abonnement Unibet Coolblue
pi_180501353
Hi,

Ik ben op zoek naar een volgende stap in mijn carrière en zou graag aan de slag gaan bij een online webshop (online marketing/content marketing). Hierbij ligt mijn voorkeur in de sportbranche, maar ik sta ook zeker open voor bijvoorbeeld webshops die kleding/sneakers/electronica aanbieden.

Is het ergens mogelijk om een overzicht te zien van webshops die het hoofdkantoor hebben staan in (omgeving) Breda/Tilburg? Ik zit nu eigenlijk lukraak maar wat af te zoeken in de hoop dat de specifieke webshop enigszins in de buurt is. Ik heb al het nodige gegoogeld maar zonder succes. Vandaar dat ik het via deze route probeer en iemand me op weg kan helpen.

Alvast bedankt!

Bas
pi_180501447
Vacatures "webshop" zoeken op jouw regio via Indeed?
Weggegaan en opgerot
pi_180501466
Bol.com vraagt in Maastricht klantenservice
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_180501476
Er zit een zitzakkenwebshop in Tilburg :Y
(weet ik toevallig)
Somebody that I used to know
pi_180501575
inzoomen op google maps.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180501693
Kvk een optie? 'webshop Tilburg', 'webshop Breda'?
Somebody that I used to know
pi_180502046
Wat is je ervaring in de marketing? Ik ben zelf werkzaam in de marketing en er zijn een hoop mensen die in dit vak zitten die er werkelijk geen reet van kunnen. Welke tools gebruik je bijvoorbeeld en wat zijn je sterke kwaliteiten? Social Media? SEO? SEA? Affiliating? Etc etc
pi_180502734
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is je ervaring in de marketing? Ik ben zelf werkzaam in de marketing en er zijn een hoop mensen die in dit vak zitten die er werkelijk geen reet van kunnen. Welke tools gebruik je bijvoorbeeld en wat zijn je sterke kwaliteiten? Social Media? SEO? SEA? Affiliating? Etc etc
Ik ben een half jaar geleden afgestudeerd (Master Communicatie- en Informatiewetenschappen) en vervolgens aan de slag gegaan als SEO marketeer. Ik wil me echter graag wat breder ontwikkelen en daar heb ik bij mijn huidige job niet de mogelijkheid toe. Vandaar dat ik ook verder aan het kijken ben, waarbij ik een voorkeur heb om aan de klantzijde (webshop) te werken. Tools: Analytics, Screaming Frog, SEMrush, Majestic, Moz.

Ik ben me er van bewust dat een half jaartje ervaring niet bijster veel is, maar toch waag ik het erop.
pi_180502749
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
Kvk een optie? 'webshop Tilburg', 'webshop Breda'?
Zal dat eens proberen inderdaad, thanks!
pi_180503029
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:36 schreef Ronaldo_Lima het volgende:

[..]

Ik ben een half jaar geleden afgestudeerd (Master Communicatie- en Informatiewetenschappen) en vervolgens aan de slag gegaan als SEO marketeer. Ik wil me echter graag wat breder ontwikkelen en daar heb ik bij mijn huidige job niet de mogelijkheid toe. Vandaar dat ik ook verder aan het kijken ben, waarbij ik een voorkeur heb om aan de klantzijde (webshop) te werken. Tools: Analytics, Screaming Frog, SEMrush, Majestic, Moz.

Ik ben me er van bewust dat een half jaartje ervaring niet bijster veel is, maar toch waag ik het erop.
Ah afgestudeerd. Met alle respect die weten vaak helemaal niets. Ik heb liever mensen met ervaring met budgetten, campagnes etc. Eerst ervaring op doen lijkt mij. De beste tip die ik kan geven is zelf wat beginnen, als je daarmee succesvol bent kom je overal binnen.
pi_180503256
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:36 schreef Ronaldo_Lima het volgende:

[..]

Ik ben een half jaar geleden afgestudeerd (Master Communicatie- en Informatiewetenschappen) en vervolgens aan de slag gegaan als SEO marketeer. Ik wil me echter graag wat breder ontwikkelen en daar heb ik bij mijn huidige job niet de mogelijkheid toe. Vandaar dat ik ook verder aan het kijken ben, waarbij ik een voorkeur heb om aan de klantzijde (webshop) te werken. Tools: Analytics, Screaming Frog, SEMrush, Majestic, Moz.

Ik ben me er van bewust dat een half jaartje ervaring niet bijster veel is, maar toch waag ik het erop.
+ Van de 10 marketeers is er 1 heel goed, maar waarom is diegene goed? Creativiteit ;) Dat is aangeboren / talent en dat leer je niet. Je moet dingen zien die anderen niet zien. Kansen, mogelijkheden etc.
pi_180507973
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat je als online marketeer nu al moeite hebt je eigen doelgroep te vinden, laat staan straks de doelgroep van je werkgever?
pi_180508919
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat je als online marketeer nu al moeite hebt je eigen doelgroep te vinden, laat staan straks de doelgroep van je werkgever?
Dit. En wat is een "online webshop"?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180509865
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:21 schreef baskick het volgende:

[..]

Dit. En wat is een "online webshop"?
Eentje die een goede hoster heeft met weinig tot geen downtime denk ik.
pi_180510202
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat je als online marketeer nu al moeite hebt je eigen doelgroep te vinden, laat staan straks de doelgroep van je werkgever?
+1

Dit zegt al iets over de kwaliteiten van TS.
  maandag 16 juli 2018 @ 12:11:17 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_180511238
M'n buurman heeft een online marketing bureau met SEO etc. in jouw regio.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 16 juli 2018 @ 13:34:34 #17
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_180513007
Bol.com zit o.a. in Waalwijk.
  maandag 16 juli 2018 @ 14:10:49 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_180513665
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat je als online marketeer nu al moeite hebt je eigen doelgroep te vinden, laat staan straks de doelgroep van je werkgever?
:D _O-

Buiten dat. Is dat gehele SEO gedoe enzo niet zo 2010, is daar nog werk in te vinden?
pi_180524619
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 14:10 schreef xzaz het volgende:

[..]

:D _O-

Buiten dat. Is dat gehele SEO gedoe enzo niet zo 2010, is daar nog werk in te vinden?
Juist steeds meer werk. Er openen dagelijks webshops en er komen dagelijks nieuwe influencers bij.
pi_180524791
drimble, kvk, google...
.
pi_180525199
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Ben ik de enige die het ironisch vindt dat je als online marketeer nu al moeite hebt je eigen doelgroep te vinden, laat staan straks de doelgroep van je werkgever?
Dit ja haha.

Hoe ga je dan digitaal ooit klanten vinden?
It All Goes Back in the Box
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')