Was wel een pre-sale nog.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:50 schreef Nielsch het volgende:
Wat een farce deze kaartverkoop. Systeem van 2015 en 2019 was echt veel beter.
Wss waren die kaarten al in de winkelwagen, maar nog niet definitief verkocht. Was dinsdag ook al zo.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
Net eindelijk door de queue. Waren nog 2 wedstrijden te boeken en 1 klik verder alles uitverkocht
Vorig jaar ook al in vijf uur tijd 350.000 kaartjes verkocht, ze boeren lekker.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Wss waren die kaarten al in de winkelwagen, maar nog niet definitief verkocht. Was dinsdag ook al zo.
Tamelijk bizar trouwens hoe snel dat het ging. In 2015 (Engeland/Wales) kon ik 2 maanden van tevoren nog makkelijk aan kaartjes komen
De hotels en air bnb ook. Niks te krijgen meer in Lille.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al in vijf uur tijd 350.000 kaartjes verkocht, ze boeren lekker.
Beetje deceptie wel als je eerst na 3 uur queue nog een paar wedstrijden ziet. Zelfs nog 1 wedstrijd van de all blacks.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Wss waren die kaarten al in de winkelwagen, maar nog niet definitief verkocht. Was dinsdag ook al zo.
Tamelijk bizar trouwens hoe snel dat het ging. In 2015 (Engeland/Wales) kon ik 2 maanden van tevoren nog makkelijk aan kaartjes komen
Ja dat is wel zuurquote:Op donderdag 15 september 2022 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Beetje deceptie wel als je eerst na 3 uur queue nog een paar wedstrijden ziet. Zelfs nog 1 wedstrijd van de all blacks.
Het leek me een leuk nazomer uitje voor volgend jaar maar ik ben ook geen enorme Rugby fan dus dan volgen we het gewoon vanaf de bank.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat is wel zuur
De Fransen hadden er zin in blijkbaar
Sowieso doen!quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het leek me een leuk nazomer uitje voor volgend jaar maar ik ben ook geen enorme Rugby fan dus dan volgen we het gewoon vanaf de bank.
Door winst van NZe (39-37 bij Australië) en Zuid-Afrika (36-20 bij Argentinië) strijden zij om de titel dit weekend (met volgens mij een waterkansje voor Australia).quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:44 schreef franklop het volgende:
Argentinië wint al 2x in de Rugby Championship . Eerder van Australië en vorige week van Nieuw Zeeland.
NZ verloor daardoor voor het eerst 3 thuiswedstrijden op een rij. Staan nu vandaag wel al voor tegen Argentinië
Was eigenlijk al het 2e duel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:48 schreef Nielsch het volgende:
Voor wie Ziggo Sport Totaal / Voetbal heeft: morgenochtend om 810 live vanuit Eden Park in Auckland de uitverkochte openingswedstrijd (Nieuw Zeeland - Australië) van het WK Rugby 2021 (voor vrouwen).
Ja zag ik later ook. Beetje raar wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Was eigenlijk al het 2e duel.
3e zelfs
Naja bij de OS zijn er ook sporte die beginnen voor de openingsceremonie. Dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja zag ik later ook. Beetje raar wel.
Welke blessures hebben jullie allemaal gehad?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef tong80 het volgende:
Onderzoek: Rugbyers hebben veel grotere kans op ALS
[ afbeelding ]
Professionele rugbyers hebben veel meer kans om later zenuw- en spierziektes zoals ALS op te lopen dan eerder werd aangenomen. Dat blijkt uit Schots onderzoek dat is gepubliceerd in Journal of Neurology, Neurosurgery and Psychiatry.
Voor het onderzoek werd de gezondheidssituatie van ruim vierhonderd voormalige Schotse toprugbyers vergeleken met de gegevens van 1200 niet-rugbyers. Daaruit kwam naar voren dat de kans op zenuw- en spierziektes bij de oud-sporters maar liefst vijftien keer hoger lag dan bij ‘normale’ burgers. Onderzoekers hadden op basis van eerdere onderzoeken in het voetbal en American football al rekening gehouden met een verhoogde kans, maar deze uitkomsten vielen nog eens 2,5 keer hoger uit dan verwacht.
,,Dit onderzoek toont aan dat het risico op progressieve zenuwziekten niet alleen bestaat bij voormalige voetballers, maar ook bij voormalige rugbyspelers”, aldus onderzoeker Willie Stewart. ,,Deze bevinding vereist onmiddellijke aandacht van onderzoekers, om het exacte verband tussen rugby en verwoestende zenuw- en spierziektes zoals ALS te onderzoeken.”
In het rugby leefden al zorgen over een relatief grote kans op vroege dementie. De sport is op zoek naar manieren om hersenschuddingen tijdens trainingen en wedstrijden uit te bannen. Bijna tweehonderd oud-spelers hebben de mondiale, Engelse en Welshe rugbybond aangeklaagd voor nalatigheid in het voorkomen van hersenschade door botsingen in de sport. De groep vindt dat de bonden te weinig hebben gedaan, terwijl ze wel van het risico wisten.
https://www.ad.nl/andere-(...)ans-op-als~a12c4ee4/
Ik denk dat rugby over 30 jaar niet meer bestaat als sport.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef tong80 het volgende:
Onderzoek: Rugbyers hebben veel grotere kans op ALS
[ afbeelding ]
Professionele rugbyers hebben veel meer kans om later zenuw- en spierziektes zoals ALS op te lopen dan eerder werd aangenomen. Dat blijkt uit Schots onderzoek dat is gepubliceerd in Journal of Neurology, Neurosurgery and Psychiatry.
Voor het onderzoek werd de gezondheidssituatie van ruim vierhonderd voormalige Schotse toprugbyers vergeleken met de gegevens van 1200 niet-rugbyers. Daaruit kwam naar voren dat de kans op zenuw- en spierziektes bij de oud-sporters maar liefst vijftien keer hoger lag dan bij ‘normale’ burgers. Onderzoekers hadden op basis van eerdere onderzoeken in het voetbal en American football al rekening gehouden met een verhoogde kans, maar deze uitkomsten vielen nog eens 2,5 keer hoger uit dan verwacht.
,,Dit onderzoek toont aan dat het risico op progressieve zenuwziekten niet alleen bestaat bij voormalige voetballers, maar ook bij voormalige rugbyspelers”, aldus onderzoeker Willie Stewart. ,,Deze bevinding vereist onmiddellijke aandacht van onderzoekers, om het exacte verband tussen rugby en verwoestende zenuw- en spierziektes zoals ALS te onderzoeken.”
In het rugby leefden al zorgen over een relatief grote kans op vroege dementie. De sport is op zoek naar manieren om hersenschuddingen tijdens trainingen en wedstrijden uit te bannen. Bijna tweehonderd oud-spelers hebben de mondiale, Engelse en Welshe rugbybond aangeklaagd voor nalatigheid in het voorkomen van hersenschade door botsingen in de sport. De groep vindt dat de bonden te weinig hebben gedaan, terwijl ze wel van het risico wisten.
https://www.ad.nl/andere-(...)ans-op-als~a12c4ee4/
Zal ongetwijfeld gewoon van oudsher zo zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef amsoor het volgende:
Waarom wordt eigenlijk de 4-nations niet tegelijk met de 6-nations gespeeld? Zal vast met de seizoenen te maken hebben? Maar is er dan vlak voor het WK volgend jaar nog een 4-nations? En Summer internationals?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |