Op de mijne stond het wel... droog is het gewoon een soort zeem, zeker geen verkoelend effect... ik heb nu die ene uit de link hierboven besteld, hopelijk heb ik hem donderdag in huis voor mijn kleine divaquote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb die van de Action en nog nooit water gebruikt. Het stond ook niet op de verpakking dat dat moest (maar dan wel weer op de site), hij koelt in ieder geval heerlijk!
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 19:19 schreef Cee het volgende:
Ik was zo blij dat de oven klaar was voor gebruik dat ik m’n foccacciabroodje er roekeloos in gooide, de rest klaarmaakte en binnen no time oppeuzelde, om vervolgens zojuist de resterende broodjes uit de verpakking te halen en in vershouddoosjes te zetten en te zien dat 2 van de 3 beschimmeld waren.
De vraag is nu. Was dat ene broodje dat ik net op had ook beschimmeld.
Het was fijn u gekend te hebben.
Oh fuckquote:Op dinsdag 17 juli 2018 19:19 schreef Cee het volgende:
Ik was zo blij dat de oven klaar was voor gebruik dat ik m’n foccacciabroodje er roekeloos in gooide, de rest klaarmaakte en binnen no time oppeuzelde, om vervolgens zojuist de resterende broodjes uit de verpakking te halen en in vershouddoosjes te zetten en te zien dat 2 van de 3 beschimmeld waren.
Meestal proef je het ook wel als je iets beschimmelds eet (ik in ieder geval wel), dus als je het gewoon lekker vond kan het niet heel erg zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:29 schreef Cee het volgende:
Net 6km gelopen en alles is nog intact. Ook nog even geprobeerd het moment voor de geest te halen waarop ik het broodje sneed en ik zie geen schimmel voor me.
Ik liep trouwens op m’n ESF favorietenlijst op spotify en vind Learn to fly van Belarus 2016 nog steeds een Bazennummer, is mijn conclusie.
Goede muziek smaak bevestigd.quote:
OMG ik heb ook een favorietenlijst op Spotify!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:29 schreef Cee het volgende:
Net 6km gelopen en alles is nog intact. Ook nog even geprobeerd het moment voor de geest te halen waarop ik het broodje sneed en ik zie geen schimmel voor me.
Ik liep trouwens op m’n ESF favorietenlijst op spotify en vind Learn to fly van Belarus 2016 nog steeds een Bazennummer, is mijn conclusie.
383 miljoen views en ik ken het niet eens...quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goede muziek smaak bevestigd.
Ik heb deze op repeat staan:
Waarschijnlijk vindt iedereen dit dan weer niks.
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goede muziek smaak bevestigd.
Ik heb deze op repeat staan:
Waarschijnlijk vindt iedereen dit dan weer niks.
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op RTL4 zijn nu mensen bezig ons Italiaans dorp te kopen.
Misschien zijn het wel ESFers.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Redefine!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel ESFers.![]()
Zijn er users die meestal om deze tijd online zijn en die we nu missen?
Zag het net ook jaquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja!quote:
Whoehoehoeeeeeequote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zag het net ook jaDit was onze kans!
He fuck, ik weet nu al dat ik vanavond hierover ga dromen.Zie nu al voor me hoe Greys in zo'n huisje voor de hele bevolking staat te koken en voor iedereen speciaal opladers heeft meegenomen.
Scherpquote:
Dat was zo lief.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zag het net ook jaDit was onze kans!
He fuck, ik weet nu al dat ik vanavond hierover ga dromen.Zie nu al voor me hoe Greys in zo'n huisje voor de hele bevolking staat te koken en voor iedereen speciaal opladers heeft meegenomen.
Greys als de Ollolai moeder!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeee
Ik kan ook zo lekker overdrijven he in het zorgen.
Een vrijmarkt met koelmatjes en opladers. Alleen dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Greys als de Ollolai moeder!![]()
![]()
En je koelmatjes gaan daar ook een gat in de markt worden! En de ESF week wordt een jaarlijkse feestweek waarin iedereen vrij is. En speciaal voor Guana komt er ook een kermisverbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |