Prumquote:
Goeie kick.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:25 schreef I. het volgende:
Even een schopje om de concurrentie ook een kans te geven.
Was dat je intake brief voor het pieter baan?quote:
nee, de jostiband. Was toen helaas niet aangenomen vanwege gebrek aan kennisquote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was dat je intake brief voor het pieter baan?
herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2018 11:52 schreef I. het volgende:
Als ik zo'n brief zou insturen, zou het door een team van 25 letterkundigen na een half jaartje wel enigszins begrijpelijk te lezen zijn.
Godver wat een mongolen!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
nee, de jostiband. Was toen helaas niet aangenomen vanwege gebrek aan kennis
SPOILER: Hihi, garpje. In de spoiler zie je waarom ik perfect gesneden ben voor deze rol.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:02 schreef PartyHard het volgende:
Bij dezen mijn melding dat ik meedoe in de race!
Een foto zegt duizend woorden, dus hier:
[ afbeelding ]
Een foto die dus verdomme helemaal niks zegt over mijn motieven, maar wel je aandacht trektEn jouw mening over het dodetopicspel?SPOILER: Hihi, garpje. In de spoiler zie je waarom ik perfect gesneden ben voor deze rol.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Veredelde slowchatquote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En jouw mening over het dodetopicspel?
Ja dit gaat niks worden probeer UTO maar of zo.quote:
Hey hey, veredeld zeg ik tochquote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dit gaat niks worden probeer UTO maar of zo.
Oké oké.quote:
Vriendelike groete Flip.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
Hexxenbiest
moody, cynische, maar toch hele lieve bijna-milf. Perfect dus
[..]
Jouw pohi man.quote:
Jouw laatste reactie in ONZ is een topic over de komende Belgen, en gok je voorlaatste reactie in ONZ eens.quote:
goed idee leg jij t ff achter neerquote:Op donderdag 19 juli 2018 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
We kunnen ook eerst YNG nog even doen
He wil je geen gifs delen van achteren?quote:Op donderdag 19 juli 2018 11:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
We weten allemaal wat er gebeurt met ideeën die mee naar achteren worden genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
He wil je geen gifs delen van achteren?
quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
He wil je geen gifs delen van achteren?
Laten we het even netjes houden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 7 meer dan is ie afgevuld met billen / achteren!!!
Hallo ik wachtquote:Op donderdag 19 juli 2018 02:29 schreef richolio het volgende:
[..]
We kunnen ook eerst YNG nog even doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |