quote:De meeste ook dicht
Op woensdag 1 januari 2003 16:51 schreef MrWilliams het volgende:[..]
klote is dat hè... ik had er dus totaal niet op gerekend dat ik vandaag ook nog moest eten.
Hopelijk is de friettent wel open
quote:Dus ik ben as usual te vroeg weggegaan
Op woensdag 1 januari 2003 17:07 schreef febster het volgende:[..]
Eerlijk gezegd vind ik t wel fijn anders had ik waarschijnlijk moeten werken
Ff een verslag (met name voor blieblie) van mijn avond:
Nou tot een uur of 5 was t dus eigenlijk gewoon kut
, heel de sfeer op stratum was zwaar irritant, veel mensen keken echt kwaad naar elkaar zo van "ik geef je dadelijk een mep als mijn voet op jouw teen beland" en dus ben ik maar de zo half de Miller uitgevlucht wat me niet in dank werd afgenomen door 2 vriendinnen
maar goed ik riskeer geen klap op mijn gezicht of erger sorry, ik heb namelijk 1 regel van mijn ouders mee gekregen toen ik op stap ging en die is: als je t niet vertrouwt, "moven" dan
and so I did
Ik ging liep dus kwaad de Miller Time uit, kwam Bart tegen die op weg was naar de Miller, en ik vroeg zullen we dan ff borrelen in de La Route? Onderweg daarheen kwamen we I/K ook nog tegen en die gelijk ook meegenomen en daar hebben we gezellig een uur gehangen waarbij ik nog veel (oud) AH collega's tegenkwam
, en die ene oud klasgenote die ik van jouw afgelopen zomer om half 4 s'nachts niet mocht spreken (Laura)
(it's a small world maar dat vertel ik wel via msn
![]()
) daar lekker geborrelt en wat gezopen (want door heel t gedoe was ik dus nuchter geworden
) toen rond 6 uur weer naar de Miller gegaan waar t niet echt rustiger was geworden maar wel stuk gezelliger
, nog met 2 barmannen gesproken en 1tje was er zo zat dat ik gelijk half springend de kroeg door werd gesleurd maar ach
, Neus en Poppegezichtje waren er toen ook nog
8 uur ging ie dicht en K d8 dus dat de Mac om 9 uur open zou gaan dus we gingen weer naar La Route en daar was t dus ook nog gewoon gezellig druk en daar hebben we dan tot 10 voor 9 staan dansen. We gingen dus naar de Mac maar natuurlijk ging die pas om 12 uur open
, dus toen zijn we maar in zo'n cafetaria ding op stratum gaan zitten en daar heeft K nog een pizza zitten eten
(van de geur alleen al ging ik over mijn nek
) kwart over 9 daar weg, en toen door de kou
en met een laag energie peil en met wind tegen
naar huis gefietst
Dat was ongeveer mijn avond in t "kort"
Ooh en ik heb ff snel gekeken en ik heb 20 euro gewonnen met de loterij
![]()
![]()
![]()
quote:Zeg dat dan de volgende keer
Op woensdag 1 januari 2003 17:33 schreef febster het volgende:
Ja daar komt t dus eigenlijk op naar ja![]()
![]()
quote:Maar op 1 of andere rare manier wordt t eigenlijk altijd gezellig als jij weggaat vandaar
Op woensdag 1 januari 2003 17:35 schreef blieblie het volgende:[..]
Zeg dat dan de volgende keer
![]()
quote:Aha, is dat het probleem, ik snap
Op woensdag 1 januari 2003 17:35 schreef febster het volgende:[..]
Maar op 1 of andere rare manier wordt t eigenlijk altijd gezellig als jij weggaat vandaar
quote:Jaaa daaag
Op woensdag 1 januari 2003 17:38 schreef Partygurl het volgende:
Tsssssj er was geen klote sfeer hoor febsterAlleen bij de miller weer wel
quote:Maar nog erg spectaculaire dingen gedaan?
Op woensdag 1 januari 2003 18:19 schreef febster het volgende:[..]
Jaaa daaag
ff beton plaat van je hoofd afhalen
![]()
nee ik weet niet doe mij maar een gewone gezellig drukke zaterdagavond
quote:Ik was ook nuchter
Op woensdag 1 januari 2003 18:21 schreef blieblie het volgende:[..]
Maar nog erg spectaculaire dingen gedaan?
Hoe zat waren jullie?
Ik was echt gewoon super nuchter...
quote:Wat had Laura te melden? (De vorige keer wilde ik alleen maar weten wat je wilde hebben
Op woensdag 1 januari 2003 18:24 schreef febster het volgende:[..]
Ik was ook nuchter
maar de combi red bull, wodka, bacardi, borrels, aardbei zooi, smirnoff en cola viel niet helemaal lekker dus was wel misselijk
erg spectacualiare dingen niet
, wel veel AH collega's gezien en gesproken enzo en Laura iets langer als 1 sec maar dat was t wel
quote:De vorige x sliep ik nog bij jouw in de zomer en toen was t half 4 en toen wou je naar huis
Op woensdag 1 januari 2003 18:38 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat had Laura te melden? (De vorige keer wilde ik alleen maar weten wat je wilde hebben
)
Dat alles goed met Laura is, leuke studie blabla, al 2 jaar dezelfde vriend
gewoon gezellig over nix geluld dus
quote:De vorige keer prikte ik toch in je rug??
Op woensdag 1 januari 2003 18:47 schreef febster het volgende:[..]
De vorige x sliep ik nog bij jouw in de zomer en toen was t half 4 en toen wou je naar huis
Dat alles goed met Laura is, leuke studie blabla, al 2 jaar dezelfde vriend
gewoon gezellig over nix geluld dus
quote:Nee je trok aan mij arm
Op woensdag 1 januari 2003 19:01 schreef blieblie het volgende:[..]
De vorige keer prikte ik toch in je rug??
Ik kwam om 3 uur half-nuchter in de stad aan en het was een grote gezellige hoop mensen. Daar ben ik maar tussen gaan staan tot een uur of 5 en toen ben ik weer naar huis gegaan. Om te ontdekken dat de buren een feestje gaven voor ongeveer 100 man met dj, dus toen ben ik daar nog maar even tussen gaan staan. Ik had toch niet kunnen slapen met zo hard de muziek aan. Toen zij rond een uur of 7 naar de stad gingen, ben ik lekker in m'n bedje gekropen.
quote:klinkt gezellig
Op woensdag 1 januari 2003 20:04 schreef MrWilliams het volgende:
Ik heb van die hele klotesfeer niks gemerkt.Ik kwam om 3 uur half-nuchter in de stad aan en het was een grote gezellige hoop mensen. Daar ben ik maar tussen gaan staan tot een uur of 5 en toen ben ik weer naar huis gegaan. Om te ontdekken dat de buren een feestje gaven voor ongeveer 100 man met dj, dus toen ben ik daar nog maar even tussen gaan staan. Ik had toch niet kunnen slapen met zo hard de muziek aan. Toen zij rond een uur of 7 naar de stad gingen, ben ik lekker in m'n bedje gekropen.
quote:uur of ........
Op woensdag 1 januari 2003 20:23 schreef blieblie het volgende:[..]
klinkt gezellig
Hoe laat was je weer op?
weet ik eigenlijk niet, denk zo rond 12
quote:Yaj, slaap lekker dan dalijk
Op woensdag 1 januari 2003 20:40 schreef MrWilliams het volgende:[..]
uur of ........
weet ik eigenlijk niet, denk zo rond 12
quote:mwah, ben nog niet echt moe.... en zal dat ook niet echt worden voor 23u... ff wachten nog
Op woensdag 1 januari 2003 20:43 schreef blieblie het volgende:[..]
Yaj, slaap lekker dan dalijk
*kijkt nogmaals op klok*
DUURT LANG!!!!
quote:2 hours to go
Op woensdag 1 januari 2003 21:26 schreef MrWilliams het volgende:[..]
mwah, ben nog niet echt moe.... en zal dat ook niet echt worden voor 23u... ff wachten nog
*kijkt nogmaals op klok*
DUURT LANG!!!!
quote:hoe lang duren jouw uren?
Op woensdag 1 januari 2003 21:33 schreef blieblie het volgende:[..]
2 hours to go
quote:ongeveer 45 minuten
Op woensdag 1 januari 2003 21:42 schreef MrWilliams het volgende:[..]
hoe lang duren jouw uren?
quote:Allereerst de allerbest wensen aan iedereen die dit leest!! Respect
Op woensdag 1 januari 2003 17:07 schreef febster het volgende:
Nou tot een uur of 5 was t dus eigenlijk gewoon kut, heel de sfeer op stratum was zwaar irritant, veel mensen keken echt kwaad naar elkaar zo van "ik geef je dadelijk een mep als mijn voet op jouw teen beland" en dus ben ik maar de zo half de Miller uitgevlucht wat me niet in dank werd afgenomen door 2 vriendinnen
Wisten jullie dat als je een buiten-de-regio-ritje doet, dat de taxi je dan gratis terug moet brengen
Dus de taxi man heeft de hele dag meegevierd met ons hehehe. Taxisjaufeur had de morgen van zn leven, want had een dame op het oog.
En op zn schoot
en... Laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |