abonnement Unibet Coolblue
pi_180471271
Beste leden,

Een van de beste vriendinnen van mijn zusje was hier laatst aan het logeren en tussendoor hadden wij best leuke gesprekken, konden we leuk lachen en was 't gewoon heel gezelig! :-)

Ik zelf ben 19 en zij is net 16. Ondanks dat zij aardig jong is, gedraagt ze zich wel veel ouder en valt 't echt niet op dat ze nog maar 16 jaar is. Nadat ze hier was geweest, hebben we veel app contact en begon zij opeens ook aardig veel te appen.

Dat we elkaar leuk vinden is duidelijk en dat weten we allebei. We zitten nu alleen heel erg ermee dat het wel de beste vriendinv an m'n zusje is. Wij willen allebei heel graag, alleen weten we nog niet hoe mijn zusje hierop zal reageren. We willen dit dus op korte termijn met haar bespreken en kijken hoe zij hierin staat.

Wat denken jullie?
pi_180471397
Leeftijd is helemaal niks mis mee. Kan me niet voorstellen dat je zusje hier iets tegen kan hebben. Als er iemand de boot af kan houden dan is dat haar vriendin (jouw crush).
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180471608
19 en 16 is prima. gwn fixen die chicka
Moeten zij weten
pi_180471738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:07 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Ondanks dat zij aardig jong is, gedraagt ze zich wel veel ouder en valt 't echt niet op dat ze nog maar 16 jaar is.
Moet je sowieso van wegblijven, wijven die zich oud gedragen.
Tegen haar 25ste wil ze waarschijnlijk alleen nog maar op de bank zitten breien in het weekend.
pindazakje
pi_180472165
En als je zusje het niet leuk vind, wat doen jullie dan?
pi_180472323
Ach ja wat awkward toch voor je zusje, sowieso dat je zelf niet kan fixen maar via je zusje het weer nodig hebt. Misschien beter om het gewoon te laten voor wat het is en gewoon een meid te vinden met het stappen ofzo.. zoals elk normaal persoon het doet zeg maar..
pi_180473126
Of misschien soort van toestemming vragen aan je zusje?
Somebody that I used to know
  zaterdag 14 juli 2018 @ 18:42:51 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180473146
Als je zusje echt van je houdt, cockblockt ze je niet.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 18:45:31 #9
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180473203
Been there done that, geen spijt van.

Let er alleen wel op dat je niet al haar aandacht opeist als ze voor je zusje langskomt enzo.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 18:48:52 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180473261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:59 schreef momentius het volgende:
Ach ja wat awkward toch voor je zusje, sowieso dat je zelf niet kan fixen maar via je zusje het weer nodig hebt. Misschien beter om het gewoon te laten voor wat het is en gewoon een meid te vinden met het stappen ofzo.. zoals elk normaal persoon het doet zeg maar..
Hoezo zusje nodig hebben daarvoor? Ze zijn elkaar leuk gaan vinden zonder haar hulp oid.

Of vind je ook dat mensen die hun vriendin via werk hebben leren kennen hulp van de chef hebben gehad met het fixen?
pi_180473371
gewoon wachten tot ze 18 is en dan knallen G
pi_180474072
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:48 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoezo zusje nodig hebben daarvoor? Ze zijn elkaar leuk gaan vinden zonder haar hulp oid.

Of vind je ook dat mensen die hun vriendin via werk hebben leren kennen hulp van de chef hebben gehad met het fixen?
Op je werk ben je voor je werk en als je dat goed doet heb je niks verder te maken met de chef.
Als je zusje thuis een vriendin meeneemt en je daarmee wat wil doen dan beïnvloed je wel degelijk alle momenten dat dat meisje nog gewoon langskomt. Bedoel is een beetje hetzelfde als een vriendin zoeken op een begrafenis, ja je hebt een kans maar je weet zelf ook wel dat het nogal verkeerd is.

Maak wat dit betreft geen grapje trouwens, vind het echt raar hoe je het contact van een zusje met een vriendin kan vergelijken met het contact van een collega met een collega
pi_180474119
En ja ben dus flink tegenstander ervan. Zoek gewoon een meid op zoals ieder ander in plaats van het onnodig moeilijk te maken voor je zusje. Wordt het extra leuk voor haar als het uitgaat tussen jullie ofzo? Is gewoon gemakkelijk een vriendin proberen te krijgen bij elke kans die je krijgt en ja ik begrijp dat fokkers dat verdedigen maar kom op zeg
pi_180474348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:34 schreef momentius het volgende:
En ja ben dus flink tegenstander ervan. Zoek gewoon een meid op zoals ieder ander in plaats van het onnodig moeilijk te maken voor je zusje. Wordt het extra leuk voor haar als het uitgaat tussen jullie ofzo? Is gewoon gemakkelijk een vriendin proberen te krijgen bij elke kans die je krijgt en ja ik begrijp dat fokkers dat verdedigen maar kom op zeg
Dus iedereen moet een relatie vinden tijdens het stappen? Lekker kort door de bocht.

Wat hier eerder is gezegd, gewoon een kans geven en idd laat haar gelijk nog steeds goed bevriend zijn met je zusje, geef hun ook tijd alleen zodat het een gezonde relatie voor beide partijen blijft.
pi_180474374
Ik denk dat het geen punt is, vraag is meer wat als het mis loopt?
Do what you love, love what you do!
pi_180474458
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dus iedereen moet een relatie vinden tijdens het stappen? Lekker kort door de bocht.

Wat hier eerder is gezegd, gewoon een kans geven en idd laat haar gelijk nog steeds goed bevriend zijn met je zusje, geef hun ook tijd alleen zodat het een gezonde relatie voor beide partijen blijft.
Ik zeg op normale manieren, niet alleen maar stappen. Zijn zoveel manieren om een meid te krijgen maar nee als je de kans krijgt om via je zusje haar vriendin te krijgen dan is dat ook de normaalste zaak van de wereld. Lekker gemakkelijk voor jezelf en daarna wat gebazel erover dat je hen ook hun tijd samen moet geven terwijl dat toch nooit echt meer zo zal zijn als normale vriendinnen want het vriendje ligt altijd op de loer.
pi_180474549
Betwijfel ook of jullie überhaupt serieus reageren
  zaterdag 14 juli 2018 @ 19:58:57 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180474568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:34 schreef momentius het volgende:
En ja ben dus flink tegenstander ervan. Zoek gewoon een meid op zoals ieder ander in plaats van het onnodig moeilijk te maken voor je zusje. Wordt het extra leuk voor haar als het uitgaat tussen jullie ofzo? Is gewoon gemakkelijk een vriendin proberen te krijgen bij elke kans die je krijgt en ja ik begrijp dat fokkers dat verdedigen maar kom op zeg
Snap je niet dat mensen ook gewoon voor elkaar kunnen vallen? Zo'n situatie is juist minder gemakkelijk dan iemand met uitgaan tegenkomen maar als beiden elkaar serieus leuk vinden vind ik het niet raar of fout als ze er voor gaan.

En verder komt het sowieso wel veel voor dat mensen (ook niet-Fok!kers) hun partner via gezamenlijke bekenden hebben leren kennen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:01:06 #19
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180474619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:58 schreef momentius het volgende:
Betwijfel ook of jullie überhaupt serieus reageren
Eigenlijk wel, en dat terwijl ik reageer op iemand die een absolute kijk heeft op wat normaal zou moeten zijn...
pi_180474634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:58 schreef momentius het volgende:
Betwijfel ook of jullie überhaupt serieus reageren
Waarom zou ik niet serieus zijn? Voor elke relatie is er een potentieel probleem voor vrienden. Je kan een vriend of vriendin op de meest rare manieren ontmoeten, maar als er verliefdheid is bij beide partijen waarom zou je het door iets in de weg laten zitten waarvan je niet eens weet of het überhaupt een probleem is.
pi_180474658
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Snap je niet dat mensen ook gewoon voor elkaar kunnen vallen? Zo'n situatie is juist minder gemakkelijk dan iemand met uitgaan tegenkomen maar als beiden elkaar serieus leuk vinden vind ik het niet raar of fout als ze er voor gaan.

En verder komt het sowieso wel veel voor dat mensen (ook niet-Fok!kers) hun partner via gezamenlijke bekenden hebben leren kennen.
Begrijp best dat mensen gewoon voor elkaar kunnen vallen. Maar het is altijd wel typerend dat sommige mensen het altijd via de simpelste manieren hebben. Het proberen te krijgen van een vriendin via je zusjes haar vriendinnen is ongeveer de simpelste manier. Komt gewoon langs, geen moeite voor nodig terwijl je de situatie wel ongemakkelijk kan maken als de relatie over is. Bedoel als vergelijking gebruik jij ook via bekenden leren kennen. Een 16 jarig meisje is nogal wat anders dan dat ik via een vriend die 30 jaar oud is een 30 jarige meid leer kennen ofzo. Kijk gewoon zelf naar deze situatie als een TS die op de meest snelle en gemakkelijke manier een relatie wil terwijl vriendinnen voor het zusje juist ook belangrijk zijn.
pi_180474681
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet serieus zijn? Voor elke relatie is er een potentieel probleem voor vrienden. Je kan een vriend of vriendin op de meest rare manieren ontmoeten, maar als er verliefdheid is bij beide partijen waarom zou je het door iets in de weg laten zitten waarvan je niet eens weet of het überhaupt een probleem is.
Tjah met die redenatie kan je inderdaad ook echt op begrafenissen meiden gaan versieren want je weet niet of het een probleem is. Maar goed andere kijk er blijkbaar op dan jullie, TS moet doen wat ie denkt dat het beste is en ik en jullie hebben ons zegje gedaan
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:06:06 #23
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180474691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:03 schreef momentius het volgende:

[..]

Begrijp best dat mensen gewoon voor elkaar kunnen vallen. Maar het is altijd wel typerend dat sommige mensen het altijd via de simpelste manieren hebben. Het proberen te krijgen van een vriendin via je zusjes haar vriendinnen is ongeveer de simpelste manier. Komt gewoon langs, geen moeite voor nodig terwijl je de situatie wel ongemakkelijk kan maken als de relatie over is. Bedoel als vergelijking gebruik jij ook via bekenden leren kennen. Een 16 jarig meisje is nogal wat anders dan dat ik via een vriend die 30 jaar oud is een 30 jarige meid leer kennen ofzo. Kijk gewoon zelf naar deze situatie als een TS die op de meest snelle en gemakkelijke manier een relatie wil terwijl vriendinnen voor het zusje juist ook belangrijk zijn.
Altijd via de simpelste manier??

Wie doet dat en waar haal je deze wijsheid vandaan?
pi_180474720
Of misschien even om duidelijk te vermelden: het beïnvloed de gewone omgang tussen die meid en vriendin terwijl ze gewoon vriendinnen horen te kunnen zijn zonder gekloot van een broer erbij. Waarom moet zo'n zusje nou weer zulks onnodig gedoe erbij krijgen wat voor haar alleen maar negatief kan uitpakken
pi_180474759
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:06 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Altijd via de simpelste manier??

Wie doet dat en waar haal je deze wijsheid vandaan?
Sommige mensen doen dat, ervaring, mensenkennis zowel online en offline.. Bedoel wat is er gemakkelijker dan gewoon luchtig een gesprek kunnen aangaan met de vriendin van je zusje en vervolgens als je denkt dat het klikt de vervolgstappen te nemen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')