abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:17:21 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_7573436
Ik heb een vis
Een goudvis om precies te zijn.
Toen mijn zus nog op de basisschool zat, had ze die gekregen van mn moeder.
Mn zus is nu 19 jaar, de vis is rond de 10 jaar oud
Dat opzich al een prestatie
Maar vanaf vandaag doop ik mijn vis tot supervis

Na de zomer hebben we een klein katje gekregen, Bobby genaamd..
Iedereen dacht in het begin 'wat een lief poesje'
Maar snel kwam daar verandering in.
Hij scheet overal, zeek alles onder, zat onder de vlooien, en zo ook ons huis.
Maar boven al..Hij heeft ons veel geld gekost aan alle reparatie kosten van onderandere vloerbedekking enz.

Nu ongeveer 2 maanden geleden is Bobby er achter gekomen dat er een hoogbejaarde vis op onze vensterbank vrolijk in zijn bakje rond zwom
Blijkbaar vond bobby dat wel leuk, en zo doende heeft hij in minder dan 2 maanden de vissenkom er al 3x afgegooid.

Omdat we er snel bij waren, heeft de vis het ook 3x overleefd

Nu net kom ik terug van mijn vriendin...
En wat blijkt...Voor de 4e maal in 2 maanden ligt de vissekom er af...
Kapot op de grond, alles onderwater, een complete kutzooi
En onze vis, doodstil, niet bewegend op de grond...
De vis heeft er al een redelijke tijd gelegen moeten hebben, want de stoel die voor het computermeubel staat, is helemaal doordrenkt van het water...

Na het opmerken van de vissenkom, heb ik minstens nog een kwartier scheldend de kat flink wat slaag gegeven, onderwater geduwt, met de stofzuiger er op gezeten, en uit eindelijk in de wc gezet, waar hij nu al ong een half uur zit te brommen...

Na dit alles heb ik mij geweid aan de vis...
Ik vernam eerst dat hij dood was, maar na dat ik de vis wilde opbaren, merkte ik dat hij nog bewoog...

Deze vis, die al 10 jaar heeft moeten vechten voor zijn leven, het laatste halfjaar ook nog eens is gekweld door mijn kat, en al zoveel heeft megemaakt...LEEFT!!!!!

Daarom wil ik mijn vis preizen, en hem eer aan doen met een lintje.

mensen... IK HEB EEN SUPER-VIS!!!!!!

-edit-
Ik ga nu maar de kutzooi opruimen.....
-edit-

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_7573461
Joe-pie. .
Wie?
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:19:06 #3
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7573479

kee dan, maar wees niet te hard voor de poes....die doet alleen maar waar ie voor gemaakt is...

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_7573490

Ik neem deze ff mee naar Flora&Fauna
pi_7573525
wat voor leven leef jij ?
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:33:07 #6
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_7573764
* Goldfish weet dat mijn soortgenoten wel wat kunnen hebben, maar ik neem mijn petje af voor deze superbikkel
pi_7573985
top vissie
pi_7574024
Cool...

tijd voor 'n mooi aquarium met katbestendig deksel en luchtpompje

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7574030
Supercool
FTW!
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:50:43 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7574119
kutkatten altijd
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_7574379
Ransel die minne poes maar goed af! Zal hem leren!
Trainer van mini voetballers!
  zaterdag 28 december 2002 @ 01:10:35 #12
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_7574492
Zo...de klerezooi is een beetje opgeruimd
Tenminste, voor een groot deel...
Kijken of mn moeder nog een bijdrage wil leveren, wan ik ben kapot...
Moe er morgen om half8 uit
Dus ik ga pitten

Tjooooow

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_7576934
wat een geweldige vis!! Misschien tijd om de kom te verruilen voor een mooi aquarium met afdekplaat??
  zaterdag 28 december 2002 @ 10:43:43 #14
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7577023
hehe coole vis
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2002 @ 13:10:59 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_7578582
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef MOD het volgende:
Na het opmerken van de vissenkom, heb ik minstens nog een kwartier scheldend de kat flink wat slaag gegeven, onderwater geduwt, met de stofzuiger er op gezeten, en uit eindelijk in de wc gezet, waar hij nu al ong een half uur zit te brommen...
Ik mag hopen dat je dit niet meent
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:14:51 #16
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_7650019
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet meent

Denk het wel.... maar klopt.. hard
Die poes weet allang niet meer waarom je hem straft denk ik... en het zit in zijn instinct.. hij kan er weinig aan doen....
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:17:35 #17
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7650035
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:14 schreef Kornovichvb het volgende:

[..]

Denk het wel.... maar klopt.. hard
Die poes weet allang niet meer waarom je hem straft denk ik... en het zit in zijn instinct.. hij kan er weinig aan doen....

ja precies, dieren moet je onmiddelijk straffen... maar ja.

Zet die vis dan ook niet in een kom maar in een grote bak, dat heeft ie wel verdient....

pi_7650124
Je verdient in ieder geval geen kat...
Wat een l*l ben je toch
pi_7650144
Leuk voor de vis, minder voor de kat.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7661878
Ik heb twee supervissen! De kom was gesprongen,
ze hebben een half uur achter de kast, zonder water gelegen..
En ze leven gewoon nog!!!!!!!!!!!!

