quote:Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.
Op zondag 5 januari 2003 21:05 schreef Angeles het volgende:
Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.

Dit vind ik echt een stoere foto, sorry.
quote:'t Is ook niet z'n uiterlijk wat hem in de weg zal zitten, denk ik. Meer - als dat al zo is - iets anders. Of een gebrek aan iets anders.
Op zondag 5 januari 2003 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:Ik zou echt niet klagen hoor, als ik eruit zal als Jim, maar toch, ik weet niet wat het is dat ik zo raar vind.
Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?
quote:Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.
Op zondag 5 januari 2003 21:07 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.
Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.
quote:Dat mag op zich ook wel, maar erg slim is het niet. Hoeveel onofficiële fansites zou Michael Jackson hebben? Of weet ik veel, Shakira of Britney Spears?
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef SmashBro het volgende:Ohja, die fansite. Nou ja, als je zó goed bent als zij is mag je best een beetje sterallures hebben. Klein beetje.
Als je een idool wil worden ben je toch vereerd als iemand zoiets voor je maakt? En je houdt het toch niet tegen, volgens mij.
quote:Hij kiest er natuurlijk wel zelf voor. Maar er zit natuurlijk wat in. Maar goed, de M-kids, Aaron Carter en Nick Carter zijn/waren ook erg jong toen ze begonnen. Wat een voorbeelden ook
Op zondag 5 januari 2003 21:11 schreef Angeles het volgende:
Even iets anders, denken jullie eigenlijk dat als je zo jong - met vijftien al - beroemd wordt, dat dan je jeugd over is? Ze zeggen bijvoorbeeld dat als je een kind krijgt, dat je eigen jeugd dan over is en dat is natuurlijk wel iets heel anders en een veel grotere verantwoordelijkheid, maar toch, als je beroemd bent dan ben je ook je eigen leven kwijt en je vrijheid (of heeft iemand dat al gevraagd)?
quote:Heeft 'ie nou een litteken op z'n buik?
Op zondag 5 januari 2003 21:12 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Hij heeft ook een goede smaak qua ondergoed.
quote:De
Op zondag 5 januari 2003 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
de M-kids
quote:Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk
Op zondag 5 januari 2003 21:15 schreef SmashBro het volgende:De
M-kids
dienen binnen dit forum ten allen tijde met
-smilies omringd te worden. Tot zover deze dienstmededeling.
Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.
quote:Ach ja, zoals
Op zondag 5 januari 2003 21:16 schreef Angeles het volgende:
Maar eh...ja, hij kiest er zelf voor, maar ik vraag me af of je zoiets kunt inschatten als je vijftien bent, of dat je alleen de leuke kant ervan ziet.
Last van het Yvette-syndroom dus.
.
quote:Ja hoho, ik zei: zoiets van, weet het niet precies. Maar you get the point.
Op zondag 5 januari 2003 21:19 schreef SmashBro het volgende:
Is Judith 18?!? Wow, die ziet er echt al ver in de 20 uit.
quote:En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.
Op zondag 5 januari 2003 21:30 schreef Angeles het volgende:
Bas moet er als eerste uit ja. Onbegrijpelijk dat die nog door was na dat allerlaatste in de theaterronde, dat vond ik echt nergens op slaan.
quote:dank je
Op zondag 5 januari 2003 21:34 schreef SmashBro het volgende:[..]
En nog meer stemmen dan David ook. David is goed.
Amerika had Kelly & Justin
UK had Will & Gareth
en dan komt Nederland dadelijk met iemand die puur op uiterlijk gekozen is, waarbij het zingen toch niet zo belangrijk is...
[edit] Christine was zo aardig me erop te wijzen dat eht niet Karen, maar Kelly was
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 08-01-2003 10:56]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |