quote:Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
Op zondag 5 januari 2003 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, maar er was nog een iemand die ik niet kende. Een meisje in ieder geval.
quote:Niet Kelly, Gert-Jan! Het ultieme voorbeeld van de gedoodverfde winnaar die (gelukkig) niet won.
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly (BB3)
quote:Dat had ik nou ook.
Op zondag 5 januari 2003 20:52 schreef SmashBro het volgende:
Ja ik weet wie je bedoelt, ze kwam me wel bekend voor maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ze zong wel goed.
Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.
(mijn reactie was op Lizzle overigens)
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 05-01-2003 20:58]
quote:Idd.
Op zondag 5 januari 2003 20:56 schreef Angeles het volgende:
Maar ik denk dat de nummer twee (en drie) ook wel ver zullen komen, net als in Engeland eigenlijk.

.
quote:Jaaa precies. Gareth is leuk. We draaien z'n muziek ook hier (en van die andere eigenlijk veel minder), leuk!
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef SmashBro het volgende:
Idd.
.
quote:Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?
Op zondag 5 januari 2003 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai heeft (net als Dewi) the X-factor. Jim niet.
Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.
quote:Leuk mens en ont-zet-tend goed. Zonder twijfel de allerbeste bij de vrouwen.
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:
Wat vinden jullie van Hind?
quote:Ja die is al uitvoerig besproken in Jims eigen topic.
Op zondag 5 januari 2003 21:02 schreef Angeles het volgende:
Ik weet niet of jullie ook de cu2-page van Jim hebben gezien (weet niet of ik dat hier mag plaatsen), maar daar denk je ook...jemig, wat een jongetje is dat nog, van die uitspraken als: Ik HeB deZe SiTe GeMaAkT OmDaT DaT WeL GeiN IS!!Ik kan me wel indenken dat ie populair is bij jonge meiden en ik denk dat hij een hele grote kans maakt, maar ik vind niet dat hij 'het' heeft.
quote:Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.
Op zondag 5 januari 2003 21:00 schreef lizzle het volgende:Precies, volgens mij is Jim een beetje saai.. Wat vinden jullie van Hind?
Ik vond die opmerking over dat ze telkens andere outfits droeg wel onterecht. Ze droeg altijd van die Marokkaanse kleren, tot ze natuurlijk iets uit de Idols-garderobe moest zoeken. Daar hangt zoiets niet bij natuurlijk.
Maar...ik vind haar wel een talent, al is de concurrentie wel heel groot, denk ik zo.
quote:Zegt ie dat? Stom zeg.
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zei Jim eigenlijk dat hij [jim] heet en niet [djim]?
quote:Ik vind van niet. Ik smelt als ie lacht. En die stem he.
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
quote:Precies ja...dan kan je nog zo mooi zijn, dat valt toch op. Ja, misschien niet bij heel jonge meisjes, maar dat ie heel erg knap is doet mij niet zo heel veel, hij is wel erg jong voor mij, dus dan ga je daar toch wel meer naar kijken.
Op zondag 5 januari 2003 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zei Jim eigenlijk dat hij [jim] heet en niet [djim]?
Eigenlijk vind ik dat Jim de uitstraling van een zoutzak met een bloemetjesgordijn heeft. Hij kijkt zo ongeinteresseerd.
quote:Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.
Op zondag 5 januari 2003 21:04 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik vind Hind erg goed zingen en ik vind ook dat ze er mooi uitziet, het enige wat ik minder aan haar vind is die vreselijk gemaakte glimlach die ze echt con-stant op haar gezicht heeft.
quote:Dat zou kunnen ja, maar 't komt toch gemaakt over, vind ik. Da's ook het enige wat ik minder aan haar vind, hoor. Ja, en dat gedoe met die fansite die ze niet wou hebben, maar ja, dat mag eigenlijk geen rol spelen natuurlijk.
Op zondag 5 januari 2003 21:06 schreef SmashBro het volgende:Maar is die wel echt gemaakt? Misschien is ze wel heel vrolijk van nature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |