abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 juli 2018 @ 16:21:59 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180492519
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:07 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Dat heb ik geen vrijheid meer
Kijk, weet je wat het is?

Op dit moment kunnen je ouders gewoon niet zoveel voor je doen. Snap je? Wat zou je eigenlijk willen dat ze voor je doen?

Je bent zwaar depressief, suïcidaal als ik me niet vergis, en tenzij je ouders veel geld of een goede verzekering hebben, kunnen ze niet veel voor je doen.

Waarom ben je zo depressief? Wat mis je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 juli 2018 @ 16:34:43 #127
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180492779
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, weet je wat het is?

Op dit moment kunnen je ouders gewoon niet zoveel voor je doen. Snap je? Wat zou je eigenlijk willen dat ze voor je doen?

Je bent zwaar depressief, suïcidaal als ik me niet vergis, en tenzij je ouders veel geld of een goede verzekering hebben, kunnen ze niet veel voor je doen.

Waarom ben je zo depressief? Wat mis je?
Ik mis niks heb alles wat m'n hartje beheert een baan redelijk stabiel gezien maar ik voel me nog steeds heel kut durf niks ben overal bang voor denk alleen maar in problemen angst om m'n probleem aan te pakken en het daardoor niet doe omdat ik alleen weet hoe het voelt om verdrietig te zijn
  zondag 15 juli 2018 @ 17:11:04 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180493799
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:34 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Ik mis niks heb alles wat m'n hartje beheert een baan redelijk stabiel gezien maar ik voel me nog steeds heel kut durf niks ben overal bang voor denk alleen maar in problemen angst om m'n probleem aan te pakken en het daardoor niet doe omdat ik alleen weet hoe het voelt om verdrietig te zijn
Maar is er niets wat je mist? Of geen oorzaak?

Ben je weleens gepest of voel je je buitengesloten? Voel je aansluiting bij je familie en vrienden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 juli 2018 @ 17:11:51 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180493832
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:34 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Ik mis niks heb alles wat m'n hartje beheert een baan redelijk stabiel gezien maar ik voel me nog steeds heel kut durf niks ben overal bang voor denk alleen maar in problemen angst om m'n probleem aan te pakken en het daardoor niet doe omdat ik alleen weet hoe het voelt om verdrietig te zijn
Als je geen opname wil, dan wat zou je wel willen dat ze voor je doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_180498028
12 uur per dag werken in de zomervakantie als 16-jarige en ondanks je overduidelijke paniek en stress? Lijkt me heel verstandig om gewoon f paar weekjes weg te gaan. Zeg het echter wel tegen je ouders zodat ze zich niet al te ongerust maken (beetje zullen ze toch wel zijn). Desnoods zeg je het pas als je ergens bent en niet precies wáár je bent, maar zorg wel dat je bereikbaar bent.
pi_180500072
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:34 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Ik mis niks heb alles wat m'n hartje beheert een baan redelijk stabiel gezien maar ik voel me nog steeds heel kut durf niks ben overal bang voor denk alleen maar in problemen angst om m'n probleem aan te pakken en het daardoor niet doe omdat ik alleen weet hoe het voelt om verdrietig te zijn
Hoe vrij voel je je nu dan? Je lijkt bang te zijn voor opname omdat het je vrijheid beknot maar zo te lezen heb je voor jezelf nu ook al een gevangenis gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180500364
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:34 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Ik mis niks heb alles wat m'n hartje beheert een baan redelijk stabiel gezien maar ik voel me nog steeds heel kut durf niks ben overal bang voor denk alleen maar in problemen angst om m'n probleem aan te pakken en het daardoor niet doe omdat ik alleen weet hoe het voelt om verdrietig te zijn
Angsten zijn trouwens goed te behandelen hoor, dus geen paniek, maar pak eerst maar eens wat rust.
pi_180500855
Oplossingsgericht denken, daar heb je wat aan toch? Niet aan het erger maken voor jezelf en je gemoedstoestand. Wat wil je nou echt om uit die miserie te komen en hoe kan je weer beter voelen en niet zo ongelukkig. Enorm lastig voor je nu je het even niet meer zie zitten, maar kan je er alleen uit komen? Waarschijnlijk niet, heb je miss niet een ander familielid waar je je verhaal bij kwijt kan en die ook met je ouders kan praten om de ernst van de situatie uit te leggen? Dat je het niet aankan dat verzin je niet, en het lukt je momenteel niet (je ervaart teveel druk). Je ouders denken het beste met je voor te hebben (hebben ze ook) maar dit is niet de manier voor jou om je zo onder druk te zetten dat werkt juist averechts en niet motiverend. Ze verwachten teveel van je. En als je gewoon stopt met je werk, wat willen je ouders dan doen, ze vinden het dan miss niet leuk en ze zullen boos zijn maar wat dan? Is toch je eigen keuze? Of probeer een goede balans daar in te vinden dat je het wel aankan (wellicht een andere bijbaan zoeken) en geen 2. Maar wat ik zo lees is even juist rust voor jezelf en je weer beter voelen hoofdprioriteit. Sterkte iig ermee en hopelijk komt het snel goed!

[ Bericht 7% gewijzigd door Borrelnootje00 op 15-07-2018 21:30:19 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 15 juli 2018 @ 22:16:26 #134
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180502202
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oplossingsgericht denken, daar heb je wat aan toch? Niet aan het erger maken voor jezelf en je gemoedstoestand. Wat wil je nou echt om uit die miserie te komen en hoe kan je weer beter voelen en niet zo ongelukkig. Enorm lastig voor je nu je het even niet meer zie zitten, maar kan je er alleen uit komen? Waarschijnlijk niet, heb je miss niet een ander familielid waar je je verhaal bij kwijt kan en die ook met je ouders kan praten om de ernst van de situatie uit te leggen? Dat je het niet aankan dat verzin je niet, en het lukt je momenteel niet (je ervaart teveel druk). Je ouders denken het beste met je voor te hebben (hebben ze ook) maar dit is niet de manier voor jou om je zo onder druk te zetten dat werkt juist averechts en niet motiverend. Ze verwachten teveel van je. En als je gewoon stopt met je werk, wat willen je ouders dan doen, ze vinden het dan miss niet leuk en ze zullen boos zijn maar wat dan? Is toch je eigen keuze? Of probeer een goede balans daar in te vinden dat je het wel aankan (wellicht een andere bijbaan zoeken) en geen 2. Maar wat ik zo lees is even juist rust voor jezelf en je weer beter voelen hoofdprioriteit. Sterkte iig ermee en hopelijk komt het snel goed!
Van daag proberen er over te praten vader meteen weer geiriteerd omdat mijn moeder vroeg of hij wat zachter kon praten ben boos weggelopen en naar mijn kamer gegaan
  zondag 15 juli 2018 @ 22:18:01 #135
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180502251
[quote]1s.gif Op zondag 15 juli 2018 17:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar is er niets wat je mist? Of geen oorzaak?

Ben je weleens gepest of voel je je buitengesloten? Voel je aansluiting bij je familie en vrienden?
[/quote

Familie absoluut niet ik voel me anders hun bijna altijd blij ik nooit kunnen overal tegen
pi_180502254
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:16 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Van daag proberen er over te praten vader meteen weer geiriteerd omdat mijn moeder vroeg of hij wat zachter kon praten ben boos weggelopen en naar mijn kamer gegaan
Daarom dat miss praten met een derde persoon erbij is beter werkt.. en je moet dit gewoon kunnen aankaarten. Wel vervelend dat het gesprek dan zo gaat..
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 15 juli 2018 @ 22:32:58 #137
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180502652
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Daarom dat miss praten met een derde persoon erbij is beter werkt.. en je moet dit gewoon kunnen aankaarten. Wel vervelend dat het gesprek dan zo gaat..
ik weet niet meer wat ik moet doen zit hier huilend achter de pc misschien maak ik er een eind aan of ga ik toch weg
pi_180502681
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:32 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

ik weet niet meer wat ik moet doen zit hier huilend achter de pc misschien maak ik er een eind aan of ga ik toch weg
Je kan uit je dip komen echtwaar, niet denken dat het niet oplosbaar is en dat je ervoor moet wegrennen. Echt praat erover.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 15 juli 2018 @ 22:35:36 #139
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180502712
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Je kan uit je dip komen echtwaar, niet denken dat het niet oplosbaar is en dat je ervoor moet wegrennen. Echt praat erover.
nee het lukt niet meer
pi_180502750
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:35 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

nee het lukt niet meer
Hier kan je ook toch je ei kwijt nu? Kijk hoe je nu voelt is een momentopname door omstandigheden. Omdat je je klote voelt, maar dat is echt oplosbaar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 15 juli 2018 @ 22:39:45 #141
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180502811
ja maar hier kan ik niks verwijderen wat ik heb gezeegt en misschien kan het tegen me gebruikt worden
pi_180502922
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:32 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

ik weet niet meer wat ik moet doen zit hier huilend achter de pc misschien maak ik er een eind aan of ga ik toch weg
Erover praten helpt altijd. Misschien lost het niet meteen iets op, maar je kunt in ieder geval je verhaal kwijt. Kijk eens op www.sensoor.nl Daar is het nog anoniem ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180502935
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Hier kan je ook toch je ei kwijt nu? Kijk hoe je nu voelt is een momentopname door omstandigheden. Omdat je je klote voelt, maar dat is echt oplosbaar.
En dat. :Y

Het zit je nu echt niet mee, maar ik lees niks wat niet opgelost kan worden, echt waar!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 juli 2018 @ 22:57:18 #144
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180503202
Mijn moeder wil me ook niet meer helpen omdat ik boos werd omdat ze weer over werk enzo begon en dat vrijheid ook niet goed voor me is
pi_180503260
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:57 schreef Theunknownperson het volgende:
Mijn moeder wil me ook niet meer helpen omdat ik boos werd omdat ze weer over werk enzo begon en dat vrijheid ook niet goed voor me is
Probeer toch je standpunt over te brengen je voelt je niet goed omdat het teveel is qua werk. Je moet ook kunnen ontspannen (bijv, met vrienden wat doen) je bent nog maar 16.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 15 juli 2018 @ 23:00:43 #146
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180503284
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Probeer toch je standpunt over te brengen je voelt je niet goed omdat het teveel is qua werk. Je moet ook kunnen ontspannen je bent nog maar 16.
Het is niet alleen werk ook hoe het thuis is band met mijn ouders ik loop morgen weg
  zondag 15 juli 2018 @ 23:02:06 #147
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180503304
Kan iemand me helpen met wat ik moet meenemen om het een paar maanden vol te houden?
  zondag 15 juli 2018 @ 23:03:59 #148
478344 Theunknownperson
Im unknown in real life
pi_180503336
Waar ik zelf aan zat te denken:
-water
-tas
-oplader laptop en mobiel koptelefoon om me een beetje te entertainen en naar een slaap plaats te zoeken

-brood

-geld

-medicijnen

-melatonine

-mes
pi_180503373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
zelfs als je een gevaar bent voor anderen of jezelf is er nog een wachtlijst van 6 maandenvoor een inrichting dus wat dat betreft hoef je je totaal geen zorgen te maken
Best triest eigenlijk.
It All Goes Back in the Box
pi_180503490
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:05 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Best triest eigenlijk.
Is dan ook gewoon niet waar..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')