Is toch echt waar hoor. Je speeksel is licht zurig en je tong is gestructureerd, en die combi is goud als het om spermaverwijdering gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:57 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de beste manier..
Hm misschien een kat vangen voor deze klus die hebben een ruwere tong.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Is toch echt waar hoor. Je speeksel is licht zurig en je tong is gestructureerd, en die combi is goud als het om spermaverwijdering gaat.
Andere optie is om de rest van de muur ook onder te kwakken.
ja je kunt niet meer zien dat het sperma is, in het ergste geval lijkt het alsof je tegen de muur hebt staan pissenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:01 schreef ABombali het volgende:
[..]
in het ergste geval lijkt het alsof je tegen de muur hebt staan pissen
doe normaal man dat gaat te verquote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik denk dat je moeder dat ook wel weet. Die heeft immers ervaring met sperma oplikken.
Jouw nichtje toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:24 schreef Dven het volgende:
Alsof je debiele nichtje ook maar een ruk geeft om hoe je behang eruit ziet.
Peuter het behang eraf en beplak het kale stukje muur met een muursticker.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:54 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hi,
Wegens een date bij mij op zolder heb ik de prangende vraag;
Hoe krijg je opgedroogde spermavlekken uit behang?
Help mij hier uit de penarie![]()
* Ik wil niet dat mijn date verschrikt wegvlucht bij het zien van mijn gedecoreerde behang![]()
Hm ik heb nog een stapel linux pinguďn stikkersquote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Peuter het behang eraf en beplak het kale stukje muur met een muursticker.
Dacht dat dat dezelfde wasquote:
Tenzij je date ook een nerd is, niet opplakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Hm ik heb nog een stapel linux pinguďn stikkers
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 13:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Tenzij je date ook een nerd is, niet opplakken.
Een wereldkaart op je muur insinueert reislust, de meeste vrouwen houden daar wel van.
dat hij een date heeft is uiteraard verzonnen maar spermavlekken op zijn muur klinkt aardig realistischquote:
Daarvoor zijn speciale borstels in de handel van afgeknipt schaamhaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 12:54 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hi,
Wegens een date bij mij op zolder heb ik de prangende vraag;
Hoe krijg je opgedroogde spermavlekken uit behang?
Help mij hier uit de penarie![]()
* Ik wil niet dat mijn date verschrikt wegvlucht bij het zien van mijn gedecoreerde behang![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:33 schreef Sigaartje het volgende:
Timmer er lijstjes om heen met de naam per lijstje van de jongedame die verantwoordelijk was voor het spuitwerk.
Succes verzekerd, zowel bij vrienden als bij bezoekende vrouwen. Ik weet dat zeker, want ik had een keer een flats in een trappenhuis van een hotel van een dame die de hand aan mij sloeg en we zijn nog regelmatig gaan kijken of het er nog zat. En ja hoor.
Je zou het kunnen vergelijken met een bezoek aan het Muiderslot.
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:33 schreef Sigaartje het volgende:
Timmer er lijstjes om heen met de naam per lijstje van de jongedame die verantwoordelijk was voor het spuitwerk.
Succes verzekerd, zowel bij vrienden als bij bezoekende vrouwen. Ik weet dat zeker, want ik had een keer een flats in een trappenhuis van een hotel van een dame die de hand aan mij sloeg en we zijn nog regelmatig gaan kijken of het er nog zat. En ja hoor.
Je zou het kunnen vergelijken met een bezoek aan het Muiderslot.
Dan hernoemen we ONZ we;quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:36 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Nee het is de WAARHEID
Toch kusjekroel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |