Ik al 7 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zit ik nou al een jaar in ESF te praten, whut
серыйquote:
Ik doelde op de SC. Binnen ESF al langer.quote:
Voor mij is dat hetzelfde, ik kwam meteen de eerste avond al de SC binnenwandelen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op de SC. Binnen ESF al langer.
De SC in deze vorm bestaat pas een jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor mij is dat hetzelfde, ik kwam meteen de eerste avond al de SC binnenwandelen.
Ja, maar toen was er ook al een SC, maar ik zie net wel dat ik blijkbaar al drie dagen eerder iets in een ander topic had gepost. Ik zit dus ook al langer in ESF dan in de SC.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De SC in deze vorm bestaat pas een jaar.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er ook al een SC, maar ik zie net wel dat ik blijkbaar al drie dagen eerder iets in een ander topic had gepost. Ik zit dus ook al langer in ESF dan in de SC.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is het songfestivalforum? Ew.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mijn eerste SC post (voor zover ik nu even snel kan zien) reageerde op onze welbekende grazz.
Mijn eerste SC bijdrage en meteen al positief.quote:
Was dat een reactie op jouw voorstel om de hele nacht met jezelf in discussie te gaan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn eerste SC bijdrage en meteen al positief.
Mij aanspreken met hoogheid is nergens voor nodig joh, majesteit en excellentie volstaan in informele settings als deze.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe, hoogheid, heb je weleens een songfestival gezien? Indien njet alsnog welkom hier heur. Maar was ff benieuwd. Had je überhaupt door dat je in het songfestivalforum post eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat een reactie op jouw voorstel om de hele nacht met jezelf in discussie te gaan?
Ik heb dat topic niet gelezen neequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Zit je dat topic ook te lezen?![]()
Nee, was een reactie op een idee van grazz, zoals ik eerder al zei.
Was deze:quote:
Meteen een verkapte ´grazzteruglokpost´.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Ik zat te denken...
Het wordt sowieso de komende weken, maanden wat rustiger. Is het een idee om een eigen FSC te starten? Oh wacht, FSC..dat ken je natuurlijk niet![]()
... Een FOK Song Contest en nee...je hoeft niet zelf te zingen. Mag wel
, maar het idee is:
Een ieder die wil mee doen plaatst een lied in het daarvoor bestemde topic. Het kan een lied zijn uit de top 40 (probeer origineel te zijn), iets van vroeger, iets totaal onbekends etc. De users die meedoen stemmen op de liedjes door punten te geven van 1-12 (net als in bij het ESF). Je kunt het dan als volgt indelen:
- één week de tijd om lied in te sturen, deze worden vervolgens in de OP geplaatst.
- één week (of langer) de tijd om ze te beluisteren.
- en vervolgens stemmen. De stemmen zouden we misschien naar een persoon kunnen sturen voor een bepaalde datum, die ze later bekend maakt in een 'live' topic.![]()
- de winnaar ... ??
We zouden er ook voor kunnen kiezen om elke deelnemer een land uit te laten kiezen. De kans is dan groter dat ook onbekende artiesten/liedjes een kans krijgen en naast het Engels en NLs ook andere talen te horen zijn.
Ach, tis maar een idee. Kan nog verder uitgewerkt worden.
Ah dank voor de achtergrond-info majesteit! Wat fijn dat u zich onder het gepeupel en voetvolk mengt.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Mij aanspreken met hoogheid is nergens voor nodig joh, majesteit en excellentie volstaan in informele settings als deze.
Ik heb een ENTJ-persoonlijkheid dus ik had inderdaad door dat ik in het Eurovisie Songfestival-subforum postte alhoewel ik er eerlijk gezegd niet bijster veel mee heb en aanvankelijk vooral werd gelokt door de TT.
Hetgeen me het meest bijstaat hieromtrent is dat Waylon en Ilse samen tweede werden maar Ilse het nodig achtte om hem te backstabben.
Vond World Idol vroeger wel heel tof.
Die mis ikquote:Op donderdag 12 juli 2018 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mijn eerste SC post (voor zover ik nu even snel kan zien) reageerde op onze welbekende grazz.
Ah merci. En de zin onderin in subscript is het belangrijkstequote:Op donderdag 12 juli 2018 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was deze:
[..]
Meteen een verkapte ´grazzteruglokpost´.![]()
![]()
Ik postte tot vorig jaar ook alleen maar tot een maand van te voren in ESF. En dat werd met de jaren steeds wel iets eerder. Net zoals mijn golf ook steeds iets eerder komt. Pas afgelopen jaar dat ik ook buiten het festival om ben blijven posten in de SC.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
Best een gek idee, want ik zie al 8 jaar op Fok (net zo lang, nog niet langer dan veel ESF'ers) maar post pas sinds kort écht meeIk was verder altijd een enge lurker die voor de zekerheid een account had als ik een een Redefine-golf wilde loslaten
Ach ja, je moet wat doen om het proletariaat rustig te houden hè.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dank voor de achtergrond-info majesteit! Wat fijn dat u zich onder het gepeupel en voetvolk mengt.
Wel, ik hoop dat het bevalt en dat het een echte gewoonte wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2018 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik postte tot vorig jaar ook alleen maar tot een maand van te voren in ESF. En dat werd met de jaren steeds wel iets eerder. Net zoals mijn golf ook steeds iets eerder komt. Pas afgelopen jaar dat ik ook buiten het festival om ben blijven posten in de SC.
Ik heb de test ooit gedaan maar weet de uitslag niet meer. Introvert nogwat nogwat. Zal morgen opnieuw doen want nu wil ik het ook weer weten. Vond wel dat de uitgebreide beschrijving héél erg klopte.quote:Op donderdag 12 juli 2018 01:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ach ja, je moet wat doen om het proletariaat rustig te houden hè.
Maar vertel, ben je bekend met de Myers-Briggs-persoonlijkheidstest? Vind die shit fascinerend. Ben daarnaast groot fan van Game of Thrones. Heb net wat medestanders weten te vinden wat cheesecake betreft en dan moet dit ook wel te doen zijn me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |