abonnement Unibet Coolblue
pi_180469568
Hoi allemaal,

Wij zijn een maandje geleden van energieleverancier overgestapt. Was niet de bedoeling maar mijn vriendin heeft zich in de mediamarkt om laten lullen door een verkoopster van budgetenergie. Allemaal heel leuk en aardig en ze kreeg er een mediamarkt cadeaukaart van 75 euro bij.

Het gaat enkel om electra en het oude contract liep nog ongeveer anderhalf jaar. Geen probleem verder want de eventuele opzegboete betaald budgetenergie. Tarieven zijn wel duurder zag ik, gelukkig dekken de zonnepanelen praktisch alle verbruik.

Nu is het zo dat ik afgelopen week een mailtje kreeg van qurrent, dat omdat ik lid ben van de postcodeloterij en naar hun zou overstappen een 400 euro cadeaukaart van mediamarkt zou krijgen 😯 eventuele opzegboetes zouden zij betalen.

Voor zover ik heb kunnen zien geldt dat hele bedrag ook als je enkel met electra overstapt.

Na Google gebruikt te hebben, en niet heel veel vergelijkbare situaties te vinden. Vroeg ik mij af als ik nu op het aanbod van qurrent inga. Wat zou het mij maximaal kunnen kosten?

Ik ga aan qurrent vragen of ze mij over 2 maanden kunnen oversluiten. Zodoende kan ik de opzegboete van de oude energiemaatschappij claimen bij budgetenergie en daarna kan ik de opzegboete van budgetenergie claimen bij qurrent.
Mogelijk dat ik die 75 euro van die mediamarkt kaart moet terugbetalen, maar thats it lijkt mij.

Maar misschien zie ik iets over het hoofd, of heeft iemand eerder zoiets voor de hand gehad. En heeft tips/tools of zegt vooral niet doen!

Alvast bedankt 🙂
pi_180469838
Tvp, ben benieuwd.
Weggegaan en opgerot
  zaterdag 14 juli 2018 @ 16:49:52 #3
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_180470961

Weet niet meer precies waar het over gaat, maar kon mij deze aflevering nog herinneren :P
pi_180471047
Nooit overstappen naar contracten langer dan 1 jaar. De opgestelde bonussen bij 3 keer overstappen zijn hoger dan 1 bonus voor een contract van 3 jaar. Zing het contract uit bij je huidige leverancier en stap over paar maanden voor je contract afloopt.
pi_180472071
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 15:46 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik ga aan qurrent vragen of ze mij over 2 maanden kunnen oversluiten.
Ik kan je nu al zeggen dat qurrent dat niet doet, omdat ze dat niet kunnen....
Oversluiten moet je toch echt zelf doen.

Wat jij wilt is gewoon heel makkelijk te regelen, namelijk ingaan op de deal van 400 euro..
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 juli 2018 @ 18:09:27 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_180472517
Budget zal zowel de boete van je huidige leverancier als de cadeaukaart terugvorderen omdat je binnen 1 jaar weer overstapt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_180473185
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Budget zal zowel de boete van je huidige leverancier als de cadeaukaart terugvorderen omdat je binnen 1 jaar weer overstapt.
Dit ja. Niet doen. Voorwaarde voor vergoeden van de boete van de oude leverancier is dat je minimaal een jaar klant moet blijven, anders vorderen ze de vergoeding terug.
Somebody that I used to know
pi_180473214
Oké duidelijk 😀 ga ik het zo laten! Dan kijken we volgend jaar wel weer! 👀

[ Bericht 1% gewijzigd door DaRealDeal op 14-07-2018 18:51:54 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 14 juli 2018 @ 19:20:48 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180473887
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 15:46 schreef DaRealDeal het volgende:
Nu is het zo dat ik afgelopen week een mailtje kreeg van qurrent, dat omdat ik lid ben van de postcodeloterij en naar hun zou overstappen een 400 euro cadeaukaart van mediamarkt zou krijgen 😯 eventuele opzegboetes zouden zij betalen.

Hmz, heb ik een mail gemist of krijgt niet iedereen die meedoet met de POloterij dat aanbod?
Niet dat ik iets zou doen met die cadeaukaart van MM maar die kan ik vast wel kwijt raken.

ow nvm, even verder gezocht via google. de tarieven zijn dus niet zo geweldig lees ik al.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=51&t=186239
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_180475188
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hmz, heb ik een mail gemist of krijgt niet iedereen die meedoet met de POloterij dat aanbod?
Niet dat ik iets zou doen met die cadeaukaart van MM maar die kan ik vast wel kwijt raken.

ow nvm, even verder gezocht via google. de tarieven zijn dus niet zo geweldig lees ik al.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=51&t=186239
Kijk zover was ik ook nog niet gekomen! Thanks.
pi_180475211
Overstap bij energie , gas, ziekenfonds of als het kon water

Ik begin er niet aan .
pi_180475293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Overstap bij energie , gas, ziekenfonds of als het kon water

Ik begin er niet aan .
Jaarlijks overstappen met energie, jaarlijks gemiddeld zo'n ¤175 retour bij afrekening. Doe dat al sinds 2006 als ik me het goed herinner, zal zo'n ¤2000 gescheeld hebben inmiddels.

Ik zie geen reden om het niet te doen, is ook niet 1x misgegaan.

Zoek wel altijd zelf de aanbieding uit, laat me niet omlullen in een winkel of aan de telefoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-07-2018 20:47:20 ]
pi_180476898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jaarlijks overstappen met energie, jaarlijks gemiddeld zo'n ¤175 retour bij afrekening. Doe dat al sinds 2006 als ik me het goed herinner, zal zo'n ¤2000 gescheeld hebben inmiddels.

Ik zie geen reden om het niet te doen, is ook niet 1x misgegaan.

Zoek wel altijd zelf de aanbieding uit, laat me niet omlullen in een winkel of aan de telefoon.
Precies dat... Elk jaar overstappen via een of andere energievergelijk site. Welkomstbonus van 200 tot 300 euro pakken op een rekening van 600 per jaar. (ongeveer 50 euro per maand) scheelt behoorlijk.
pi_180484713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jaarlijks overstappen met energie, jaarlijks gemiddeld zo'n ¤175 retour bij afrekening. Doe dat al sinds 2006 als ik me het goed herinner, zal zo'n ¤2000 gescheeld hebben inmiddels.

Ik zie geen reden om het niet te doen, is ook niet 1x misgegaan.

Zoek wel altijd zelf de aanbieding uit, laat me niet omlullen in een winkel of aan de telefoon.
Klinkt goed, ga het in vervolg eens zelf in de gaten houden 😀
pi_180484885
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 10:43 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Klinkt goed, ga het in vervolg eens zelf in de gaten houden 😀
http://gaslicht.com

Kost me ieder jaar zo'n 5 minuten van m'n leven en levert gemiddeld zo'n ¤175 op...
Op dit moment staan er nog wat interessantere bonussen.
pi_180485727
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 10:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

http://gaslicht.com

Kost me ieder jaar zo'n 5 minuten van m'n leven en levert gemiddeld zo'n ¤175 op...
Op dit moment staan er nog wat interessantere bonussen.
Thanks 🙂 meer geld om crypto te kopen 😉
pi_180486889
Vergeet niet je vriendin te instrueren dat ze dan niet meer aan dat soort acties meedoet ;) . Ook niet als er boetes worden betaald etc.
Somebody that I used to know
pi_180487836
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 10:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

http://gaslicht.com

Kost me ieder jaar zo'n 5 minuten van m'n leven en levert gemiddeld zo'n ¤175 op...
Op dit moment staan er nog wat interessantere bonussen.
hier hetzelfde, kleine moeite, grote winst
pi_180487869
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
Overstap bij energie , gas, ziekenfonds of als het kon water

Ik begin er niet aan .
energie overstap elk jaar, bevalt prima.
pi_180487974
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:31 schreef Postbus100 het volgende:
Vergeet niet je vriendin te instrueren dat ze dan niet meer aan dat soort acties meedoet ;) . Ook niet als er boetes worden betaald etc.
Ja al gedaan 😂😂 ze dacht dat het niet veel kwaad kon. Achteraf valt het ook allemaal wel mee, enkel de tarieven zijn hoger. Maar gelukkig hebben we een flink aantal zonnepanelen 😀
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')