Dat dus...........quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tip ....
ga eens ergens op de koffie
er gaat een wereld voor je open
Wat het groepje JMJ laat zien is alles behalve aantrekkelijk dat zijn we heus wel eens, maar jij vergelijkt dat direct met kampers en dat is natuurlijk niet oké. Ik ken er wel een paar, zitten hele lieve mensen tussen. Volgens mij ben jij te intelligent om zo kortzichtig te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat kamje JMJ hier neer zet doet mij daar wel aan denken idd
maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op een kamp geweest ben.
Maar het gedrag wat het JMJ groepje laat zien vind ik eerlijk gezegd
alles behalve aantrekkelijk.
verwonder jequote:Op woensdag 11 juli 2018 14:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat het groepje JMJ laat zien is alles behalve aantrekkelijk dat zijn we heus wel eens, maar jij vergelijkt dat direct met kampers en dat is natuurlijk niet oké. Ik ken er wel een paar, zitten hele lieve mensen tussen. Volgens mij ben jij te intelligent om zo kortzichtig te zijn
ahh wel leuk voor Adrian,staat hij tenminste niet meer zo alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian ove ons gebit ..
en over medicatie
Tim zn Ma is vegetarisch.. kan niet tegen vlees
heel soms een klein stukje haai
tim wil heel graag leren van Adriaan
hij wil geen vlees meer eten
moet steeds een traan wegpinken
de massamoord
je hebt een maatje dr bij man
ik ben er voor je
ik zei het steeds tegen mn moeder , ik moet naarAdriaan
Het is een vooroordeel waar je mensen mee beledigd, dan krijg je er reacties op.quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Sta ik zeker voor open hoor, die is momenteel mijn beeldvorming
en ik kom er voor uit, maar ik ben altijd bereid die bij te stellen
als is daarvan andere resultaten zie, maar als ik kijk hoe er hier
op mijn mening gereageerd wordt, ben ik nog weinig overtuigd.
Nogmaals ik ben nooit op een kamp geweest, en het algemene beeld hier in de COS,quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat het groepje JMJ laat zien is alles behalve aantrekkelijk dat zijn we heus wel eens, maar jij vergelijkt dat direct met kampers en dat is natuurlijk niet oké. Ik ken er wel een paar, zitten hele lieve mensen tussen. Volgens mij ben jij te intelligent om zo kortzichtig te zijn
Is dat oostenrijks voor kus me de kloten?quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:02 schreef mario390 het volgende:
![]()
oh jemine dat met deze ciosimo werd niks![]()
nee dat is dat met de rozeboy niks werdquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Is dat oostenrijks voor kus me de kloten?
Laat aub maar heb geen energie om je te overtuigen ... vind je erg kortzichtig en dom... en ja ik mag niet persoonlijk worden maar boeien hoe jij mensen neerzet... als je zo dom post en praat kan ik er niets meer van maken... en hou t aub bij je mening hun zitten echt niet te wachten op mensen zoals jij.. ze lachen er zelfs omquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben nooit op een kamp geweest, en het algemene beeld hier in de COS,
wat ik ervan gezien heb, is dat dit het type kampers is. En meik komt ook van een kamp.
Meik zal dan wel bij die gezelige categorie mensen behoren waar je gezellig koffie
mee kan drinken, maar ik zie het niet. En met John heb ik dat net zo. Liever niet zeg maar
Daarom van een wijs iemand heb ik dat geleerdquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Erger je niet, verwonder je slechts! Inderdaad
Ik respecteer iiig wel jullie meningquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Laat aub maar heb geen energie om je te overtuigen ... vind je erg kortzichtig en dom... en ja ik mag niet persoonlijk worden maar boeien hoe jij mensen neerzet... als je zo dom post en praat kan ik er niets meer van maken... en hou t aub bij je mening hun zitten echt niet te wachten op mensen zoals jij.. ze lachen er zelfs om
iK DE Jouwe niet laatste wat ik erover kwijt wil. ga echt niet in discussie met jouquote:Op woensdag 11 juli 2018 14:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik respecteer iiig wel jullie mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |