Het niveauverschil met de grote jongens is nogal grootquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:41 schreef Nielsch het volgende:
Vanmiddag om 14:00 uur op Ziggo Sport, Sporza en rugbyeurope.tv de wedstrijd België - Nederland voor promotie naar de Rugby Europe Championship.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Als Nederland alles wint, zal Georgie niet winnen. Maar goed, persoonlijk verwacht ik een redelijk slachting van Nederland door Georgie op 26 juni en dan is Georgië wel kampioen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:03 schreef franklop het volgende:
Maar zie dat al veel wedstrijden zijn gespeeld uit het toernooi en dat Georgie zelfs het toernooi al gewonnen heeft
Zeker doen. Volgens mij trainen ze in / bij / met Amstelveen RC. Aardige kerels en volgens mij hebben ze het goed naar hun zin in hun eigen rugby wereldje (Europees gay competitie). Sommigen vinden het zo leuk dat ze ook reguliere competitie spelen met Amstelveen geloof ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:40 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn jullie bekend met de Amsterdam Lowlanders? Ik zit er aan te denken rugby weer op te pakken. Lijkt mij een fijne om in een club met soortgenoten te zitten.
Thanks! We gaan het ervaren. In elk geval enorm zin in. En misschien als ik wat beter in het spel ben naar een reguliere club..quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker doen. Volgens mij trainen ze in / bij / met Amstelveen RC. Aardige kerels en volgens mij hebben ze het goed naar hun zin in hun eigen rugby wereldje (Europees gay competitie). Sommigen vinden het zo leuk dat ze ook reguliere competitie spelen met Amstelveen geloof ik.
Als het echt koud is draag ik een thermoshirt met lange mouwen onder m'n wedstrijdshirt. En een scrumcap maar die draag ik sowieso.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:29 schreef hierissieweer het volgende:
Wat dragen jullie eigenlijk in de winter op het veld?
Waarom mochten leggings daarvoor niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als het echt koud is draag ik een thermoshirt met lange mouwen onder m'n wedstrijdshirt. En een scrumcap maar die draag ik sowieso.
Sinds kort mogen mannen ook leggings maar daar heb ik nog nooit behoefte aan gehad. Ga ik ook niet doen. Handschoenen ook niet.
Het ging volgens mij om een dakterras of balkon van een (bedrijf)pand in Leiden, eigendom van een van de sponsors van het Nederlands team. Enkele Spaanse en Nederlandse spelers zijn daar na afloop van de wedstrijd wat gaan drinken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
Vorige week zaterdag speelde Nederland in de Championship tegen Spanje, dik verloren, maar daarna ging het pas serieus fout: een van de Spaanse spelers is na afloop uit zijn hotelkamer gevallen (?) en overleden
https://www.nzherald.co.n(...)O35R2YG6WACNUDWID4I/
Wtf precies dezelfde reden dat ze vorige keer ook niet mochten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:54 schreef franklop het volgende:
Spanje mag niet naar WK. Speler gebruikt die niet speelgerechtigd was. Plekje gaat naar Roemenië
En volgens mij zeiden we een vorige keer ook al; dat moet zo'n speler toch gewoon zelf in beeld hebben en houden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:27 schreef Nielsch het volgende:
Blijkbaar komt het door een Spaanse club die tegen de bond heeft gelogen over de status van deze speler. Man man man.
Ik las dat juist de Zuid Afrikaanse speler en zn club heel bewust documenten hebben vervalst (waaronder een kopie van een paspoort) zodat het leek alsof de speler al 36 maanden (3 jaar) onafgebroken in Spanje woonde en speelde. Dit zou hem namelijk speelgerechtigd maken voor Spanje. Op basis van deze valse papieren heeft hij afgelopen november eventjes meegedaan tegen Nederland. Het was voor de speler belangrijk dat dit voor 1-1-2022 gebeurde omdat de termijn voordat je voor een land kan spelen toen omhoog is gegaan van 3 naar 5 jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:53 schreef franklop het volgende:
[..]
En volgens mij zeiden we een vorige keer ook al; dat moet zo'n speler toch gewoon zelf in beeld hebben en houden.
Wat een kneuzenkermis zo.
Zoals verwacht. Volgens mij had alleen Rusland gesteund door Poetin nog een bid voor 27 dat eind vorig jaar werd ingetrokken. En al was 't niet ingetrokken...quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:11 schreef borisz het volgende:
WK2031 (M) en WK2033 (D) naar de VS.
WK2027 (M) en WK2029 (D) naar Australië.
Uiteindelijk waren er twee bids over en om niet vier keer op rij op het Westelijk Halfrond te blijven, wordt het eerst Australië en daarna de VS.
iets grotere schoenen kopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
Even een zij onderwerp, maar ik heb enorm veel last van mijn rugby schoenen over het algemeen.
Ze voelen te hard aan waardoor mijn voeten snel moe worden. Heb vaak last van blaren. En mijn grote tenen vinden het ook niet fijn...
Wie heeft er tips voor een betere schoon/draagcomfort?
Voorlopig is het een strijd om tussen de bots in de queue te komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |