abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:54:27 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180602854
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mjah, een BRD kost al snel 20 euro. Tenzij je wacht op kortingen en dan betaal je nog een tientje voor twee uurtjes vermaak. Vind ik eigenlijk teveel voor popcornmedia.

Ik denk dat ik wel instap zodra de Disney-service in Nederland gaat draaien.
Ik haal de films toch wel in huis, en tien tot twintig euro voor een film die ik meer dan eens kijk vind ik geen probleem.

Zeker als het onderdeel van een reeks is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:17:49 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180604265
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik haal de films toch wel in huis, en tien tot twintig euro voor een film die ik meer dan eens kijk vind ik geen probleem.

Zeker als het onderdeel van een reeks is.
Ik ook niet. heb met mezelf de afspraak nooit meer dan 10 te betalen, anders loopt t uit de hand (heb ongeveer 900 dvd/bluerays). :')

En sinds Netflix koop ik echt wel minder films. Geen "deze wil ik wel eens zien", want dan zoek ik wel op Netflix. Maar films die ik vaker wil zien, die koop ik. Netflix is daar gewoon niet "stabiel" genoeg voor. Het verschijnt en verdwijnt. Plus dat ik het film aanbod van Netflix vrij bagger vind. Heb t voornamelijk voor series.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:01:07 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180606210
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ook niet. heb met mezelf de afspraak nooit meer dan 10 te betalen, anders loopt t uit de hand (heb ongeveer 900 dvd/bluerays). :')

En sinds Netflix koop ik echt wel minder films. Geen "deze wil ik wel eens zien", want dan zoek ik wel op Netflix. Maar films die ik vaker wil zien, die koop ik. Netflix is daar gewoon niet "stabiel" genoeg voor. Het verschijnt en verdwijnt. Plus dat ik het film aanbod van Netflix vrij bagger vind. Heb t voornamelijk voor series.
Ik koop vaak ineens, voor geen enkele Marvel film heb ik meer dan 12 euro betaald geloof ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_180606985
Final space is toegevoegd vandaag
Een animatieserie in de ruimte
Lijkt een beetje op futurama maar heb er nog niks van gezien
pi_180608590
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Is een begin, maar ik mis een hoop andere leuke series.
pi_180614814
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amazing Interiors (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Britse TV, Reality
Maak kennis met excentrieke huiseigenaren wiens ogenschijnlijk gewone huizen vol verrassingen zitten, van een achtbaan in de achtertuin tot een binnenaquarium.

Dark Tourist (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend
Van een nucleair meer tot een spookachtig bos, journalist David Farrier bezoekt wereldwijd ongebruikelijke, en vaak macabere, toeristische plekken.

Father of the Year – 2018 16 1:34 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: David Spade, Nat Faxon, Joey Bragg
Een discussie tussen twee dronken studenten over de vraag wiens vader zou winnen in een gevecht leidt tot chaos wanneer de vaders de uitdaging serieus nemen.

Final Space (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Geschift | Acteurs: Fred Armisen, Tom Kenny, Olan Rogers
Nadat een menselijke gevangene een schattige, planeten verwoestende alien ontmoet, gaat hij op een interstellair avontuur om het heelal te redden.

HOME: Avonturen met Tip & Oh (seizoen 4) – 2016 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Rachel Crow, Mark Whitten, Ana Ortiz
Een alien met de naam Oh trekt in bij Tip en haar familie in een avontuurlijke serie die verdergaat waar de film is opgehouden.

Jimmy: The True Story of a True Idiot (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Comedy, Drama, Geschift | Acteurs: Akiyoshi Nakao, Tetsuji Tamayama, Hiroyuki Onoue
In de jaren 80 ontmoet de simpele ziel Hideaki de comedylegende Sanma. Hij verandert zijn naam in Jimmy en wordt een comedy-superster.

Last Chance U (deel 4) – 2016 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend
Deze topsporters met een problematisch verleden zien junior college-football als een laatste kans om hun leven te veranderen en hun dromen te verwezenlijken.

Luna Petunia - Terug naar Amazia (seizoen 2) – 2018 AL 0:24 uur - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Ciara Alexys, Katie Griffin, Cory Doran
Luna Petunia keert terug naar het magische Amazia en creëert met oude vrienden en een nieuw maatje uit het dierenrijk nieuwe herinneringen voor haar plakboek.

Nada a Perder aka Nothing to Lose – 2018 6 2:12 uur
Audio: Portuguees (Brazilië) | Genre: Biografisch drama | Acteurs: Petrônio Gontijo, Day Mesquita, Beth Goulart
In dit biografische drama zien we hoe de controversiële Braziliaanse evangelische leider en zakentycoon Edir Macedo beroemd is geworden.

Zoe – 2018 12 1:44 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Ewan McGregor, Léa Seydoux, Theo James
Het leven van een vrouw die werkt in een hypermodern relatie-onderzoekslab, staat op z'n kop wanneer ze valt voor een wetenschapper die synthetische partners ontwikkelt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_180615772
Aether, gewoon even tussendoor..

Ben echt heel blij met jouw lijstjes. Dank voor alle tijd en moeite die je er steeds in steekt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_180616008
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Vier seizoenen The Killing in tien dagen? Gaat dat lukken? :D
Wat lijkt me dat heerlijk. Huisje in Frankrijk. Genoeg lekkers in huis halen, deur op slot en gaan...
pi_180617822
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat heerlijk. Huisje in Frankrijk. Genoeg lekkers in huis halen, deur op slot en gaan...
waarom naar Frankrijk als je hele dag binnen zit met Netflix? :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 20 juli 2018 @ 22:42:51 #60
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_180618297
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
Aether, gewoon even tussendoor..

Ben echt heel blij met jouw lijstjes. Dank voor alle tijd en moeite die je er steeds in steekt.
Eens ^O^
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_180620018
heb nu 4 afleveringen van final space gezien en het is best leuk en grappig
  zaterdag 21 juli 2018 @ 01:16:27 #62
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_180621961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toch de redden dat ik nog steeds DVD/Blue ray koop.
Mogen mensen dan wel ouderwets vinden, maar die verdwijnen tenminste niet plotseling :D
jup, same here :Y

hoewel het Netflix abonnement me op dat gebied wel al veel geld heeft gespaard. Wacht nu vaker langer met aanschaffen op blu-ray. Wachten tot het op Netflix komt, dan kijken en later (mits voor de goede prijs) koop ik `m fysiek om de collectie compleet te houden :Y
pi_180626708
Nou, die vertaler van Dark Tourist heeft ook liggen slapen bij de grammaticalessen :{ Het kofschip kent ie niet.
Tap tap tap
pi_180626800
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou, die vertaler van Dark Tourist heeft ook liggen slapen bij de grammaticalessen :{ Het kofschip kent ie niet.
De meeste ondertitelingen staan bomvol taalfouten.

Het kofschip is spelling, geen grammatica.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_180626850
Pwned :D
Tap tap tap
  Admin zaterdag 21 juli 2018 @ 11:25:59 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_180626979
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:48 schreef ConqueringChaos het volgende:
Aether, gewoon even tussendoor..

Ben echt heel blij met jouw lijstjes. Dank voor alle tijd en moeite die je er steeds in steekt.
MED / Schouderklopjes meldtopic.

*O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_180627359
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Thousand Words – 2012 6 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Eddie Murphy, Kerry Washington, Cliff Curtis
Als je te horen krijgt dat je maar duizend woorden tot je beschikking hebt totdat je sterft, telt elke lettergreep.

Angus, Thongs and Perfect Snogging – 2008 6 1:40 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Georgia Groome, Aaron Taylor-Johnson, Karen Taylor
Georgia heeft twee doelen: een spetter van een liefje vinden en een waanzinnig feest geven voor haar 15e verjaardag. Doel 1 lijkt mogelijk als een nieuweling arriveert.

Breakfast at Tiffany's – 1961 AL 1:55 uur | IMDb ★ 7,7
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Audrey Hepburn, George Peppard, Patricia Neal
Gelukszoeker Holly Golightly raakt gefascineerd door de ambitieuze schrijver Paul Varjak, die in haar gebouw gaat wonen op kosten van een rijke dame.

Case 39 – 2009 16 1:50 uur | IMDb ★ 6,2
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror, Mysterie, Thriller | Acteurs: Renée Zellweger, Jodelle Ferland, Ian McShane
Een naïeve sociaal werkster neemt een misbruikt meisje van 10 mee naar huis maar eenmaal thuis blijkt er meer aan de hand te zijn met het meisje.

Devil Inside, The – 2012 16 1:23 uur
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror, Thriller | Acteurs: Fernanda Andrade, Simon Quarterman, Evan Helmuth
Deze griezelige thriller volgt de zoektocht van een vrouw naar de waarheid over de bewering dat haar moeder drie mensen heeft vermoord tijdens een duiveluitdrijving.

Last Airbender, The – 2010 9 1:44 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur | Acteurs: Noah Ringer, Dev Patel, Nicola Peltz
De 12-jarige luchtnomade Aang krijgt de zware taak de vrede te herstellen in een wereld die verwoest is door de Vuurnatie.

LEGO House - Home of the Brick – 2018 AL 0:47 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Bjarke Ingels
In Billund, Denemarken wordt een huis van ruim 12.000 m² gebouwd gebouwd met 25 miljoen LEGO-steentjes. Kinderen van alle leeftijden kijken hier met open mond toe.

Merlin (seizoen 1–5) – 2008 12 | IMDb ★ 7,9
Audio: Engels | Genre: Actie, Britse TV, Drama | Acteurs: Colin Morgan, Bradley James, Katie McGrath
Dit is een familiefilm en gaat over de Koning Arthur legende: Merlin arriveert in Camelot waar hij zijn vaardigheden verfijnt om zijn oom te helpen.

Paranormal Activity 4 – 2012 16 1:27 uur
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror | Acteurs: Katie Featherston, Kathryn Newton, Matt Shively
Vijf jaar na de bloedige gebeurtenissen van Paranormal Activity 3 zien we in het huiveringwekkende vervolg een nieuwe golf van mysterieuze horror in een buitenwijk.

Primal Fear – 1996 16 2:10 uur | IMDb ★ 7,7
Audio: Engels | Genre: Drama, Misdaad, Thriller | Acteurs: Richard Gere, Edward Norton, Laura Linney
Een misdienaar wordt aangehouden terwijl hij bebloed wegrent van een plaats delict. Zijn veroordeling lijkt onontkoombaar, maar zijn advocaat wil de zaak absoluut winnen.

She's Out of My League – 2010 12 1:45 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Jay Baruchel, Alice Eve, T.J. Miller
Als de doodgewone Kirk verkering krijgt met de bloedmooie Molly, denken zijn vrienden dat de relatie geen stand zal houden. Kirk doet alles om Molly niet kwijt te raken.

Wakefield – 2016 12 1:48 uur | IMDb ★ 6,3
Audio: Engels | Genre: Drama, Gebaseerd op boek | Acteurs: Bryan Cranston, Jennifer Garner, Jason O'Mara
Een ongelukkige vader en advocaat geeft zijn geordende leventje op en verstopt zich boven zijn garage. Vanaf hier kijkt hij toe hoe zijn familie zonder hem verdergaat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juli 2018 @ 11:54:44 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180627488
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:48 schreef Aether het volgende:

Merlin (seizoen 1–5) – 2008 12 | IMDb ★ 7,9
Audio: Engels | Genre: Actie, Britse TV, Drama | Acteurs: Colin Morgan, Bradley James, Katie McGrath
Dit is een familiefilm en gaat over de Koning Arthur legende: Merlin arriveert in Camelot waar hij zijn vaardigheden verfijnt om zijn oom te helpen.
Een familiefilm, maar wel vijf seizoenen met (volgens Wikipedia) 65 afleveringen? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:07:07 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180627664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een familiefilm, maar wel vijf seizoenen met (volgens Wikipedia) 65 afleveringen? :P
Is ook gewoon de serie natuurlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juli 2018 @ 12:14:33 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180627772
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Is ook gewoon de serie natuurlijk.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt best geinig :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:40:53 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180628222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt best geinig :@
Ik dacht even dat ik dit al gezien had, maar dat blijkt Camelot uit 2011 te zijn. Misschien Merlin maar eens op de lijst zetten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_180628379
Prima Fear is echt een zwaar onderschatte film... Eentje die echt onder je huid gaat zitten als de aftiteling loopt.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 15:37:21 #73
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_180631302
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Nou, die vertaler van Dark Tourist heeft ook liggen slapen bij de grammaticalessen :{ Het kofschip kent ie niet.
ze zoeken nog vertalers bij Netflix NL misschien iets voor jou _O-
pi_180631655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:37 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ze zoeken nog vertalers bij Netflix NL misschien iets voor jou _O-
Niet voor dat geld :{
Tap tap tap
  Forum Admin / PR zaterdag 21 juli 2018 @ 16:06:39 #75
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180631851
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet voor dat geld :{
Wat schuift het?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')