foto zo zittend. O+

Ik ga kijken of ik via mobiel/ipad ook een foto kan delen. Maar ben niet zo handig, tips? :P
pi_180691926
Mini, dat is wel echt handig dat hij al lekker kan zitten. Hier een vrij luie baby, ze lijkt op mij vrees ik ;) Maar van de week begint ze wel steeds meer geluidjes te produceren en ze kan al heel hard met haar hoofd nee schudden (lijkt het op :P )

Songeur, ik upload via imgbb!

En papa vond het grappig om haar in een van zijn shirts te hijsen, ze nam daarbij gelijk de serieuze rockerlook aan :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180692009
Duman, wat een prachtig kind heb je toch en zo'n mooie bos haar O+

Fleur, wat een knapperd en die ogen! Smelt O+

Minilot wat een gave foto en wat goed dat je knapperd al zo stabiel kan zitten! En zoooo praktisch ook idd!

Rena,wat een knapperdje!! En nee schudden haha, als dat maar niet het begin is van dr pre-peuter-pubertijd :')

SPOILER
Ik moet over 45 minuten bij het cb zijn voor de 1e prikjes. Hoop niet dat N er ziek van wordt met dit warme weer :{ daar ook even benoemen dat ze al wel bijna een week groene diarree heeft en de laatste tijd steeds meer spuugt, net kwam de melk er ook in een hele lading weer uit. Maak me daar toch wel wat zorgen over, al drinkt ze verder wel heel erg goed gelukkig.

Wat ze ook heel erg heeft sinds een paar weken, is dat ze tot uren na een voeding nog last heeft van boertjes. Ik hou haar al rechtop na een voeding en zorg dat ze zowel tussendoor als na het drinken boert. Toch is het dan altijd zo (dus echt na elke voeding) dat ze uren later, vaak ook meerdere keren, opeens weer heel onrustig is omdat ze opnieuw moet boeren. Dat heeft mijn oudste nooit gehad, die boerde 1 of 2 keer meteen na het drinken en klaar. Bij N komen er soms verspreid tussen de ene en de andere voeding wel 6 boeren uit. Herkent iemand dit?

En deze moet ik ook even delen, mijn lachebekje, vanuit het niets dikke schik hier opeens _O-

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Schanu op 24-07-2018 10:16:17 ]
pi_180692065
Ik reageer straks even op jullie BFD foto’s O+

Onze inzending deze week.
Een typische foto, mam wilt een plaatje schieten en V wilt alleen maar opgetild worden _O-
De anderen foto’s hangt hij aan mijn broek haha.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Flav op 24-07-2018 10:25:34 ]
pi_180693592
Leuk, die details op dat bordje erbij! :)
pi_180694438
Kris, beterschap voor je kleine!

Mini, wat een heerlijk ventje is O. toch! En toffe walvis :)

Duman, wat zijn U. en jij prachtig zeg O+ En wat een mooie doek heb je!

Fantastische foto's Fleur! :D

Rena stoere baby!

Ach Schanu, ik sluit me aan bij de rest en hoop dat er snel verbetering is :* Leuke foto van N.! J. hier boert trouwens ook soms nog één of twee uur later. Hij spuugt zelfs soms vlak voor een nieuwe voeding (das dan lekker ranzig zuur met stukjes enzo). Maar hij lijkt er zelf geen last van te hebben en het gebeurt ook weer niet zo vaak dat ik me zorgen maak. Ben benieuwd wat het CB er over te zeggen heeft :)

Haha Flav wat een heerlijke foto's! Was wel grappig geweest als je op de onderste regel "huilt" had neergezet :D

Blije J. onder spoiler, 5 minuten voor hysterische huilbui zonder duidelijke reden :')

SPOILER
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:39:16 #298
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180694591
I'm the king of bongo baby, i'm the king of bongo bong 8-)

SPOILER
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:40:43 #299
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180694612
Oh en fleur, wat een beauty O+ duman wat een mooie draagfoto (en jurkje!) en ahw x10000 voor het pluizenbolletje van schanu O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180695083
LeSage ik heb de eerste dut meegeslapen met Banaan. Mijn man de tweede trouwens. :D Helaas was het voor mij niet genoeg tegen de hoofdpijn.

Nolita fijn dat je meisje soms eindelijk wat langer slaapt. Banaan slaapt ineens ook langer door. En dat tussen jullie in slapen, het is ook wel lekker knus he. :)

Flav zaterdag gaan we verhuizen. *O*
Nachtschreeuwers, als je ziet hoeveel van die lachgas buisjes er liggen dan zou je toch verwachten dat ze iets vrolijks zouden schreeuwen.
Leuke foto. :)

Wat een liefde altijd voor je kindjes Malteser, zo mooi. O+

Aure mooi toch dat hij zo spekkig wordt. :D

Wat leuk Exode dat je je kindje de fles kunt gaan geven. Lijkt me ook wel bijzonder. O+

Rena ik baal ook van de temperaturen. In huis nou 28 graden, gaat me echt te ver.
Geweldige foto, dit gaan we binnenkort ook eens met Banaan doen. Of genderneutraal in een van mijn jurken. :D

Wat sneu Flav. :* Mijn Banaan maakt nou ook wat lelijke smakkerds achterover als hij rechtop wil zitten en vanmorgen voorover op zijn bedrand. Ouch. Maar hij is het inderdaad zo vergeten. :D

Aure, Banaan heeft dat ook weleens gehad. Inderdaad ook dat je aan het verschonen bent en er extra ladingen uit komen.
Knappe baby heb je. O+

LeSage je mag zo’n vrouw zeker niet vriendelijk terug naar huis sturen? ;)

Kris dat is een vervelend grapje. Hopelijk knapt hij snel op en kom je eindelijk weer aan wat rust toe. :* Heel begrijpelijk trouwens dat jullie het niet doorhadden.

Mini wat lijkt O. al groot! Komt vast door die wereld in zijn handje. :D

SPOILER
En wat een lekker klein meisje nog. :)

Haha Duman, leuke foto. Vond hij het mooi?

Fleur die eerste, die is prachtig. Verkoelt ook goed he. O+

LDG dat ziet er goed uit! :D

Ik probeerde net of Banaan kan slapen zonder slaapzak. Het resultaat was dat hij zo actief bleef dat ik de poging maar onderbroken heb en dat doe ik zelden. :D

SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')