abonnement Unibet Coolblue
pi_180475922
Ik (webdeveloper) heb een nieuwe concept voor leren autorijden en wil een bedrijf oprichten. Op zoek naar een co-founder (rij-instructeur) die graag een rijschool wilt beginnen of open staat om één te openen. Wil jij meedoen aan een gaaf concept met veel potentie? Dm me!

[ Bericht 5% gewijzigd door karacar op 14-07-2018 21:42:22 ]
pi_180476175
Misschien is je bedrijf omgevingsgebonden?
Weggegaan en opgerot
pi_180476499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:29 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Misschien is je bedrijf omgevingsgebonden?
Elke regio is welkom.
pi_180482192
Ben je van plan om een coöperatie te beginnen met meerdere rijscholen waarin jij alleen het advertentiewerk doet en de rijscholen per jaar een bedrag moeten betalen en verder al het werk moeten doen en de financiële risico nemen terwijl jij veilig achter je computer zit en alleen deelt in de winst en niet verantwoordelijk bent voor verlies?

Dat bestaat al en geloof me, dat is KUT.
Voor de rijschoolhouders die er intrappen in ieder geval wel.
  zondag 15 juli 2018 @ 11:47:44 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_180485908
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 05:15 schreef vannelle het volgende:
Ben je van plan om een coöperatie te beginnen met meerdere rijscholen waarin jij alleen het advertentiewerk doet en de rijscholen per jaar een bedrag moeten betalen en verder al het werk moeten doen en de financiële risico nemen terwijl jij veilig achter je computer zit en alleen deelt in de winst en niet verantwoordelijk bent voor verlies?

Dat bestaat al en geloof me, dat is KUT.
Voor de rijschoolhouders die er intrappen in ieder geval wel.
Klinkt als een erg goed idee wat voor de klant veel gemak oplevert. Over het algemeen zorgt dat niet voor gemak bij de leverende partij (de rijleraren), maar dat is het lot van laagopgeleid uitwisselbaar werk in een efficiënte markt: een race-to-the-bottom. Het is beter je lot accepteren dan te doen alsof het vermijdbaar is.

TS, bedankt voor het idee, ik ga het in mijn eentje verder uitwerken. ^O^
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_180487640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:17 schreef karacar het volgende:
Ik (webdeveloper) heb een nieuwe concept voor leren autorijden en wil een bedrijf oprichten. Op zoek naar een co-founder (rij-instructeur) die graag een rijschool wilt beginnen of open staat om één te openen. Wil jij meedoen aan een gaaf concept met veel potentie? Dm me!
Bedoeling van FOK?
pi_180490940
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 11:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klinkt als een erg goed idee wat voor de klant veel gemak oplevert. Over het algemeen zorgt dat niet voor gemak bij de leverende partij (de rijleraren), maar dat is het lot van laagopgeleid uitwisselbaar werk in een efficiënte markt: een race-to-the-bottom. Het is beter je lot accepteren dan te doen alsof het vermijdbaar is.

TS, bedankt voor het idee, ik ga het in mijn eentje verder uitwerken. ^O^
Als je zo slim bent had je moeten weten dat dit concept al lang bestaat en niet persé kwaliteit levert maar wel veel concurrentie kent.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 15-07-2018 16:13:13 (houd het leuk en normaal) ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 15 juli 2018 @ 16:14:29 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180492285
Aangezien TS niet wil melden blijkbaar wat hij nou precies wil en toch zelf niet kan DM/PMen laten we dit topic hier maar bij.

TS het staat je vrij om via forum[@]fok.nl even te laten weten wat je nou precies wilt, dan bepalen we dan of er een topic voor je mogelijk is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')