abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182962553
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Wij geven dat bij reserveren meteen aan, met de vraag of ze willen bellen. De lijst met allergieën brengen of mailen we meestal een weekje van te voren. De betere restaurants bellen hierover nog na, in dingen na te vragen.

Maar goed, mijn vriendin is dan ook wel voor heel veel dingen allergisch....
Raar. Is dat niet (of lastig) aan te geven wanneer je belt voor een reservering dan?

Ik zou als ik als ober/bediening de telefoon op zou nemen, dat meteen volledig zowel in de agenda van de kok schrijven als die van de bediening (om het dan nog eens naar de kok toe te herhalen een dag of wat voor de reservering).

Edit: Ah, reserveren via internet. Got it.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 8 november 2018 @ 16:14:51 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_183023424
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Raar. Is dat niet (of lastig) aan te geven wanneer je belt voor een reservering dan?

Ik zou als ik als ober/bediening de telefoon op zou nemen, dat meteen volledig zowel in de agenda van de kok schrijven als die van de bediening (om het dan nog eens naar de kok toe te herhalen een dag of wat voor de reservering).

Edit: Ah, reserveren via internet. Got it.
Ook als we telefonisch reserveren hoor. Dan vragen we of de kok wilt bellen.

En raar, ja misschien wel.. maar niemand zit er op te wachten dat ze een allergische reactie krijgt..... Ook het restaurant niet :N
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_183023791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Ook als we telefonisch reserveren hoor. Dan vragen we of de kok wilt bellen.

En raar, ja misschien wel.. maar niemand zit er op te wachten dat ze een allergische reactie krijgt..... Ook het restaurant niet :N
Als het zo erg is als bij je vrouw, dan snap ik het ook wel hoor. Dat wil je toch altijd zelf dubbelchecken.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')