Intimidatie bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus mss ook geen issues met autoritaire mannen.
Wellicht is ie immuun voor de intimiteit van John
Die rennen straks richting vijver, sterven van de dorst....Uitbraak...quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Mike zegt tegen Jessie dat de kippen los zijn, mag dat niet ofz
Geen ideequote:Op woensdag 11 juli 2018 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie was daar ook alweer tegen in Uto1??
Ja klopt, ik zie het nou ookquote:
Vind dat ook heel smerig.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:45 schreef formule het volgende:
Wat ik niet snap, iedereen wil van elkaar een hapje of een slokje, rot op ik hoef jou speeksel niet op mijn eten of drinken,dus NEE
Brief van z'n vrouwtje.. ik kom nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne helemaal verbaasd, wat is dit dan, sjon je hebt gewoon post
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zal met dienst wel bedoeld hebben sociale dienst
Dat zou beter passen denk ik, maar hij zei leger, los daarvan sociale dienstplicht op je 10de lijkt me ook wat overdrevenquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij zal met dienst wel bedoeld hebben sociale dienst
2De Romy.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Tja, ze wil alles wat een ander doet ook doen lijkt het wel.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou beter passen denk ik, maar hij zei leger, los daarvan sociale dienstplicht op je 10de lijkt me ook wat overdreven
Ivan bood dan meteen het hele broodje of snack aan...En zei: ik hou er niet van...quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt......hoe kan ik dat nu vergeten....
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
En de kippen hebben nog steeds geen water?
Alweer post voor John, die krijgt ook vaak postquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brief van z'n vrouwtje.. ik kom niet
Zou heel goed kunnen.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ivan bood dan meteen het hele broodje of snack aan...En zei: ik hou er niet van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |