sinds bijna iedereen dit al weet zullen ze wel maatregelen gaan nemen.
maar het is toch leuk om naar te kijken!!!!!!!!
quote:Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:02 schreef MissHell het volgende:
en in hun contract die ze moesten tekenen staat dat degeen die wint eerste drie jaar niet betaald krijgt
quote:Als Jim wint is het opzich wel logisch, dan is hij 18 als hij het geld krijgt enzo en dan is hij volwassen.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef SmashBro het volgende:
Is dit echt waar? Dat valt me dan wel weer erg tegen..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.
quote:Volgens mij komt het heel vaak voor dat je pas 3 jaar later betaalt krijgt. Je krijgt het dus uiteindelijk wel, je moet alleen effe wachten. Volgens mij is dat wel goed juist, anders krijgen ze veel te snel last van sterallures.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Misschien houdt hij het geeneens drie jaar vol, dat zie je nu met K-otic. Dan heeft hij er dus helemaal niks aan overgehouden..
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze echt helemaal niks betaald krijgen.
Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had
.
quote:Klop Klop, wie is daar?
Op zondag 5 januari 2003 12:46 schreef Klop_Klop het volgende:
Het is wel weer een echt RTL 4 programma zeg, elke week valt er 1 af met de minste stemmen en dat betekent dus dat er 9 weken gesms't en gebelt moet worden om je favoriet niet te laten afvallen.Hoe bedoel je, we willen makkelijk geld verdienen.
![]()
Deze uitzending was zeker leuk, ik had een aantal afleveringen niet gezien en nu zag ik heel veel leuke stukjes die ik nog niet gezien had
.
En toch blijft Gareth de leukste buitenlandse Idol
Ben ik de enige die dit kijkt?
.
quote:Zie Idols - Roger (exit).
Op zondag 5 januari 2003 19:00 schreef Taurus het volgende:
begrijp ik 't nou goed en ligt Roger er nu uit en Zosja zit nu bij de laatste 10?zoiets? Ik snap er niks meer van..
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 05-01-2003 19:02]
quote:Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.
Op zondag 5 januari 2003 19:01 schreef missPARTY het volgende:
Jim wint toch... al die jonge meiden zijn helemaal gek op een jongen van hun leeftijd... en dan willen die niet echt een jongen die stukke ouder is
quote:Jah ik bedoel ook.... Jim is ook gewoon een ster... hij heeft the special looks
Op zondag 5 januari 2003 19:02 schreef SmashBro het volgende:[..]
Jim is dan ook gewoon een ster. Die kaart van daarnet, dat was gewoon puur postermaterial.
Maar ik hoop dat Zosja of Hind wint. Daar luister ik met plezier naar.
quote:Maar natuurlijk heb ik gekeken. Ik kijk iedere week.
Op zondag 5 januari 2003 19:12 schreef SmashBro het volgende:
Charlotte 1 en Brian waren er ook, da's leuk voor respectievelijk Tom_Tom- en CJ. Als die gekeken hebben.
quote:Ja, da's eigenlijk wel stom, kun je niet een mailactie beginnen naar RTL-4, of komt vrijdag ook niet uit?
Op zondag 5 januari 2003 19:51 schreef Partygurl het volgende:
WELKE IDIOOT houdt die finale op carnavalszaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |