Zo, ik heb wat in te halen! Ik begin even aan het einde, hopelijk vergeet ik niemand
Minilot, 0+
Krisvc, beterschap voor je kleine mannetje! Zo lastig dan die kleintjes nog niks kunnen aangeven en je het dus soms gewoon echt niet doorhad. Toen mijn dochter maar niet herstelde van het RS virus waarmee we naar huis werden gestuurd en ik uiteindelijk toch maar weer naar de huisarts ging met haar, denkende dat ik me enorm aanstelde, bleek ze een verwaarloosde longontsteking te hebben. Je weet het gewoon nooit zeker met zulke jonge kinderen, het ene moment brullen ze alsof hun leven ervan afhangt en is er niets aan de hand en het andere moment lijken ze alleen 'niet zo fit' en blijken ze hartstikke ziek. Heel lastig.. voel je in ieder geval nooit schuldig als je met je kind naar de huisarts gaat, beter een keer teveel dan te weinig!
Fleur, wat vervelend van die schuurplekjws bij M.! Geen idee of het zou helpen, maar misschien om de zoveel tijd wat talkpoeder ofzo erop zodat het wat minder 'zweet' en de schade daardoor wat beperkt blijft? Of een kinderpleister erop? (Of een gewone pleister, maar dan zou ik wel pleisters gebruiken die je er makkelijk vanaf trekt).
Aure, die poepluiers

heel herkenbaar helaas, vooral dat angstaanjagende geluid van dat gevreesde vloeibare poepgeluid. Dan weet ik nooit hoe snel ik die luier moet verschonen, met risico dat N. ook tijdens het verschonen nog even lekker doorpoept (want dat is vaker voorgekomen). Shit happens
Flav, arme V! Vreselijk dat soort ongelukjes. Wel altijd goed om te zien hoe makkelijk een kind zich daar toch weer overheen zet, volgens mij maken ouders zich er drukker om dan kinderen zelf. J. liep laatst ook met een mooi ei op haar voorhoofd omdat ze was gestruikeld. Zij was de val na 5 minuten al vergeten maar elke keer als ik die bult zag (helemaal toen hij alle kleuren van de regenboog kreeg) deed het mij weer even pijn in mijn hart. Maar vallen doen ze helaas, en vaak
Exode, wat een mooi vooruitzicht dat je J binnenkort een flesje mag geven! Heerlijke momenten kunnen dat zijn
Jagartrut, Malteser en Aure, 0+ voor jullie spekbaby's! Super dat ze zo goed groeien 0+
Malteser, naar he dat vooruitzicht dat je baby naar de opvang gaat straks. Fijn dat er wenochtenden zijn, maar ook confronterend want dan komt dat moment zo akelig dichtbij. Ik hoop dat het straks beter gaat met het drinken uit het flesje!
Lesage, mooie jongens en wat prachtig zo'n trotse grote broer 0+
Goddelijke, nog gefeliciteerd met je dochter maar wat naar van de klachten. Hopelijk vinden jullie snel een oorzaak en vooral op: een oplossing.
Qua slaapritueel, N. is met haar nog geen 8 weken voor mijn gevoel nog wat te jong maar J. was er op een bepaald moment idd ook heel erg bij gebaat om een ritueel te hebben. Niks spannends, wij hadden bijvoorbeeld een schaap met hartslaggeluiden die we standaard aandeden en daarnaast een vast ritme met pyama aan, tandje(s) poetsen, flesje, gordijntjes dicht en de wereld slaap lekker wensen. Toch een stukje houvast en zekerheid voor zo'n kleintje denk ik,ze hebben vaak wel behoefte aan structuur en duidelijkheid.
Inbakeren, hier met beide kids geprobeerd en bij beide geen succes. Altijd mooi om te lezen hoe goed het bij andere baby's werkt, echter vraag ik me daardoor ook steeds weer af of mijn kinderen gewoon vreselijk eigenwijs zijn of dat ik het altijd verkeerd heb gedaan
De pil, troep is het! Ik hoef gelukkig niks te slikken (handige aan getrouwd zijn met een vrouw is dat je nooit per ongeluk zwanger kan worden

), maar heb het wel geslikt in het verleden en het doet echt wat met je lijf en geest. Zijn toch allemaal hormonen die je naar binnen werkt. Ik heb een kopeespiraaltje gehad in het verleden en daar had ik nagenoeg geen last van. Plus 5 jaar lang niet ingesteld, was een mooie bijkomstigheid :p
Ik lees over baby's die kunnen rollen, die leren staan, die macht en doorslapen. Wat heerlijk al die positieve ontwikkelingen en wat gaan ze hard!

Even tot hier want ik moet er straks uit om J. klaar te maken voor de crèche.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BDF! Mijn schone slaapster (gisteren):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 24-07-2018 07:19:16 ]