abonnement Unibet Coolblue
pi_180550035
Mijn huidige situatie is: ik werk als productiemedewerker in een snijderij voor AGF. Ik werk in:

-Twee ploegendiensten wat ik niet prettig vind. Valt niet goed te combineren met een gezin met een kleine.
-De ene week begin ik van 9 tot 6. De andere week van 18 tot 03:00-04:00.
- Zit in de payroll met 0 uren contract maar ik werk in deze periode 40 uren. Straks in de nieuwe periode gaan mensen weer structureel naar huis gestuurd worden. Geeft mij geen vastigheid en zekerheid van mijn loon.
- we moeten alles en mogen niks (komt het op neer).
- werk wel leuk/simpel, leuke collegas. Verdiend redelijk.
- moet 20 minuten reizen (carpoolen)

Of ik kan gaan werken bij:

ALDI distributiecentrum op de orderpick.
Heeft iemand ervaring met deze functie ?
Ik twijfel enorm of ik deze functie zal gaan doen.

Enkele voordelen die ik kan bedenken zijn:

-nog wel ploegendiensten, maar niet meer snachts werken
-kom direct in dienst
- doorgroei mogelijkheden en harder werken loont (tot 2 euro extra)
- verdient meer
- is vlakbij dus hoef niet meer te reizen

Nadelen:
- ???

Ik hoor graag wat jullie in deze situatie zouden doen ? Aldi distributiecentrum lijkt mij leuk maar lijkt mij ook veel harder werken en zwaarder
pi_180550116
In dienst bij een bedrijf is altijd beter dan via een payroll/uitzendconstructie. Je hebt meer rechten en wordt vaak beter betaald.

Over het werken bij ALDI kan ik niets zinnigs zeggen, maar als je nu al alles moet en niets mag, lijkt me het niet dat je het slechter kan treffen. Harder en zwaarder werken is niet zo heel erg als je daarvoor meer zekerheid krijgt en meer tijd hebt voor je gezin. Je moet er alleen op letten dat je je niet overbelast, maar daar zal een goede werkgever wel voor zorgen, omdat een goede werkgever ook belang heeft bij gezonde werknemers. M.a.w. zieke/overbelaste werknemers kosten geld als ze in dienst zijn (een contract hebben bij het bedrijf).
pi_180550218
quote: