abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7571966

Ja lieve dames en heren, het langverwachte deeltje 100 is dan eindelijk gearriveerd

Het mag dan wel wat langzamer gaan als in de hoogtijdagen maar goed dat mag de pret niet drukken

Het vorige deel kan men hier vinden

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 27 december 2002 @ 23:26:56 #2
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7572000
Is deel 100 er dan eindelijk . Gaaf .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_7572080
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:26 schreef mamamiep het volgende:
Is deel 100 er dan eindelijk . Gaaf .
Ja he jammer alleen dat deze dubbel is
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 28 december 2002 @ 22:04:34 #4
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7587446
nu post ik zeker in de verkeerd.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7729896
Neuh hoor we kicken deze gewoon omhoog
pi_7729925
Moet de titel wel veranderd worden door een mod,
  zondag 5 januari 2003 @ 23:45:18 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_7729954
En de plaatjes op een nieuwe serve zetten
pi_7729978
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:45 schreef bleiblei het volgende:
En de plaatjes op een nieuwe serve zetten
Go your gang
pi_7730001
OH, en misschien een nieuw leuk idee; een soort iconblok te maken, (zoals barb deed). Maar dan kleine fotootjes van users
pi_7730014
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:46 schreef febster het volgende:

[..]

Go your gang

Ik heb de plaatjes nie, knuppel
  zondag 5 januari 2003 @ 23:49:08 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7730047
vanaf nu ga ik me ook es aansluiten bij de fok!-eindhoven-gang
put
your
clothes
on!
pi_7730115
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:
vanaf nu ga ik me ook es aansluiten bij de fok!-eindhoven-gang
Sgoe, heb je een herkenbaar plaatje van je hoofd?
pi_7730132

Bijvoorbeeld?
(80 bij 110 pixels ongeveer aub.)

pi_7730705
Slotje
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_7730713
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:24 schreef r8ality het volgende:
Slotje
Why
pi_7730966
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:25 schreef blieblie het volgende:

[..]

Why

Omdat we bij deel 101 zijn
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_7734315
Goeiemorgen (Joost, ben jij al wakker? Ja ik ben m'n ritme weer terug aan het zwiepen naar een wat conventioneler )

Mmmmmm, vanillevla rulez nogal erg zo op de ochtend

† In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 11:22:55 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7734340
Vanaf de TUDelft een goedenmorgen Eindhoven
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7734752
Zo net ff verjaardagskaart en Toblerone gehaald voor ons pa. De ouwe sok wordt 53 Nu nog iets verzinnen voor op de kaart te zetten
pi_7734804
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:56 schreef r8ality het volgende:
Zo net ff verjaardagskaart en Toblerone gehaald voor ons pa. De ouwe sok wordt 53 Nu nog iets verzinnen voor op de kaart te zetten
Ik weet het al: ouwe sok, nog vele jaren
  maandag 6 januari 2003 @ 12:50:26 #23
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_7735509
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:05 schreef blieblie het volgende:
Whoei!!
ej dat is mij woord
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 12:51:20 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7735525
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:00 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik weet het al: ouwe sok, nog vele jaren

en hierbij een paar nieuwe sokken
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7736851
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:51 schreef just me het volgende:

[..]

en hierbij een paar nieuwe sokken

Hmmm wat ik vandaag gedaan heb? Nou ff een half uurtje vergaderd in de Mac met wat hamburgers daarbij en daarna beetje door de stad geslenterd en toen naar huis

En morgen en vrijdag vrij en woe+do maar 3 uur naar school per dag , hmmmmm best relaxed eigenlijk op school zitten

† In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 14:10:52 #26
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7737004
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:04 schreef febster het volgende:

[..]

Hmmm wat ik vandaag gedaan heb? Nou ff een half uurtje vergaderd in de Mac met wat hamburgers daarbij en daarna beetje door de stad geslenterd en toen naar huis

En morgen en vrijdag vrij en woe+do maar 3 uur naar school per dag , hmmmmm best relaxed eigenlijk op school zitten

Nah.. geniet er maar van
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7737893
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:10 schreef just me het volgende:

[..]

Nah.. geniet er maar van

Doe ik ook wel maar heb alleen geeeeeeen idee wat ik morgen moet gaan doen
pi_7739445
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:51 schreef febster het volgende:

[..]

Doe ik ook wel maar heb alleen geeeeeeen idee wat ik morgen moet gaan doen

In de mac vergaderen?
Hebben ze eigenlijk stopcontacten daar?
Dan ga ik der morgen ook "vergaderen" .
pi_7740124
Waarom doet msn het niet?
pi_7740456
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:28 schreef blieblie het volgende:
Waarom doet msn het niet?
Was bij mij ook, keep on trying plots pakt ie hem dan

Ik weet niet of ze er stopcontacten hebben niet opgelet eigenlijk

pi_7740750
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:38 schreef febster het volgende:

[..]

Was bij mij ook, keep on trying plots pakt ie hem dan

Ik weet niet of ze er stopcontacten hebben niet opgelet eigenlijk

OFwel een server down en de halve wereld probeert te msnen op 1 server .
Iemand ideeen wat ik vanavond kan gaan eten??
pi_7741040
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:47 schreef blieblie het volgende:

[..]

OFwel een server down en de halve wereld probeert te msnen op 1 server .
Iemand ideeen wat ik vanavond kan gaan eten??

Geen idee , is trouwens bonusfestival bij AH, dus veel 3 halen 2 betalen spul enzo (oa cola etc) als ik jouw was zou ik ff rondneuzen
pi_7741055
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:56 schreef febster het volgende:

[..]

Geen idee , is trouwens bonusfestival bij AH, dus veel 3 halen 2 betalen spul enzo (oa cola etc) als ik jouw was zou ik ff rondneuzen

Colaaaaaaaaaaaa
En chocola ook??
pi_7741244
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:57 schreef blieblie het volgende:

[..]

Colaaaaaaaaaaaa
En chocola ook??

dunno kijk zelf maar
pi_7741498
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:04 schreef febster het volgende:

[..]

dunno kijk zelf maar

Ik ga zo kijken
Nu ist te druk
pi_7742300
Panjabi MC met Mundian to bach Ke , wedden dat je hem kent ? Een oud Miller nr

Ooh en je moet niet de reggae/ragga mix hebben, ook niet van Dj "x" mix, maar als t kan de orginal mix of de fire it up remix

Must download

pi_7742325
Ooh en ik heb morgen geen vrij ik moet morgen voor een lullig tutor gesprekje om 3 uur op school zijn naja dan zijn we dus donderdag of woensdag vrij
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 17:47:16 #38
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7742371
krijg net telefoontje van directeur van mijn school.. hij heeft per 1-2 ontslag genomen

gelukkig nieuwjaar leerlingen en team ik laat jullie lekker in de steek

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7742411
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:47 schreef just me het volgende:
krijg net telefoontje van directeur van mijn school.. hij heeft per 1-2 ontslag genomen

gelukkig nieuwjaar leerlingen en team ik laat jullie lekker in de steek

1 maand uitwerk termijn , waarom maakt hij niet gewoon t schooljaar vol? en waarom gaat ie weg? En wie neemt nu waar enzo ? oftewel vertel
pi_7742553
hallo... iemand in eindhoven problemen met messenger?
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 19:22:27 #41
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7744385
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:48 schreef febster het volgende:

[..]

1 maand uitwerk termijn , waarom maakt hij niet gewoon t schooljaar vol? en waarom gaat ie weg? En wie neemt nu waar enzo ? oftewel vertel

wist ik het maar allemaal; ik ben niet bij de vergadering geweest vanmiddag omdat ik op maandag niet op school werk en niet wist dat tijdens de teamvergadering besproken zou worden. Wie waar gaat nemen.. tja morgen maar eens een flink gesprek hebben op school, een aantal taken kan ik overnemen (daar ben ik al over opgebeld) maar niet binnen de 20 uur die ik werk, ik kan wel iets uren meer gaan werken maar dan ook voor iets meer salaris.

Ik heb er goed de smoor want dit is niet goed voor een schol!! Gelukkig zo golfen kan ik mijn boosheid en teleurstelling er even uitslaan!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7745451
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:54 schreef MrWilliams het volgende:
hallo... iemand in eindhoven problemen met messenger?
Jaaah, en de rest van nederland ook
Nog iemand die me elektriciteit kan lenen??
pi_7748285
Hellow
We zitten nu met het hele studentenhuis (7 man, met even veel pc's, koelkasten en tv's) op 1 stopcontact .

Hmmmm, ik ga maar ff het batterijtje in de brandmelder checken

pi_7748525
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:22 schreef just me het volgende:

[..]

wist ik het maar allemaal; ik ben niet bij de vergadering geweest vanmiddag omdat ik op maandag niet op school werk en niet wist dat tijdens de teamvergadering besproken zou worden. Wie waar gaat nemen.. tja morgen maar eens een flink gesprek hebben op school, een aantal taken kan ik overnemen (daar ben ik al over opgebeld) maar niet binnen de 20 uur die ik werk, ik kan wel iets uren meer gaan werken maar dan ook voor iets meer salaris.

Ik heb er goed de smoor want dit is niet goed voor een schol!! Gelukkig zo golfen kan ik mijn boosheid en teleurstelling er even uitslaan!

Ik was werken vandaar mijn late reactie , hmmm, das niet zo mooi dan, probeer je niet teveel te laten opschepen met zijn werk ze moeten er maar "gewoon" een vervanger voor zoeken want alles op jouw afschuiven kan natuurlijk niet

Wel lekker gegolft in de sneeuw trouwens ?

pi_7748770
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:23 schreef febster het volgende:

[..]

Ik was werken vandaar mijn late reactie , hmmm, das niet zo mooi dan, probeer je niet teveel te laten opschepen met zijn werk ze moeten er maar "gewoon" een vervanger voor zoeken want alles op jouw afschuiven kan natuurlijk niet

Ben je zelf ook goed in he? Nee zeggen
pi_7748814
he eindhovenaren!
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7748891
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:33 schreef julekes het volgende:
he eindhovenaren!
Goh, jij hier?
Waar brengt u tegenwoordig de tijd mee door?
pi_7749059
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:31 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ben je zelf ook goed in he? Nee zeggen

Bij mij levert dat een goed gevulde bankrekening op, en misschien herinner je de maandag dat wij afgesproken hadden ? Toen heb ik toch maar mooi nee gezegd maar idd soms kan ik dat ook niet
pi_7749093
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:35 schreef blieblie het volgende:

[..]

Goh, jij hier?
Waar brengt u tegenwoordig de tijd mee door?

soms
beetje druk met stage en zow
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_7749097
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef febster het volgende:

[..]

Bij mij levert dat een goed gevulde bankrekening op, en misschien herinner je de maandag dat wij afgesproken hadden ? Toen heb ik toch maar mooi nee gezegd maar idd soms kan ik dat ook niet

Hehe, dat was je geraaien .
pi_7749128
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:43 schreef julekes het volgende:

[..]

soms
beetje druk met stage en zow

Waar loop je stage?
pi_7749160
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:44 schreef blieblie het volgende:

[..]

Waar loop je stage?

breda, vlak bij het station
pi_7749250
hehehe, was een beetje domme opmerking van die msn. 2 sec. daarna zag ik 10 topics over dat msn het niet deed.
pi_7749303
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef MrWilliams het volgende:
hehehe, was een beetje domme opmerking van die msn. 2 sec. daarna zag ik 10 topics over dat msn het niet deed.

En werkt het al bij je?
pi_7749355
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef MrWilliams het volgende:
gebeurt de besten hoor..
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 23:19:03 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7749976
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:23 schreef febster het volgende:

het was ijs- en ijskoud maar even heerlijk om buiten te zijn! Ben weer lekker opgefrist en ga morgen naar school en laat me idd niet al het werk zomaar in mijn schoenen schuiven!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7750187
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:19 schreef just me het volgende:

[..]

het was ijs- en ijskoud maar even heerlijk om buiten te zijn! Ben weer lekker opgefrist en ga morgen naar school en laat me idd niet al het werk zomaar in mijn schoenen schuiven!

mooi! tot morgen allemaal, deze jongen gaat pitten..

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 06-01-2003 23:27]

pi_7750210
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:26 schreef julekes het volgende:

[..]

mooi! tot morgen, deze jongen gaat pitten..

Ik ga ook maar es douchen en in bed liggen
(Wat een kutavond )
  dinsdag 7 januari 2003 @ 15:30:53 #59
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7757066
Dames en heren, mijn tijden van zorgen maken zijn voorbij, onderstaande tekening is namelijk:

MIJN NIEUWE HUISJE!!!!!!!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_7757922
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:30 schreef Barb het volgende:
Dames en heren, mijn tijden van zorgen maken zijn voorbij, onderstaande tekening is namelijk:

[afbeelding]

Barb, wat ontzettend goed nieuws ziet er goed uit op de tekening, mag ik weten waar t ongeveer is ?
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2003 @ 16:09:12 #61
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7758006
Goed nieuws Barb fantastisch!!!

vertel eens meer, waar, per wanneer, moet er opgeknapt worden enzo??

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:16:35 #62
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7758136
Verhaaltje:

ik ben vanochtend alle woningbouwverenigingen maar weer eens afgeweest. Bij een aantal moest ik me opnieuw inschrijven, bij een paar niet, o.a. niet bij SWS. Maar mijn registratienummer werkte steeds niet op internet. Dus ik vragen of ze kon nakijken waar dat aan lag. Ze zei dat mijn inschrijftijd al best lang was en dat ik bij de volgende keer dat er woningen vrij kwamen, zeker wel iets zou hebben. Maar dat zou nog een paar weken duren, wan ze zijn nu wat woningen aan het verzamelen, zodat er straks ineens een stuk of 30 weg kunnen in 1 keer. Ik uitleggen dat ik nog 7 weken een dak boven mijn hoofd had en dat iedere dag dat zij woningen vasthielden best problematisch voor me was.
Toe zei ze: wacht even, en liep weg.
Komt ze terug, duwt ze me een sleutel in mijn handen. Ga maar even kijken, als je het wat vind, is het voor jou.

Daar stond ik dus, compleet verbouwereerd, ik schrok me rot. Mijn ma gebeld, meteen wezen kijken en hoewel het een stuk kleiner is dan wat ik nu heb, moet ik het gewoon nemen, ik heb geen keuze.

Het is helemaal in Lievendaal, achter het Evoluon (verwegistan dus), maar wel heel leuk. Helaas op de 2e verdieping, dus de katjes kunnen alleen maar op het balkon. Nikki gaat waarschijnlijk nu naar Erwin in Utrecht.

Alles moet geschilderd worden, want het zit er echt heel erg uit. Maar het is wel lekker van mij!

Komende week wordt er een contact opgesteld en volgende week krijg ik de sleutel en kan ik er al in. Gaat ineens heel snel allemaal, kan het nog niet helemaal geloven.

When I rush it hits me
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2003 @ 16:22:14 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7758236
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:16 schreef Barb het volgende:
Maar het is wel lekker van mij!
En dat is het belangrijkste!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7758707
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:22 schreef just me het volgende:

[..]

En dat is het belangrijkste!!

Idd Je hebt nu iig voor onbepaalde tijd een dak boven t hoofd en mocht je t echt te klein vinden dan kun je altijd op zoek naar beter
pi_7759098
quote:
Verhaaltje:

ik ben vanochtend alle woningbouwverenigingen maar weer eens afgeweest. Bij een aantal moest ik me opnieuw inschrijven, bij een paar niet, o.a. niet bij SWS. Maar mijn registratienummer werkte steeds niet op internet. Dus ik vragen of ze kon nakijken waar dat aan lag. Ze zei dat mijn inschrijftijd al best lang was en dat ik bij de volgende keer dat er woningen vrij kwamen, zeker wel iets zou hebben. Maar dat zou nog een paar weken duren, wan ze zijn nu wat woningen aan het verzamelen, zodat er straks ineens een stuk of 30 weg kunnen in 1 keer. Ik uitleggen dat ik nog 7 weken een dak boven mijn hoofd had en dat iedere dag dat zij woningen vasthielden best problematisch voor me was.
Komt ze terug, duwt ze me een sleutel in mijn handen. Ga maar even kijken, als je het wat vind, is het voor jou.

Daar stond ik dus, compleet verbouwereerd, ik schrok me rot. Mijn ma gebeld, meteen wezen kijken en hoewel het een stuk kleiner is dan wat ik nu heb, moet ik het gewoon nemen, ik heb geen keuze.

Het is helemaal in Lievendaal, achter het Evoluon (verwegistan dus), maar wel heel leuk. Helaas op de 2e verdieping, dus de katjes kunnen alleen maar op het balkon. Nikki gaat waarschijnlijk nu naar Erwin in Utrecht.

Alles moet geschilderd worden, want het zit er echt heel erg uit. Maar het is wel lekker van mij!

Komende week wordt er een contact opgesteld en volgende week krijg ik de sleutel en kan ik er al in. Gaat ineens heel snel allemaal, kan het nog niet helemaal geloven.

Gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je hulp nodig hebt kom ik helpen....
pi_7759912
quote:
Verhaaltje:

Super barb! En nog wel vlak bij mij in de buurt, dubbele mazzel dus voor je Het lijkt me best een knus appartementje.
pi_7760116
Gefeliciteerd Barb met je nieuwe huisje!

pi_7760188
Oh, en we komen natuurlijk met het hele eindhoventopic een keer je huisje infeesten
pi_7760340
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:12 schreef blieblie het volgende:
Oh, en we komen natuurlijk met het hele eindhoventopic een keer je huisje infeesten
whehehee.... en wel voordat het geschilderd is
pi_7760489
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:21 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

pi_7760536
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:21 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

En dan kom je daar opdagen staat ze je op te wachten met kwasten en verf. dat zou ik doen tenminste..
pi_7760552
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:31 schreef julekes het volgende:

[..]

En dan kom je daar opdagen staat ze je op te wachten met kwasten en verf. dat zou ik doen tenminste..

ik zie d'r al helemaal staan...

maar ja, nu is ie niet leuk meer voor haar om te doen.

pi_7760658
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:31 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik zie d'r al helemaal staan...

maar ja, nu is ie niet leuk meer voor haar om te doen.

Zou wel een super goeie zijn geweest
pi_7761163
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:30 schreef Barb het volgende:

[afbeelding]

gefeliproficiat

woei en je hebt zelfs een koken

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_7761335
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:00 schreef ArTiC het volgende:

[..]

gefeliproficiat

woei en je hebt zelfs een koken

Hehe, dat was een hint voor de blonde huiszoekende vrouw.
Zo van; hier kunt u koken .
pi_7763040
Betur zo'n huisje.. ik zit nu weg te kleumen op mijn studentenkamertje, de verwarming is (als ik het goed heb geteld) voor de 8ste keer kapot in de afgelopen wee maanden...
pi_7767836
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:18 schreef Myrddraal het volgende:
Betur zo'n huisje.. ik zit nu weg te kleumen op mijn studentenkamertje, de verwarming is (als ik het goed heb geteld) voor de 8ste keer kapot in de afgelopen wee maanden...
jij hebt nog elektriciteit ...
euh ik ook, maar vraag maar niet hoe
pi_7767868
Allo blieblie!
Kwam alleen even hallo zeggen.
:{
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:31:18 #79
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7768033
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:18 schreef Myrddraal het volgende:
ik kleum mee, maar ja, ik zit nu wel lekker op me bankske
put
your
clothes
on!
pi_7768436
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 23:25 schreef Cora het volgende:
Allo blieblie!
Kwam alleen even hallo zeggen.
Hallo Cora!!
Hoest in je naamtopics?
pi_7773093
En een goedemorgen
De man die de elektriciteit komt heel maken baalt nu al als een stekker dattie uberhaupt hiervoor zijn bed uitgekomen is
pi_7773334
Lijer , zodra je stroom gemaakt is enzo pleur dan ff je msn weer aan
pi_7773460
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:14 schreef febster het volgende:
Lijer , zodra je stroom gemaakt is enzo pleur dan ff je msn weer aan
Oh, mns!
pi_7773513
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:21 schreef blieblie het volgende:

[..]

Oh, mns!

Fuckhoofd hup dat ding aanzetten en wel snel ooh trouwens wil je vandaag 2 JB kaartjes halen , en als Tim meegaat, 3 ? Of weet je nog schitterende vrouwen die met ons mee naar de bios willen ?
pi_7773520
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:24 schreef febster het volgende:

[..]

Fuckhoofd hup dat ding aanzetten en wel snel ooh trouwens wil je vandaag 2 JB kaartjes halen , en als Tim meegaat, 3 ? Of weet je nog schitterende vrouwen die met ons mee naar de bios willen ?

Staaaaaaaaat aan
pi_7773537
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:24 schreef blieblie het volgende:

[..]

Staaaaaaaaat aan

*checkt*

Blieblie is offline

Blieblie is ook niet geblokked

pi_7773650
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:25 schreef febster het volgende:

[..]

*checkt*

Blieblie is offline

Blieblie is ook niet geblokked

Logging out, logging in.....

*blieblie is online*

*poef*

Stroom bij blieblie springt eruit, geweldig elektriciteits kabels de gewikkeld zijn in katoen uit voor de oorlog ongeveer

pi_7774012
Hmmm ik zit t verkiezingsprogramma van de SP te lezen en ik word er niet bepaald vrolijk van

Ik kan als de SP aan de macht komt gewoon beter MBO of nog lager gaan doen want als ik HBO of Uni zou blijven doen kan ik dadelijk een groot deel van mijn (zuur)verdiende geld afstaan voor veel nutteloze dingen, nee dank je

En daarbij kun je de economie net zo goed meteen afschrijven want als al die plannen van de SP uitgevoerd worden dan komt die ook gigantisch tot stilstand

Maar dat is maar mijn visie

pi_7775033
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:53 schreef febster het volgende:
Hmmm ik zit t verkiezingsprogramma van de SP te lezen en ik word er niet bepaald vrolijk van

Ik kan als de SP aan de macht komt gewoon beter MBO of nog lager gaan doen want als ik HBO of Uni zou blijven doen kan ik dadelijk een groot deel van mijn (zuur)verdiende geld afstaan voor veel nutteloze dingen, nee dank je

En daarbij kun je de economie net zo goed meteen afschrijven want als al die plannen van de SP uitgevoerd worden dan komt die ook gigantisch tot stilstand

Maar dat is maar mijn visie

Ik zit t programma van de ChristenUnie voor de grap te lezen, en dat is helemaal geweldig

Gokken/Holland Casino's moeten worden afgeschaft, alcohol prijzen nog meer verhoogt, softdrugs moet niet meer worden gedoogd, scheiden mag pas als de kinderen 12 jaar of ouder zijn , euthenasie wordt verboden, homohuwelijk teruggedraait , in welk jaar leven die mensen ?

leuke quote

quote:
Het uitgangspunt bij de omgang met natuur en ruimte ligt in de scheppingsopdracht de aarde te vervullen en hoeder te zijn over de vissen, de vogels en het vee. De mens heeft de aarde slechts in bruikleen: hij mag als een goed rentmeester de aarde bewerken en bewaren. Het is niet goed wanneer de rust en de schoonheid van het landschap en de zuiverheid van het milieu worden opgeofferd aan onbegrensde behoeftebevrediging. Bij de ontwikkeling van het land behoren de draagkracht van de geschapen werkelijkheid en de gebruiksregels die God geeft in acht te worden genomen. Als daarmee geen rekening wordt gehouden, 'treurt het land en verkwijnt al wat erin woont' (Hosea 4: 3).
pi_7776771
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:31 schreef febster het volgende:

[..]

Logging out, logging in.....

*blieblie is online*

*poef*

Stroom bij blieblie springt eruit, geweldig elektriciteits kabels de gewikkeld zijn in katoen uit voor de oorlog ongeveer

De man die het heel zou komen maken barstte in huilen uit
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2003 @ 15:46:00 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7778385
* just me is weer thuis van verwarrend dagje werken!

Gisteren is aan alle ouders een brief meegegaan dat we per 1-2 zonder directeur zitten..
Sfeer is vreemd op school, collega's zijn opgelucht dat hij weggaat maar balen omdat er nu ws voorlopig geen nieuwe directeur komt. Wie moet de kar gaan trekken? Wie is straks waar verantwoordelijk voor.

Ik heb in ieder geval voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt met afdeling personeelszaken om wat dingen te bepraten en ik wil ook duidelijk hebben wat ze van mij verwachten in februari en tot hoever mijn verantwoordelijkheden gaan.

Vermoeiend allemaal maar ook weer uitdagend!

Gisteren is aan mij gevraagd of ik, net zoals vorig jaar, mee wil weekje golfen van de zomer in de Ardennen

weekje gratis mee als ik daar van alles wil organiseren en natuurlijk doe ik dat!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7779614
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:46 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van verwarrend dagje werken!

Gisteren is aan alle ouders een brief meegegaan dat we per 1-2 zonder directeur zitten..
Sfeer is vreemd op school, collega's zijn opgelucht dat hij weggaat maar balen omdat er nu ws voorlopig geen nieuwe directeur komt. Wie moet de kar gaan trekken? Wie is straks waar verantwoordelijk voor.

Ik heb in ieder geval voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt met afdeling personeelszaken om wat dingen te bepraten en ik wil ook duidelijk hebben wat ze van mij verwachten in februari en tot hoever mijn verantwoordelijkheden gaan.

Vermoeiend allemaal maar ook weer uitdagend!

Gisteren is aan mij gevraagd of ik, net zoals vorig jaar, mee wil weekje golfen van de zomer in de Ardennen

weekje gratis mee als ik daar van alles wil organiseren en natuurlijk doe ik dat!!

Wil jij niet directeur worden daar?
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2003 @ 17:31:06 #93
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7780981
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:35 schreef blieblie het volgende:

[..]

Wil jij niet directeur worden daar?

no way!! ik zou daar totaal niet geschikt voor zijn!!
laat mij maar lekker doen waar ik goed in ben dan ben ik al dik tevreden
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7781075
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:31 schreef just me het volgende:

[..]

Als je dat nou op dat gesprek zegt he
pi_7781345
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:31 schreef just me het volgende:

[..]

no way!! ik zou daar totaal niet geschikt voor zijn!!

niet zo ambitieus aangelegd dus
moet je wel nee kunnen zeggen dalijk.

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 08-01-2003 17:51]

pi_7781415
Ze moet ook nog een huishouden enzo doen he en Maarten zal t toch ook wel fijn vinden als zijn kleren 1x per maand gewassen worden enzo
pi_7781482
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:48 schreef febster het volgende:
Ze moet ook nog een huishouden enzo doen he en Maarten zal t toch ook wel fijn vinden als zijn kleren 1x per maand gewassen worden enzo
Doetiedat toch zelf?
Moet ik ook
pi_7782256
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 11:53 schreef febster het volgende:

Nee joh, je moet alleen 70 % over datgene wat je meer dan 100.000 euro (dacht ik) betalen... 100000 euro is een sloot geld hoor, als je dat straks haalt, heb je wel een meesterbaan.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit, denk pvda.
pi_7782504
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:35 schreef julekes het volgende:

[..]

Nee joh, je moet alleen 70 % over datgene wat je meer dan 100.000 euro (dacht ik) betalen... 100000 euro is een sloot geld hoor, als je dat straks haalt, heb je wel een meesterbaan.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit, denk pvda.

Ik VVD
  † In Memoriam † woensdag 8 januari 2003 @ 18:54:39 #100
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7782700
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:45 schreef blieblie het volgende:

niet zo ambitieus aangelegd dus

nee hoor das geen kwestie van niet ambitieus zijn maar van weten wat je wél en vooral wat je niet kunt
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:48 schreef febster het volgende:
behalve huishouden en poging tot opvoeden ook nog tijd overhouden voor mijn "werk" binnen jeugdvoetbal, het golfen en zo af en toe eens dagje weg uit Delft en wat vrije tijd!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7782981
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:54 schreef just me het volgende:

[..]

nee hoor das geen kwestie van niet ambitieus zijn maar van weten wat je wél en vooral wat je niet kunt
[..]

behalve huishouden en poging tot opvoeden ook nog tijd overhouden voor mijn "werk" binnen jeugdvoetbal, het golfen en zo af en toe eens dagje weg uit Delft en wat vrije tijd!

Jij kan alles
Willen is veeeeeeeeeeeel belangrijker .
pi_7783059
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:06 schreef blieblie het volgende:

[..]

Jij kan alles
Willen is veeeeeeeeeeeel belangrijker .

Wie zit je nu te overtuigen Just me heeft geen intresse en terecht maar goed
pi_7783184
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:09 schreef febster het volgende:

[..]

Wie zit je nu te overtuigen Just me heeft geen intresse en terecht maar goed

Ik zit niemand... van mij moet ze nix.
Naja........ lama hoor
pi_7789504
omhoog met die klootzak!
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:14 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik zit niemand... van mij moet ze nix.
Naja........ lama hoor

probeer je eens positief commentaar te geven, krijg je dit soort commentaar
kan je nu trouwens daar op werk blijven justme? je had toch onbepaalde tijd contract? zou ideaal zijn want je vond het toch heel leuk? toch?ik zou gewoon m'n mond houden tegen de volgende chef, en je collega's bedreigen as ze hun muil open trekken
pi_7790240
Jaah inderdaad, ik wilde alleen maar iets aardigs zeggen
pi_7793456
Goedemorgen! Ik ga java leren vandaag
pi_7797023
Ja, en nu ga ik beginnen
pi_7797994
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:05 schreef blieblie het volgende:
Ja, en nu ga ik beginnen
Uhuh

WEEKEND

pi_7800589
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:51 schreef febster het volgende:

[..]

Uhuh

WEEKEND

Volgende week tentamens
pi_7800714
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:59 schreef blieblie het volgende:

[..]

Volgende week tentamens

Ach komt goedddddd

Niet die ene smirinoff ice vergeten he ?

Hmmm " " roels best wel

pi_7802103
Mal en ikke_ook where are you (insert galm) ?
pi_7803747
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:45 schreef febster het volgende:
Sjah, dat vroeg ik me ook af gisteren... Misschien heeft _Mal_ een Fok!verbod gekregen
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2003 @ 23:10:08 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7808505
Hoi hoi Eindhoven!!

Zo net lekker gegeten met 3 vriendinnen, mijn oren tuten nog

MrWilliams.. ik zal aan je denken morgen

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7808782
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:45 schreef febster het volgende:
euh.... *sop*sop*kraak*sop*
pi_7808883
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:19 schreef ArTiC het volgende:

[..]

hey, wees eens stil, anders kan ik het niet goed horen van de andere kant van de stad

pi_7813598
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:19 schreef ArTiC het volgende:

[..]

das nostalgie
  † In Memoriam † vrijdag 10 januari 2003 @ 15:33:10 #118
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7820981
En het is weer weekend.. vanavond nog "verplicht" eten met collega's van school, goed voor de team-building

Voetballen voor morgen is gelukkig afgelast hoef ik tenminste niet om 08.00 op het veld te zijn!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7826342
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:33 schreef just me het volgende:
En het is weer weekend.. vanavond nog "verplicht" eten met collega's van school, goed voor de team-building

Voetballen voor morgen is gelukkig afgelast hoef ik tenminste niet om 08.00 op het veld te zijn!!

En, lekker gegeten?
pi_7826375
ALLEMAAL

22u in de STUNT

www.eighty-eight.nl

Komen!

is een kei goede band en ze maken van je vrijdagavond een feest!

pi_7826926
Barst los MrWilliams over je dag
pi_7827636
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:17 schreef blieblie het volgende:
Barst los MrWilliams over je dag
Liever niet hier

Maareuh, ga je wel naar dat feestje?

pi_7827977
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:52 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

Liever niet hier

Maareuh, ga je wel naar dat feestje?

Nope, ik ben hard aant leren
pi_7827988
Heb volgende week 2 tentamens die ik beide MOET halen.
pi_7828018
Oh, en waar wel?
pi_7828140
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:14 schreef blieblie het volgende:
Oh, en waar wel?
niet op een forum iig, ook niet op irc, ook niet op een weblog en ook niet ergens anders waar iedereen het kan lezen

maareuh, ik las ergens dat ontspanning ervoor zorgde dat mensen beter konden leren

pi_7828176
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:21 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

niet op een forum iig, ook niet op irc, ook niet op een weblog en ook niet ergens anders waar iedereen het kan lezen

maareuh, ik las ergens dat ontspanning ervoor zorgde dat mensen beter konden leren

ontspanning genoeg hiero ...
msn @ okkerd@hmail.com.
pi_7828243
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

ontspanning genoeg hiero ...
msn @ okkerd@hmail.com.

ik vertel het over een uur in de stunt
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:28:52 #129
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828268
* Barb zegt hallo
When I rush it hits me
pi_7828276
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:28 schreef Barb het volgende:
* Barb zegt hallo

* MrWilliams zegt hallo terug

vrijdag 10 januari 2003 @ 21:29:57 #131
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828282
Hallo MrWilliams, wie geht's?
When I rush it hits me
pi_7828294
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:27 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik vertel het over een uur in de stunt

NEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!
pi_7828310
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:29 schreef Barb het volgende:
Hallo MrWilliams, wie geht's?
Het gaat wel...

Dadelijk lekker feesten in de stad enzo

pi_7828313
Aah een slowchat in het eindhoven topic!!
Hoe kan da
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:34:36 #135
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828375
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:31 schreef blieblie het volgende:
Aah een slowchat in het eindhoven topic!!
Hoe kan da
En dat in Onzin voor je leven

(Heb ik iets gemist, is alles weer 1 forum geworden?)

When I rush it hits me
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:34:58 #136
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828382
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:31 schreef MrWilliams het volgende:
Het gaat wel...

Dadelijk lekker feesten in de stad enzo

Feesten is goed
When I rush it hits me
pi_7828396
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:34 schreef Barb het volgende:

[..]

Feesten is goed

jazeker, heb het echt nodig op dit moment.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:37:05 #138
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828425
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:35 schreef MrWilliams het volgende:
jazeker, heb het echt nodig op dit moment.
Vandaag treurige dag ivm je opa?
When I rush it hits me
pi_7828452
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:37 schreef Barb het volgende:

[..]

Vandaag treurige dag ivm je opa?

(maar ik heb het er hier liever niet over)

blieblie, hier moet je zijn

vrijdag 10 januari 2003 @ 21:39:06 #140
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828470
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:38 schreef MrWilliams het volgende:
blieblie, hier moet je zijn
Blieblie is de weg kwijt
When I rush it hits me
pi_7828485
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:39 schreef Barb het volgende:

[..]

Blieblie is de weg kwijt

blieblie vroeg wat er met me aan de hand was en ik zei dat ik dat hier liever niet zei.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:43:54 #142
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828548
Dan mijn excuses want ik heb dat niet helemaal door gehad (lees: ik wist niet dat blieblie daar op doelde want ik wist niet dat het vandaag was), dus ...

ander onderwerp: hoorde ik daar baco's voor ¤ 1,50 op vrijdag en zaterdag? Geen klanten meer genoeg en daarom die actie?

When I rush it hits me
pi_7828549
* MrWilliams gaat stappen

voor jullie allemaal en vooral voor barb

vrijdag 10 januari 2003 @ 21:44:33 #144
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828559
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:43 schreef MrWilliams het volgende:
* MrWilliams gaat stappen

voor jullie allemaal en vooral voor barb

Have fun
Tot snel?
When I rush it hits me
pi_7828578
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:43 schreef Barb het volgende:
Dan mijn excuses want ik heb dat niet helemaal door gehad (lees: ik wist niet dat blieblie daar op doelde want ik wist niet dat het vandaag was), dus ...

ander onderwerp: hoorde ik daar baco's voor ¤ 1,50 op vrijdag en zaterdag? Geen klanten meer genoeg en daarom die actie?

Verandering van eigenaar per 1-1-2002. Veel vaste klanten waren het er niet mee eens, (en nog steeds niet) dus nu probeert de nieuwe eigenaar alles te lijmen met dit lamme bod.

Ik denk niet dat het werkt, maar het is iig wel goedkoper als bier drinken

* MrWilliams baalt echt van het nieuwe beleid

gaat naar brugske toe, doeg

vrijdag 10 januari 2003 @ 21:47:52 #146
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7828613
*vanuit de dommelstraat uit architectenbureau vandaan gekropen is, naar huis gegaan is en lam is*
put
your
clothes
on!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:49:55 #147
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828647
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:47 schreef Jerruh het volgende:
*vanuit de dommelstraat uit architectenbureau vandaan gekropen is, naar huis gegaan is en lam is*
Nu pas terug van werk (?)
When I rush it hits me
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:51:18 #148
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7828672
neuh maar wel nu pas online
put
your
clothes
on!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:53:43 #149
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828717
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:51 schreef Jerruh het volgende:
neuh maar wel nu pas online
Aha. En nu MrW naar de kroeg is, is blieblie spontaan aan het leren geslagen?

Hoe gaat het met de mensen uit de Eindhoven-reeks? Praat me eens bij, ben echt lang niet geweest.

When I rush it hits me
pi_7829458
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:53 schreef Barb het volgende:

[..]

Aha. En nu MrW naar de kroeg is, is blieblie spontaan aan het leren geslagen?

Hoe gaat het met de mensen uit de Eindhoven-reeks? Praat me eens bij, ben echt lang niet geweest.

Neej, ik moest lachen om een topic, stootte mijn glas cola om, over mijn toetsenbord a 50 euro met verslavende shortcut knopjes, en die heb ik proberen te redden... te vergeefs
pi_7829478
En volgens mij wordtie nie meer verkocht
pi_7830804
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:53 schreef Barb het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien ,

Nou Barb, eigenlijk is er niet veel verandert aan Febster sinds hij je voor t laatst zag voor bij de Miller ,

Met "haar" is t nix geworden en tsjaa balen maar goed ook dat overleven we wel, studie is oke dus das al een groot pluspunt en ik weet niet of je dat gevoel kent maar ik "loop/draai" een beetje op automatische piloot t is allemaal een beetje hetzelfde zeg maar

En hoest met jouw ? Al spullen aan t pakken enzo ? Zin in de verhuizing ? Wanneer precies trek je erin ? Ben je toevallig een leuke heer tegen t lijf gelopen etc etc etc
antwoorden mag maar hoeft niet

† In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 00:27:18 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7831716
* just me is weer thuis van avondje sociaal doen met collega's.

jeetje wat ben ik toch aardig geweest; groot gedeelte van de avond naast de baas gezeten (was geen ander plekje vrij) en mijn collega's een lol hebben

welterusten voor nu of voor straks!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7832334
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:27 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis van avondje sociaal doen met collega's.

jeetje wat ben ik toch aardig geweest; groot gedeelte van de avond naast de baas gezeten (was geen ander plekje vrij) en mijn collega's een lol hebben

welterusten voor nu of voor straks!

Is je baas ZELFS niet aardig buiten zijn baan .

Zucht

(morgen ga ik testen of mijn geweldige Toetsenbordje het nog doet )

pi_7835460
Goedemorgen

zucht

† In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 09:47:26 #156
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7835474
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 09:43 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen

zucht

Oooo vertel!!

goedenmorgen overigens!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:16:59 #157
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7835951
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:30 schreef febster het volgende:
En hoest met jouw ? Al spullen aan t pakken enzo ? Zin in de verhuizing ? Wanneer precies trek je erin ? Ben je toevallig een leuke heer tegen t lijf gelopen etc etc etc
antwoorden mag maar hoeft niet
Nee, nog niks ingepakt. Ik moet nu voor 15 januari aangeven of ik de woning wil en daarbij een hele zooi papieren en verklaringen inleveren. Kost me weer een vrije dag, want ik moet er ook voor naar het gemeente huis en al mjn papierzooi (dat verspreid ligt in het hele huis) uit gaan zoeken.

In principe is de woning vanaf de 15e al (woensdag a.s), dus ik moet ook anderhalve maand een dubbele huur gaan betalen, want hier betaal ik tot 28 febr. Verhuizen ga ik dus rustig aan doen. Het moet daar helemaal geschilderd worden en dat is niet zo'n ramp. Wat wel een ramp is: dit huis moet wit opgeleverd worden en ik heb een behoorlijk kleurig huis.

Vandaag kutklusje nummer 1: mijn slaapkamer witten

En nee, ik ben geen leuke heer tegen het lijf gelopen. Doe zelfs erg mijn best om leuke heren te vermijden, geen tijd voor, geen zin in, geen behoefte aan. Ik vind het wel lekker zo.

When I rush it hits me
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:17:15 #158
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7835955
En goedemorgen
When I rush it hits me
pi_7835984
* MrWilliams medelijden heeft met Barb....

"... de woning in originele staat opleveren..."

sterkte

zaterdag 11 januari 2003 @ 11:22:05 #160
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7835998
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:20 schreef MrWilliams het volgende:
* MrWilliams medelijden heeft met Barb....
Ik heb hier anders 2 verfrollers liggen hoor
When I rush it hits me
pi_7836044
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:22 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik heb hier anders 2 verfrollers liggen hoor

lijkt me geen goed idee... ik moet nog een paar dingen doen voordat ik naar tilburg vertrek. om te beginnen nuchter worden
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:40:10 #162
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7836171
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:24 schreef MrWilliams het volgende:
lijkt me geen goed idee... ik moet nog een paar dingen doen voordat ik naar tilburg vertrek. om te beginnen nuchter worden
Tilburg zelf schijnt ook erg ontnuchterd te werken
When I rush it hits me
pi_7836449
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:40 schreef Barb het volgende:

[..]

Tilburg zelf schijnt ook erg ontnuchterd te werken

* MrWilliams gaat het vanavond uitproberen

zaterdag 11 januari 2003 @ 12:09:07 #164
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7836476
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:07 schreef MrWilliams het volgende:

* MrWilliams gaat het vanavond uitproberen

Oww, je gaat er stappen? Nee, dan schijnt Tilburg wel erg gezellig te zijn.
When I rush it hits me
pi_7836604
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:09 schreef Barb het volgende:

[..]

Oww, je gaat er stappen? Nee, dan schijnt Tilburg wel erg gezellig te zijn.

Ja, die hebben gewoon een mini-stratumseind

Schijnt wel gezellig te zijn.

zaterdag 11 januari 2003 @ 12:30:33 #166
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7836722
Have fun

Eindhoven, veel plezier met deze dag, ik ga schilderen.

When I rush it hits me
pi_7841015
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:20 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

Ja, die hebben gewoon een mini-stratumseind

Schijnt wel gezellig te zijn.

een minimini stratumseind ja
pi_7841033
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:08 schreef blieblie het volgende:

[..]

een minimini stratumseind ja

ongeveer 1/6 van wat wij hebben
pi_7841052
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 09:47 schreef just me het volgende:

[..]

Oooo vertel!!

goedenmorgen overigens!

Goedeavond
pi_7841078
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:10 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ongeveer 1/6 van wat wij hebben

Maar als je naar die mini-heuvelgallerie loopt, naar de Mac, zit daar schuin tegenover de mac een mini-markt
pi_7844752
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:28 schreef blieblie het volgende:

[..]

Neej, ik moest lachen om een topic, stootte mijn glas cola om, over mijn toetsenbord a 50 euro met verslavende shortcut knopjes, en die heb ik proberen te redden... te vergeefs

das mooi kut
pi_7844891
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 21:59 schreef julekes het volgende:

[..]

das mooi kut

Hij ligt nu uit elkaar geschroeft in een doos (naja bijna uitelkaar geschroeft, anders hadtie weer inelkaar gezetn )

50 euro vind ik wel de moeite waard om heel proberen te maken

pi_7845217
Barb: ik reageer morgen wel ff op je ben nu in een te alcoholische stemming

*hips*

Five

pi_7845357
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:26 schreef febster het volgende:
Barb: ik reageer morgen wel ff op je ben nu in een te alcoholische stemming

*hips*

Five

hømmøll
pi_7845437
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

hømmøll

TIESTOOOOOOOOOOOOOOOO zo beter
pi_7845459
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:37 schreef febster het volgende:

[..]

TIESTOOOOOOOOOOOOOOOO zo beter

Zomerrrrrrrrr met Billy Ray Martin (honey)
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 22:39:47 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7845474
Hoi Eindhoven !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7845482
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:39 schreef just me het volgende:
Hoi Eindhoven !!
Hoi Just Me!
Ga je met ons mee, de nieuwe week in?
pi_7845491
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:39 schreef just me het volgende:
Hoi Eindhoven !!
HOOOOOOOOI en doei want ik ga NU weg op stap , en ik ga t iig niet koud hebben nu

Fijne avond nog just me doei

† In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 22:42:10 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7845512
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:40 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoi Just Me!
Ga je met ons mee, de nieuwe week in?

als jullie rustig aan doen wel!

heb zware week achter de rug en komende week gaat ook geen makkie worden!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7845582
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:42 schreef just me het volgende:

[..]

als jullie rustig aan doen wel!

heb zware week achter de rug en komende week gaat ook geen makkie worden!

Ik heb een te lamme week achter de rug, en heb volgende week tentamens
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 23:03:01 #183
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7845844
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:46 schreef blieblie het volgende:
*zucht
waarom die diepe zucht en die smiley erbij
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7845898
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:03 schreef just me het volgende:

[..]

waarom die diepe zucht en die smiley erbij

Dan ben ik heeeeeeeel tevreden op dat moment
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 23:10:31 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7845966
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:06 schreef blieblie het volgende:

[..]

Dan ben ik heeeeeeeel tevreden op dat moment

das een goed gevoel dan!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7846191
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:10 schreef just me het volgende:

[..]

das een goed gevoel dan!!

Ja he
Tralalalaaaa (Waterlelies luistert )
En wat staat er voor JM op de planning komende week?
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 23:24:48 #187
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7846247
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:22 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ja he
Tralalalaaaa (Waterlelies luistert )
En wat staat er voor JM op de planning komende week?

maandag TU werken en 's avonds golfen, dinsdag gesprek met iemand van het schoolbestuur, iemand van personeelszaken en nog een interim-figuur erbij, woensdag APK-keuring auto.. brrrr, donderdag van half 4 tot half 5 extra teamvergadering met iemand van het bestuur erbij over hoe het nu moet gaan als we per 1-2 geen directeur meer hebben en wie welke taken gaat doen en dan.. is het weer vrijdag
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7846322
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:24 schreef just me het volgende:

[..]

maandag TU werken en 's avonds golfen, dinsdag gesprek met iemand van het schoolbestuur, iemand van personeelszaken en nog een interim-figuur erbij, woensdag APK-keuring auto.. brrrr, donderdag van half 4 tot half 5 extra teamvergadering met iemand van het bestuur erbij over hoe het nu moet gaan als we per 1-2 geen directeur meer hebben en wie welke taken gaat doen en dan.. is het weer vrijdag

wow....
pi_7846356
mijn tijdsplanning, maandag tentamen java 2
donderdag tentamen java 4 en daaromheen erg veel leren.
Zaterdagavond me helemaal kapot zuipen, zondag mijn hoofd laten zien bij mijn ouders, en dan ergens in de week erna een mondeling tentamen over een project, en dan een week vrij ...

Aargh tentamens

† In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 23:30:26 #190
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7846366
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:28 schreef blieblie het volgende:

[..]

wow....

en daarom ga ik nu verstandig doen en slapen

welterusten eindhoven

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7846447
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:30 schreef just me het volgende:

[..]

en daarom ga ik nu verstandig doen en slapen

welterusten eindhoven

Schlaap lekker, Delft
pi_7849721
Aaargh, ik ga naar bed, en morgen heeeeeeeeel hard leren
pi_7849888
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:35 schreef blieblie het volgende:
Aaargh, ik ga naar bed, en morgen heeeeeeeeel hard leren
eek

je moet nog veel leren over leren

pi_7850016
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

eek

je moet nog veel leren over leren

Mwoh, ik weet wel wat ik hoor te doen..... ik doe het alleen niet. Zoiets heet discipline probleem.
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2003 @ 11:11:24 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7851687
good morning Eindhoven

een prettige rustige katerloze zondag toegewenst!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7851835
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:11 schreef just me het volgende:
good morning Eindhoven

een prettige rustige katerloze leerzame zondag toegewenst!

† In Memoriam † zondag 12 januari 2003 @ 11:38:29 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7851853
Suc6 !!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7853328
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:57 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mwoh, ik weet wel wat ik hoor te doen..... ik doe het alleen niet. Zoiets heet discipline probleem.

discipline is een vies woord
pi_7857234
Grrrrrrr, in 1 keer een programma bouwen was geen goed idee .
Nu maak ik hetzelfde, maar elke keer per hoofdstuk .
Ik ben nu bezig met een gedeelte in een andere klasse te zetten.
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2003 @ 18:00:23 #200
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7858145
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:07 schreef blieblie het volgende:
Grrrrrrr, in 1 keer een programma bouwen was geen goed idee .
Nu maak ik hetzelfde, maar elke keer per hoofdstuk .
Ik ben nu bezig met een gedeelte in een andere klasse te zetten.
of ben je aan het fokken??
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7858656
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:00 schreef just me het volgende:

[..]

of ben je aan het fokken??

Af en toe....
Verrekte java
Zegtienu dat ik iets niet gedaan heb TERWIJL HET ER WEL STAAT
pi_7860643
iemand aanwezig?
pi_7860879
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:18 schreef julekes het volgende:
iemand aanwezig?
ik niet, ik ben aan het leren
pi_7860919
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:29 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik niet, ik ben aan het leren

ga eens leren dan
pi_7863812
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:32 schreef julekes het volgende:

[..]

ga eens leren dan

Ik kap er mee...
Ik wor der helemaal geflipt van
  zondag 12 januari 2003 @ 22:52:30 #206
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_7863832
Ik ben nieuw in dit Eindhoven topic... Ben blij dat ik al dat java al gehaald heb. Al snap ik niet HOE...
  † In Memoriam † zondag 12 januari 2003 @ 22:53:06 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7863846
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:51 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik kap er mee...
Ik wor der helemaal geflipt van

ff ontspannen dan!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7863918
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:53 schreef just me het volgende:

[..]

ff ontspannen dan!

Neeh, ik kap er gewoon mee.
Ik kijk morgen nog even door waarom mijn programmatjes het niet doen. En dan ga ik een tentamen halen ...
pi_7863935
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:57 schreef blieblie het volgende:

[..]

Neeh, ik kap er gewoon mee.
Ik kijk morgen nog even door waarom mijn programmatjes het niet doen. En dan ga ik een tentamen halen ...

Ik ga iig goed voor je duimen en probeer geloof in jezelf te houden
pi_7863997
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:57 schreef febster het volgende:

[..]

Ik ga iig goed voor je duimen en probeer geloof in jezelf te houden

Hehe, uhuh
pi_7864045
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:01 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hehe, uhuh

Heeft bij iig goed gewerk , ik bel je morgen wel hoe t gegaan is
pi_7864056
weltrusten allemaal
succes morgen blieblie
pi_7864068
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:04 schreef julekes het volgende:
weltrusten allemaal
succes morgen blieblie
Slaap lekker,
Dank je...
pi_7867875
goedemorgen.... wish me luck dalijk
pi_7867882
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:52 schreef WebMan het volgende:
Ik ben nieuw in dit Eindhoven topic... Ben blij dat ik al dat java al gehaald heb. Al snap ik niet HOE...
Ik ben blij als ik het dalijk gehaald heb
Oh en welkomo hier.... Hoeveelstejaars ben je?
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2003 @ 08:55:25 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7867935
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:45 schreef blieblie het volgende:
goedemorgen.... wish me luck dalijk
vanaf de TUDelft wish ik je nu geluk voor dalijk
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7868007
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:55 schreef just me het volgende:

[..]

vanaf de TUDelft wish ik je nu geluk voor dalijk

Dank je
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2003 @ 16:46:17 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7875828
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:05 schreef blieblie het volgende:

[..]

Dank je

en ??????
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7875967
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:46 schreef just me het volgende:

[..]

en ??????

Mwaaaah.... ik ga ff heel hard hopen.
Ik zat er niet machteloos te zijn.
Maar ik had ook weer nie zoiets van yessssssss.... inkoppertje!!
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2003 @ 17:11:05 #220
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7876225
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:55 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mwaaaah.... ik ga ff heel hard hopen.
Ik zat er niet machteloos te zijn.
Maar ik had ook weer nie zoiets van yessssssss.... inkoppertje!!

wanneer krijg je de uitslag?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7876345
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:11 schreef just me het volgende:

[..]

wanneer krijg je de uitslag?

Volgende week..... ergens
pi_7876360
quote:
Op maandag 13 januari 2003 17:19 schreef febster het volgende:

[..]

Volgende week..... ergens

Zei ik dus ...
Ik heb eerst nog donderdag een tentamen gegevensbeheer.
pi_7881527
Whoei........ vrolijk is ...
Nu hopen dat ze nog online komt
pi_7881710
STAAAAAAAAAAAAND BY YOUR MAAAAAAAAAAAAN,
Give him to arms to cling to
And something warm to come to
When the nights are cold and lonely
  maandag 13 januari 2003 @ 22:39:59 #225
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7882315
voor MrW

Weltrusten Eindhoven e.o.

When I rush it hits me
pi_7882430
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:39 schreef Barb het volgende:
voor MrW

Slaap lekker
pi_7882560
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:39 schreef Barb het volgende:
voor MrW

Moet nog reageren op een post van je , doe ik morgen wel

Slaap lekker

† In Memoriam † maandag 13 januari 2003 @ 23:17:20 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7883113
welterusten Eindhoven!!

heerlijk avondje balletjes geslagen, was echt wel ontspannend!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7883656
ben weer te laat voor een nacht zoen of een verhaaltje voor het slapen gaan zie ik
weltrusten alle..ja wie eigenlijk?
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2003 @ 23:43:46 #230
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7883720
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:41 schreef julekes het volgende:
ben weer te laat voor een nacht zoen of een verhaaltje voor het slapen gaan zie ik
nou vooruit dan maar voor deze ene keer dan en welterusten!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7884060
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:41 schreef julekes het volgende:
Ik
Slaap lekker JM
pi_7884075
Weet er nog iemand een nummer die in de Everywhere van Fleetwood Mac sfeer hangt?
pi_7884207
wow een zoen van just me en een knuffel van blieblie, sweetdreams indeed.
tot morgen!ow, en ik ken dat nummer niet blieblie....
pi_7884230
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:07 schreef julekes het volgende:
wow een zoen van just me en een knuffel van blieblie, sweetdreams indeed.
tot morgen!ow, en ik ken dat nummer niet blieblie....
DOWNLOADEN DAN!!!
Tis een magnifique nummer
pi_7888419
Barb, mocht je dit lezen... Wil je me mailen op jb400012@ncr.com?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_7888549
*Meld*

Vanaf Fontys R4 2e verdieping maar dan in de hoedanigheid van Febster

pi_7890339
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:03 schreef blieblie het volgende:
*Meld*

Vanaf Fontys R4 2e verdieping maar dan in de hoedanigheid van Febster

Ooooooooooooooh, daarom zit ik ook opeens in't gamecubetopic. Snapte er al geen hol van
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 17:58:29 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7895460
Tering wat ben ik moe!! Vandaag zwaar gesprek gehad met o.a. bestuur en iemand van personeelszaken. Sfeer op school is om te snijden en donderdagmiddag vergadering over "en hoe nu verder"
Vanavond ga ik er maar een hele luie bank-hang-avond van maken!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7895518
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:58 schreef just me het volgende:
Tering wat ben ik moe!! Vandaag zwaar gesprek gehad met o.a. bestuur en iemand van personeelszaken. Sfeer op school is om te snijden en donderdagmiddag vergadering over "en hoe nu verder"
Vanavond ga ik er maar een hele luie bank-hang-avond van maken!
hmmm, das niet zo mooi..
maak je niet al te druk over dingen waar je toc geen invloed op hebt. Als ik jou was zou ik het gewoon allemaal op me af laten komen, en als het nodig is mijn zegje doen, maar me er van te voren niet erg druk om maken.. Maar ja, dat is natuurlijk wel makkelijk gezegd.
Hoe is het trouwens met je contract afgelopen?
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 18:04:43 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7895545
Ze kunnen me dus niet ontslaan omdat ze mij al 3x een contract aangeboden hebben maar werk is er ook niet Wat dat betreft komt het goed uit dat mijn school straks geen directeur heeft dus kan ik gewoon doorwerken en dat hebben ze nu ook officieel gevraagd of ik dat wil doen. Voorlopig zit ik goed op school en heb ik vandaag wel een hoop dingen kunnen zeggen die me dwars zaten en ws ben ik daar gewoon moe van.

Ik ben gewoon toe aan het goed weekend!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7895603
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:04 schreef just me het volgende:
Ze kunnen me dus niet ontslaan omdat ze mij al 3x een contract aangeboden hebben maar werk is er ook niet Wat dat betreft komt het goed uit dat mijn school straks geen directeur heeft dus kan ik gewoon doorwerken en dat hebben ze nu ook officieel gevraagd of ik dat wil doen. Voorlopig zit ik goed op school en heb ik vandaag wel een hoop dingen kunnen zeggen die me dwars zaten en ws ben ik daar gewoon moe van.

Ik ben gewoon toe aan het goed weekend!

Haha weekend, I wish... Maar dan heb je het ergste dus al gehad

ow ja voor ik het vergeet:
IK MOET MORGEN NAAR DE TANDARTS

Die muts van een tandarts van mij maakt een vervolg afspraak om< en let goed op:
- een vulling, waar niets mis mee is, te vervangen
- een zwak plekje te vullen
tandarts-nazi, weet ze niet dat ik ziekenfonds ben

Zow dat is eruit.

† In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 18:10:57 #242
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7895623
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:08 schreef julekes het volgende:

Zow dat is eruit.

en nou die kies nog
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7895637
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:10 schreef just me het volgende:

[..]

en nou die kies nog

dat moest er nog bij komen, ook nog eens een paar dagen met een opgezwollen bek rondlopen
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 18:13:17 #244
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7895653
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:12 schreef julekes het volgende:

[..]

dat moest er nog bij komen, ook nog eens een paar dagen met een opgezwollen bek rondlopen

ik zal voor je duimen morgen!! duimen jullie dan dat mijn auto zonder al te veel financiele schade uit de APK komt??

eten is klaar!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7895682
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 18:13 schreef just me het volgende:

[..]

ik zal voor je duimen morgen!! duimen jullie dan dat mijn auto zonder al te veel financiele schade uit de APK komt??

eten is klaar!!

smakelijk, en ik hoop het voor je
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:20:30 #247
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7898089
Hallo Eindhoven . Ik heb MrWilliams ontmoet van het weekend . Hij is wel lief .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_7898141
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:20 schreef mamamiep het volgende:
He mamamipe, bedankt nog voor het stemmen op de Dave Matthews Band
Hoest met gyros?
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 20:25:07 #249
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7898167
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:20 schreef mamamiep het volgende:
ja.. dat zeggen er meer
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:25:37 #250
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7898177
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:23 schreef julekes het volgende:

[..]

He mamamipe, bedankt nog voor het stemmen op de Dave Matthews Band
Hoest met gyros?

Die maken ook leuke muziek .

Goed voor zover ik weet, ik ben al dagen lang met mijn huiswerk bezig . Maar van het weekend waren we alletwee bij de mix-meet, was heel erg gezellig hoor .

dinsdag 14 januari 2003 @ 20:26:35 #251
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_7898197
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:25 schreef just me het volgende:

[..]

ja.. dat zeggen er meer

Ik geloof ze graag . Heb een heleboel leuke foto's van hem gemaakt .
pi_7898198
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:25 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Die maken ook leuke muziek .

Goed voor zover ik weet, ik ben al dagen lang met mijn huiswerk bezig . Maar van het weekend waren we alletwee bij de mix-meet, was heel erg gezellig hoor .

waren veel topFok!kers daar of nie?
pi_7898214
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:25 schreef just me het volgende:

[..]

ja.. dat zeggen er meer

hou je het bankhangen nog een beetje vol?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:29:15 #254
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_7898250
Bankhangen ;-)

Dat moet ik per maandag ook aan de wilgen hangen (gelukkig)
Mag ik bij SNT aan de gang.. *zin in heeft*

Knuffelkikk0r
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2003 @ 20:29:45 #255
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7898259
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:27 schreef julekes het volgende:

[..]

hou je het bankhangen nog een beetje vol?

* just me probeert telefonisch contact te krijgen met planet internet.. er zijn nog meer dan 10 wachtenden voor u, één momentje alstublieft

daarna weer lekker luieren!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7898265
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:26 schreef julekes het volgende:

[..]

waren veel topFok!kers daar of nie?

Als je het kliekvolk tot toppers rekent wel ja.
pi_7898288
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

Als je het kliekvolk tot toppers rekent wel ja.

wij zijn wel topfokkers dacht ik zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')