Mijn lieve visjes

pi_7663728
Super succes met je vis! Koop inderdaad maar eens een mooi aquarium voor hem!
Ik heb 12 goudvissen die al een paar jaar oud waren toen ik ze drie jaar geleden adopteerde. Ze wonen in een vijver.
Die vijver had ik al vanwege mijn goudvis die bijna 20 is geworden.
Wist je dat ze zelfs zo oud kunnen worden als een mens?

Heel veel plezier en gelukkig nieuw jaar voor jou en Supervis!

pi_7663931
Nog even dit wat ik niet goed tot mij door had laten dringen. Wat ga jij raar om met dieren zeg! Nog een wonder dat die vis nog leeft. Dat is inderdaad een supervis!
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef MOD het volgende:
Als je je kat wilt mishandelen, gestoord maken en vals moet je vooral zo doen.

Je kat deed wat ze normaal moet doen als dier. Zijn enige fout is dat hij de vis niet op heeft gegeten.

Katten mag je nooitstofzuigen!!!!!
Je moet altijd Onmiddelijk straffen
Straffen doe je niet door slaan en anderszins mishandelen maar door een corrigerende tik op het moment van de overtreding
Opvoeden door elke keer als hij naar de vis kijkt te zeggen dat hij eraf moet blijven. Dit met altijd dezelfde woorden die je ook gebruikt bij het straffen bvb "niet doen" of "af"
Consequent met alle huisgenoten samen dit opvoeden op dezelfde manier te doen. Niet dat er iemand bvb niks zegt of lacht als de kat bij de vis zit of onredelijk uitvalt in vergelijking met de rest van de groep.

De kat is al lang vergeten wat er gebeurd is. Het enige wat hij weet is dat jij eng en gemeen bent. Je komt thuis en begint te schreeuwen, je houdt hem onder water zodat hij in ademnood komt en water in zijn oren krijgt en half stikt, je veroorzaakt onderhuidse bloeduitstortingen door de tere kattenhuid te stofzuigen, je gaat slaan en daarna stop je hem in een kleine nare ruimte waar het stinkt naar luchrtverfriisser enzo en misschien nog donker is ook.

In wezen is dit genoeg om de dierenbescherming te bellen en je een flinke boete te geven. Je kat is niet minder waard dan je vis. Dat onredelijk straffen moet je nooit meer doen. Beloof ons dat asjeblieft.

Ik heb zelf ook een jong katje bij mij vissen gehad en die is nu groot en blijft er van af. Dit kost heel veel geduld. Ondertussen moet je er voor zorgen dat de vis een sabotagevrije behuizing krijgt. Een bak met ook schuilmogelijkheden zodat hij de kat niet hoeft te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 02-01-2003 13:18]

donderdag 2 januari 2003 @ 15:04:11 #23
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_7665987
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:13 schreef Lurky het volgende:
Nog even dit wat ik niet goed tot mij door had laten dringen. Wat ga jij raar om met dieren zeg! Nog een wonder dat die vis nog leeft. Dat is inderdaad een supervis!
[..]

Als je je kat wilt mishandelen, gestoord maken en vals moet je vooral zo doen.

Je kat deed wat ze normaal moet doen als dier. Zijn enige fout is dat hij de vis niet op heeft gegeten.

Katten mag je nooitstofzuigen!!!!!
Je moet altijd Onmiddelijk straffen
Straffen doe je niet door slaan en anderszins mishandelen maar door een corrigerende tik op het moment van de overtreding
Opvoeden door elke keer als hij naar de vis kijkt te zeggen dat hij eraf moet blijven. Dit met altijd dezelfde woorden die je ook gebruikt bij het straffen bvb "niet doen" of "af"
Consequent met alle huisgenoten samen dit opvoeden op dezelfde manier te doen. Niet dat er iemand bvb niks zegt of lacht als de kat bij de vis zit of onredelijk uitvalt in vergelijking met de rest van de groep.

De kat is al lang vergeten wat er gebeurd is. Het enige wat hij weet is dat jij eng en gemeen bent. Je komt thuis en begint te schreeuwen, je houdt hem onder water zodat hij in ademnood komt en water in zijn oren krijgt en half stikt, je veroorzaakt onderhuidse bloeduitstortingen door de tere kattenhuid te stofzuigen, je gaat slaan en daarna stop je hem in een kleine nare ruimte waar het stinkt naar luchrtverfriisser enzo en misschien nog donker is ook.

In wezen is dit genoeg om de dierenbescherming te bellen en je een flinke boete te geven. Je kat is niet minder waard dan je vis. Dat onredelijk straffen moet je nooit meer doen. Beloof ons dat asjeblieft.

Ik heb zelf ook een jong katje bij mij vissen gehad en die is nu groot en blijft er van af. Dit kost heel veel geduld. Ondertussen moet je er voor zorgen dat de vis een sabotagevrije behuizing krijgt. Een bak met ook schuilmogelijkheden zodat hij de kat niet hoeft te zien.

helemaal mee eens.

arme kat.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:08:57 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7666084
quote:
[b]Op donderdag 2 januari 2003 13:13 schreef Lurky het
Alleen heeft de dierenbescherming geen poot om op te staan, want een verhaaltje hier is geen bewijs.
en ik vind dat ook wat overdreven, misschien is het beter om hier gewoon een les uit te trekken
pi_7666124
wat gedraag jij je schandalig ten opzichte van je kat!
Ik zou me kapot schamen als ik jou was, ongelooflijke hypocriete dierenbeul!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')