abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7836932
Joel was 4e geworden, maar 5e weet ik niet meer. Dat meisje uit Volendam? Hoe heette ze ook al weer?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 13:18:55 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7837234
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

blech, kutblad!! het is toch duidelijk dat Jim niet bijzonder is.. Hind en Jamai zijn beter, nederland (lees: ik) wil wat anders, en dat bied Jim echt niet

het is de Break-Out he, dat blad waar zgn. 'jongeren' in hun blote pielemuis gaan staan. Verwacht er niet teveel van.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7837956
Break-Out wil natuurlijk vooral stimuleren dat Jim wint, en op de onwetende lezers inpraten. En de Jim-hysterie nog eens lekker aanwakkeren.

Wint hij, dan kan hij lekker vaak op de middenposter, en dat is weer goed voor hun omzet. Degenen die Jim leuk vinden zijn precies hun doelgroep (gillende pubermeisjes die vooral op het uiterlijk afgaan).

Als er een vrouw wint is dat uiteraard minder lucratief.

Geloof me, over dat stuk is echt wel nagedacht hoor.

(Voor de duidelijkheid, ik vind dat Jim best kan zingen, maar ik vind van de rest minstens de helft beter.)

pi_7838033
Ik zag pas bij Oprah de winnaar van Idols America. Dat was echt zo'n type als Wayne. Zelfde idee haar, zelfde lach en net zo dun en zelfde stem, echt raar om te zien.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:36:20 #255
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7838074
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:32 schreef jessie het volgende:
Ik zag pas bij Oprah de winnaar van Idols America. Dat was echt zo'n type als Wayne. Zelfde idee haar, zelfde lach en net zo dun en zelfde stem, echt raar om te zien.
mjwa ik vond wayn eerst wel gaaf om te zien, maar die is beetje hoog in de bol. En op een of andere manier blijf ik een sterke afkeer hebben tegen joel....

Ik ga voor zorsja hind of july (die heeft gewoon wa )

put
your
clothes
on!
pi_7838100
Ohhh maar ik vind Wayne verder helemaal niks hoor, het viel me alleen op

En verder mag Joel die wildcard wel van mij. Hij wil zo graag. Dat gun ik hem wel.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:00:07 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7838342
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:25 schreef postinggirl het volgende:
(Voor de duidelijkheid, ik vind dat Jim best kan zingen, maar ik vind van de rest minstens de helft beter.)
Helemaal mee eens! Die Jim wordt zwaar overgewaardeerd!
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')