Op zich is het wel handig als de bezorger weet wie er geklaagd heeft zodat hij vooral bij dat adres extra kan opletten. Ik denk dat ze gewoon het adres krijgen waar de klacht vandaan komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 03:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stel je bent werknemer en je werkgever zegt dat er een klacht over jou is binnen gekomen, je hebt iets verschrikkelijks gedaan.
Zeg jij dan: "Oké, ik zal het nooit meer doen" of zou je willen weten wat nou precies de klacht is?
Ik denk het laatste dus moeten er wel wat details naar boven komen, namen zullen niet genoemd worden maar hoogstwaarschijnlijk wel het pakketnummer of zelfs het adres waar de klacht over gaat.
Ook al is het alleen het pakketnummer, de bezorger heeft ook zijn eigen administratie aangezien hij per pakket betaald wordt dus pakketnummer even opzoeken op zijn eigen lijst en hoogstwaarschijnlijk staat daar een naam en adres bij.
Ik weet dit niet zeker natuurlijk maar aangezien ze elk geleverd pakket moeten verantwoorden lijkt het me wel waarschijnlijk dat adresgegevens ook in hun eigen administratie staan.
gelul. Dat kan dus wel vis de app. Dat deze week twee keet gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
klacht indienenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 03:31 schreef Maureentje het volgende:
Wel met DHL paar weken terug
Was gewoon thuis en kreeg bericht dat het bezorgd was bij de buren omdat ik niet thuis was?
Was dus wel thuis! Bij het adres van de buren paar deuren verder (winkel) was gewoon alles afgeleverd voor mijn straat (en de straten er om heen)
Dus nergens aangebeld en gelijk alles voor het centrum daar neer geflikkerd
ja ok moest het ook die keer lezen.quote:
pas na de eerste levering.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
gelul. Dat kan dus wel vis de app. Dat deze week twee keet gedaan
bij bol.com leveringen kan het ook voor de eerste levering.quote:
hangt wel van de levering af en wanneer hij in de app wordt gezet, van Ziggo kon ik het niet aanpassen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Net gelukt bij 4 zendingen.
Zal ook wel “gelul” zijn.
Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt wel van de levering af en wanneer hij in de app wordt gezet, van Ziggo kon ik het niet aanpassen.
goed dat het dan altijd 'werkt'.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.
Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.
Klopt. Doe ik ook wanneer ik erom denk. Ik fiets bijna dagelijks langs het punt en vaak ligt het er na 15:00. Prima.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:15 schreef Travok het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.
Bij PostNL heb je nog de optie 'Pakje Gemak'. Dan kan je bij de bestelling al aangeven dat je pakket direct naar een afleverpunt gaat. Voor die optie kies ik dus ook altijd. Je valt je buren er niet mee lastig en je weet zeker dat je aan het eind van de dag gewoon je pakket op kan halen.
ik laat vaak bij mn ouders bezorgen, de buren daar zijn namelijk gewoon makkelijk, iedereen accepteert voor elkaar de pakketjes en ook zijn mijn ouders zelf vaak thuis.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:15 schreef Travok het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.
Bij PostNL heb je nog de optie 'Pakje Gemak'. Dan kan je bij de bestelling al aangeven dat je pakket direct naar een afleverpunt gaat. Voor die optie kies ik dus ook altijd. Je valt je buren er niet mee lastig en je weet zeker dat je aan het eind van de dag gewoon je pakket op kan halen.
Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNLquote:Op zaterdag 14 juli 2018 01:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
Zelfstandige ondernemers verdienen wel redelijk goed met pakketbezorger hoor( althans dat werd mij er door een verteld).quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:49 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNL
Heeft niks met de verzender te maken, heeft te maken of PostNL jou adres in hun systeem heeft staan en dat is bij mij het geval. Zelfs pakjes uit het buitenland die Nederland binnen komen krijg ik een melding op me app, puur het adres. Prachtig systeem PostNL!
Heb respectvoor mensen die dit werk doen, ze werken harder dan een gemiddelde Ambtenaar en verdienen bijna niks.
Wij hebben er zelfs een deursticker voor.... 'niet bezorgen bij de buren'quote:Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.
Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
oe das een goede!quote:Op zondag 15 juli 2018 15:06 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Wij hebben er zelfs een deursticker voor.... 'niet bezorgen bij de buren'
Want die malloot bracht het steeds bij een 'buurtbewoner' 6-7 huizen verderop die dus blijkbaar overdag wel thuis zijn, maar 's avonds niet.
ja, behalve dat het ie bij mij 9 van de 10 brieven/pakketten niet pakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 12:49 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNL
Heeft niks met de verzender te maken, heeft te maken of PostNL jou adres in hun systeem heeft staan en dat is bij mij het geval. Zelfs pakjes uit het buitenland die Nederland binnen komen krijg ik een melding op me app, puur het adres. Prachtig systeem PostNL!
Heb respectvoor mensen die dit werk doen, ze werken harder dan een gemiddelde Ambtenaar en verdienen bijna niks.
Wacht DHL? Je bedoelt toch niet die kansloze rukkers in een Kia picanto, die uitpuilt van de pakjes, die zendingen komen langsbrengen? Nee dank jequote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:10 schreef MichaelScott het volgende:
Gebeurt mij ook regelmatig, als het even kan laat ik pakketjes daarom door UPS of DHL [...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |