Ja, ik vind het ook opmerkelijk dat Veronica Johan ziet als een serieuze analist bij de CL.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan zal het dus moeten hebben van flirterige opmerkingen richting Hélène, want als het over voetbal gaat lult Kenneth hem wel makkelijk onder tafel.
En dan ook nog uit het groepje met Wilfred en René halen zodat hij zijn standaard act niet kan opvoeren en alleen maar open deuren gaat intrappen.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:10 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook opmerkelijk dat Veronica Johan ziet als een serieuze analist bij de CL.
Sander Lantinga is algeheel expert.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:38 schreef De_Kraam het volgende:
De "nog te onthullen analist" zal wel weer een derderangs BN'er worden.
Daar spelen alle ploegen catenaccio en wordt elke wedstrijd 0-0.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:25 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen kan niet eens de top 4 van Italie van vorige jaar opnoemen
Genee gaat zelfs naar de opening van de enveloppe als Van der Meijde niet kan.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:28 schreef Evertjan het volgende:
Genee maakt het geen reet uit wie aan tafel zit die gaat nog aan tafel zitten bij Geer en Goor
Jan van Halst heeft wel wat tijd nu.quote:Op zondag 29 juli 2018 17:38 schreef De_Kraam het volgende:
The Voice of Harryquote:Op maandag 30 juli 2018 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
John de Mol sloopt alles wat die tegenkomt
pieter zwart zou genot zijnquote:Op zondag 29 juli 2018 17:38 schreef De_Kraam het volgende:
Eens beste kapi, eens.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Op avonden als deze verlang ik toch zo naar een VI’tje.
Als voetbal cabaret wordt haakt Johan af.quote:Op maandag 30 juli 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze die CL presenteren vanuit de gewone studio of gaan ze weer in dat gekke Heinekendecor zitten?
ik geef sjenee de bons en dan flikker ik um deruitquote:Op maandag 30 juli 2018 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JA EN ALS GIJP KOUD NAARVALT BENDE GIJ SCHULDIG EN ZO IST
Ga moar bie Cambuur in de kost , blijf zo niet zittenquote:Op maandag 30 juli 2018 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik geef sjenee de bons en dan flikker ik um deruit
Nee, die doordeweekse CL indeling vind ik maar niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit een poging tot grappig zijn?
Wel leuke vid hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2018 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ziggy promoten is mensonterend. Eerst Kieft terug dan gaan wij praten
Ja want dit is echt Ziggoproductiequote:
alles voor de losse verkoopquote:Op dinsdag 31 juli 2018 14:52 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een mensonterende cover van de Veronica gids met onze drie helden.
[ afbeelding ]
Dit is mensonterendquote:Op dinsdag 31 juli 2018 14:52 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een mensonterende cover van de Veronica gids met onze drie helden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |